Ja die heb ik ook gezienquote:Op vrijdag 8 september 2023 22:36 schreef ZarB het volgende:
Virgin River kijkers? Na het einde van se4 kon ik niet wachten op 5. Gister begonnen. Nu bij e4, maar of ik heb het me helemaal verkeerd herinnerd of ze hebben andere schrijvers.
Ik weet niet of iemand hier ooit -per ongeluk- Sweet Magnolia's heeft gekeken maar het eendimensionale dufheidsgehalte is net zo hoog.
Bij SM was ik in se1 wel hooked. Daarna werd het al echt minder. Se3 is helemaal ultra cringe.quote:Op vrijdag 8 september 2023 22:37 schreef maily het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook gezien![]()
Ben nog niet begonnen aan virgin river; nou helemaal benieuwd.
Stap eens over op Koreaansquote:Op vrijdag 8 september 2023 18:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik val deze herfst/winter echt in een zwart gat...geen Law and Order, SVU en Organised Crime meer.
En natuurlijk Greys Anatomy en Station 19
Ben je nou serieus?quote:Op zaterdag 9 september 2023 01:02 schreef freaky40 het volgende:
Virgin River moet ook het eigen leven gaan leiden, climate change en 'wild fire's' in de verhaallijnen gaan opnemen...je verwacht het niet #deugness #wokeness
Jammer weer dit.
Heb gelukkig ook nog wel wat te kijken waar ik eerder niet aan toekwam omdat het gewoon te veel werd.quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar. Gelukkig hebben we nog een hoop oudere series die we een keer wilden kijken, dus daar hebben we nu opeens tijd voor. Maar ik vind het toch wel jammer dat er opeens geen nieuwe episodes meer zijn. Van Greys ook vooral, en de Chicago series. Was zo benieuwd hoe die verder gingen. Hoop niet dat die stakingen zo lang duren dat die series überhaupt niet meer terug komen of dat acteurs tegen die tijd geen contract meer hebben/opeens weg zijn. Afwachten maar
Ohhh dat trekt me helemaal niet. Kan alleen de talen die ik versta trekkenquote:
Yup, is uitvoerig hier besproken. Dopesick en The Pharmacist zijn ook een aanrader over dat onderwerp.quote:
And Just Like That ook gekeken recentelijk. Seizoen 1 vond ik wat minder beginnen, werd steeds sterker en seizoen 2 is al helemaal ouderwets. Erger me dood aan die Che, en die rol werd minder storend in seizoen 2quote:Op zaterdag 9 september 2023 13:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb gelukkig ook nog wel wat te kijken waar ik eerder niet aan toekwam omdat het gewoon te veel werd.
Zal New Amsterdam als eerste worden schat ik zo in.
Ben nu And Just Like That aan het kijken, vervolg op SATC. Eerste 2 afleveringen kwamen wat gekunsteld over maar daarna was het gewoon weer het oude SATC gevoel
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1408 - VS 2007 16 1:44 uur | Boek, Horror, Thriller
In deze thriller van Stephen King is een schrijver en scepticus vastbesloten het mysterie te ontrafelen van spookachtige voorvallen in kamer 1408 van het Dolphin Hotel.
De Croods 2: een nieuw begin - VS 2020 6 1:35 uur | Avontuur, Comedy, Feelgood
Als de Croods een nieuw thuis zoeken, ontdekken ze een afgeschermd paradijsje en maken kennis met de inventieve familie Betermans. Maar dan loopt alles uit de hand.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Schijnt heel goed te zijn.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:56 schreef TLC het volgende:
Maar eens begonnen aan Top Boy, en tot zover kijkt het aardig weg
Wel begonnen met Topboy summerhouse? Anders mis je de 2 begin seizoenen.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:56 schreef TLC het volgende:
Maar eens begonnen aan Top Boy, en tot zover kijkt het aardig weg
ah nog niet, maar ook zo kun je nog prima de verhaallijnen volgenquote:Op zondag 10 september 2023 12:18 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Wel begonnen met Topboy summerhouse? Anders mis je de 2 begin seizoenen.
Nou! Barbaar!quote:Op zondag 10 september 2023 16:10 schreef GGMM het volgende:
One Piece(2023)8.5action, adventure, comedy, drama, fantasy60TV-14n/aIņaki Godoy, Emily Rudd, MackenyuIn a seafaring world, a young pirate captain sets out with his crew to attain the title of Pirate King, and to discover the mythical treasure known as 'One Piece.'Na 10 minuten afgezet. (toen ik erachter kwam dat hij een elastiekje was) Zelden zoiets doms gezien.2.5
@:caland @:maxi-mus @:scrummie @:onlogisch @:sked @:kingroland @:oriente @:coco @:wereldgozer @:yvonne @:PietjePuk2000
Zie review.
Gelachen.quote:Op zondag 10 september 2023 16:10 schreef GGMM het volgende:
One Piece(2023)8.5action, adventure, comedy, drama, fantasy60TV-14n/aIņaki Godoy, Emily Rudd, MackenyuIn a seafaring world, a young pirate captain sets out with his crew to attain the title of Pirate King, and to discover the mythical treasure known as 'One Piece.'Na 10 minuten afgezet. (toen ik erachter kwam dat hij een elastiekje was) Zelden zoiets doms gezien.2.5
@:caland @:maxi-mus @:scrummie @:onlogisch @:sked @:kingroland @:oriente @:coco @:wereldgozer @:yvonne @:PietjePuk2000
Zie review.
Ah, bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 9 september 2023 13:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Yup, is uitvoerig hier besproken. Dopesick en The Pharmacist zijn ook een aanrader over dat onderwerp.
The suïcide squad. Goed gelachen. Met de stem van Sylvester Stallone trouwensquote:Op zondag 10 september 2023 16:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelachen.
Ik keek ooit een film waar een zeester een stad ging slopen en gestopt werd door een pratende haai.
Er komen gewoon teveel verhaallijnen, elk seizoen vind ik het een beetje minder worden.quote:Op vrijdag 8 september 2023 22:36 schreef ZarB het volgende:
Virgin River kijkers? Na het einde van se4 kon ik niet wachten op 5. Gister begonnen. Nu bij e4, maar of ik heb het me helemaal verkeerd herinnerd of ze hebben andere schrijvers.
Ik weet niet of iemand hier ooit -per ongeluk- Sweet Magnolias heeft gekeken maar het eendimensionale dufheidsgehalte is net zo hoog.
En bijna 2 jaar in huize Inbox.quote:Op maandag 11 september 2023 18:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gefeliciteerd allemaal
10 jaar Netflix in Nederland
Poh, ben ik alweer 10 jaar lang betalend member. Aardig wat geld voor die enkele film of serie die ik heb bekeken.quote:Op maandag 11 september 2023 18:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gefeliciteerd allemaal
Insert "Only 90s Kids" memequote:Op maandag 11 september 2023 18:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gefeliciteerd allemaal
Gezienquote:
en never forget de Free Record Shopquote:Op maandag 11 september 2023 21:50 schreef Aether het volgende:
[..]
Insert "Only 90s Kids" meme
[ afbeelding ]
Videotheek de Botter FTWquote:Op maandag 11 september 2023 21:50 schreef Aether het volgende:
[..]
Insert "Only 90s Kids" meme
[ afbeelding ]
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Glow Up - VK S05 2022 9 | Reality
In deze wedstrijd gaan aankomende make-upartiesten kleurrijke uitdagingen aan om een carričre in de schoonheidsindustrie te winnen.When the student is ready, the teacher will appear.
Ja echtquote:Op dinsdag 12 september 2023 09:20 schreef mascara-klodder het volgende:
Liebes KindGruwelijk briljant!
Nu net aflevering 7 gezien, dus nog 3 te gaan, maar vermaak me gewoon ouderwets met de serie. Eerste twee episodes vond ik iets te zoetsappig, maar verder weer helemaal primaquote:Op vrijdag 8 september 2023 22:36 schreef ZarB het volgende:
Ik weet niet of iemand hier ooit -per ongeluk- Sweet Magnolias heeft gekeken maar het eendimensionale dufheidsgehalte is net zo hoog.
Top locaties? Moet je de BTS eens kijken. Allemaal studio met digital effectsquote:Op zaterdag 9 september 2023 09:58 schreef freaky40 het volgende:
Het blijft een leuke serie en mooi gedraaid op top locaties, maar erg, erg soapie qua verhaallijntjes en clifhangers aan het eind van afleveringen. Die ook nog niet eens worden uitgediept in de aflevering er na merkte ik zoals bij het dood vinden van die collega van Brad. In de aflevering er na ging hij ineens naar de begrafenis van hem.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het wel leuk dat er ook nog twee kerst afleveringen komen. Gezien het gebrek aan afleveringen van alle andere series momenteel.Ik heb je lief mijn hele leven
quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:32 schreef laziness het volgende:
[..]
Top locaties? Moet je de BTS eens kijken. Allemaal studio met digital effects![]()
Maar weet je op welke boeken dit gebaseerd is? Net als Sweet Magnolias. Die boeken zijn gewoon soapy en zoetsappig. Ik snap niet echt hoe je hier verbaasd over kan zijn.
Ik vind het niet woke omdat ze er een wildfire in hebbenWel realistisch en daarmee aansprekend voor veel mensen.
En ik heb me prima vermaakt met dit seizoen.
Het enige jammere vind ikJe spoiler kan ik me in vinden, vond ik ook wat jammer en onnodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het wel leuk dat er ook nog twee kerst afleveringen komen. Gezien het gebrek aan afleveringen van alle andere series momenteel.
İk droom, fantaseer nog steeds over de Free record Shopquote:Op maandag 11 september 2023 22:13 schreef TLC het volgende:
[..]
en never forget de Free Record Shop
*RIP*
De handtasjes?quote:
quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:32 schreef laziness het volgende:
[..]
Top locaties? Moet je de BTS eens kijken. Allemaal studio met digital effects![]()
Maar weet je op welke boeken dit gebaseerd is? Net als Sweet Magnolias. Die boeken zijn gewoon soapy en zoetsappig. Ik snap niet echt hoe je hier verbaasd over kan zijn.
Ik vind het niet woke omdat ze er een wildfire in hebbenWel realistisch en daarmee aansprekend voor veel mensen.
En ik heb me prima vermaakt met dit seizoen.
Het enige jammere vind ikWat een aanmatigend toontje, doe eens niet zeg! Maar wat is BTS?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het wel leuk dat er ook nog twee kerst afleveringen komen. Gezien het gebrek aan afleveringen van alle andere series momenteel.Allemaal cabaretteketet!
Gister mee begonnen. Op de helft. Zo goed!!quote:Op dinsdag 12 september 2023 09:20 schreef mascara-klodder het volgende:
Liebes KindGruwelijk briljant!
Ik vond het vanaf aflevering 5 wel wat beter worden. Er is een nieuwe showrunner begrijp ik van Reddit dus dat verklaart miss e.e.a. ik vond de vorige seizoenen wat gelaagder ofzo. Maar 30 november zit ik klaar voor de holiday special. Kerst in Virgin Riverquote:Op dinsdag 12 september 2023 12:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nu net aflevering 7 gezien, dus nog 3 te gaan, maar vermaak me gewoon ouderwets met de serie. Eerste twee episodes vond ik iets te zoetsappig, maar verder weer helemaal prima
Behind the scenesquote:Op dinsdag 12 september 2023 13:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat een aanmatigend toontje, doe eens niet zeg! Maar wat is BTS?
Zin inquote:
Ik ookquote:
Wat ligt voor de hand?quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik ookIk hoop op een verrassend einde maar ik denk dat het eindigt met hetgeen wat het meest voor de hand ligt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Freestyle - Polen 2023 16 1:28 uur - Netflix Original | Actie, Misdaad
Een beginnende rapper met een crimineel verleden heeft geld nodig voor tijd in de opnamestudio en zet een riskante drugsdeal op touw die hem alles kan kosten.
Ganz normale Männer - Der "vergessene Holocaust" - Duitsland 2023 14 0:58 uur | Documentaire
Deze documentaire onderzoekt hoe en waarom duizenden gewone Duitsers als lid van de nazipolitie op grote schaal wreedheden begingen tijdens de Holocaust.
Tapie | Class Act - Frankrijk Miniserie 2023 12 - Netflix Original | Drama, Waargebeurd
Een supergedreven man uit de arbeidersklasse wordt een van de meest controversiële openbare figuren van Frankrijk in deze gedramatiseerde biopic over Bernard Tapie.
Wrestlers - VS S01 2023 16 - Netflix Original | Documentaire
In deze docuserie proberen de nieuwe eigenaren van een fameuze professionele worstelorganisatie en een groep opkomende sterren het verschil te maken buiten de ring.
[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 13-09-2023 08:12:13 ]When the student is ready, the teacher will appear.
quote:Op woensdag 13 september 2023 07:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]Zou ik eigenlijk ook wel het mooist vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 september 2023 11:25 schreef ok01 het volgende:
[..]
Zou ik eigenlijk ook wel het mooist vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ehrengard: Forførelsens kunst | Ehrengard: The Art of Seduction - Denemarken 2023 9 1:34 uur - Netflix Original | Comedy, Drama, Romantisch
Een liefdesexpert die is aangesteld om de verlegen zoon van de groothertogin de kunst der liefde bij te brengen, raakt verwikkeld in een schandaal én een eigen romance.
Het gouden uur - Nederland S01 2022 16 | Drama, Misdaad, Thriller
Na een terroristische aanslag in Amsterdam gaat een rechercheur van Afghaanse komaf in een race tegen de klok op zoek naar de daders, die mogelijk oude vrienden van hem zijn.
Once Upon a Crime - Japan 2023 12 1:45 uur - Netflix Original | Boek, Comedy, Fantasy, Mystery
Op het koninklijk bal met Assepoester belandt Roodkapje midden in een mysterie. Kan ze de zaak oplossen voordat het middernacht wordt?
Las viudas de los jueves | Thursday's Widows - Mexico Miniserie 2023 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Duister, Thriller
Teresa treft haar man en diens twee beste vrienden dood aan in hun exclusieve woongemeenschap. Met de waarheid komen ook duistere geheimen aan het licht.When the student is ready, the teacher will appear.
We found another one (bekende quote uit seizoen 1quote:Op woensdag 13 september 2023 22:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat geniet ik van Heartstopper seizoen 2.
Vooral die leraar Farouq (?) met zijn collega in Parijs
Ohhh en Darcy bij de Mona Lisa: this is it?!!!?!!!??!!@@@
Dat was ook mijn reactie dus in het Louvre bij de Mona Lisa![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Is volgens mij in ieder geval een nieuwe director (weet niet precies hoe het heet). Las ook ergens dat ze wat meer vaart in het verhaal wilde hebben en ook wat verhaallijnen wilden afronden.quote:Op vrijdag 8 september 2023 22:36 schreef ZarB het volgende:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Band of Brothers - VS S01 2001 16 - HBO Original | Boek, Drama, Waargebeurd
Een compagnie soldaten uit de VS wordt gelijk uit het trainingskamp in de harde realiteit van de Tweede Wereldoorlog ondergedompeld tijdens een levensgevaarlijke reis door Europa.
Barbie: A Touch of Magic - VS S01 2023 6 | Kinderserie
Als Malibu Barbie en Brooklyn Barbie een paard met magische krachten ontmoeten, is dat het begin van betoverende avonturen. Ze moeten helpen bij een mysterieuze missie!
The Club - Turkije S02 2022 16 - Netflix Original | Drama
In het kosmopolitische Istanbul van de jaren vijftig werkt een moeder met een verleden in een nachtclub om haar opstandige dochter te helpen die ze niet kon opvoeden.
El Conde | The Count - Chili 2023 16 1:51 uur - Netflix Original | Comedy, Horror, Intellectueel, Provocerend
Augusto Pinochet is een vampier die wil sterven, maar de gieren om hem heen willen eerst nog een laatste hapje. Een duistere satire van Pablo Larraín.
Fight Club - VS 1999 16 2:19 uur | Boek, Drama, Duister, Thriller
Een ontgoochelde kantoorslaaf vindt een uitlaatklep voor zijn frustraties als hij en zijn mysterieuze nieuwe vriend Tyler een gewelddadig ondergronds genootschap starten.
Inside the World’s Toughest Prisons - VK S07 2022 16 - Netflix Original | Documentaire
Onderzoeksjournalisten laten zich vrijwillig opsluiten in de gewelddadigste gevangenissen ter wereld, waar intimidatie en wreedheid heersen.
Love at First Sight - VS 2023 AL 1:31 uur - Netflix Original | Boek, Drama, Romantisch
Er slaat een vonk over tussen Hadley en Oliver in het vliegtuig van New York naar Londen, maar eenmaal bij de douane verliezen ze elkaar uit het oog. Vinden ze elkaar nog terug?
Miseducation - Zuid-Afrika S01 2023 16 - Netflix Original | Drama
Na een publieke vernedering schrijft een wannabe influencer zich in bij de universiteit in een kleine stad. Daar wil ze haar sociale status terugwinnen.
The Pacific - VS S01 2010 16 - HBO Original | Actie, Boek, Drama, Waargebeurd
Drie jonge Amerikaanse mariniers maken tijdens WO II kennis met de verschrikkingen van de oorlog en vechten zich een weg door het bloed, de modder en de regen van de Pacific.
Surviving Summer - Australië S02 2022 12 - Netflix Original | Drama
Een rebelse tiener uit New York wordt van school gestuurd en verbannen naar Australië. Daar zorgt ze voor opschudding in de vriendenkring van een jonge surfer.
The Talented Mr. Ripley - VS 1999 12 2:19 uur | Boek, Drama, Misdaad, Thriller
Een charmante sociopaat dringt het weelderige leven van een jonge erfgenaam binnen. En hij laat zich door niets of niemand tegenhouden om het mondaine leven te behouden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 15-09-2023 07:43:41 ]When the student is ready, the teacher will appear.
Goed als een 9,4 op IMDb voor band of Brothersquote:Op vrijdag 15 september 2023 07:56 schreef TLC het volgende:
Band of Brothers en The Pacific zijn beide erg goed![]()
Heb je Never Have I Ever gezien?quote:Op donderdag 14 september 2023 08:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
We found another one (bekende quote uit seizoen 1)! Ik heb gisteren ook weer seizoen 2 afgerond, voor de vijfde keer geloof ik
Al is dat peanuts hoe vaak ik seizoen 1 heb gezien. Het is mijn bijna wekelijkse dopamine shot geworden
Er is ook een Heartstopper topic op fok!
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.65 - VS 2023 12 1:32 uur | Actie, Sci-Fi
Een astronaut en zijn passagier overleven een noodlanding en moeten de gevaren van de prehistorische aarde overleven om hun enige kans op ontsnapping te bereiken.
Bag kulisserne på Ehrengard: Forførelsens kunst | Behind the Scenes of Ehrengard: The Art of Seduction - Denemarken 2023 6 0:40 uur - Netflix Original | Documentaire
Koningin Margrethe II van Denemarken en regisseur Bille August laten zien met hoeveel aandacht ze hebben gewerkt aan het decor en de kostuums voor de verfilming van 'Ehrengard'.When the student is ready, the teacher will appear.
quote:Op vrijdag 15 september 2023 23:07 schreef StevenHyde het volgende:
Heb echt veel van WOII gezien. Bovenmatige interesse. Klassieke zwartwit films en veel docu's oa. Maar band of brothers nog nooit gezien. Mooie kans nu
Ja goeie seriequote:Op zondag 17 september 2023 11:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Halverwege bij Liebeskind. Wat een fantastische serie. Beklemmend, kippenvel, emotioneel, the whole shabangDe Duitse taal geeft net dat extra beetje schwung vind ik.
Sunshine gaat internationaalquote:Op zondag 17 september 2023 11:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Halverwege bij Liebeskind. Wat een fantastische serie. Beklemmend, kippenvel, emotioneel, the whole shabangDe Duitse taal geeft net dat extra beetje schwung vind ik.
Als ik deze klaar heb ga ik weer Dark kijken.
Zou het van dezelfde makers als Dark zijn? Heb deze vraag al eerder gesteld maar kreeg geen antwoord. Erg goed inderdaad. Zit ook op de helft. Jammer dat het maar 1 seizoen is en blijft.quote:Op zondag 17 september 2023 11:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Als ik deze klaar heb ga ik weer Dark kijken.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Saint of Second Chances - VS 2023 AL 1:34 uur - Netflix Original | Documentaire
Een honkbaldynastie gebouwd op fundamenten van plezier, en een discoramp die er bijna het einde van betekende. Deze documentaire gaat over de ongelofelijke comeback van Mike Veeck.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Murdaugh Murders: A Southern Scandal - VS S02 2023 14 - Netflix Original | Documentaire
Schokkende tragedies verwoesten een hechte gemeenschap in South Carolina en onthullen de gruwelijke geheimen van haar machtigste familie.When the student is ready, the teacher will appear.
quote:Op woensdag 20 september 2023 07:26 schreef Aether het volgende:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet al wat ik ga kijken vanavondSPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Murdaugh Murders: A Southern Scandal - VS S02 2023 14 - Netflix Original | Documentaire
Schokkende tragedies verwoesten een hechte gemeenschap in South Carolina en onthullen de gruwelijke geheimen van haar machtigste familie.![]()
Jep me 2!!!!!quote:Op woensdag 20 september 2023 07:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik weet al wat ik ga kijken vanavond
Iig een flush. Dus een prima poker hand imoquote:Op woensdag 20 september 2023 01:41 schreef Evangelion het volgende:
Alice in Borderland S3
(raadsel van de poster mogen jullie zelf oplossen)
[ afbeelding ]
Uitmelkgenot.
Eind vorig jaar inderdaad uitgezonden op NPO en nu nog te kijken via NPO Start/Uitzendinggemist.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:01 schreef ZarB het volgende:
Net 2 afleveringen van het Gouden Uur gezien. Echt spannend. Schijnt een npo serie te zijn geweest dus misschien allang bekend. Voor mij nieuw iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |