abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210526715
Mijn hemel wat is Black Christmas een kutfilm
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_210527427
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bigfoot Junior - België 2018 6 1:32 uur | Kinderfilm
Als Adam zijn vermiste vader vindt, begrijpt hij dat zijn vader een goede reden had om te vluchten: hij is Bigfoot! Adam ontdekt ook Bigfoot-eigenschappen bij zichzelf.

Fifty Shades Darker - VS 2017 16 1:57 uur | Boek, Drama, Romantisch
Anastasia start een carrière in de uitgeverswereld terwijl Christian met nieuwe voorwaarden voor hun relatie komt. Maar krachten van buitenaf dreigen ze te vermorzelen.

Fifty Shades Freed - VS 2018 16 1:45 uur | Boek, Drama, Romantisch
De pasgetrouwde Anastasia en Christian beginnen net een beetje te genieten van hun leven samen wanneer een schimmige figuur van vroeger hun onbezorgde toekomst bedreigt.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_210528321
Soms kijk je een serie die je eigenlijk heel slecht vindt en steeds slechter gaat vinden, maar dan toch maar af kijkt omdat je ook wil weten hoe het afloopt. Dat had ik bij Fatal Seduction. Wat een vage shit zeg. En dan ook nog een soort open einde einde.
pi_210528331
Nu ben ik wel heel erg toe aan een duistere Scandinavische crimi. Eens kijken of er nog bestaan die ik nog niet gezien heb.
pi_210529333
Godverdomme, dat einde van Ragnarok maakte me echt pissig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twiddel
pi_210529732
Wat een aparte horror is Incident in a Ghostland.
pi_210529971
quote:
7s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 08:35 schreef Pheno het volgende:
Morgen One Piece *O* (Ik hoop het niet maar 'prepared for cringe')
Ik vind het tot nu toe erg leuk.
pi_210530419
Het is verrassend weinig cringe. Zeker de afleveringen met Kuro, gewoon tof gedaan. Natuurlijk zijn er wat wijzigingen tov het bronmateriaal, maar het is niet raar of zo. En met Buggy had ik verwacht dat het erg cringe zou worden, maar het viel zo mee.

Hopelijk ooit een seizoen 2, Dressrossa arc on fire! Al vraag ik me af wat ze qua budget voor special effects dan gaan doen. Alleen al Doffy's kracht en zijn awakening is sick, laat staan Pica :D

[ Bericht 21% gewijzigd door Pheno op 04-09-2023 15:13:49 ]
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_210536337
The Last Witch Hunter - VS 2015 16 1:47 uur | Actie
Als machtige heksen een dodelijke plaag willen uitstorten over New York, moeten een onsterfelijke heksenjager, een priester en een jonge heks hier een stokje voor steken.
pi_210536439
Hoe zit het eigenlijk met die crackdown op account delen? Ik heb nog niks gezien of gehoord.
PWBF
  Spellchecker dinsdag 5 september 2023 @ 21:57:31 #61
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210544511
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 19:14 schreef Lovely het volgende:

[..]
Ga het ook wel afkijken,heb je de serie One Piece ook al gezien?
Geloof niet dat dat iets voor mij is .... :N

Deze heb ik gezien: One day and a half
Beetje spannend en ontroerend. Wat een frustratie ..... ;(

pas op spoiler!!!

SPOILER
pi_210544979
One Piece afgekeken. Eindelijk een manga/anime waarin moeite zit om het originele verhaal te vertellen.

Seizoen 2, please. Al weet je met Netflix nooit, die cancellen elke serie die niet aan een bepaald aantal kijkers in de eerste week komt
pi_210545273
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 08:26 schreef Nielsch het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die crackdown op account delen? Ik heb nog niks gezien of gehoord.
M'n zus kon niet meer meekijken op mijn account. M'n ouders kunnen dat nog wel.
Tap tap tap
pi_210545497
quote:
İk zit nog mee te kijken
TBF eerste keer sinds een lange tijd, dat ik het heb gebruikt
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Spellchecker dinsdag 5 september 2023 @ 23:59:26 #65
197773 crew  maily
  woensdag 6 september 2023 @ 07:46:05 #66
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210546396
quote:
Ik kon niet meer meekijken en heb een eigen account aangmaakt, maar de rest van de groep kon t nog wel :')
Daar lijkt die klote melding nu weer weg te zijn.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_210546626
SPOILER: Trailers
6ixtynin9 The Series - Thailand S01 2023 16 - Netflix Original | Comedy, Misdaad, Offbeat, Provocerend, Thriller
Nadat ze haar baan is kwijtgeraakt, vindt een vrouw een mysterieus pakketje op de stoep van haar appartement... en alles wordt nog erger.

B.O. | Reporting for Duty - Brazilië S01 2023 12 - Netflix Original | Comedy
Wanneer Suzano de rol van politiechef op zich neemt in een nieuw politiedistrict, moet deze schuchtere nieuwkomer zich bewijzen tegenover zijn onverschrokken team.

The Hurt Locker - VS 2008 16 2:11 uur | Actie, Drama
Tijdens de oorlog in Irak raakt een sergeant in conflict met zijn team door zijn nonchalante persoonlijkheid en roekeloze methodes voor het opruimen van explosieven.

Infamia - Polen S01 2023 14 - Netflix Original | Drama
Een zeventienjarig meisje met een Roma-achtergrond staat onder druk van haar vrienden. Ze wil een hiphopartiest worden, ondanks de strenge regels van haar ouders.

Predators - VK S01 2023 9 - Netflix Original | Documentaire
Bekijk het leven door de ogen van 's werelds machtigste jagers, waaronder cheeta's en ijsberen, terwijl ze onder zware omstandigheden proberen te overleven.

Scouts Honor: The Secret Files of the Boy Scouts of America - VS 2023 12 1:35 uur - Netflix Original | Documentaire
Slachtoffers, klokkenluiders en experts vertellen over het decennialange zwijgen rond het seksuele misbruik bij de Boy Scouts of America, en de hartverscheurende gevolgen daarvan.

Tahir's House - Saudi-Arabië S01 2023 12 - Netflix Original | Comedy
Een familie van beginnende ondernemers moet samenwerken om hun mislukte viswinkel om te vormen tot een bloeiend bedrijf. Maar het is niet gemakkelijk om succes te boeken.
pi_210546935
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 21:57 schreef maily het volgende:

[..]
Geloof niet dat dat iets voor mij is .... :N

Deze heb ik gezien: One day and a half
Beetje spannend en ontroerend. Wat een frustratie ..... ;(

pas op spoiler!!!

SPOILER
Ik heb de film in mijn lijst gezet
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”
pi_210547093
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 07:46 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik kon niet meer meekijken en heb een eigen account aangmaakt, maar de rest van de groep kon t nog wel :')
Daar lijkt die klote melding nu weer weg te zijn.
Ik heb die melding één keer gezien volgens mij (niet goed gelezen wat er stond) en daarna nooit meer.
PWBF
  woensdag 6 september 2023 @ 09:58:01 #70
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210547164
quote:
6s.gif Op woensdag 6 september 2023 09:50 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Ik heb die melding één keer gezien volgens mij (niet goed gelezen wat er stond) en daarna nooit meer.
Ik een periode lang dagelijks. En dan kon ik pas kijken als de hoofd accounthouder iets bevestigde.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_210551262
  woensdag 6 september 2023 @ 19:12:22 #72
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_210552148
Wat een uitermate matige film is Het Geheugenspel zeg. Onvoorstelbaar..
pi_210552180
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 19:12 schreef GwaiLow het volgende:
Wat een uitermate matige film is Het Geheugenspel zeg. Onvoorstelbaar..
Nederlandse film stelt teleur. Je verwacht het niet.
  woensdag 6 september 2023 @ 19:51:50 #74
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_210552437
Who Is Erin Carter? Is dat misschien wat?
pi_210552451
Dat einde van The Texas Chain Massacre :D

SPOILER
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_210552475
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 19:51 schreef GwaiLow het volgende:
Ik vind van wel :Y
  woensdag 6 september 2023 @ 20:02:57 #77
436595 Sked
Zonnestraal
pi_210552499
Disenchantment was weer een feestje.
  Spellchecker woensdag 6 september 2023 @ 22:39:30 #78
197773 crew  maily
pi_210554058
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 19:51 schreef GwaiLow het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 19:59 schreef Lovely het volgende:

[..]
Ik vind van wel :Y
Ik vond het ook leuk :Y
pi_210554554
İk heb eindelijk the hurt locker gezien _O_ _O_ _O_
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 7 september 2023 @ 07:05:26 #80
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_210555214
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2023 20:02 schreef Sked het volgende:
Disenchantment was weer een feestje.
Goede reminder, dank u :o *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_210555415
GAMERA -Rebirth- - Japan S01 2023 12 - Netflix Original | Actie, Fantasy, Sci-Fi
In de zomer van 1989 zijn vier kinderen in Tokio getuige van de opkomst van de schildpad-kaiju Gamera, die dapper strijdt tegen gigantische mensenetende monsters.

Kung Fu Panda: De drakenridder - VS S03 2023 6 - Netflix Original | Kinderserie
De legendarische krijger Po gaat samen met een Engelse eliteridder op een wereldwijde missie om magische wapens, zijn reputatie – en de wereld – te redden.

Liebes Kind - Duitsland Miniserie 2023 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Misdaad, Mystery
Wanneer Lena ontsnapt aan de man die haar in zijn macht heeft, en diezelfde avond haar ouders aankomen, komt de ware omvang van haar gruwelijke situatie aan het licht.

Top Boy - VK S03 2022 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad
Twee doorgewinterde drugsdealers keren terug naar de straten van Londen, maar hun jacht op geld en macht wordt bedreigd door een jonge, meedogenloze oplichter.

Virgin River - VS S05/A 2022 12 - Netflix Original | Boek, Drama, Romantisch
Een verpleegster uit LA wil een nieuwe start maken. Ze verhuist naar een afgelegen stadje in het noorden van Californië en is verrast door wat en wie ze daar aantreft.

What If - Filipijnen 2023 12 1:52 uur - Netflix Original | Drama, Romantisch
Twee pasgetrouwde muzikanten komen tijdens hun huwelijksreis op een eiland vast te zitten in een storm. Hun verschil in opvattingen zet hun prille huwelijk onder druk.
pi_210555911
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 september 2023 22:46 schreef Pheno het volgende:
One Piece afgekeken. Eindelijk een manga/anime waarin moeite zit om het originele verhaal te vertellen.

Seizoen 2, please. Al weet je met Netflix nooit, die cancellen elke serie die niet aan een bepaald aantal kijkers in de eerste week komt
One piece is echt een serie waarvan ik sinds lange tijd echt genoten heb.

Ben nu zelfs begonnen met de anime omdat ik niet wil wachten. Ben alleen benieuwd hoe ver ik ga komen omdat ik meeste anime niet trek. :')
pi_210555942
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 09:31 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:

[..]

Ben nu zelfs begonnen met de anime omdat ik niet wil wachten. Ben alleen benieuwd hoe ver ik ga komen omdat ik meeste anime niet trek. :')
Dan maar de manga? :P
pi_210556043
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 09:31 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:

[..]

Dan heb je maar 1000+ afleveringen te kijken, valt mee :D
  Moderator donderdag 7 september 2023 @ 18:18:13 #85
382129 crew  Donna
pi_210560402
Virgin River! O+
pi_210562476
Ragnarok heeft maar een teleurstellend einde -O-
  Spellchecker donderdag 7 september 2023 @ 21:09:11 #88
197773 crew  maily
pi_210562507
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 18:18 schreef Donna het volgende:
Virgin River! O+
Ja die volg ik ook O+ :Y
pi_210563017
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 18:18 schreef Donna het volgende:
Virgin River! O+
Leuke serie inderdaad *O*
Morgen maar mee beginnen
pi_210564219
quote:

[..]

Ik heb helemaal niks met animé of manga maar -my neighbor totoro- is wel 1 van de mooiste en liefste films die ik ooit gezien heb O+
pi_210564734
quote:

[..]

Hij krijgt goede cijfers ook. https://www.rottentomatoes.com/tv/one_piece_2023/s01
-Rabia Al-Basri
pi_210565473
A Time Called You - Zuid-Korea S01 2023 16 - Netflix Original | Drama, Romantisch
Een rouwende vrouw reist op magische wijze door de tijd naar 1998, waar ze een man ontmoet die sprekend lijkt op haar overleden geliefde.

Baby Gorilla Cam - VS 2023 AL - Netflix Original
Neem een kijkje in het gorillaverblijf van Cleveland Metroparks, waar twee nieuwe baby's zich aanpassen aan het leven in de troep. (Live-evenement in het Engels.)

Las cintas de Rosa Peral | Rosa Peral's Tapes - Spanje 2023 AL 1:20 uur - Netflix Original | Documentaire
This true-crime documentary film features Rosa Peral's first interview from prison since she was convicted of murdering her partner aided by an ex-lover.

El cuerpo en llamas | Burning Body - Spanje S01 2023 16 - Netflix Original | Drama, Duister, Misdaad, Mystery
When a police officer is murdered and set on fire, all eyes focus on two other agents: his girlfriend and her lover. Inspired by true events.

Selling The OC - VS S02 2022 12 - Netflix Original | Reality
De Oppenheim Group breidt uit naar Orange County waar een gloednieuw makelaarsteam luxueuze strandvilla's aanbiedt en bekende personaliteiten goede sier maken.

Spy Ops - VS S01 2023 16 - Netflix Original | Documentaire
Agenten van de inlichtingendiensten van MI6 tot de CIA delen insiderverhalen over het spionagevak, Koude Oorlog-campagnes en staatsgrepen die zijn uitgevoerd door geheim agenten.
pi_210567296
‘One Piece’ Producers Say Scripts for a Season 2 Are ‘Ready,’ Episodes Could Air 12-18 Months After Strikes End
https://variety.com/2023/(...)finished-1235716528/
  Public Relations / Redactie Film vrijdag 8 september 2023 @ 11:50:11 #94
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_210567375
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 september 2023 11:44 schreef Aether het volgende:
‘One Piece’ Producers Say Scripts for a Season 2 Are ‘Ready,’ Episodes Could Air 12-18 Months After Strikes End
Staking zal zo rond november - december wel klaar zijn, dus dan zou ik uitgaan van twee jaar vanaf nu. Er moet ook ruimte zijn om bijvoorbeeld het laatste seizoen van Stranger Things te releasen, dat Netflix ten volle zal gaan uitmelken.
pi_210567446
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 september 2023 11:44 schreef Aether het volgende:
Dat de scripts al klaar zijn is niet zo raar: ze zijn al in grove lijnen gemaakt door Oda-san :P
pi_210568044
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 11:50 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]
Staking zal zo rond november - december wel klaar zijn, dus dan zou ik uitgaan van twee jaar vanaf nu. Er moet ook ruimte zijn om bijvoorbeeld het laatste seizoen van Stranger Things te releasen, dat Netflix ten volle zal gaan uitmelken.
Ik verwacht dat die stakingen nog wel langer dan dat gaan duren, lijkt niet echt progress in te zitten; beide partijen zijn drukker om elkaar zwart te maken _O-
  Moderator vrijdag 8 september 2023 @ 15:12:36 #97
382129 crew  Donna
pi_210569448
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2023 21:09 schreef maily het volgende:

[..]
Ja die volg ik ook O+ :Y
Met kerst komt de rest erop!
pi_210571576
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 september 2023 12:58 schreef AlwaysHappy het volgende:

Ik verwacht dat die stakingen nog wel langer dan dat gaan duren, lijkt niet echt progress in te zitten; beide partijen zijn drukker om elkaar zwart te maken _O-
Volgens mij zijn ze daar ook niet zo goed bekend met salarisonderhandelingen voor grote groepen zoals wij met onze vakbonden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210571697
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 september 2023 12:58 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Ik val deze herfst/winter echt in een zwart gat...geen Law and Order, SVU en Organised Crime meer.
En natuurlijk Greys Anatomy en Station 19 -O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2023 18:32:25 ]
pi_210572521
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2023 18:31 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik val deze herfst/winter echt in een zwart gat...geen Law and Order, SVU en Organised Crime meer.
En natuurlijk Greys Anatomy en Station 19 -O-
Ja, herkenbaar. Gelukkig hebben we nog een hoop oudere series die we een keer wilden kijken, dus daar hebben we nu opeens tijd voor. Maar ik vind het toch wel jammer dat er opeens geen nieuwe episodes meer zijn. Van Greys ook vooral, en de Chicago series. Was zo benieuwd hoe die verder gingen. Hoop niet dat die stakingen zo lang duren dat die series überhaupt niet meer terug komen of dat acteurs tegen die tijd geen contract meer hebben/opeens weg zijn. Afwachten maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')