Ik heb al jaren perikelenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
nouja vanaf een bepaalde leeftijd krijg je wel meer van dit soort perikelen
Krijg hier regelmatig zo'n folder van ze.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar wist niet dat ze dat in NL ook hadden
Dus er ook niet over nagedacht hoe het zou werken
Je aan de wet houden is ook wel heel erg burgerlijk en pre-coronaquote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Krijg hier regelmatig zo'n folder van ze.
Aan de wet houden ze zich dus niet
Je hebt je vergiet aan een klomp staal vastgemaakt?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:35 schreef engine het volgende:
Weer lekker gelast vandaag![]()
[ afbeelding ]
Ik had toch verwacht dat je beter kon lassenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:35 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is moderne kunst.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had toch verwacht dat je beter kon lassen
Ik ben er eigenlijk wel tevreden overquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had toch verwacht dat je beter kon lassen
Mooi werk is dat.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:35 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig nietquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Mooi werk is dat.
Weleens lasogen gehad?
Gecontroleerde knoeiboelquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:01 schreef pullup het volgende:
Het ziet er voor mijn ongeoefende oog een beetje als een knoeiboel uit
Ik wel, heel irritant is datquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:07 schreef engine het volgende:
[..]
Gelukkig niet
[..]
Gecontroleerde knoeiboel![]()
Dit heb ik met elektroden gelast omdat daar veel rook vanaf komt. Normaal gesproken gebruiken we die lesmethode in de fabriek niet omdat TIG lassen veel preciezer en schoner is.
Hoezo cancel waardig?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:05 schreef pullup het volgende:
Ahahaha dat zijn een boel cancelwaardige scenes in zo'n kort filmpje![]()
[ twitter ]
Ik zal je er niet om cancelenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo cancel waardig?
Vooral die garage is gewoon eigenlijk een must
En zo'n scheerding moet verplicht worden voor alle bestuurders.
quote:
Alsof je ogen vol zand zitten en daardoor ga je aan een stuk tranen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:11 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Erg pijnlijk schijnbaar dus ik doe altijd wel m'n best om dat te voorkomen.
Net Marc die dat filmpje aan deze Husky laat zienquote:
Paar keer ookquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Alsof je ogen vol zand zitten en daardoor ga je aan een stuk tranen.
Paar keer gehad. Huisarts heeft er druppels voor en dan is het meteen weg. Wonderbaarlijk
Heel vroeger op een werf gewerkt, dan werd er op meerdere plekken om je heen wel gelast, dus kans was wel aanwezig dat zoiets gebeurde.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:18 schreef engine het volgende:
[..]
Paar keer ook![]()
En van die druppels wist ik niet eens. Toch goed om te weten.
Meisjes of jongetjes?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze doen weer balletje balletje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |