Zuurdesembrood, da's lang geleden, ja!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:52 schreef Soury het volgende:
Wat ik ook nooit meer zie dat is een soort Duits brood was een beetje zurig. Vond ik altijd echt lekker
Ui, champignon, spek, kaas, salami en tomaat op de pannenkoekquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
ui, champignons en spekjes op de pannenkoek
Ik weet niet hoe het heet maar zoietsquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Zuurdesembrood, da's lang geleden, ja!
Ja, die!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het heet maar zoiets[ link | afbeelding ]
Zit je wel snel vol denk ikquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ui, champignon, spek, kaas, salami en tomaat op de pannenkoek
Zuurdesembrood is wat anders dan Duitsbrood wat Soury bedoeld.quote:
Ik zie Oberlander maar de super had het altijd gewoonquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zuurdesembrood is wat anders dan Duitsbrood wat Soury bedoeld.
Het meeste Duitse brood is op basis van zuurdesem. Dat is de manier van gistenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zuurdesembrood is wat anders dan Duitsbrood wat Soury bedoeld.
Heeft iets te maken met de manier van gisten te maken als ik het goed heb.
Dat is correctquote:
Het had ook iets te maken met de temperatuur van het deeg. Hier doen we dat op kamertemperatuur om luchtig deeg te krijgen en in Duitsland bereiden ze het deeg op koele temperatuur.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Het meeste Duitse brood is op basis van zuurdesem. Dat is de manier van gisten
Heb dat nog nooit gegeten volgens mijquote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:31 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb heel vaak zuurdesembrood thuisDat vind ik echt lekker
Ik heb het een tijdlang ook gegeten, geen idee waarom ik het al zo lang niet op heb want ik vond het wel heel lekker.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:31 schreef Aoibhin het volgende:
Moest hier echt zoeken naar normaal broodquote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:31 schreef Aoibhin het volgende:
Daar hebben ze toch ook lekker brood. Kaizer bolletjesquote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moest hier echt zoeken naar normaal brood
En als ik het in Duitsland haal helemaal
Oh zo'n broodbak machinequote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:02 schreef cafca het volgende:
Ik heb het een tijdje zelf gebakken, maar dat was een hoop gedoe
Gebruikt en nieuwe wat wil je?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft er nog iemand ergens een slabbetje liggen?
Ik zou de gebruikte geven, de nieuwe heb je voor jezelf nog nodig.quote:
Daar heb je wel een punt, waar zou ik toch zijn zonder badeendquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou de gebruikte geven, de nieuwe heb je voor jezelf nog nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |