abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 september 2023 @ 23:24:02 #176
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_210648015
Hopelijk is wel die film grain weg die ze bij de Blurays hebben. :r
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_210648456
Ahhhh Fight Club en The Talented Mr Ripley gewoon al bijna een kwart eeuw geleden.

Beiden tig keer gezien. En ik ga er gewoon weer voor O+

100% genieten met Brad Pitt, Edward Norton, Matt Damon en Jude Law.
pi_210648471
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2023 08:16 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
We found another one (bekende quote uit seizoen 1 :P )! Ik heb gisteren ook weer seizoen 2 afgerond, voor de vijfde keer geloof ik :@ Al is dat peanuts hoe vaak ik seizoen 1 heb gezien. Het is mijn bijna wekelijkse dopamine shot geworden :P Er is ook een Heartstopper topic op fok!
Heb je Never Have I Ever gezien?

Aanrader! Je zou denken dat het een tienerserie is maar de grapjes herkent alleen een volwassene.

John McEnroe als voice over is briljant _O_
pi_210648662
Begonnen met Liebes Kind. Krijg er erg Dark vibes bij, van dezelfde makers toevallig? Zag die actrice die de moeder van Lena hierin speelt ook weer voorbij komen.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator / Colorchick zaterdag 16 september 2023 @ 07:49:52 #180
382129 crew  Donna
pi_210648890
Voor de Virgin River fans. Half oktober begint Sullivan's Crossing, naar de andere boekenserie van Robyn Carr.
Met Chad Michael Murray.

Helaas niet op Netflix. Wel op Stan ofzo, is denk ik Amerikaans?
Maar wilde het wel even gezegd hebben.
:Y
pi_210649165
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
65 - VS 2023 12 1:32 uur | Actie, Sci-Fi
Een astronaut en zijn passagier overleven een noodlanding en moeten de gevaren van de prehistorische aarde overleven om hun enige kans op ontsnapping te bereiken.

Bag kulisserne på Ehrengard: Forførelsens kunst | Behind the Scenes of Ehrengard: The Art of Seduction - Denemarken 2023 6 0:40 uur - Netflix Original | Documentaire
Koningin Margrethe II van Denemarken en regisseur Bille August laten zien met hoeveel aandacht ze hebben gewerkt aan het decor en de kostuums voor de verfilming van 'Ehrengard'.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_210651732
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 23:07 schreef StevenHyde het volgende:
Heb echt veel van WOII gezien. Bovenmatige interesse. Klassieke zwartwit films en veel docu's oa. Maar band of brothers nog nooit gezien. Mooie kans nu :)
:D
pi_210660145
Halverwege bij Liebeskind. Wat een fantastische serie. Beklemmend, kippenvel, emotioneel, the whole shabang _O_ De Duitse taal geeft net dat extra beetje schwung vind ik.

Als ik deze klaar heb ga ik weer Dark kijken.
pi_210660186
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 11:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Halverwege bij Liebeskind. Wat een fantastische serie. Beklemmend, kippenvel, emotioneel, the whole shabang _O_ De Duitse taal geeft net dat extra beetje schwung vind ik.

Ja goeie serie :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Spellchecker zondag 17 september 2023 @ 13:15:12 #185
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210660992
quote:

Sunshine gaat internationaal _O_ ^O^
pi_210661112
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2023 13:15 schreef maily het volgende:

[..]
Sunshine gaat internationaal _O_ ^O^
Yeah baby! O+
pi_210669476
quote:

Zou het van dezelfde makers als Dark zijn? Heb deze vraag al eerder gesteld maar kreeg geen antwoord. Erg goed inderdaad. Zit ook op de helft. Jammer dat het maar 1 seizoen is en blijft.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210675126
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_210675132
Nu bezig met Kleo, een Duitse serie. Tot nu toe leuk.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_210680337
SPOILER: Trailers
The Saint of Second Chances - VS 2023 AL 1:34 uur - Netflix Original | Documentaire
Een honkbaldynastie gebouwd op fundamenten van plezier, en een discoramp die er bijna het einde van betekende. Deze documentaire gaat over de ongelofelijke comeback van Mike Veeck.
pi_210686348
Band of Brothers voor de zoveelste keer gekeken, het blijft een indrukwekkende serie
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_210691262
Alice in Borderland S3
(raadsel van de poster mogen jullie zelf oplossen)

Uitmelkgenot.
pi_210691650
Murdaugh Murders: A Southern Scandal - VS S02 2023 14 - Netflix Original | Documentaire
Schokkende tragedies verwoesten een hechte gemeenschap in South Carolina en onthullen de gruwelijke geheimen van haar machtigste familie.
pi_210691688
quote:
7s.gif Op woensdag 20 september 2023 07:26 schreef Aether het volgende:
Murdaugh Murders: A Southern Scandal - VS S02 2023 14 - Netflix Original | Documentaire
Schokkende tragedies verwoesten een hechte gemeenschap in South Carolina en onthullen de gruwelijke geheimen van haar machtigste familie.
Ik weet al wat ik ga kijken vanavond :7
pi_210692262
DROP 01
Netflix invites fans worldwide to tune into our first ever DROP 01 – a virtual showcase featuring the digital premiere of the highly-anticipated series Castlevania: Nocturne and celebrating the best of our genre animated series. Anchored by a global livestream of Castlevania: Nocturne’s first three episodes (the day before the series will officially debut on Netflix), the 90-minute showcase will feature surprise announcements and never-before-seen, sneak peek “drops” from the animated series fans are most excited about.

Moderator / Colorchick woensdag 20 september 2023 @ 09:32:30 #196
382129 crew  Donna
pi_210692295
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 07:35 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik weet al wat ik ga kijken vanavond :7
Jep me 2!!!!!
Dat was echt zo'n vreemd verhaal.
  woensdag 20 september 2023 @ 09:34:18 #197
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_210692304
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 01:41 schreef Evangelion het volgende:
Alice in Borderland S3
(raadsel van de poster mogen jullie zelf oplossen)
[ afbeelding ]

Uitmelkgenot.
Iig een flush. Dus een prima poker hand imo
pi_210698965
Okeeeee. Ik geloof dat ik de laatste aflevering van Liebeskind even opnieuw moet bekijken. Het ging me allemaal iets te snel waardoor ik het niet meer echt snap :@ :P

@freaky40 Volgens mij niet. Het heeft wel ietsje wat weg van Dark, maar niet heel erg veel vind ik zelf. Prima serie dit, maar mijn favo Duitse serie blijft Dark O+

Even nog een toevoeging dat ik de kinderen echt heel goed vind acteren, vooral het meisje. Talenten!

[ Bericht 20% gewijzigd door Sunshine1982 op 20-09-2023 21:57:47 ]
  woensdag 20 september 2023 @ 22:01:18 #199
338319 ZarB
Piña colada
pi_210700096
Net 2 afleveringen van het Gouden Uur gezien. Echt spannend. Schijnt een npo serie te zijn geweest dus misschien allang bekend. Voor mij nieuw iig *O*
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_210700439
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 22:01 schreef ZarB het volgende:
Net 2 afleveringen van het Gouden Uur gezien. Echt spannend. Schijnt een npo serie te zijn geweest dus misschien allang bekend. Voor mij nieuw iig *O*
Eind vorig jaar inderdaad uitgezonden op NPO en nu nog te kijken via NPO Start/Uitzendinggemist.
Heeft een Canadese prijs gewonnen: https://rockies.playbackonline.ca/winners/winner/2023/?e=155989&n=The+Golden+Hour+(Het+Gouden+Uur).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')