Gelachen.quote:Op zondag 10 september 2023 16:10 schreef GGMM het volgende:
One Piece(2023)8.5action, adventure, comedy, drama, fantasy60TV-14n/aIņaki Godoy, Emily Rudd, MackenyuIn a seafaring world, a young pirate captain sets out with his crew to attain the title of Pirate King, and to discover the mythical treasure known as 'One Piece.'Na 10 minuten afgezet. (toen ik erachter kwam dat hij een elastiekje was) Zelden zoiets doms gezien.2.5
@:caland @:maxi-mus @:scrummie @:onlogisch @:sked @:kingroland @:oriente @:coco @:wereldgozer @:yvonne @:PietjePuk2000
Zie review.
Ah, bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 9 september 2023 13:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Yup, is uitvoerig hier besproken. Dopesick en The Pharmacist zijn ook een aanrader over dat onderwerp.
The suīcide squad. Goed gelachen. Met de stem van Sylvester Stallone trouwensquote:Op zondag 10 september 2023 16:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelachen.
Ik keek ooit een film waar een zeester een stad ging slopen en gestopt werd door een pratende haai.
Er komen gewoon teveel verhaallijnen, elk seizoen vind ik het een beetje minder worden.quote:Op vrijdag 8 september 2023 22:36 schreef ZarB het volgende:
Virgin River kijkers? Na het einde van se4 kon ik niet wachten op 5. Gister begonnen. Nu bij e4, maar of ik heb het me helemaal verkeerd herinnerd of ze hebben andere schrijvers.
Ik weet niet of iemand hier ooit -per ongeluk- Sweet Magnolias heeft gekeken maar het eendimensionale dufheidsgehalte is net zo hoog.
En bijna 2 jaar in huize Inbox.quote:Op maandag 11 september 2023 18:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gefeliciteerd allemaal
10 jaar Netflix in Nederland
Poh, ben ik alweer 10 jaar lang betalend member. Aardig wat geld voor die enkele film of serie die ik heb bekeken.quote:Op maandag 11 september 2023 18:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gefeliciteerd allemaal
Insert "Only 90s Kids" memequote:Op maandag 11 september 2023 18:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gefeliciteerd allemaal
Gezienquote:
en never forget de Free Record Shopquote:Op maandag 11 september 2023 21:50 schreef Aether het volgende:
[..]
Insert "Only 90s Kids" meme
[ afbeelding ]
Videotheek de Botter FTWquote:Op maandag 11 september 2023 21:50 schreef Aether het volgende:
[..]
Insert "Only 90s Kids" meme
[ afbeelding ]
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Glow Up - VK S05 2022 9 | Reality
In deze wedstrijd gaan aankomende make-upartiesten kleurrijke uitdagingen aan om een carričre in de schoonheidsindustrie te winnen.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Ja echtquote:Op dinsdag 12 september 2023 09:20 schreef mascara-klodder het volgende:
Liebes KindGruwelijk briljant!
Nu net aflevering 7 gezien, dus nog 3 te gaan, maar vermaak me gewoon ouderwets met de serie. Eerste twee episodes vond ik iets te zoetsappig, maar verder weer helemaal primaquote:Op vrijdag 8 september 2023 22:36 schreef ZarB het volgende:
Virgin River kijkers? Na het einde van se4 kon ik niet wachten op 5. Gister begonnen. Nu bij e4, maar of ik heb het me helemaal verkeerd herinnerd of ze hebben andere schrijvers.
Ik weet niet of iemand hier ooit -per ongeluk- Sweet Magnolias heeft gekeken maar het eendimensionale dufheidsgehalte is net zo hoog.
Top locaties? Moet je de BTS eens kijken. Allemaal studio met digital effectsquote:Op zaterdag 9 september 2023 09:58 schreef freaky40 het volgende:
Het blijft een leuke serie en mooi gedraaid op top locaties, maar erg, erg soapie qua verhaallijntjes en clifhangers aan het eind van afleveringen. Die ook nog niet eens worden uitgediept in de aflevering er na merkte ik zoals bij het dood vinden van die collega van Brad. In de aflevering er na ging hij ineens naar de begrafenis van hem.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het wel leuk dat er ook nog twee kerst afleveringen komen. Gezien het gebrek aan afleveringen van alle andere series momenteel.Ik heb je lief mijn hele leven
quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:32 schreef laziness het volgende:
[..]
Top locaties? Moet je de BTS eens kijken. Allemaal studio met digital effects![]()
Maar weet je op welke boeken dit gebaseerd is? Net als Sweet Magnolias. Die boeken zijn gewoon soapy en zoetsappig. Ik snap niet echt hoe je hier verbaasd over kan zijn.
Ik vind het niet woke omdat ze er een wildfire in hebbenWel realistisch en daarmee aansprekend voor veel mensen.
En ik heb me prima vermaakt met dit seizoen.
Het enige jammere vind ikJe spoiler kan ik me in vinden, vond ik ook wat jammer en onnodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het wel leuk dat er ook nog twee kerst afleveringen komen. Gezien het gebrek aan afleveringen van alle andere series momenteel.
İk droom, fantaseer nog steeds over de Free record Shopquote:Op maandag 11 september 2023 22:13 schreef TLC het volgende:
[..]
en never forget de Free Record Shop
*RIP*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |