Heb je Never Have I Ever gezien?quote:Op donderdag 14 september 2023 08:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
We found another one (bekende quote uit seizoen 1)! Ik heb gisteren ook weer seizoen 2 afgerond, voor de vijfde keer geloof ik
Al is dat peanuts hoe vaak ik seizoen 1 heb gezien. Het is mijn bijna wekelijkse dopamine shot geworden
Er is ook een Heartstopper topic op fok!
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.65 - VS 2023 12 1:32 uur | Actie, Sci-Fi
Een astronaut en zijn passagier overleven een noodlanding en moeten de gevaren van de prehistorische aarde overleven om hun enige kans op ontsnapping te bereiken.
Bag kulisserne på Ehrengard: Forførelsens kunst | Behind the Scenes of Ehrengard: The Art of Seduction - Denemarken 2023 6 0:40 uur - Netflix Original | Documentaire
Koningin Margrethe II van Denemarken en regisseur Bille August laten zien met hoeveel aandacht ze hebben gewerkt aan het decor en de kostuums voor de verfilming van 'Ehrengard'.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
quote:Op vrijdag 15 september 2023 23:07 schreef StevenHyde het volgende:
Heb echt veel van WOII gezien. Bovenmatige interesse. Klassieke zwartwit films en veel docu's oa. Maar band of brothers nog nooit gezien. Mooie kans nu
Ja goeie seriequote:Op zondag 17 september 2023 11:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Halverwege bij Liebeskind. Wat een fantastische serie. Beklemmend, kippenvel, emotioneel, the whole shabangDe Duitse taal geeft net dat extra beetje schwung vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sunshine gaat internationaalquote:Op zondag 17 september 2023 11:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Halverwege bij Liebeskind. Wat een fantastische serie. Beklemmend, kippenvel, emotioneel, the whole shabangDe Duitse taal geeft net dat extra beetje schwung vind ik.
Als ik deze klaar heb ga ik weer Dark kijken.
Zou het van dezelfde makers als Dark zijn? Heb deze vraag al eerder gesteld maar kreeg geen antwoord. Erg goed inderdaad. Zit ook op de helft. Jammer dat het maar 1 seizoen is en blijft.quote:Op zondag 17 september 2023 11:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Als ik deze klaar heb ga ik weer Dark kijken.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Saint of Second Chances - VS 2023 AL 1:34 uur - Netflix Original | Documentaire
Een honkbaldynastie gebouwd op fundamenten van plezier, en een discoramp die er bijna het einde van betekende. Deze documentaire gaat over de ongelofelijke comeback van Mike Veeck.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Murdaugh Murders: A Southern Scandal - VS S02 2023 14 - Netflix Original | Documentaire
Schokkende tragedies verwoesten een hechte gemeenschap in South Carolina en onthullen de gruwelijke geheimen van haar machtigste familie.When the student is ready, the teacher will appear.
quote:Op woensdag 20 september 2023 07:26 schreef Aether het volgende:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet al wat ik ga kijken vanavondSPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Murdaugh Murders: A Southern Scandal - VS S02 2023 14 - Netflix Original | Documentaire
Schokkende tragedies verwoesten een hechte gemeenschap in South Carolina en onthullen de gruwelijke geheimen van haar machtigste familie.![]()
Jep me 2!!!!!quote:Op woensdag 20 september 2023 07:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik weet al wat ik ga kijken vanavond
Iig een flush. Dus een prima poker hand imoquote:Op woensdag 20 september 2023 01:41 schreef Evangelion het volgende:
Alice in Borderland S3
(raadsel van de poster mogen jullie zelf oplossen)
[ afbeelding ]
Uitmelkgenot.
Eind vorig jaar inderdaad uitgezonden op NPO en nu nog te kijken via NPO Start/Uitzendinggemist.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:01 schreef ZarB het volgende:
Net 2 afleveringen van het Gouden Uur gezien. Echt spannend. Schijnt een npo serie te zijn geweest dus misschien allang bekend. Voor mij nieuw iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |