abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210385951

Hoeveel kost het?
• ¤ 7,99/mnd – op één apparaat tegelijk in HD-kwaliteit kijken (720p)
• ¤ 11,99/mnd – op twee apparaten tegelijk in Full HD-kwaliteit kijken (1080p)
• ¤ 15,99/mnd – op vier apparaten tegelijk in Ultra HD-kwaliteit kijken (2160p)

Bekeken films
In ‘Mijn activiteit’ kun je alle bekeken films/series zien en eventueel wissen.
Een gewiste film zal niet meer in het overzicht ‘Verder kijken‘ verschijnen.

Downloaden
Series en films op Netflix downloaden
Bij mijn gedownloade titel wordt het bericht 'Verlopen' (Expired) weergegeven
In Netflix wordt het bericht 'Je hebt downloads op te veel apparaten' (You have downloads on too many devices) weergegeven
In Netflix wordt het bericht 'Deze video kan niet opnieuw worden gedownload' (This video cannot be downloaded again) weergegeven

Beschikbaarheid
Met een Netflix-abonnement kun je alleen naar films en series kijken die aangeboden worden in het land waar je op dat moment bent.

Vragen over kijken naar de niet-Nederlandse Netflix graag in het aparte topic:
http://forum.fok.nl/topic/2367513

Problemen
Is Netflix offline?
Kan geen verbinding maken met Netflix
Netflix wordt langzaam geladen of heeft een slechte beeldkwaliteit
Hoe pas ik ondertiteling, bijschriften en alternatieve audio aan op mijn apparaat?

Overig
Titels aanvragen
Waarom verdwijnen series en films van Netflix?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_210386138
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:18:41 #3
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210386511
kijk op het moment King of Stonks. Zwarte comedie over een Financiele dienstverlenings startup, de echt, heus, helemaal niets met Wirecard te doen heeft. Van de makers van how to sell drugs online fast
pi_210389850
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bardot - Frankrijk S01 2023 16 | Drama, Waargebeurd
Gewapend met gedrevenheid en humor wordt een rebelse actrice een icoon doordat ze in opstand komt tegen de sociale normen van de jaren 50 en haar vrije ideeën met de wereld deelt.

Destined with You - Zuid-Korea S01E01 2023 - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Een advocaat die onder een eeuwenoude vloek leeft, krijgt te maken met een ambtenaar die de sleutel tot zijn vrijheid in handen heeft. Dit leidt tot een onverwachte romance.

Miłość do kwadratu | Squared Love Everlasting - Polen 2021 6 1:43 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Romantisch
Een beroemde journalist en rokkenjager heroverweegt zijn levenskeuzes als hij verliefd wordt op een mysterieus model dat een dubbelleven leidt.

Missing - VS 2023 12 1:50 uur | Drama, Mystery, Thriller
Als Junes moeder en haar nieuwe vriend niet terugkeren van een reis naar Colombia, gaat de technisch onderlegde tiener zelf op onderzoek uit, online.

The Ultimatum: Marry or Move On - VS S02 2022 12 - Netflix Original | Reality
In het huwelijksbootje stappen of ermee kappen? Koppels stellen hun liefde op de proef door met potentiële matches te gaan samenwonen in een provocerende realityserie.

Vita & Virginia - Ierland 2019 12 1:50 uur | Drama, Intellectueel, Romantisch
In de jaren 1920 was Vita Sackville-West een vrijgevochten popschrijfster en Virginia Woolf een piekerende intellectueel. Tien jaar lang waren ze vurige minnaars.

Wonder - VS 2017 6 1:53 uur | Boek, Drama, Familiefilm, Feelgood
Zijn hele leven heeft hij thuisonderwijs gehad. Nu gaat een jongen met een afwijkend gezicht naar een gewone school en moet hij vrienden maken onder zijn pestkoppen.
pi_210399821
Ik heb Midsummar gezien en ik vond er werkelijk geen reet aan
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_210399896
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 21:32 schreef TLC het volgende:
Dat is een film die je twee keer moet kijken.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_210399988
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 21:35 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat is een film die je twee keer moet kijken.
Mwah. 1 keer vond ik genoeg. Hij is zeker niet voor iedereen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210400020
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 21:32 schreef TLC het volgende:
Wat vond je nog meer van de film? :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210400060
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 21:38 schreef Slayage het volgende:

[..]
Mwah. 1 keer vond ik genoeg. Hij is zeker niet voor iedereen.
Dat klopt maar ik begreep er ook geen zak van :D
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_210400199
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 21:41 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat klopt maar ik begreep er ook geen zak van :D
Het was gewoon een rechttoe rechtaan cult feestje. Niet al te ingewikkeld :P
-Rabia Al-Basri
pi_210400224
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 21:47 schreef Slayage het volgende:

[..]
Het was gewoon een rechttoe rechtaan cult feestje. Niet al te ingewikkeld :P
Ik zocht er de eerste keer wat te veel achter.
pi_210400321
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 21:39 schreef Slayage het volgende:

[..]
Wat vond je nog meer van de film? :P
SPOILER
pi_210401358
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 21:51 schreef TLC het volgende:

[..]
SPOILER
_O- die scène was zo cringe. Zo verwarrend. Hereditary was traditioneel horror. Dit was een aparte slag horror :s)
-Rabia Al-Basri
pi_210403022
Padmini - India 2023 6 2:00 uur | Comedy
Na een noodlottige huwelijksnacht wordt een universiteitsprofessor het mikpunt van spot. Voor een tweede kans op liefde moet hij een zware juridische strijd leveren.

Ragnarok - Noorwegen S03 2021 16 - Netflix Original | Drama
De eindtijd lijkt nabij in een Noors stadje dat zwaar is vervuild en wordt bedreigd door smeltende gletsjers. Alleen een legende kan een oud kwaad bestrijden.

Toen ik je zag - Nederland 2023 12 1:53 uur | Boek, Drama
Het gelukkige huwelijk van een succesvol en liefhebbend stel begint te bezwijken onder de gevolgen van psychische problemen. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.

Who is Erin Carter? - VK Miniserie 2023 16 - Netflix Original | Actie, Misdaad, Thriller
Het rustige leven van een Britse vrouw in Barcelona loopt uit de hand wanneer een gewapende overval op een supermarkt haar geheime en gewelddadige verleden blootlegt.
pi_210406459
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 21:51 schreef TLC het volgende:

SPOILER
Oh ja zo gek _O-
Heerlijk eindelijk weer eens een paar 'verrassende' dingen gezien in die film die ik niet eerder ergens had gezien geloof ik _O-
pi_210409256
zou Star Trek: Prodigy hier naartoe komen?

Voyager staat hier ook al op dus, en Netflix zou geen slechte zijn, aangezien ze top werk hebben geleverd met eerdere animatie shows zoals Camp Cretaceous
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
pi_210412360
Wanneer is het tweede seizoen van Wednesday eigenlijk ?
pi_210412522
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 21:26 schreef TLC het volgende:
Wanneer is het tweede seizoen van Wednesday eigenlijk ?
Is nog niet bekend
pi_210415499
El club de los lectores criminales | Killer Book Club - Spanje 2023 16 1:27 uur - Netflix Original | Boek, Horror, Mystery
Acht vrienden die dol zijn op horror, vechten voor hun leven wanneer een moordlustige clown die hun grimmige geheim lijkt te kennen, ze een voor een begint te vermoorden.

Gods of Egypt - VS 2016 12 2:07 uur | Actie
Als de god Horus de macht over Egypte verliest aan de duistere god Seth, die chaos veroorzaakt, probeert hij met een sterfelijke dief de mensheid te redden.

Taxi 5 - Frankrijk 2018 12 1:42 uur | Actie, Comedy, Misdaad
Als een topagent naar Marseille wordt overgeplaatst, moet hij een groep criminelen met Ferrari's zien bij te houden, terwijl hij zoekt naar een beruchte witte taxi.

You Are So Not Invited to My Bat Mitzvah - VS 2023 AL 1:43 uur - Netflix Original | Comedy
Bff's Stacy en Lydia plannen allebei een epische bat mitswa. Maar alles loopt mis als een populaire jongen en middelbareschoolperikelen roet in het eten gooien.
pi_210420856
Beau Séjour - België S02 2019 12 | Drama, Misdaad, Mystery
De tiener Kato onderzoekt vanuit het hiernamaals haar eigen mysterieuze dood en ontrafelt een web van geheimen in haar ogenschijnlijk vredige dorpje.

Paddington 2 - VK 2018 6 1:43 uur | Avontuur, Comedy, Familiefilm, Feelgood
Paddington wil graag een prachtig antiek boek kopen voor de verjaardag van zijn lieve tante Lucy, maar het wordt moeilijk als hij wordt beschuldigd van diefstal.
  Spellchecker vrijdag 25 augustus 2023 @ 17:24:17 #21
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210421057
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 16:57 schreef Aether het volgende:
Beau Séjour - België S02 2019 12 | Drama, Misdaad, Mystery
De tiener Kato onderzoekt vanuit het hiernamaals haar eigen mysterieuze dood en ontrafelt een web van geheimen in haar ogenschijnlijk vredige dorpje.
_O_ _O_ _O_
pi_210428006
pi_210428653
The Diplomat _O_
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 11:50:36 #24
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_210428706
42 días en la oscuridad (TV Series 2022) - Reference View - IMDb gebinged. Gebaseerd op ware gebeurtenissen. Moet nog even nakijken wat er wel en niet van klopte.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_210462696
Risqué Business: Taiwan - Zuid-Korea S01 2023 16 - Netflix Original | Lifestyle, Talkshow
Shin Dong-youp en Sung Si-kyung beginnen aan een vrolijke reis naar Taiwan om inzicht te krijgen in de sekscultuur en -industrie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 29-08-2023 08:47:03 ]
pi_210468536
Missing gezien. Erg leuk idee met alles vanuit digitaal perspectief. Helaas verschrikkelijk nep uitgewerkt. Zonde.
Bastognekoeken koekoek jonguh!
pi_210471681
La gran seducción | The Great Seduction - Mexico 2023 12 1:35 uur - Netflix Original | Comedy, Drama
Wanneer zich een gouden kans voordoet om het fortuin van een vergeten vissersdorpje op te krikken, gaan de inwoners aan de slag om dit voor elkaar te krijgen.

Heart of Invictus - VS Miniserie 2023 14 - Netflix Original | Documentaire
Volg zes mensen die meedoen aan de Invictus Games van 2022, een wereldwijd evenement opgezet door Prince Harry om gewonde militairen te helpen genezen door middel van sport.

Live to 100: Secrets of the Blue Zones - VS S01 2023 6 - Netflix Original | Documentaire
Reis de wereld rond met schrijver Dan Buettner en ontdek vijf unieke gemeenschappen waar mensen een buitengewoon lang en kleurrijk leven leiden.
pi_210471934
Morgen One Piece *O* (Ik hoop het niet maar 'prepared for cringe')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_210473178

[ Bericht 11% gewijzigd door Aether op 31-08-2023 15:57:41 ]
pi_210483795
Choose Love - VS 2023 6 4:50 uur - Netflix Original | Comedy, Interactief, Romantisch
Wat gaat ze kiezen?

De karateschapen - Frankrijk S02 2023 6 - Netflix Original | Kinderserie
Twee slimme schapen gebruiken karate en geavanceerde gadgets om de kudde te beschermen tegen een hongerige wolf die vastbesloten is hen allemaal op te eten.

One Piece - VS S01 2023 12 - Netflix Original | Actie, Fantasy
In deze liveaction-bewerking van de populaire manga maakt de jonge piraat met de strooien hoed Monkey D. Luffy een epische reis met zijn bonte bemanning op zoek naar schatten.
pi_210495469
Disenchantment - VS D05 2022 12 - Netflix Original | Actie, Comedy, Fantasy
Bean moet haar prinsessentaken verrichten, maar ze drinkt liever. Tot grote irritatie van de koning zorgt ze voor chaos met haar demonen- en elfenvrienden.

En dag och en halv | A Day and a Half - Zweden 2023 12 1:34 uur - Netflix Original | Drama, Thriller
Een gewapende man dringt het medisch centrum binnen waar zijn van hem vervreemde vrouw werkt en ontvoert haar in een wanhopige poging om zijn dochter weer te kunnen zien.

Friday Night Plan - India 2023 16 1:48 uur - Netflix Original | Comedy, Drama, Feelgood
Wanneer hun moeder op zakenreis vertrekt, zetten twee broers hun gekibbel opzij om stiekem naar het coolste feest van het jaar te gaan voordat ze weer terug is.

Happy Ending - Nederland 2023 16 1:33 uur - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Luna heeft al een jaar een gelukkige relatie met Mink, maar doet hem nu het voorstel om nog iemand bij hun seksleven te betrekken. Dit zet hun band volledig op zijn kop.

Love Is Blind - VS S04/B 2023 12 - Netflix Original | Reality
Nick en Vanessa Lachey presenteren dit sociale experiment, waarin single mannen en vrouwen op zoek zijn naar liefde en zich verloven, maar elkaar dan pas echt ontmoeten.
pi_210505999
90 Minutes in Heaven - VS 2015 12 2:01 uur | Boek, Drama
Na een ongeluk wordt een jonge pastoor ter plekke officieel doodverklaard. Negentig minuten later komt hij weer tot leven en beweert hij dat hij in de hemel was.

Barbie - De prinses en de bedelaar - VS 2004 AL 1:25 uur | Kinderfilm
Prinses Anneliese en naaister Erika leiden heel verschillende levens. Maar een speling van het lot brengt ze samen om hun koninkrijk te helpen redden.

De Croods - VS 2013 6 1:38 uur | Avontuur, Familiefilm
Na een ramp moet een holbewoner met zijn gezin onverwacht de wijde wereld in, waar ze kennismaken met allerlei geweldige nieuwe ontdekkingen.

Dr. Seuss' De Lorax en het verdwenen bos - VS 2012 6 1:26 uur | Boek, Kinderfilm
Een nieuwsgierige jongen ontdekt de waarheid over zijn stad als hij op zoek gaat naar de Foetseling, een mysterieuze kluizenaar die weet wat er met alle bomen is gebeurd.

Double Jeopardy - VS 1999 12 1:45 uur | Misdaad, Mystery, Thriller
Een vrouw wordt onterecht veroordeeld voor de moord op haar man en plant haar ultieme wraak wanneer ze in de gevangenis ontdekt dat hij nog leeft.

Erin Brockovich - VS 2000 AL 2:11 uur | Drama
Julia Roberts kreeg een Oscar voor haar rol in dit emotionele drama. Ze speelt een gescheiden moeder die vecht tegen onrecht en het opneemt tegen de slechteriken.

Fences - VS 2016 12 2:19 uur | Drama
Een ooit veelbelovende honkbalspeler die geen kans kreeg op het hoogste niveau vanwege zijn huidskleur, leert zijn leven te accepteren in het Pittsburgh van de jaren 50.

Girl, Interrupted - VS 1999 12 2:07 uur | Boek, Drama
Na een inzinking komt Susanna tegen haar zin in een psychiatrische instelling terecht. Daar ontmoet ze een onweerstaanbare patiënte die voor allerlei problemen zorgt.

Glory - VS 1989 16 2:02 uur | Boek, Drama
Tijdens de Amerikaanse Burgeroorlog valt het eerste volledig Afro-Amerikaanse regiment het Zuidelijke leger aan, te midden van onverdraagzaamheid, bloedvergieten en meer.

Godzilla - VS 1998 12 2:18 uur | Actie, Sci-Fi
Een team experts, waaronder een bioloog en twee wetenschappers, moet voorkomen dat een reusachtige hagedis heel Manhattan verwoest.

De Grinch - VS 2018 6 1:25 uur | Kinderfilm
Een mopperkont met gemene trekjes wil Kerstmis stoppen in het vrolijke stadje Woestad. Maar misschien kan een klein, goedgeefs meisje hem op andere gedachten brengen.

How the Grinch Stole Christmas - VS 2000 AL 1:44 uur | Avontuur, Familiefilm
De chagrijnige Grinch smeedt een plan om Kerstmis te verpesten voor zijn blije buren in Whoville. Kan de vriendelijkheid van een klein meisje hem op andere gedachten brengen?

Incident in a Ghostland - Canada 2018 16 1:31 uur | Horror
Jaren na een brute aanval komt een horrorauteur weer samen met haar moeder en zus in het huis waar het gebeurde. Dan begint de nachtmerrie pas echt.

Jackass 3 - VS 2010 12 1:34 uur | Actie, Comedy
Tanden trekken met een Lamborghini. Een balspel met een bijenkorf. Johnny Knoxville en zijn crew halen stunts uit met wilde dieren, gevaarlijke hoogten en meer.

Jackass 3.5: The Explicit Movie - VS 2011 12 1:25 uur | Comedy
In deze hilarische documentaire gaan Johnny Knoxville en zijn team op zoek naar de grenzen van fatsoen met gevaarlijke avonturen die niet in 'Jackass 3' pasten.

Jackass: Number Two: Unrated Version - VS 2006 16 1:34 uur | Comedy
Een schaamteloos onvolwassen crew haalt nog meer dwaze stunts en pijnlijke grappen uit, met o.a. een rit op een brandslang en je eigen lijf gebruiken om haaien te lokken.

Jack Reacher - VS 2012 12 2:11 uur | Actie, Boek, Misdaad
Als een sluipschutter wordt opgepakt, roept deze de hulp in van ex-militair Reacher. Hij en de advocaat van de sluipschutter duiken in de zaak en stuiten op een complot.

The Ruins - VS 2008 16 1:31 uur | Boek, Horror
De idyllische vakantie van vier jonge Amerikanen in Cancún neemt een gevaarlijke wending als een geheimzinnige toerist hen overhaalt mee te gaan naar een archeologische opgraving.

The Impossible - VS 2012 12 1:53 uur | Drama
Dit aangrijpende drama volgt de schrijnende ervaringen van een familie en geeft een beeld van de chaos die werd veroorzaakt door de tsunami in Zuidoost-Azië in 2004.

Thomas & Friends: Alle Locomotieven vooruit - VS S02 2022 AL | Boek, Kinderserie
Stap aan boord, allemaal! Op het eiland Sodor gaan Thomas en zijn vrienden aan de slag. Ze werken hard, maar hebben ook tijd voor plezier.

World Trade Center - VS 2006 12 2:10 uur | Actie, Drama
Twee agenten bereiken op 9/11 als een van de eersten het World Trade Center en vechten om te overleven, terwijl hun families in kwellende onzekerheid verkeren.
pi_210506082

was deze al gedeeld hier? :)

[ Bericht 68% gewijzigd door wolfrolf op 02-09-2023 09:31:44 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_210506508
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 september 2023 08:42 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]

was deze al gedeeld hier? :)
@Aether houdt ons hier al sinds jaar en dag op de hoogte van alles O+
pi_210506614
Virgin River over een paar dagen O+ en dan ook nog eens Sex Education later in de maand, we worden verwend!
pi_210513472
Na alweer aardig wat jaren geleden van Luther te hebben genoten nu dan eindelijk de film gekeken.

Prima film, beetje overbodig, haalt het niet bij de serie maar lijkt door het einde misschien wel het begin van een nieuwe serie :)
  zondag 3 september 2023 @ 00:09:08 #37
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_210515010
Mooie film toen ik je zag.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_210516330
Is She the Wolf? - Japan S01 2023 6 - Netflix Original | Reality
Ze zijn hier allemaal op zoek naar de ware liefde, maar onder de vrouwen bevindt zich in ieder geval één 'wolf', een saboteur die alleen maar doet alsof ze verliefd is.

Prisoners - VS 2013 16 2:33 uur | Drama, Misdaad, Mystery
Nadat zijn jonge dochter en haar vriendinnetje zijn verdwenen, botst een wanhopige vader met de rechercheur die de leiding over de zaak heeft en neemt hij het heft in eigen handen.
pi_210518335
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 00:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mooie film toen ik je zag.
All Stars zag ik weer eens langskomen op tv laatst
-Rabia Al-Basri
  roze zondag 3 september 2023 @ 18:59:26 #40
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_210523781
Who is Erin Carter is wel goed vind ik. Misschien niet altijd even geloofwaardig maar ach het is een (mini)serie. :D
Your beauty never ever scared me.
  Spellchecker zondag 3 september 2023 @ 19:09:50 #41
197773 crew  maily
pi_210523853
quote:
14s.gif Op zondag 3 september 2023 18:59 schreef Ama het volgende:
Who is Erin Carter is wel goed vind ik. Misschien niet altijd even geloofwaardig maar ach het is een (mini)serie. :D
En toch vond ik het boeiend genoeg om af te kijken :Y ^O^
@Lovely
pi_210523875
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 19:09 schreef maily het volgende:

[..]
En toch vond ik het boeiend genoeg om af te kijken :Y ^O^
@:Lovely
Ga het ook wel afkijken,heb je de serie One Piece ook al gezien?
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight.
🎵
  Spellchecker zondag 3 september 2023 @ 19:56:50 #43
197773 crew  maily
pi_210524305
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 19:14 schreef Lovely het volgende:

[..]
Nee, ga ik wel even checken ^O^
  zondag 3 september 2023 @ 20:04:21 #44
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_210524385
quote:
14s.gif Op zondag 3 september 2023 18:59 schreef Ama het volgende:
:D haha ja ze komt wel overal mee weg zonder dat de politie haar op de hielen zit maar ik vind ‘m ook lekker weg kijken.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_210524840
Ik vind Tom Hanks bijna altijd goed. :) Nu wilde ik A Man Called Otto kijken.

Ik heb de gehele verhaallijn al gelezen.

SPOILER
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_210524930
Ik vind Tom Hanks verschrikkelijk, ik skip al zijn films.
Hij mag wel animatiefilms inspreken :+
SOONY
pi_210525026
quote:
10s.gif Op zondag 3 september 2023 20:47 schreef DKUp het volgende:
Ik vind Tom Hanks verschrikkelijk, ik skip al zijn films.
Hij mag wel animatiefilms inspreken :+
Saving Private Ryan, Forrest Gump, Cast Away.

Ik vind animatiefilms verschrikkelijk dus we zijn weer yin en yang. O+
pi_210525249
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 20:40 schreef Pisces29 het volgende:

SPOILER
Neeeeee juist geen depressie. Gewoon een prima mix van drama en (zwarte/cynische) humor.

En ik heb juist niks met Tom Hanks maar dit was gewoon een fijne film met hem.

(Heb trouwens wel goede films met hem gezien hoor, maar ik vind gewoon niet zoveel aan hem ;) )
  Spellchecker zondag 3 september 2023 @ 21:15:51 #49
197773 crew  maily
pi_210525302
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 20:40 schreef Pisces29 het volgende:

SPOILER
Ga lekker kijken O+
Er valt ook genoeg te lachen :Y :D

En Marisol O+
pi_210525491
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 19:46 schreef StevenHyde het volgende:
Missing gezien. Erg leuk idee met alles vanuit digitaal perspectief. Helaas verschrikkelijk nep uitgewerkt. Zonde.
Ja dit. Wel jammer, had echt veel meer ingezeten.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_210526715
Mijn hemel wat is Black Christmas een kutfilm
pi_210527427
Bigfoot Junior - België 2018 6 1:32 uur | Kinderfilm
Als Adam zijn vermiste vader vindt, begrijpt hij dat zijn vader een goede reden had om te vluchten: hij is Bigfoot! Adam ontdekt ook Bigfoot-eigenschappen bij zichzelf.

Fifty Shades Darker - VS 2017 16 1:57 uur | Boek, Drama, Romantisch
Anastasia start een carrière in de uitgeverswereld terwijl Christian met nieuwe voorwaarden voor hun relatie komt. Maar krachten van buitenaf dreigen ze te vermorzelen.

Fifty Shades Freed - VS 2018 16 1:45 uur | Boek, Drama, Romantisch
De pasgetrouwde Anastasia en Christian beginnen net een beetje te genieten van hun leven samen wanneer een schimmige figuur van vroeger hun onbezorgde toekomst bedreigt.
pi_210528321
Soms kijk je een serie die je eigenlijk heel slecht vindt en steeds slechter gaat vinden, maar dan toch maar af kijkt omdat je ook wil weten hoe het afloopt. Dat had ik bij Fatal Seduction. Wat een vage shit zeg. En dan ook nog een soort open einde einde.
pi_210528331
Nu ben ik wel heel erg toe aan een duistere Scandinavische crimi. Eens kijken of er nog bestaan die ik nog niet gezien heb.
pi_210529333
Godverdomme, dat einde van Ragnarok maakte me echt pissig.
SPOILER
Twiddel
pi_210529732
Wat een aparte horror is Incident in a Ghostland.
pi_210529971
quote:
7s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 08:35 schreef Pheno het volgende:
Morgen One Piece *O* (Ik hoop het niet maar 'prepared for cringe')
Ik vind het tot nu toe erg leuk.
pi_210530419
Het is verrassend weinig cringe. Zeker de afleveringen met Kuro, gewoon tof gedaan. Natuurlijk zijn er wat wijzigingen tov het bronmateriaal, maar het is niet raar of zo. En met Buggy had ik verwacht dat het erg cringe zou worden, maar het viel zo mee.

Hopelijk ooit een seizoen 2, Dressrossa arc on fire! Al vraag ik me af wat ze qua budget voor special effects dan gaan doen. Alleen al Doffy's kracht en zijn awakening is sick, laat staan Pica :D

[ Bericht 21% gewijzigd door Pheno op 04-09-2023 15:13:49 ]
pi_210536337
The Last Witch Hunter - VS 2015 16 1:47 uur | Actie
Als machtige heksen een dodelijke plaag willen uitstorten over New York, moeten een onsterfelijke heksenjager, een priester en een jonge heks hier een stokje voor steken.
pi_210536439
Hoe zit het eigenlijk met die crackdown op account delen? Ik heb nog niks gezien of gehoord.
PWBF
  Spellchecker dinsdag 5 september 2023 @ 21:57:31 #61
197773 crew  maily
pi_210544511
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 19:14 schreef Lovely het volgende:

[..]
Geloof niet dat dat iets voor mij is .... :N

Deze heb ik gezien: One day and a half
Beetje spannend en ontroerend. Wat een frustratie ..... ;(

pas op spoiler!!!

SPOILER
pi_210544979
One Piece afgekeken. Eindelijk een manga/anime waarin moeite zit om het originele verhaal te vertellen.

Seizoen 2, please. Al weet je met Netflix nooit, die cancellen elke serie die niet aan een bepaald aantal kijkers in de eerste week komt
pi_210545273
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 08:26 schreef Nielsch het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die crackdown op account delen? Ik heb nog niks gezien of gehoord.
M'n zus kon niet meer meekijken op mijn account. M'n ouders kunnen dat nog wel.
Tap tap tap
pi_210545497
quote:
İk zit nog mee te kijken
TBF eerste keer sinds een lange tijd, dat ik het heb gebruikt
-Rabia Al-Basri
  Spellchecker dinsdag 5 september 2023 @ 23:59:26 #65
197773 crew  maily
  woensdag 6 september 2023 @ 07:46:05 #66
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210546396
quote:
Ik kon niet meer meekijken en heb een eigen account aangmaakt, maar de rest van de groep kon t nog wel :')
Daar lijkt die klote melding nu weer weg te zijn.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_210546626
6ixtynin9 The Series - Thailand S01 2023 16 - Netflix Original | Comedy, Misdaad, Offbeat, Provocerend, Thriller
Nadat ze haar baan is kwijtgeraakt, vindt een vrouw een mysterieus pakketje op de stoep van haar appartement... en alles wordt nog erger.

B.O. | Reporting for Duty - Brazilië S01 2023 12 - Netflix Original | Comedy
Wanneer Suzano de rol van politiechef op zich neemt in een nieuw politiedistrict, moet deze schuchtere nieuwkomer zich bewijzen tegenover zijn onverschrokken team.

The Hurt Locker - VS 2008 16 2:11 uur | Actie, Drama
Tijdens de oorlog in Irak raakt een sergeant in conflict met zijn team door zijn nonchalante persoonlijkheid en roekeloze methodes voor het opruimen van explosieven.

Infamia - Polen S01 2023 14 - Netflix Original | Drama
Een zeventienjarig meisje met een Roma-achtergrond staat onder druk van haar vrienden. Ze wil een hiphopartiest worden, ondanks de strenge regels van haar ouders.

Predators - VK S01 2023 9 - Netflix Original | Documentaire
Bekijk het leven door de ogen van 's werelds machtigste jagers, waaronder cheeta's en ijsberen, terwijl ze onder zware omstandigheden proberen te overleven.

Scouts Honor: The Secret Files of the Boy Scouts of America - VS 2023 12 1:35 uur - Netflix Original | Documentaire
Slachtoffers, klokkenluiders en experts vertellen over het decennialange zwijgen rond het seksuele misbruik bij de Boy Scouts of America, en de hartverscheurende gevolgen daarvan.

Tahir's House - Saudi-Arabië S01 2023 12 - Netflix Original | Comedy
Een familie van beginnende ondernemers moet samenwerken om hun mislukte viswinkel om te vormen tot een bloeiend bedrijf. Maar het is niet gemakkelijk om succes te boeken.
pi_210546935
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 21:57 schreef maily het volgende:

[..]
Geloof niet dat dat iets voor mij is .... :N

Deze heb ik gezien: One day and a half
Beetje spannend en ontroerend. Wat een frustratie ..... ;(

pas op spoiler!!!

SPOILER
Ik heb de film in mijn lijst gezet
🎵
pi_210547093
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 07:46 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik kon niet meer meekijken en heb een eigen account aangmaakt, maar de rest van de groep kon t nog wel :')
Daar lijkt die klote melding nu weer weg te zijn.
Ik heb die melding één keer gezien volgens mij (niet goed gelezen wat er stond) en daarna nooit meer.
PWBF
  woensdag 6 september 2023 @ 09:58:01 #70
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210547164
quote:
6s.gif Op woensdag 6 september 2023 09:50 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Ik heb die melding één keer gezien volgens mij (niet goed gelezen wat er stond) en daarna nooit meer.
Ik een periode lang dagelijks. En dan kon ik pas kijken als de hoofd accounthouder iets bevestigde.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_210551262
  woensdag 6 september 2023 @ 19:12:22 #72
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_210552148
Wat een uitermate matige film is Het Geheugenspel zeg. Onvoorstelbaar..
pi_210552180
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 19:12 schreef GwaiLow het volgende:
Wat een uitermate matige film is Het Geheugenspel zeg. Onvoorstelbaar..
Nederlandse film stelt teleur. Je verwacht het niet.
  woensdag 6 september 2023 @ 19:51:50 #74
179002 GwaiLow
pi_210552437
Who Is Erin Carter? Is dat misschien wat?
pi_210552451
Dat einde van The Texas Chain Massacre :D

SPOILER
pi_210552475
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 19:51 schreef GwaiLow het volgende:
Ik vind van wel :Y
🎵
  Forum Admin / PR woensdag 6 september 2023 @ 20:02:57 #77
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_210552499
Disenchantment was weer een feestje.
  Spellchecker woensdag 6 september 2023 @ 22:39:30 #78
197773 crew  maily
pi_210554058
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 19:51 schreef GwaiLow het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 19:59 schreef Lovely het volgende:

[..]
Ik vind van wel :Y
Ik vond het ook leuk :Y
pi_210554554
İk heb eindelijk the hurt locker gezien _O_ _O_ _O_
-Rabia Al-Basri
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 7 september 2023 @ 07:05:26 #80
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_210555214
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2023 20:02 schreef Sked het volgende:
Disenchantment was weer een feestje.
Goede reminder, dank u :o *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_210555415
GAMERA -Rebirth- - Japan S01 2023 12 - Netflix Original | Actie, Fantasy, Sci-Fi
In de zomer van 1989 zijn vier kinderen in Tokio getuige van de opkomst van de schildpad-kaiju Gamera, die dapper strijdt tegen gigantische mensenetende monsters.

Kung Fu Panda: De drakenridder - VS S03 2023 6 - Netflix Original | Kinderserie
De legendarische krijger Po gaat samen met een Engelse eliteridder op een wereldwijde missie om magische wapens, zijn reputatie – en de wereld – te redden.

Liebes Kind - Duitsland Miniserie 2023 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Misdaad, Mystery
Wanneer Lena ontsnapt aan de man die haar in zijn macht heeft, en diezelfde avond haar ouders aankomen, komt de ware omvang van haar gruwelijke situatie aan het licht.

Top Boy - VK S03 2022 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad
Twee doorgewinterde drugsdealers keren terug naar de straten van Londen, maar hun jacht op geld en macht wordt bedreigd door een jonge, meedogenloze oplichter.

Virgin River - VS S05/A 2022 12 - Netflix Original | Boek, Drama, Romantisch
Een verpleegster uit LA wil een nieuwe start maken. Ze verhuist naar een afgelegen stadje in het noorden van Californië en is verrast door wat en wie ze daar aantreft.

What If - Filipijnen 2023 12 1:52 uur - Netflix Original | Drama, Romantisch
Twee pasgetrouwde muzikanten komen tijdens hun huwelijksreis op een eiland vast te zitten in een storm. Hun verschil in opvattingen zet hun prille huwelijk onder druk.
pi_210555911
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 september 2023 22:46 schreef Pheno het volgende:
One Piece afgekeken. Eindelijk een manga/anime waarin moeite zit om het originele verhaal te vertellen.

Seizoen 2, please. Al weet je met Netflix nooit, die cancellen elke serie die niet aan een bepaald aantal kijkers in de eerste week komt
One piece is echt een serie waarvan ik sinds lange tijd echt genoten heb.

Ben nu zelfs begonnen met de anime omdat ik niet wil wachten. Ben alleen benieuwd hoe ver ik ga komen omdat ik meeste anime niet trek. :')
pi_210555942
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 09:31 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:

[..]

Ben nu zelfs begonnen met de anime omdat ik niet wil wachten. Ben alleen benieuwd hoe ver ik ga komen omdat ik meeste anime niet trek. :')
Dan maar de manga? :P
pi_210556043
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 09:31 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:

[..]

Dan heb je maar 1000+ afleveringen te kijken, valt mee :D
  Moderator donderdag 7 september 2023 @ 18:18:13 #85
382129 crew  Donna
pi_210560402
Virgin River! O+
pi_210562476
Ragnarok heeft maar een teleurstellend einde -O-
  Spellchecker donderdag 7 september 2023 @ 21:09:11 #88
197773 crew  maily
pi_210562507
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 18:18 schreef Donna het volgende:
Virgin River! O+
Ja die volg ik ook O+ :Y
pi_210563017
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 18:18 schreef Donna het volgende:
Virgin River! O+
Leuke serie inderdaad *O*
Morgen maar mee beginnen
🎵
pi_210564219
quote:

[..]

Ik heb helemaal niks met animé of manga maar -my neighbor totoro- is wel 1 van de mooiste en liefste films die ik ooit gezien heb O+
pi_210564734
quote:

[..]

Hij krijgt goede cijfers ook. https://www.rottentomatoes.com/tv/one_piece_2023/s01
-Rabia Al-Basri
pi_210565473
A Time Called You - Zuid-Korea S01 2023 16 - Netflix Original | Drama, Romantisch
Een rouwende vrouw reist op magische wijze door de tijd naar 1998, waar ze een man ontmoet die sprekend lijkt op haar overleden geliefde.

Baby Gorilla Cam - VS 2023 AL - Netflix Original
Neem een kijkje in het gorillaverblijf van Cleveland Metroparks, waar twee nieuwe baby's zich aanpassen aan het leven in de troep. (Live-evenement in het Engels.)

Las cintas de Rosa Peral | Rosa Peral's Tapes - Spanje 2023 AL 1:20 uur - Netflix Original | Documentaire
This true-crime documentary film features Rosa Peral's first interview from prison since she was convicted of murdering her partner aided by an ex-lover.

El cuerpo en llamas | Burning Body - Spanje S01 2023 16 - Netflix Original | Drama, Duister, Misdaad, Mystery
When a police officer is murdered and set on fire, all eyes focus on two other agents: his girlfriend and her lover. Inspired by true events.

Selling The OC - VS S02 2022 12 - Netflix Original | Reality
De Oppenheim Group breidt uit naar Orange County waar een gloednieuw makelaarsteam luxueuze strandvilla's aanbiedt en bekende personaliteiten goede sier maken.

Spy Ops - VS S01 2023 16 - Netflix Original | Documentaire
Agenten van de inlichtingendiensten van MI6 tot de CIA delen insiderverhalen over het spionagevak, Koude Oorlog-campagnes en staatsgrepen die zijn uitgevoerd door geheim agenten.
pi_210567296
‘One Piece’ Producers Say Scripts for a Season 2 Are ‘Ready,’ Episodes Could Air 12-18 Months After Strikes End
https://variety.com/2023/(...)finished-1235716528/
  Public Relations / Redactie Film vrijdag 8 september 2023 @ 11:50:11 #94
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_210567375
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 september 2023 11:44 schreef Aether het volgende:
‘One Piece’ Producers Say Scripts for a Season 2 Are ‘Ready,’ Episodes Could Air 12-18 Months After Strikes End
Staking zal zo rond november - december wel klaar zijn, dus dan zou ik uitgaan van twee jaar vanaf nu. Er moet ook ruimte zijn om bijvoorbeeld het laatste seizoen van Stranger Things te releasen, dat Netflix ten volle zal gaan uitmelken.
pi_210567446
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 september 2023 11:44 schreef Aether het volgende:
Dat de scripts al klaar zijn is niet zo raar: ze zijn al in grove lijnen gemaakt door Oda-san :P
pi_210568044
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 11:50 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]
Staking zal zo rond november - december wel klaar zijn, dus dan zou ik uitgaan van twee jaar vanaf nu. Er moet ook ruimte zijn om bijvoorbeeld het laatste seizoen van Stranger Things te releasen, dat Netflix ten volle zal gaan uitmelken.
Ik verwacht dat die stakingen nog wel langer dan dat gaan duren, lijkt niet echt progress in te zitten; beide partijen zijn drukker om elkaar zwart te maken _O-
  Moderator vrijdag 8 september 2023 @ 15:12:36 #97
382129 crew  Donna
pi_210569448
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2023 21:09 schreef maily het volgende:

[..]
Ja die volg ik ook O+ :Y
Met kerst komt de rest erop!
pi_210571576
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 september 2023 12:58 schreef AlwaysHappy het volgende:

Ik verwacht dat die stakingen nog wel langer dan dat gaan duren, lijkt niet echt progress in te zitten; beide partijen zijn drukker om elkaar zwart te maken _O-
Volgens mij zijn ze daar ook niet zo goed bekend met salarisonderhandelingen voor grote groepen zoals wij met onze vakbonden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210571697
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 september 2023 12:58 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Ik val deze herfst/winter echt in een zwart gat...geen Law and Order, SVU en Organised Crime meer.
En natuurlijk Greys Anatomy en Station 19 -O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2023 18:32:25 ]
pi_210572521
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2023 18:31 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik val deze herfst/winter echt in een zwart gat...geen Law and Order, SVU en Organised Crime meer.
Ja, herkenbaar. Gelukkig hebben we nog een hoop oudere series die we een keer wilden kijken, dus daar hebben we nu opeens tijd voor. Maar ik vind het toch wel jammer dat er opeens geen nieuwe episodes meer zijn. Van Greys ook vooral, en de Chicago series. Was zo benieuwd hoe die verder gingen. Hoop niet dat die stakingen zo lang duren dat die series überhaupt niet meer terug komen of dat acteurs tegen die tijd geen contract meer hebben/opeens weg zijn. Afwachten maar
  vrijdag 8 september 2023 @ 22:36:25 #101
338319 ZarB
Piña colada
pi_210574135
Virgin River kijkers? Na het einde van se4 kon ik niet wachten op 5. Gister begonnen. Nu bij e4, maar of ik heb het me helemaal verkeerd herinnerd of ze hebben andere schrijvers.

Ik weet niet of iemand hier ooit -per ongeluk :X- Sweet Magnolias heeft gekeken maar het eendimensionale dufheidsgehalte is net zo hoog.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  Spellchecker vrijdag 8 september 2023 @ 22:37:11 #102
197773 crew  maily
pi_210574144
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 22:36 schreef ZarB het volgende:
Virgin River kijkers? Na het einde van se4 kon ik niet wachten op 5. Gister begonnen. Nu bij e4, maar of ik heb het me helemaal verkeerd herinnerd of ze hebben andere schrijvers.

Ik weet niet of iemand hier ooit -per ongeluk :X- Sweet Magnolia's heeft gekeken maar het eendimensionale dufheidsgehalte is net zo hoog.
Ja die heb ik ook gezien _O-

Ben nog niet begonnen aan virgin river; nou helemaal benieuwd.
  vrijdag 8 september 2023 @ 22:39:04 #103
338319 ZarB
Piña colada
pi_210574176
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2023 22:37 schreef maily het volgende:

[..]
Ja die heb ik ook gezien _O-

Ben nog niet begonnen aan virgin river; nou helemaal benieuwd.
Bij SM was ik in se1 wel hooked. Daarna werd het al echt minder. Se3 is helemaal ultra cringe.
  vrijdag 8 september 2023 @ 22:40:14 #104
338319 ZarB
Piña colada
pi_210574192
Op Reddit vroegen ze zich af of SM se3 geschreven was door AI _O- dat dekt de lading wel, die vraag.
  Admin vrijdag 8 september 2023 @ 23:03:50 #105
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_210574477
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2023 18:31 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Stap eens over op Koreaans ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_210575195
Virgin River moet ook het eigen leven gaan leiden, climate change en 'wild fire's' in de verhaallijnen gaan opnemen...je verwacht het niet #deugness #wokeness
Jammer weer dit.
Allemaal cabaretteketet!
  zaterdag 9 september 2023 @ 08:10:02 #107
338319 ZarB
Piña colada
pi_210575881
Het wachten is op de eerste non-binaire inwoner van Virgin River.
pi_210576533
Het blijft een leuke serie en mooi gedraaid op top locaties, maar erg, erg soapie qua verhaallijntjes en clifhangers aan het eind van afleveringen. Die ook nog niet eens worden uitgediept in de aflevering er na merkte ik zoals bij het dood vinden van die collega van Brad. In de aflevering er na ging hij ineens naar de begrafenis van hem. :?
Allemaal cabaretteketet!
pi_210576719
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 01:02 schreef freaky40 het volgende:
Virgin River moet ook het eigen leven gaan leiden, climate change en 'wild fire's' in de verhaallijnen gaan opnemen...je verwacht het niet #deugness #wokeness
Jammer weer dit.
Ben je nou serieus? :')
Dit, dus.
pi_210578438
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 10:15 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ben je nou serieus? :')
Helemaal.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210578526
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 20:05 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Ja, herkenbaar. Gelukkig hebben we nog een hoop oudere series die we een keer wilden kijken, dus daar hebben we nu opeens tijd voor. Maar ik vind het toch wel jammer dat er opeens geen nieuwe episodes meer zijn. Van Greys ook vooral, en de Chicago series. Was zo benieuwd hoe die verder gingen. Hoop niet dat die stakingen zo lang duren dat die series überhaupt niet meer terug komen of dat acteurs tegen die tijd geen contract meer hebben/opeens weg zijn. Afwachten maar
Heb gelukkig ook nog wel wat te kijken waar ik eerder niet aan toekwam omdat het gewoon te veel werd.
Zal New Amsterdam als eerste worden schat ik zo in.

Ben nu And Just Like That aan het kijken, vervolg op SATC. Eerste 2 afleveringen kwamen wat gekunsteld over maar daarna was het gewoon weer het oude SATC gevoel O+
pi_210578564
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 23:03 schreef yvonne het volgende:

[..]
Stap eens over op Koreaans ^O^
Ohhh dat trekt me helemaal niet. Kan alleen de talen die ik versta trekken :@ (naast NL, ENG, FR en DUI)
pi_210578572
quote:
Yup, is uitvoerig hier besproken. Dopesick en The Pharmacist zijn ook een aanrader over dat onderwerp.
pi_210578637
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 13:05 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Heb gelukkig ook nog wel wat te kijken waar ik eerder niet aan toekwam omdat het gewoon te veel werd.
Zal New Amsterdam als eerste worden schat ik zo in.

Ben nu And Just Like That aan het kijken, vervolg op SATC. Eerste 2 afleveringen kwamen wat gekunsteld over maar daarna was het gewoon weer het oude SATC gevoel O+
And Just Like That ook gekeken recentelijk. Seizoen 1 vond ik wat minder beginnen, werd steeds sterker en seizoen 2 is al helemaal ouderwets. Erger me dood aan die Che, en die rol werd minder storend in seizoen 2 :P
pi_210579685
Who is Erin Carter vond ik wel goed qua verhaallijn, maar de uitvoering was echt vreselijk. Al die onwaarschijnlijke dingen. Mensen die helemaal in elkaar worden geslagen of neergeschoten en dan vijf minuten later weer doorlopen alsof er niets aan de hand is en vrouwen die getrainde mannen verslaan alsof het niets is. Dan vind ik het al niet meer leuk als het zo ongeloofwaardig is.
pi_210585240
Maar eens begonnen aan Top Boy, en tot zover kijkt het aardig weg :s)
pi_210589592
1408 - VS 2007 16 1:44 uur | Boek, Horror, Thriller
In deze thriller van Stephen King is een schrijver en scepticus vastbesloten het mysterie te ontrafelen van spookachtige voorvallen in kamer 1408 van het Dolphin Hotel.

De Croods 2: een nieuw begin - VS 2020 6 1:35 uur | Avontuur, Comedy, Feelgood
Als de Croods een nieuw thuis zoeken, ontdekken ze een afgeschermd paradijsje en maken kennis met de inventieve familie Betermans. Maar dan loopt alles uit de hand.
pi_210589816
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 21:56 schreef TLC het volgende:
Schijnt heel goed te zijn.
-Rabia Al-Basri
pi_210589871
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 21:56 schreef TLC het volgende:
Wel begonnen met Topboy summerhouse? Anders mis je de 2 begin seizoenen.
pi_210590237
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2023 12:18 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:

[..]
Wel begonnen met Topboy summerhouse? Anders mis je de 2 begin seizoenen.
ah nog niet, maar ook zo kun je nog prima de verhaallijnen volgen
pi_210590895
Gisteren eens begonnen met Knokke Off, kijkt wel prima weg :)
  Forum Admin zondag 10 september 2023 @ 16:10:58 #123
35723 crew  GGMM
pi_210592177

One Piece(2023)8.5action, adventure, comedy, drama, fantasy60TV-14n/aIñaki Godoy, Emily Rudd, MackenyuIn a seafaring world, a young pirate captain sets out with his crew to attain the title of Pirate King, and to discover the mythical treasure known as 'One Piece.'
Na 10 minuten afgezet. (toen ik erachter kwam dat hij een elastiekje was) Zelden zoiets doms gezien.

@Caland @maxi-mus @Scrummie @onlogisch @Sked @KingRoland @Oriente @Coco @Wereldgozer @yvonne @PietjePuk2000
Zie review.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator zondag 10 september 2023 @ 16:11:54 #124
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210592190
Die review is minstens net zo lastig om doorheen te komen. Wat een lang verhaal.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Admin zondag 10 september 2023 @ 16:13:33 #125
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_210592202
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2023 16:10 schreef GGMM het volgende:

One Piece(2023)8.5action, adventure, comedy, drama, fantasy60TV-14n/aIñaki Godoy, Emily Rudd, MackenyuIn a seafaring world, a young pirate captain sets out with his crew to attain the title of Pirate King, and to discover the mythical treasure known as 'One Piece.'
Na 10 minuten afgezet. (toen ik erachter kwam dat hij een elastiekje was) Zelden zoiets doms gezien.

@:caland @:maxi-mus @:scrummie @:onlogisch @:sked @:kingroland @:oriente @:coco @:wereldgozer @:yvonne @:PietjePuk2000
Zie review.
Nou! Barbaar!
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

zondag 10 september 2023 @ 16:18:00 #126
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_210592256
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2023 16:10 schreef GGMM het volgende:

@:caland @:maxi-mus @:scrummie @:onlogisch @:sked @:kingroland @:oriente @:coco @:wereldgozer @:yvonne @:PietjePuk2000
Zie review.
Gelachen.

Ik keek ooit een film waar een zeester een stad ging slopen en gestopt werd door een pratende haai.
pi_210592258
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 13:10 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Yup, is uitvoerig hier besproken. Dopesick en The Pharmacist zijn ook een aanrader over dat onderwerp.
Ah, bedankt voor de tip.
  zondag 10 september 2023 @ 21:46:15 #128
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_210596582
Mackenyu is de beste acteur op dit moment.
graag op anoniem
pi_210598164
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2023 16:18 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Gelachen.

Ik keek ooit een film waar een zeester een stad ging slopen en gestopt werd door een pratende haai.
The suïcide squad. Goed gelachen. Met de stem van Sylvester Stallone trouwens
-Rabia Al-Basri
pi_210602021
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2023 22:36 schreef ZarB het volgende:

Ik weet niet of iemand hier ooit -per ongeluk :X- Sweet Magnolias heeft gekeken maar het eendimensionale dufheidsgehalte is net zo hoog.
Er komen gewoon teveel verhaallijnen, elk seizoen vind ik het een beetje minder worden.
  maandag 11 september 2023 @ 18:35:40 #131
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_210604517
Gefeliciteerd allemaal

10 jaar Netflix in Nederland
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_210604866
quote:
88s.gif Op maandag 11 september 2023 18:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gefeliciteerd allemaal

En bijna 2 jaar in huize Inbox.
Lang leve netflix Geitenneukije
pi_210604878
Na vele jaren weer eens 1804 gezien, goede Stephen King verfilming ^O^
pi_210604898
Liebeskind :Y
...
  Spellchecker maandag 11 september 2023 @ 20:11:38 #135
197773 crew  maily
pi_210605808
quote:
14s.gif Op maandag 11 september 2023 19:06 schreef sacha het volgende:
Op mijn lijst gezet :Y
  maandag 11 september 2023 @ 21:45:50 #136
179002 GwaiLow
pi_210607050
quote:
Gefeliciteerd allemaal

Poh, ben ik alweer 10 jaar lang betalend member. Aardig wat geld voor die enkele film of serie die ik heb bekeken.
pi_210607112
quote:
Gefeliciteerd allemaal

Insert "Only 90s Kids" meme

Admin maandag 11 september 2023 @ 22:05:10 #138
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_210607306
quote:
Gezien ^O^

pi_210607424
quote:
9s.gif Op maandag 11 september 2023 21:50 schreef Aether het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
en never forget de Free Record Shop

*RIP*
  maandag 11 september 2023 @ 23:17:36 #140
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_210608315
quote:
9s.gif Op maandag 11 september 2023 21:50 schreef Aether het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Videotheek de Botter FTW
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_210609152
Ben wel blij dat ik een Turks abonnement heb. Het meeste op Netflix is bagger tegenwoordig.
  dinsdag 12 september 2023 @ 07:46:09 #142
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_210609540
One Piece _O_
Bijna niet te geloven dat dit een Netflix productie is, ik had bij aflevering 2 eigenlijk al wel minstens 4 verhaallijnen over sexuele geaardheid struggles verwacht, maar niets van dat!

Nog maar 1 aflevering te gaan ;(

Nu eerst even op zoek naar Nami hentai c_/
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_210609584
Glow Up - VK S05 2022 9 | Reality
In deze wedstrijd gaan aankomende make-upartiesten kleurrijke uitdagingen aan om een carrière in de schoonheidsindustrie te winnen.
pi_210610127
Liebes Kind _O_ Gruwelijk briljant!
pi_210611441
Hier ook zojuist Liebes kind afgerond. Sick. Goede acteurs ook. Aanrader.
pi_210611463
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 09:20 schreef mascara-klodder het volgende:
Ja echt _O_ Spannend :o Ik ga straks de laatste afl. kijken.
pi_210611522
quote:

Nu net aflevering 7 gezien, dus nog 3 te gaan, maar vermaak me gewoon ouderwets met de serie. Eerste twee episodes vond ik iets te zoetsappig, maar verder weer helemaal prima ^O^
  dinsdag 12 september 2023 @ 12:32:33 #148
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_210611813
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 09:58 schreef freaky40 het volgende:
Het blijft een leuke serie en mooi gedraaid op top locaties, maar erg, erg soapie qua verhaallijntjes en clifhangers aan het eind van afleveringen. Die ook nog niet eens worden uitgediept in de aflevering er na merkte ik zoals bij het dood vinden van die collega van Brad. In de aflevering er na ging hij ineens naar de begrafenis van hem. :?
Top locaties? Moet je de BTS eens kijken. Allemaal studio met digital effects :P

Maar weet je op welke boeken dit gebaseerd is? Net als Sweet Magnolias. Die boeken zijn gewoon soapy en zoetsappig. Ik snap niet echt hoe je hier verbaasd over kan zijn.

Ik vind het niet woke omdat ze er een wildfire in hebben 8)7 Wel realistisch en daarmee aansprekend voor veel mensen.
En ik heb me prima vermaakt met dit seizoen.

Het enige jammere vind ik
SPOILER
Ik vind het wel leuk dat er ook nog twee kerst afleveringen komen. Gezien het gebrek aan afleveringen van alle andere series momenteel.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_210611939
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 12:32 schreef laziness het volgende:

[..]
Top locaties? Moet je de BTS eens kijken. Allemaal studio met digital effects :P

Maar weet je op welke boeken dit gebaseerd is? Net als Sweet Magnolias. Die boeken zijn gewoon soapy en zoetsappig. Ik snap niet echt hoe je hier verbaasd over kan zijn.

Ik vind het niet woke omdat ze er een wildfire in hebben 8)7 Wel realistisch en daarmee aansprekend voor veel mensen.

SPOILER
Ik vind het wel leuk dat er ook nog twee kerst afleveringen komen. Gezien het gebrek aan afleveringen van alle andere series momenteel.
Je spoiler kan ik me in vinden, vond ik ook wat jammer en onnodig.
pi_210612031
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 22:13 schreef TLC het volgende:

[..]
en never forget de Free Record Shop

*RIP*
İk droom, fantaseer nog steeds over de Free record Shop :D Dus vergeten is not very likely
-Rabia Al-Basri
pi_210612057
quote:
De handtasjes?
-Rabia Al-Basri
pi_210612447
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 12:32 schreef laziness het volgende:

[..]

SPOILER
Wat een aanmatigend toontje, doe eens niet zeg! Maar wat is BTS?
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 12 september 2023 @ 14:09:35 #153
338319 ZarB
Piña colada
pi_210613003
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 09:20 schreef mascara-klodder het volgende:
Gister mee begonnen. Op de helft. Zo goed!!
  dinsdag 12 september 2023 @ 14:12:16 #154
338319 ZarB
Piña colada
pi_210613031
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 september 2023 12:05 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Nu net aflevering 7 gezien, dus nog 3 te gaan, maar vermaak me gewoon ouderwets met de serie. Eerste twee episodes vond ik iets te zoetsappig, maar verder weer helemaal prima ^O^
Ik vond het vanaf aflevering 5 wel wat beter worden. Er is een nieuwe showrunner begrijp ik van Reddit dus dat verklaart miss e.e.a. ik vond de vorige seizoenen wat gelaagder ofzo. Maar 30 november zit ik klaar voor de holiday special. Kerst in Virgin River *O* ~:)
pi_210614780
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 13:23 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Wat een aanmatigend toontje, doe eens niet zeg! Maar wat is BTS?
Behind the scenes

Overigens valt het wel mee met digital effects; die landschappen zijn gefilmd rondom Vancouver :)

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2023 17:24:41 ]
pi_210615504
Ik weet het, mooie omgeving. Waar zijn die BTS te zien, is er een BTS aflevering gemaakt dan?
Allemaal cabaretteketet!
pi_210616179
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2023 18:31 schreef ok01 het volgende:

[..]
Zin in :)
Ik ook :Y Ik hoop op een verrassend einde maar ik denk dat het eindigt met hetgeen wat het meest voor de hand ligt.
pi_210619259
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 19:29 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik ook :Y Ik hoop op een verrassend einde maar ik denk dat het eindigt met hetgeen wat het meest voor de hand ligt.
Wat ligt voor de hand?
pi_210619998
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 23:51 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Wat ligt voor de hand?
SPOILER
pi_210620019
Freestyle - Polen 2023 16 1:28 uur - Netflix Original | Actie, Misdaad
Een beginnende rapper met een crimineel verleden heeft geld nodig voor tijd in de opnamestudio en zet een riskante drugsdeal op touw die hem alles kan kosten.

Ganz normale Männer - Der "vergessene Holocaust" - Duitsland 2023 14 0:58 uur | Documentaire
Deze documentaire onderzoekt hoe en waarom duizenden gewone Duitsers als lid van de nazipolitie op grote schaal wreedheden begingen tijdens de Holocaust.

Tapie | Class Act - Frankrijk Miniserie 2023 12 - Netflix Original | Drama, Waargebeurd
Een supergedreven man uit de arbeidersklasse wordt een van de meest controversiële openbare figuren van Frankrijk in deze gedramatiseerde biopic over Bernard Tapie.

Wrestlers - VS S01 2023 16 - Netflix Original | Documentaire
In deze docuserie proberen de nieuwe eigenaren van een fameuze professionele worstelorganisatie en een groep opkomende sterren het verschil te maken buiten de ring.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 13-09-2023 08:12:13 ]
pi_210621771
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 07:11 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
SPOILER
Zou ik eigenlijk ook wel het mooist vinden
pi_210621886
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 11:25 schreef ok01 het volgende:

[..]
Zou ik eigenlijk ook wel het mooist vinden
SPOILER
pi_210628789
Wat geniet ik van Heartstopper seizoen 2.

Vooral die leraar Farouq (?) met zijn collega in Parijs :D

Ohhh en Darcy bij de Mona Lisa: this is it?!!!?!!!??!!@@@

Dat was ook mijn reactie dus in het Louvre bij de Mona Lisa :@ :')

[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2023 22:29:55 ]
pi_210628928
Poah, Liebes Kind _O_. Heb er gelukkig nog twee te kijken :).
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_210629896
Ehrengard: Forførelsens kunst | Ehrengard: The Art of Seduction - Denemarken 2023 9 1:34 uur - Netflix Original | Comedy, Drama, Romantisch
Een liefdesexpert die is aangesteld om de verlegen zoon van de groothertogin de kunst der liefde bij te brengen, raakt verwikkeld in een schandaal én een eigen romance.

Het gouden uur - Nederland S01 2022 16 | Drama, Misdaad, Thriller
Na een terroristische aanslag in Amsterdam gaat een rechercheur van Afghaanse komaf in een race tegen de klok op zoek naar de daders, die mogelijk oude vrienden van hem zijn.

Once Upon a Crime - Japan 2023 12 1:45 uur - Netflix Original | Boek, Comedy, Fantasy, Mystery
Op het koninklijk bal met Assepoester belandt Roodkapje midden in een mysterie. Kan ze de zaak oplossen voordat het middernacht wordt?

Las viudas de los jueves | Thursday's Widows - Mexico Miniserie 2023 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Duister, Thriller
Teresa treft haar man en diens twee beste vrienden dood aan in hun exclusieve woongemeenschap. Met de waarheid komen ook duistere geheimen aan het licht.
pi_210630167
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 22:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat geniet ik van Heartstopper seizoen 2.

Vooral die leraar Farouq (?) met zijn collega in Parijs :D

Ohhh en Darcy bij de Mona Lisa: this is it?!!!?!!!??!!@@@

Dat was ook mijn reactie dus in het Louvre bij de Mona Lisa :@ :')
We found another one (bekende quote uit seizoen 1 :P )! Ik heb gisteren ook weer seizoen 2 afgerond, voor de vijfde keer geloof ik :@ Al is dat peanuts hoe vaak ik seizoen 1 heb gezien. Het is mijn bijna wekelijkse dopamine shot geworden :P Er is ook een Heartstopper topic op fok!

[ Bericht 7% gewijzigd door Sunshine1982 op 14-09-2023 08:42:27 ]
pi_210635111
Wel een leuke plottwist aan het eind van season 5 van Virgin River. Benieuwd naar de kerst afleveringen en naar season 6.

SPOILER
Allemaal cabaretteketet!
pi_210635728
quote:

Is volgens mij in ieder geval een nieuwe director (weet niet precies hoe het heet). Las ook ergens dat ze wat meer vaart in het verhaal wilde hebben en ook wat verhaallijnen wilden afronden.
pi_210639684
Band of Brothers - VS S01 2001 16 - HBO Original | Boek, Drama, Waargebeurd
Een compagnie soldaten uit de VS wordt gelijk uit het trainingskamp in de harde realiteit van de Tweede Wereldoorlog ondergedompeld tijdens een levensgevaarlijke reis door Europa.

Barbie: A Touch of Magic - VS S01 2023 6 | Kinderserie
Als Malibu Barbie en Brooklyn Barbie een paard met magische krachten ontmoeten, is dat het begin van betoverende avonturen. Ze moeten helpen bij een mysterieuze missie!

The Club - Turkije S02 2022 16 - Netflix Original | Drama
In het kosmopolitische Istanbul van de jaren vijftig werkt een moeder met een verleden in een nachtclub om haar opstandige dochter te helpen die ze niet kon opvoeden.

El Conde | The Count - Chili 2023 16 1:51 uur - Netflix Original | Comedy, Horror, Intellectueel, Provocerend
Augusto Pinochet is een vampier die wil sterven, maar de gieren om hem heen willen eerst nog een laatste hapje. Een duistere satire van Pablo Larraín.

Fight Club - VS 1999 16 2:19 uur | Boek, Drama, Duister, Thriller
Een ontgoochelde kantoorslaaf vindt een uitlaatklep voor zijn frustraties als hij en zijn mysterieuze nieuwe vriend Tyler een gewelddadig ondergronds genootschap starten.

Inside the World’s Toughest Prisons - VK S07 2022 16 - Netflix Original | Documentaire
Onderzoeksjournalisten laten zich vrijwillig opsluiten in de gewelddadigste gevangenissen ter wereld, waar intimidatie en wreedheid heersen.

Love at First Sight - VS 2023 AL 1:31 uur - Netflix Original | Boek, Drama, Romantisch
Er slaat een vonk over tussen Hadley en Oliver in het vliegtuig van New York naar Londen, maar eenmaal bij de douane verliezen ze elkaar uit het oog. Vinden ze elkaar nog terug?

Miseducation - Zuid-Afrika S01 2023 16 - Netflix Original | Drama
Na een publieke vernedering schrijft een wannabe influencer zich in bij de universiteit in een kleine stad. Daar wil ze haar sociale status terugwinnen.

The Pacific - VS S01 2010 16 - HBO Original | Actie, Boek, Drama, Waargebeurd
Drie jonge Amerikaanse mariniers maken tijdens WO II kennis met de verschrikkingen van de oorlog en vechten zich een weg door het bloed, de modder en de regen van de Pacific.

Surviving Summer - Australië S02 2022 12 - Netflix Original | Drama
Een rebelse tiener uit New York wordt van school gestuurd en verbannen naar Australië. Daar zorgt ze voor opschudding in de vriendenkring van een jonge surfer.

The Talented Mr. Ripley - VS 1999 12 2:19 uur | Boek, Drama, Misdaad, Thriller
Een charmante sociopaat dringt het weelderige leven van een jonge erfgenaam binnen. En hij laat zich door niets of niemand tegenhouden om het mondaine leven te behouden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 15-09-2023 07:43:41 ]
pi_210639763
Band of Brothers en The Pacific zijn beide erg goed :Y :Y
pi_210641069
Ik lees fantastische dingen over Liebes Kind, dus dat is het volgende wat ik ga kijken. De vorige Duitse serie die ik geweldig vond was Dark. Echt mensen, ga deze kijken. Een erg complex verhaal (as in dat je echt geen minuut kan missen) en zo fantastisch _O_
pi_210647836
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 07:56 schreef TLC het volgende:
Band of Brothers en The Pacific zijn beide erg goed :Y :Y
Goed als een 9,4 op IMDb voor band of Brothers :D
-Rabia Al-Basri
pi_210647858
Heb echt veel van WOII gezien. Bovenmatige interesse. Klassieke zwartwit films en veel docu's oa. Maar band of brothers nog nooit gezien. Mooie kans nu :)
  vrijdag 15 september 2023 @ 23:24:02 #176
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_210648015
Hopelijk is wel die film grain weg die ze bij de Blurays hebben. :r
pi_210648456
Ahhhh Fight Club en The Talented Mr Ripley gewoon al bijna een kwart eeuw geleden.

Beiden tig keer gezien. En ik ga er gewoon weer voor O+

100% genieten met Brad Pitt, Edward Norton, Matt Damon en Jude Law.
pi_210648471
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2023 08:16 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
We found another one (bekende quote uit seizoen 1 :P )! Ik heb gisteren ook weer seizoen 2 afgerond, voor de vijfde keer geloof ik :@ Al is dat peanuts hoe vaak ik seizoen 1 heb gezien. Het is mijn bijna wekelijkse dopamine shot geworden :P Er is ook een Heartstopper topic op fok!
Heb je Never Have I Ever gezien?

Aanrader! Je zou denken dat het een tienerserie is maar de grapjes herkent alleen een volwassene.

John McEnroe als voice over is briljant _O_
pi_210648662
Begonnen met Liebes Kind. Krijg er erg Dark vibes bij, van dezelfde makers toevallig? Zag die actrice die de moeder van Lena hierin speelt ook weer voorbij komen.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator zaterdag 16 september 2023 @ 07:49:52 #180
382129 crew  Donna
pi_210648890
Voor de Virgin River fans. Half oktober begint Sullivan's Crossing, naar de andere boekenserie van Robyn Carr.
Met Chad Michael Murray.

Helaas niet op Netflix. Wel op Stan ofzo, is denk ik Amerikaans?
Maar wilde het wel even gezegd hebben.
:Y
pi_210649165
65 - VS 2023 12 1:32 uur | Actie, Sci-Fi
Een astronaut en zijn passagier overleven een noodlanding en moeten de gevaren van de prehistorische aarde overleven om hun enige kans op ontsnapping te bereiken.

Bag kulisserne på Ehrengard: Forførelsens kunst | Behind the Scenes of Ehrengard: The Art of Seduction - Denemarken 2023 6 0:40 uur - Netflix Original | Documentaire
Koningin Margrethe II van Denemarken en regisseur Bille August laten zien met hoeveel aandacht ze hebben gewerkt aan het decor en de kostuums voor de verfilming van 'Ehrengard'.
pi_210651732
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 23:07 schreef StevenHyde het volgende:
Heb echt veel van WOII gezien. Bovenmatige interesse. Klassieke zwartwit films en veel docu's oa. Maar band of brothers nog nooit gezien. Mooie kans nu :)
:D
pi_210660145
Halverwege bij Liebeskind. Wat een fantastische serie. Beklemmend, kippenvel, emotioneel, the whole shabang _O_ De Duitse taal geeft net dat extra beetje schwung vind ik.

Als ik deze klaar heb ga ik weer Dark kijken.
pi_210660186
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 11:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Halverwege bij Liebeskind. Wat een fantastische serie. Beklemmend, kippenvel, emotioneel, the whole shabang _O_ De Duitse taal geeft net dat extra beetje schwung vind ik.

Ja goeie serie :Y
SPOILER
  Spellchecker zondag 17 september 2023 @ 13:15:12 #185
197773 crew  maily
pi_210660992
quote:

Sunshine gaat internationaal _O_ ^O^
pi_210661112
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2023 13:15 schreef maily het volgende:

[..]
Sunshine gaat internationaal _O_ ^O^
Yeah baby! O+
pi_210669476
quote:

Zou het van dezelfde makers als Dark zijn? Heb deze vraag al eerder gesteld maar kreeg geen antwoord. Erg goed inderdaad. Zit ook op de helft. Jammer dat het maar 1 seizoen is en blijft.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210675126
pi_210675132
Nu bezig met Kleo, een Duitse serie. Tot nu toe leuk.
pi_210680337
The Saint of Second Chances - VS 2023 AL 1:34 uur - Netflix Original | Documentaire
Een honkbaldynastie gebouwd op fundamenten van plezier, en een discoramp die er bijna het einde van betekende. Deze documentaire gaat over de ongelofelijke comeback van Mike Veeck.
pi_210686348
Band of Brothers voor de zoveelste keer gekeken, het blijft een indrukwekkende serie
pi_210691262
Alice in Borderland S3
(raadsel van de poster mogen jullie zelf oplossen)

Uitmelkgenot.
pi_210691650
Murdaugh Murders: A Southern Scandal - VS S02 2023 14 - Netflix Original | Documentaire
Schokkende tragedies verwoesten een hechte gemeenschap in South Carolina en onthullen de gruwelijke geheimen van haar machtigste familie.
pi_210691688
quote:
7s.gif Op woensdag 20 september 2023 07:26 schreef Aether het volgende:
Murdaugh Murders: A Southern Scandal - VS S02 2023 14 - Netflix Original | Documentaire
Schokkende tragedies verwoesten een hechte gemeenschap in South Carolina en onthullen de gruwelijke geheimen van haar machtigste familie.
Ik weet al wat ik ga kijken vanavond :7
pi_210692262
DROP 01
Netflix invites fans worldwide to tune into our first ever DROP 01 – a virtual showcase featuring the digital premiere of the highly-anticipated series Castlevania: Nocturne and celebrating the best of our genre animated series. Anchored by a global livestream of Castlevania: Nocturne’s first three episodes (the day before the series will officially debut on Netflix), the 90-minute showcase will feature surprise announcements and never-before-seen, sneak peek “drops” from the animated series fans are most excited about.

Moderator woensdag 20 september 2023 @ 09:32:30 #196
382129 crew  Donna
pi_210692295
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 07:35 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik weet al wat ik ga kijken vanavond :7
Jep me 2!!!!!
Dat was echt zo'n vreemd verhaal.
pi_210692304
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 01:41 schreef Evangelion het volgende:
Alice in Borderland S3
(raadsel van de poster mogen jullie zelf oplossen)
[ afbeelding ]

Uitmelkgenot.
Iig een flush. Dus een prima poker hand imo
pi_210698965
Okeeeee. Ik geloof dat ik de laatste aflevering van Liebeskind even opnieuw moet bekijken. Het ging me allemaal iets te snel waardoor ik het niet meer echt snap :@ :P

@freaky40 Volgens mij niet. Het heeft wel ietsje wat weg van Dark, maar niet heel erg veel vind ik zelf. Prima serie dit, maar mijn favo Duitse serie blijft Dark O+

Even nog een toevoeging dat ik de kinderen echt heel goed vind acteren, vooral het meisje. Talenten!

[ Bericht 20% gewijzigd door Sunshine1982 op 20-09-2023 21:57:47 ]
  woensdag 20 september 2023 @ 22:01:18 #199
338319 ZarB
Piña colada
pi_210700096
Net 2 afleveringen van het Gouden Uur gezien. Echt spannend. Schijnt een npo serie te zijn geweest dus misschien allang bekend. Voor mij nieuw iig *O*
pi_210700439
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 22:01 schreef ZarB het volgende:
Net 2 afleveringen van het Gouden Uur gezien. Echt spannend. Schijnt een npo serie te zijn geweest dus misschien allang bekend. Voor mij nieuw iig *O*
Eind vorig jaar inderdaad uitgezonden op NPO en nu nog te kijken via NPO Start/Uitzendinggemist.
Heeft een Canadese prijs gewonnen: https://rockies.playbackonline.ca/winners/winner/2023/?e=155989&n=The+Golden+Hour+(Het+Gouden+Uur).
  woensdag 20 september 2023 @ 22:29:30 #201
338319 ZarB
Piña colada
pi_210700465
quote:
7s.gif Op woensdag 20 september 2023 22:27 schreef Aether het volgende:

[..]
Eind vorig jaar inderdaad uitgezonden op NPO en nu nog te kijken via NPO Start/Uitzendinggemist.
Heeft een Canadese prijs gewonnen: https://rockies.playbackonline.ca/winners/winner/2023/?e=155989&n=The+Golden+Hour+(Het+Gouden+Uur).
Nice. Ik kijk m via Netflix, daar staat ie sinds kort op!
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 21 september 2023 @ 01:28:35 #202
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_210701451
Ben ineens verzeild geraakt in the lincoln lawyer.

Door insta reels kwam ik bij de film van 2011 en zag ik dat de serie er ook was.. dus die meteen aansluitend gekeken...

Seizoen 1 vanavond helemaal uitgekeken. (moet toegeven wel wat dingen van ex1 doorgespoeld want die verhaallijn er naast vond ik niet zo bijzonder... maar oke bleek dat die verhaallijn uiteindelijk wel nut had... maar ja ik had de hoofdlijnen er van wel meegekregen dus kwam goed ;) )

Seizoen 2 voor ergens verderop tijdens mijn vakantie op de planning staan.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_210702087
Ordinary men, the forgotten holocaust :{ wat er voorafging aan het systematisch uitroeien van mensen in concentratiekampen. Mensen met volstrekt normale beroepen die veranderden in beulen die duizenden- en duizenden mannen, vrouwen en kinderen doodschoten.

Schokkend om te zien

SPOILER
Een van de leidinggevende verantwoordelijk voor deze gruweldaden vertoonde na de oorlog ook geen enkel berouw -terwijl hij zelf vader was van 5 kinderen- en verklaarde dat hij zijn eigen zus zou doodschieten als dat van hem werd gevraagd.

Je wordt er stil van :{
pi_210702262
Grenzeloos Verraad - Nederland 2023 16 1:27 uur | Drama, Duister
Na een zwaar verlies tijdens de Tweede Wereldoorlog zet een Duitse legerofficier alles op het spel om mensen in Nederland te helpen uit handen van de nazi's te blijven.

Scissor Seven - China S04 2021 12 - Netflix Original | Actie, Comedy
Een klungelige, met scharen zwaaiende kapper-annex-huurmoordenaar met geheugenverlies komt per ongeluk midden in een machtsstrijd tussen vijandige groeperingen terecht.

Sex Education - VK S04 2021 16 - Netflix Original | Comedy, Drama
Zijn moeder is therapeute, dus heeft de onzekere Otis alle antwoorden als het om seks gaat. De rebelse Maeve stelt voor een sekstherapiepraktijk op school te openen.
pi_210702435
Sex education staat hier seizoen 4 nog niet online. Heeft Netflix daar een standaard release tijd voor?
pi_210702446
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 08:22 schreef StevenHyde het volgende:
Sex education staat hier seizoen 4 nog niet online. Heeft Netflix daar een standaard release tijd voor?
9 uur 's ochtends.
(Eigenlijk om middernacht in Californië, dan is het hier 9 uur later).
pi_210702595
quote:
Klaar voor *O* Ik moet nog steeds lachen om die hond van Adam zijn moeder. 'Madam show them your tits!' _O-
pi_210702824
quote:
Oh dat komt ook weer? *O*
pi_210703058
Yes, staat online. Ff snel het einde bekeken hehe. De rest kijk ik wel op een ander moment.
pi_210704333
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 09:52 schreef StevenHyde het volgende:
Yes, staat online. Ff snel het einde bekeken hehe. De rest kijk ik wel op een ander moment.
Dan is er toch niks meer aan? :@
pi_210704566
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 12:23 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dan is er toch niks meer aan? :@
Nee klopt ook wel. Maar niet echt veel tijd om het helemaal te kijken en dan ga ik het toch wel ergens meekrijgen. Dus dan maar ff kort checken hoe het afloopt.
  Spellchecker donderdag 21 september 2023 @ 13:08:41 #212
197773 crew  maily
pi_210704797
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 12:47 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Nee klopt ook wel. Maar niet echt veel tijd om het helemaal te kijken en dan ga ik het toch wel ergens meekrijgen. Dus dan maar ff kort checken hoe het afloopt.
Gewoon doorzappen tot de laatste aflevering.
pi_210705267
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2023 13:08 schreef maily het volgende:

[..]
Gewoon doorzappen tot de laatste aflevering.
Ja heb dat vanmiddag tijdens lunch maar gedaan.

Geen idee hoe ik zo'n spoiler maak. Dus ik houd mijn mening over hoe ik het einde vind maar even voor me ;)
pi_210705284
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 14:10 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Ja heb dat vanmiddag tijdens lunch maar gedaan.

Geen idee hoe ik zo'n spoiler maak. Dus ik houd mijn mening over hoe ik het einde vind maar even voor me ;)
[ spoiler ] maar dan zonder de spaties [ /spoiler ]
pi_210705370
quote:
7s.gif Op donderdag 21 september 2023 14:12 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
[ spoiler ] maar dan zonder de spaties [ /spoiler ]
Tnx ik probeerde dat, maar dan met hoofdletters. Was dus nog best close :D

SPOILER
pi_210706892
Het overzicht van seizoen 3 door de moeder van Otis was ook erg leuk, voor de eerste aflevering van seizoen 4.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210706968
pi_210713476
Jaane Jaan - India 2023 16 2:19 uur - Netflix Original | Intellectueel, Misdaad, Thriller
Een alleenstaande moeder raakt verstrikt in een misdaadonderzoek. Haar buurman, die wiskunde doceert, schiet te hulp en een volhardende agent bijt zich vast in de zaak.

KENGAN ASHURA - Japan S02 2023 14 - Netflix Original | Actie, Sport
Ohma Tokita treedt een verborgen wereld binnen waar zakelijke disputen opgelost worden via gladiatorgevechten. Geld is niet meer belangrijk. Hij wil alleen nog vechten, en winnen.

Love Is Blind - VS S05/A 2023 12 - Netflix Original | Reality
Nick en Vanessa Lachey presenteren dit sociale experiment, waarin single mannen en vrouwen op zoek zijn naar liefde en zich verloven, maar elkaar dan pas echt ontmoeten.

Song of the Bandits - Zuid-Korea S01 2023 16 - Netflix Original | Actie, Drama
In het wetteloze land Gando zijn woeste bandieten bereid tot het uiterste te gaan om voor hun kostbare thuisland en dierbaren te vechten, zelfs als het op leven of dood is.

Spy Kids: Armageddon - VS 2023 6 1:37 uur - Netflix Original | Avontuur, Comedy, Familiefilm, Spionage
Wanneer een gameontwikkelaar een krachtig computervirus loslaat, moeten de kinderen van twee geheim agenten samenwerken om hun ouders en de wereld te redden.
pi_210716770
Scene 1 episode 2 van SE in combinatie met de muziek.... _O_ :)
Allemaal cabaretteketet!
pi_210716778
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 14:40 schreef freaky40 het volgende:
Scene 1 episode 2 van SE in combinatie met de muziek.... _O_ :)
Hehehe ik moest er erg om lachen _O-
pi_210718446
Jeej, Sex Education.

Van de week Lupin helemaal opnieuw bekeken, zodat ik weer enigzins in het verhaal zit als over een kleine 2 weken het vervolg online komt Datzelfde ga ik nu niet doet met Sex Education. Enige wat ik me nog goed weet te herinneren is dat die Engelse versie van Jan Smit zn meoder een kind heeft gekregen. Verder, geen idee. Ik ga het vannacht wel weer zien.
pi_210718846
Ik had al zo'n vermoeden wat er met het jongetje was gebeurd bij afl. 1 van seizoen 2 (Top Boy)

;(
pi_210722637
Baby Gorilla Cam - VS E03 2023 AL - Netflix Original | Documentaire
Neem een kijkje in het gorillaverblijf van Cleveland Metroparks, waar twee nieuwe baby's zich aanpassen aan het leven in de troep.

The Black Book - Nigeria 2023 16 2:04 uur - Netflix Original | Actie, Misdaad
Nadat zijn zoon erin is geluisd voor een ontvoering, neemt een rouwende diaken het recht in eigen hand en vecht tegen een corrupte politiebende om zijn naam te zuiveren.

Snake Eyes: G.I. Joe Origins - VS 2021 12 2:02 uur | Actie, Duister, Sci-Fi
De eigenzinnige krijger Snake Eyes wordt opgenomen door een oude clan en traint om het ultieme wapen te worden dat een einde kan maken aan de dodelijke Cobra-organisatie.

Soltera codiciada 2 | How to Deal with a Heartbreak 2 - Peru 2023 12 1:41 uur - Netflix Original | Comedy, Drama
De toekomst van haar twee beste vriendinnen ziet er rooskleurig uit. Maar Ma Fé zelf is blut en heeft geen inspiratie vlak voor de strakke deadline van haar boek.
pi_210728480
Sex Education valt me na drie afleveringen nog niet mee. De nieuwe verhaallijnen en karakters vind ik maar matig t.o.v. voorgaande seizoenen.
  zaterdag 23 september 2023 @ 23:10:28 #225
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_210730274

Allemaal leuk en aardig maar ik ga alleen kijken als er echt doden kunnen vallen. High stakes en niet dat slappe gedoe waarbij ze in een zwembad vallen, gewoon een betonnen vloer eronder.

Maar hier zullen wel net zoveel mensen doodgaan als bij de opnames van Squid Games. Gemiste kans.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_210730791
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2023 20:21 schreef Devolder het volgende:
Sex Education valt me na drie afleveringen nog niet mee. De nieuwe verhaallijnen en karakters vind ik maar matig t.o.v. voorgaande seizoenen.
Je moet eens kijken onder twitter of instagram posts. 9/10 is zwaar teleurgesteld. Wel zonde na 2 jaar wachten.
pi_210732848
Zwaar Verliefd 2 - VS 2021 AL 1:45 uur | Boek, Comedy, Romantisch
In dit vervolg op de romantische comedy uit 2018 gaan Isa en Ruben samenwonen, maar werk, jaloezie en hun verschillen stellen hun relatie op de proef.
pi_210744135
Sex Education.. flinke tegenvaller. Had er meer van verwacht.
pi_210744384
Wij zijn nu bij aflevering vijf van Sex Education en je merkt inderdaad wel dat het wat minder is. Nieuwe personages komen niet echt binnen (met een enkele uitzondering). Nog steeds leuk, maar ben benieuwd hoe het ontwikkelt nog. Hoop wel op een goeie finale.
pi_210744497
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 00:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wij zijn nu bij aflevering vijf van Sex Education en je merkt inderdaad wel dat het wat minder is. Nieuwe personages komen niet echt binnen (met een enkele uitzondering). Nog steeds leuk, maar ben benieuwd hoe het ontwikkelt nog. Hoop wel op een goeie finale.
IMDb cijfer van de laatste aflevering is niet al te best. Don't get your hopes up.
-Rabia Al-Basri
pi_210745046
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 00:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
Eens. Het voelt niet meer als SE. Teveel veranderingen denk ik. Een nieuwe school, nieuwe personages.... Ik mis Ola en Lily.
  maandag 25 september 2023 @ 08:10:00 #232
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_210745371
Fijn te lezen dat het niet aan mij lag :{
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_210746004
Het is haast knap hoe erg ze de plank mis hebben geslagen met dit laatste 4e seizoen. Ik doe maar alsof dit 4e seizoen niet bestaat, want het doet echt afbreuk aan de leuke 3 seizoenen ervoor.
pi_210746356
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 08:10 schreef avotar het volgende:
Fijn te lezen dat het niet aan mij lag :{
Ik vind het nog steeds wel leuk hoor, alleen ja... misschien wel een beetje minder.

SPOILER

[ Bericht 9% gewijzigd door Sunshine1982 op 25-09-2023 10:47:59 ]
pi_210747356
Little Baby Bum: Liedjestijd - VK S01 2023 AL - Netflix Original | Kinderserie
Kom mee voor dolle pret op de magische kleuterschool Liedjestijd, waar elke dag een avontuur is vol kindvriendelijke liedjes en leerplezier!
pi_210748416
Niet best, dat nieuwe seizoen van Sex Education. Zonde.
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 14:07:15 #237
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_210748480
Ik heb pas 1 aflevering gezien van Sex Education seizoen 4, maar ik vond dat al zo matig dat ik maar net ga doen alsof dit seizoen niet bestaat.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_210748559
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 09:46 schreef StevenHyde het volgende:
Het is haast knap hoe erg ze de plank mis hebben geslagen met dit laatste 4e seizoen. Ik doe maar alsof dit 4e seizoen niet bestaat, want het doet echt afbreuk aan de leuke 3 seizoenen ervoor.
Daarom ben ik huiverig om te beginnen aan een serie dat nog niet af is. Komt er überhaupt een vervolg op het eerste seizoen? Zal er een goede einde komen of überhaupt een einde komen aan het verhaal?

Zo heb ik nu spijt dat ik was begonnen aan the Witcher ;(
-Rabia Al-Basri
pi_210748643
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 14:15 schreef Slayage het volgende:

[..]
Daarom ben ik huiverig om te beginnen aan een serie dat nog niet af is. Komt er überhaupt een vervolg op het eerste seizoen? Zal er een goede einde komen of überhaupt een einde komen aan het verhaal?

Ik kijk niet echt veel series. Maar snap wat je bedoeld. Vond bijv the end of the f*cking world ook echt top wat jaren terug. Maar dat einde toen aan seizoen 1 was wel lame. Kwam uiteindelijk nog een nieuwe seizoen wel. Maar dat was volgens mij vooraf niet voorzien.
pi_210748875
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 14:15 schreef Slayage het volgende:

[..]

Zorgen dat je series kijkt die gebaseerd zijn op boekenreeksen. Zoals Heartstopper, daar is net seizoen 2 van uit, gebaseerd op boek nummer 3. Volgend jaar komt seizoen 3 uit, gebaseerd op boek 4 die ik ook al gelezen heb. Zo kom je niet voor verrassingen te staan, maarje weet dus al wel hoe het verhaal gaat lopen.

Het enige wat me nu nog boeit bij Sex Ed is hoe het verhaal bij Adam gaat aflopen en bij Jackson. Voor de rest kan het me allemaal wel gestolen worden eeerlijk gezegd.
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 14:55:41 #241
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_210748912
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 14:51 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Zorgen dat je series kijkt die gebaseerd zijn op boekenreeksen. Zoals Heartstopper, daar is net seizoen 2 van uit, gebaseerd op boek nummer 3. Volgend jaar komt seizoen 3 uit, gebaseerd op boek 4 die ik ook al gelezen heb. Zo kom je niet voor verrassingen te staan, maarje weet dus al wel hoe het verhaal gaat lopen.

Het enige wat me nu nog boeit bij Sex Ed is hoe het verhaal bij Adam gaat aflopen en bij Jackson. Voor de rest kan het me allemaal wel gestolen worden eeerlijk gezegd.
The Witcher is gebaseerd op de boeken :{
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_210748923
quote:
17s.gif Op maandag 25 september 2023 14:55 schreef dud0r het volgende:

[..]
Oh :@
pi_210750439
quote:
17s.gif Op maandag 25 september 2023 14:55 schreef dud0r het volgende:

[..]
İk heb zelf de boeken niet gelezen, maar ik begrijp dat de makers volledig afgedwaald zijn van de boeken waardoor dat conflict met Cavill dus ontstond.
-Rabia Al-Basri
pi_210751874
Wat een bagger is Sex education seizoen 4 zeg.
pi_210753414
Amen brother
pi_210754276
Begonnen aan Liebes Kind, kijkt heerlijk weg en laat je lekker gissen over wat er zou kunnen spelen.
Dat jong meisje acteert echt prima overigens, niet overdreven, heel prettig.
pi_210754317
Seizoen 2 laatste aflevering van Top Boy

SPOILER
Op naar seizoen 3 _O_
pi_210754885
The Devil's Plan - Zuid-Korea S01 2023 AL - Netflix Original | Reality
Twaalf deelnemers gaan zes nachten en zeven dagen lang de strijd aan met humor, strategie en wijsheid. Wie wordt gekroond tot de ultieme winnaar?

Who Killed Jill Dando? - VK S01 2023 12 - Netflix Original | Documentaire
Herbeleef in deze diepgravende documentaire de schokkende moord in 1999 op de populaire tv-presentatrice Jill Dando, die deskundigen en het publiek blijft fascineren.
pi_210754910
Jill Dando, de Engelse Anniko van Santen, in de zin van dat zij daar Crimewatch presenteerde, wat dus hier Opsporing Verzocht is.

Ga ik wel kijken die docu.
  dinsdag 26 september 2023 @ 09:42:44 #250
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_210755709
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 07:23 schreef TLC het volgende:
Jill Dando, de Engelse Anniko van Santen, in de zin van dat zij daar Crimewatch presenteerde, wat dus hier Opsporing Verzocht is.

Ga ik wel kijken die docu.
Ik was vroeger zo verliefd op Anniko toen ze begon bij Telekids.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_210755907
Telekids? Ze had volgens mij toch zo'n ander programma door de weeks. Ging wel over de natuur enzo meen ik. Vond ik wel saai :$ Kan me niet heugen dat ze iets bij telekids deed.

Die Jill Dando gaat zo aan tnx! Ga Sex education maar niet meer kijken. Dus was opzoek naar een alternatief :D
  dinsdag 26 september 2023 @ 12:24:11 #252
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_210757049
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 10:18 schreef StevenHyde het volgende:
Telekids? Ze had volgens mij toch zo'n ander programma door de weeks. Ging wel over de natuur enzo meen ik. Vond ik wel saai :$ Kan me niet heugen dat ze iets bij telekids deed.

Die Jill Dando gaat zo aan tnx! Ga Sex education maar niet meer kijken. Dus was opzoek naar een alternatief :D
Generatiekloof ;)
Volgens mij is dat wat jij bedoelt van daarna.
  dinsdag 26 september 2023 @ 22:13:04 #253
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_210762679
Nou, ik heb me prima vermaakt met het laatste seizoen van Sex Education. Snap alle haat niet zo. Verdwenen personages totaal niet gemist.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_210763912
Banlieusards 2 | Street Flow 2 - Frankrijk 2023 16 1:38 uur - Netflix Original | Drama
De broers Traoré hebben moeite om de vicieuze cirkel van verraad, wraak en geweld te doorbreken en blijven vechten voor een betere toekomst in een louche buitenwijk van Parijs.

Carga Máxima | Overhaul - Brazilië 2023 12 1:40 uur - Netflix Original | Actie, Misdaad
Wanneer truckracer Roger alles kwijtraakt, krijgt hij een verleidelijk, maar gevaarlijk aanbod: werken als de chauffeur van een vluchtauto voor een bende dieven.

Chappelle's Home Team - Luenell: Town Business - VS 2023 AL 0:33 uur - Netflix Original | Standup-comedy
In deze vrijmoedige stand-upspecial laat Luenell zich uit over slechte stoelgenoten, ruzies in de eerste klas, baby's zonder sokken en andere problemen tijdens het reizen.

Encounters - VS S01 2023 6 - Netflix Original | Documentaire
In deze docuserie met ooggetuigenverslagen, interviews met experts en nieuw bewijs voeden de massale ufomeldingen van de afgelopen vijftig jaar een wereldwijd mysterie.

The Powerpuff Girls - Hong Kong/VS S01-S02 1998 6 | Kinderserie
De zusjes Blossom, Bubbles en Buttercup beschermen de wereld tegen misdaad en andere krachten van het kwaad.

Vasco Rossi: Il supervissuto | Vasco Rossi: Living It - Italië S01 2023 12 - Netflix Original | Documentaire
De meest geliefde rockster van Italië, Vasco Rossi, verleent ongekende toegang tot intieme details uit zijn persoonlijke leven en succesvolle carrière door de decennia heen.

Het wonderlijk verhaal van Hendrik Meier - VK/VS 2023 AL 0:41 uur - Netflix Original | Boek, Drama
Deze bewerking van Wes Anderson van dit verhaal van Roald Dahl gaat over een rijke man die een buitengewone vaardigheid onder de knie probeert te krijgen om te kunnen valsspelen.

Znachor | Forgotten Love - Polen 2023 12 2:20 uur - Netflix Original | Boek, Drama
Een ooit gerespecteerde chirurg die zijn gezin en geheugen is kwijtgeraakt, krijgt een kans op verlossing wanneer hij weer contact legt met iemand uit zijn vergeten verleden.
pi_210765719
Die Jill Dando docu kon me moeilijk boeien. Na 1 aflevering afgehaakt.
pi_210765904
quote:
7s.gif Op woensdag 27 september 2023 07:13 schreef Aether het volgende:
Het wonderlijk verhaal van Hendrik Meier - VK/VS 2023 AL 0:41 uur - Netflix Original | Boek, Drama
Deze bewerking van Wes Anderson van dit verhaal van Roald Dahl gaat over een rijke man die een buitengewone vaardigheid onder de knie probeert te krijgen om te kunnen valsspelen.

Erop gezet :)
pi_210765929
Eindelijk seizoen 3 van Kengan

*O*
  Spellchecker woensdag 27 september 2023 @ 13:04:11 #258
197773 crew  maily
pi_210766427
Stukje gezien van Jaane Jaan

Wat een ontzettend lelijke vent die teacher ....

https://www.netflix.com/title/81586376
pi_210766519
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 12:24 schreef avotar het volgende:

[..]
Generatiekloof ;)
Volgens mij is dat wat jij bedoelt van daarna.
Om iets meer precies te zijn: Anniko van Santen presenteerde The Cartoon Express op zondag terwijl Carlo en Irene Telekids presenteerde op zaterdag. :)
pi_210766543
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2023 13:12 schreef vencodark het volgende:

[..]
Om iets meer precies te zijn: Anniko van Santen presenteerde The Cartoon Express op zondag terwijl Carlo en Irene Telekids presenteerde op zaterdag. :)
En nóg preciezer: voordat het Cartoon Express was, heette het op de zondag ook Telekids. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_210766554
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
En nóg preciezer: voordat het Cartoon Express was, heette het op de zondag ook Telekids. :D
Ja potverdrie. De cirkel is rond. :D
pi_210766904
quote:

[..]
quote:
• Irene Moors 1989-1999
• Carlo Boszhard 1993-1999
• Anniko van Santen 1991-1992

Anniko van Santen vanaf 1992 de doordeweekse uitzendingen van Telekids ging presenteren. Nadat de doordeweekse uitzendingen waren geschrapt, presenteerde Van Santen de van Telekids afgeleide programma's de Cartoon Express (1993-1999) en Teleteens.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Telekids
  woensdag 27 september 2023 @ 21:29:12 #264
114460 Muzzie
Klein zijn lijkt me reuzefijn
pi_210772034
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ik weet nog een uitzending op zondagochtend:
Anniko loopt in een alpenlandschap (Oostenrijk?)
"Kwebbel, kwebbel, kwebbel..."
Komt bij een lege gondel aan, en gaat naar binnen.
Gondel maakt een lange rit naar boven.
Gondel stopt, Anniko stapt uit en loopt verder.
Bij elkaar denk ik wel 20 minuten, in één shot..!

Echt ongelooflijk knap, als je dat kan. _O_
Mens sana in corpore sano
  woensdag 27 september 2023 @ 21:36:39 #265
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_210772152
pi_210773990
Ben 10 - VS S01-S03 2007 6 | Kinderserie
Dankzij een mysterieus apparaat, de Omnitrix, heeft de ondeugende jongen Ben Tennyson het vermogen zich te veranderen in allerlei superhelden.

Castlevania: Nocturne - VS S01 2023 12 - Netflix Original | Actie, Duister, Fantasy, Horror, Sci-Fi
Te midden van de Franse Revolutie probeert Richter Belmont de erfenis van zijn familie te verdedigen en te voorkomen dat een meedogenloze vampierheerser de macht grijpt.

Love is in the Air - Australië 2023 9 1:28 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Romantisch
Een onafhankelijke piloot vecht om haar familiebedrijf te behouden, maar wordt verliefd op de man die is uitgestuurd om haar luchtvaartactiviteiten voorgoed te beëindigen.

La oscuridad de La Luz del Mundo | The Darkness within La Luz del Mundo - Mexico 2023 12 1:54 uur - Netflix Original | Documentaire
Voor het eerst onthullen de aanklagers van de megakerkleiders van La Luz del Mundo het misbruik waaronder ze hebben geleden aan de hand van exclusieve interviews.
pi_210774073
Wat een matige serie is Liebes Kind.
Vooral hoe de politie acteert. Zeldzaam ongeloofwaardig.

Nu door met Les Papillons Noirs. 10x beter. _O_
pi_210774206
quote:

[..]
Weet je ook welk programma ze door de weeks deed? Volgens mij tussen half 8 en 8 uur ergens.
The cartoon Express zegt me echt helemaal niks. Terwijl ik zelf in 1994 met de klas naar Telekids ben geweest.
pi_210780315
Awww Top Boy uitgebinged ;(
pi_210780638
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 19:10 schreef TLC het volgende:
Awww Top Boy uitgebinged ;(
Behoort in combinatie met Summerhouse tot de beste series van Netflix.
pi_210783076
Net Sex Ed uitgekeken. Hoewel het seizoen wat minder was heb ik er toch wel plezier aan beleefd en ik vind de laatste aflevering een mooie afsluiter.
  Spellchecker donderdag 28 september 2023 @ 22:58:37 #272
197773 crew  maily
pi_210783192
quote:
15s.gif Op donderdag 28 september 2023 08:14 schreef Bronson het volgende:
Wat een matige serie is Liebes Kind.
Vooral hoe de politie acteert. Zeldzaam ongeloofwaardig.

Nu door met Les Papillons Noirs. 10x beter. _O_
Jaaaaaaaa, ook gezien :Y ^O^
pi_210783564
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2023 22:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Net Sex Ed uitgekeken. Hoewel het seizoen wat minder was heb ik er toch wel plezier aan beleefd en ik vind de laatste aflevering een mooie afsluiter.
Dit vat het voor mij ook goed samen. Hier ook net de finale gekeken en vond het een erg mooie afsluiter. Laatste afleveringen waren sowieso weer beter dan het begin van het seizoen.
pi_210784535
Do Not Disturb - Turkije 2023 12 1:54 uur - Netflix Original | Comedy, Drama, Offbeat
Een man van middelbare leeftijd krijgt na de pandemie een nieuw baantje in een rustig hotel, maar de eerste nacht wordt dankzij een paar excentrieke gasten een wild avontuur.

Love Is Blind - VS S05/B 2023 12 - Netflix Original | Reality

Nowhere - Spanje 2023 16 1:49 uur - Netflix Original | Drama, Duister, Thriller
Een zwangere vrouw zit in haar eentje vast in een zeecontainer die ronddrijft op zee en probeert te overleven nadat ze een door een totalitair regime verwoest land is ontvlucht.

Power Rangers Cosmic Fury - VS S01 2023 9 - Netflix Original | Kinderserie
Wanneer Lord Zedd sterker dan ooit terugkeert, reist Team Cosmic Fury de ruimte in voor een strijd met de keizer van het kwaad om het universum zoals wij dat kennen, te redden.

Reptile - VS 2023 16 2:16 uur - Netflix Original | Drama, Duister, Misdaad, Mystery, Thriller
Een geharde detective ontdekt een complex web van bedrog als hij op zoek gaat naar de waarheid achter de brute moord op een jonge makelaar.
  vrijdag 29 september 2023 @ 11:24:48 #275
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_210786019

:9
pi_210786211
Eerste aflevering gezien van Castlevania Nocturne, erg vet.
pi_210786290
The Rat Catcher - VS 2023 12 0:17 uur - Netflix Original | Boek, Drama
Een professionele rattenvanger staat centraal in dit minder bekende, korte verhaal van Roald Dahl.

The Swan - VS 2023 9 0:17 uur - Netflix Original | Boek, Drama, Duister
Twee grote, domme pestkoppen zitten meedogenloos achter een kleine, briljante jongen aan in dit korte verhaal van Roald Dahl voor jongvolwassenen.
pi_210788666
De eerste twee afleveringen gekeken van Knokke Off. Kijkt wel lekker weg, maar niet hoogstaand ofzo.
pi_210788822
  Spellchecker vrijdag 29 september 2023 @ 17:46:18 #280
197773 crew  maily
pi_210788911
Ik was begonnen aan Infamia

Mooi verhaal, maar ben afgehaakt bij de hondengevechten. :r
pi_210789103
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 17:46 schreef maily het volgende:
Ik was begonnen aan Infamia

Mooi verhaal, maar ben afgehaakt bij de hondengevechten. :r
Ik wou dat ze een waarschuwing voor dit soort content zouden maken. Niet geweld an sich maar dierenleed.
Twiddel
pi_210789390
quote:
Bijna de 5e *O*
pi_210790774
Liebes Kind..

dronken ze nu cappuccino terwijl het dekseltje nog op het bekertje zat ? :D :P
  Spellchecker vrijdag 29 september 2023 @ 21:39:14 #284
197773 crew  maily
pi_210790868
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 21:26 schreef TLC het volgende:
Liebes Kind..

dronken ze nu cappuccino terwijl het dekseltje nog op het bekertje zat ? :D :P
:o

Beeld?
pi_210791056
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2023 21:39 schreef maily het volgende:

[..]
:o

Beeld?
Aflevering 2 als de man zijn vrouw een bekertje cappuccino komt brengen :P ze drinken er beiden uit terwijl het dekseltje nog zichtbaar op het bekertje zit :')
  Spellchecker vrijdag 29 september 2023 @ 22:02:03 #286
197773 crew  maily
pi_210791079
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 22:01 schreef ZarB het volgende:
ook aan begonnen _O_

idd erg spannend :o ^O^
pi_210791338
Ik ben een groot liefhebber van het oeuvre van Roald Dahl en ik heb genoten van de korte verfilmingen van Wes Anderson met The Swan, The Wonderful Story of Henry Sugar en The Rat Catcher :D

Hopelijk komt er nog meer van zulk werk aan _O_ ^O^
pi_210792019
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 22:32 schreef TLC het volgende:
Ik ben een groot liefhebber van het oeuvre van Roald Dahl en ik heb genoten van de korte verfilmingen van Wes Anderson met The Swan, The Wonderful Story of Henry Sugar en The Rat Catcher :D

Zaterdag 30 september nog "Poison".
https://www.netflix.com/title/81711973
pi_210792676
Choona - India S01 2023 12 - Netflix Original | Comedy, Drama, Misdaad, Offbeat, Politiek
Een bonte groep buitenbeentjes ontdekt dat ze een gemeenschappelijke vijand heeft: een meedogenloze, maar bijgelovige politicus. Ze zinnen op wraak en plannen een overval.

Clifford de grote rode hond - VS 2021 6 1:39 uur | Boek, Familiefilm
Een jong meisje en haar oom moeten hun nieuwe huisdier beschermen tegen een kwaadaardig geneticabedrijf wanneer hun kleine rode puppy uitgroeit tot een twee meter hoge reus.

Henry Danger - VS S02 2015 6 | Kinderserie
Door zijn nieuwe parttimebaan moet Henry Hart twee levens in balans brengen: als typische puber en als Kid Danger, het hulpje van een geheime superheld.

Ice Cold: Murder, Coffee and Jessica Wongso - Indonesië/Singapore 2023 12 1:26 uur - Netflix Original | Documentaire
Deze documentaire gaat in op de onbeantwoorde vragen rond het proces van Jessica Wongso, jaren na de dood van haar beste vriendin, Mirna Salihin.

Jackass Forever - VS 2022 12 1:37 uur | Comedy
De onvoorspelbare waaghals Johnny Knoxville is terug. Samen met oude en nieuwe vrienden haalt hij weer bizarre stunts en absurde grappen uit.

Poison - VS 2023 9 0:17 uur - Netflix Original | Boek, Drama
In dit bekende korte verhaal van Roald Dahl vindt een man een slapende giftige slang in zijn bed.

Scream - VS 2022 16 1:55 uur | Horror, Thriller
25 jaar na de eerste seriemoord in Woodsboro is er een nieuwe Ghostface in het dorp die tieners terroriseert. Oude vrienden moeten de handen ineenslaan om de slachting te stoppen.

Sonic the Hedgehog 2 - VS 2022 9 2:04 uur | Avontuur, Comedy, Familiefilm
Sonic wil graag een held worden en werkt samen met zijn nieuwe vriendje Tails om te voorkomen dat Dr. Robotnik en Knuckles the Echidna een almachtige smaragd in handen krijgen.

Victorious - VS S03 2010 AL | Kinderserie
Als beginnende zangeres Tori Vega zich aansluit bij een excentrieke groep getalenteerde tieners op Hollywood Arts High, doet ze haar best om erbij te horen en op te vallen.
pi_210793169
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 21:59 schreef TLC het volgende:

[..]
Aflevering 2 als de man zijn vrouw een bekertje cappuccino komt brengen :P ze drinken er beiden uit terwijl het dekseltje nog zichtbaar op het bekertje zit :')
In sommige landen zit er een klein drinkgaatje in het deksel. Dan knoei je minder of blijft je drinken warm, geen idee precies waar het voor is maar het bestaat.Hier in NL hebben wij die niet inderdaad. Die dekseltjes met drinkgaatjes.
  Spellchecker zaterdag 30 september 2023 @ 09:37:03 #291
197773 crew  maily
pi_210793179
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 september 2023 09:36 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
In sommige landen zit er een klein drinkgaatje in het deksel. Dan knoei je minder of blijft je drinken warm, geen idee precies waar het voor is maar het bestaat.Hier in NL hebben wij die niet inderdaad. Die dekseltjes met drinkgaatjes.
Ja maar capuchino, dat is met schuimige melk, dat gaat zomaar niet door dat gaatje _O-
pi_210793195
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2023 09:37 schreef maily het volgende:

[..]
Ja maar capuchino, dat is met schuimige melk, dat gaat zomaar niet door dat gaatje _O-
Oh echt, ja dat weet ik dan weer niet. Dat drink ik niet. Misschien een beetje je beker dan ronddraaien en dat het dan mengt of zo. _O-
Afijn, dekseltjes met een drinkgaatje bestaan iig wel. :P
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 30 september 2023 @ 09:42:31 #293
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_210793220
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 september 2023 09:36 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Echt wel.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_210793236
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 september 2023 09:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Echt wel.
Oh echt. Potver, ik ben te lang niet in de horeca geweest geloof ik.
Afijn, vergeet mijn berichten dan maar, had niet door dat het om die capuchino ging ipv het gaatje. _O-
pi_210794392
Alle korte films zoals boven genoemd erop gezet O+
Nu nog kijken :D
pi_210796318
  Spellchecker zaterdag 30 september 2023 @ 18:03:15 #297
197773 crew  maily
pi_210796518
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 22:32 schreef TLC het volgende:

ik ga die zeker ook nog bekijken :Y

je weet dat er ook veel van hem op youtube staat?
  Miss 200.000.000! zaterdag 30 september 2023 @ 18:49:03 #298
367000 roos94
pi_210796944
Na een hele tijd weer eens netflix aangeschaft. Iemand nog pareltjes aan te raden? Genre maakt niet uit.
pi_210797072
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 18:49 schreef roos94 het volgende:
Na een hele tijd weer eens netflix aangeschaft. Iemand nog pareltjes aan te raden? Genre maakt niet uit.
Pareltjes weet ik niet, maar dit is een deel van de top 10 van afgelopen maand.

https://www.netflix.com/tudum/top10/netherlands

• A Man Called Otto
• Ehrengard: The Art of Seduction
• Het Gouden Uur
• Knokke Off
• Liebes Kind
• Love at First Sight
• One Piece
• The Lincoln Lawyer
• Top Boy
• Virgin River
• Who is Erin Carter
pi_210798487
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 18:03 schreef maily het volgende:

[..]
ik ga die zeker ook nog bekijken :Y

je weet dat er ook veel van hem op youtube staat?
Nee dat van YT wist ik niet, maar bedankt voor de tip ^O^

Poison vond ik ook weer geweldig :D _O- _O_
pi_210798644
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 september 2023 09:38 schreef ChocoFan het volgende:

[..]

Afijn, dekseltjes met een drinkgaatje bestaan iig wel. :P
Ik leer elke dag wat nieuws :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties