hoezo vals spelen dan? rennen tussen door?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 07:45 schreef pullup het volgende:
Zit even WK snelwandelen te bekijken ondertussen
Dat blijft toch apart, volgens mij spelen ze allemaal vals en degene die dat het slimste doet wint
Naja ik geloof dat een van de regels is dat je altijd 1 voet op de grond moet hebben.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
hoezo vals spelen dan? rennen tussen door?
O ,dan moet je ook nog denken als je looptquote:Op donderdag 24 augustus 2023 07:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Naja ik geloof dat een van de regels is dat je altijd 1 voet op de grond moet hebben.
Zie niemand dat doen
Dan wordt het ook wel meteen heel erg ingewikkeldquote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ,dan moet je ook nog denken als je loopt
Ja voor mijn gevoel heb je altijd een voet op de grond en een van de grond afquote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:30 schreef engine het volgende:
[..]
Dan wordt het ook wel meteen heel erg ingewikkeld
Beter van niet danquote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja voor mijn gevoel heb je altijd een voet op de grond en een van de grond afik ga het maar niet uitproberen want dan struikel ik straks over mijn eigen voeten
Als je wandelt wel, als je rent niet altijd. Dus ik zou die regel wel snappen bij snelwandelen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja voor mijn gevoel heb je altijd een voet op de grond en een van de grond afik ga het maar niet uitproberen want dan struikel ik straks over mijn eigen voeten
Die kuil in het zand was een duidelijke hint.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:43 schreef engine het volgende:
Nederlandse man die van onbewoond eiland is gered blijkt toch niet zo Nederlands te zijn.
[ twitter ]
Wat is dit? Iemand die Natalee Holloway wil opsporen?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:46 schreef engine het volgende:
Ik heb hier laatst al iets over gepost. Niemand neemt het serieus verder en dat hoeft ook helemaal niet. Ik echter wel en ben dan ook heel erg benieuwd naar wat ze te vertellen heeft vandaag.
[ afbeelding ]
Ik volg dat zelf niet zo inderdaad, komen er nog nieuwe feiten boven tafel dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:46 schreef engine het volgende:
Ik heb hier laatst al iets over gepost. Niemand neemt het serieus verder en dat hoeft ook helemaal niet. Ik echter wel en ben dan ook heel erg benieuwd naar wat ze te vertellen heeft vandaag.
[ afbeelding ]
Of boven waterquote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik volg dat zelf niet zo inderdaad, komen er nog nieuwe feiten boven tafel dan?
Deze lijkt op iemand van Een Jaar Van Je Levenquote:
quote:
Ik weet wie je bedoeltquote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze lijkt op iemand van Een Jaar Van Je Leven
Aan speculaties komt geen einde voor de fanatici. Dat is ook mijn ervaring met het Panama-topic.quote:
Pics graag natuurlijkquote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haha kan me er wat bij voorstellenquote:
Ik zie het ook wel.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha kan me er wat bij voorstellen
Ja zeker, die kwaakte de hele dag door, leek wel zo'n Duracell konijnquote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zie het ook wel.
Kwaakt die ook als een eend?
Dit is het Instagram account van @Stenny en zij denkt inderdaad te weten wat er met Natalee Holloway gebeurd is.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat is dit? Iemand die Natalee Holloway wil opsporen?
In principe gaat het verhaal over de Sint Anna begraafplaats al heel lang maar het is nooit gecontroleerd. Ook omdat het zo ongeloofwaardig naar buiten is gekomen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik volg dat zelf niet zo inderdaad, komen er nog nieuwe feiten boven tafel dan?
Daar kan ik sowieso ook wel van genietenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Aan speculaties komt geen einde voor de fanatici. Dat is ook mijn ervaring met het Panama-topic.
Toen ik nog goed uit de voeten kon liep ik ook altijd snelquote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:42 schreef engine het volgende:
[..]
Beter van niet dan![]()
Ik loop sowieso wel aardig door. Sneller hoeft niet
Dan zweef je als je niet een voet op de grond hebtquote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Als je wandelt wel, als je rent niet altijd. Dus ik zou die regel wel snappen bij snelwandelen.
Heyquote:
Stabiel. Wel moe.quote:
Ba ba ba babettequote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je al met de behandelingen begonnen?quote:
Over drie weken.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je al met de behandelingen begonnen?
Joh wat laten ze je lang wachten zeg pppfffquote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Over drie weken.
eerst operatie. Dan 2 oktober eerste bestraling.
Ja, is kut. Baal er van.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Joh wat laten ze je lang wachten zeg pppfff
Snap ik dat je er van baalt al die tijd is je lijf toch aan het vechten tegen iets wat er niet hoort.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |