Handig zo'n wekkerquote:Op woensdag 23 augustus 2023 08:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dan vind ze het wel mooi geweest
Altijd hetzelfde met die gast. Hij mist zijn eigen feestjequote:
Dankjewelquote:Op woensdag 23 augustus 2023 08:36 schreef Deisyy het volgende:
@:D. is jarig![]()
Happy Birthday D.![]()
[ afbeelding ]
Deisyy met pannenkoeken?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 08:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh kijk precies wat hij nodig heeft![]()
Feli D.
Dan kun je nu een jaar heel hard gaan werken om van je verjaardag een nationale feestdag te maken.quote:
Ik ga dat jaar hard werken beginnen met een vrije dagquote:Op woensdag 23 augustus 2023 09:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan kun je nu een jaar heel hard gaan werken om van je verjaardag een nationale feestdag te maken.
Fijne verjaardag 🥳quote:
Oja, je hebt vakantie nuquote:Op woensdag 23 augustus 2023 09:20 schreef Deisyy het volgende:
Dat was een leuke laatste werkdag gisteren
Oh oheejoooquote:Op woensdag 23 augustus 2023 09:35 schreef Prisha het volgende:
Happy Birthday @:D.![]()
![]()
![]()
I hear you calling me at night![]()
![]()
![]()
3 hele dagen vakantiequote:Op woensdag 23 augustus 2023 09:28 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, je hebt vakantie nu
Was er nog een 'afscheid'?
Zat in een smal steegje jaquote:Op woensdag 23 augustus 2023 08:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat dat zaakje in dat smalle steegje?
Ik wilde daar in april vlaai halen, omdat deze zulke goede recensies had, maar toen was ie op zaterdag dicht, vond ik al raar.quote:
Die vlaai was ook echt goed ja.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde daar in april vlaai halen, omdat deze zulke goede recensies had, maar toen was ie op zaterdag dicht, vond ik al raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |