Ja die heb ik ook gezienquote:Op vrijdag 8 september 2023 22:36 schreef ZarB het volgende:
Virgin River kijkers? Na het einde van se4 kon ik niet wachten op 5. Gister begonnen. Nu bij e4, maar of ik heb het me helemaal verkeerd herinnerd of ze hebben andere schrijvers.
Ik weet niet of iemand hier ooit -per ongeluk- Sweet Magnolia's heeft gekeken maar het eendimensionale dufheidsgehalte is net zo hoog.
Bij SM was ik in se1 wel hooked. Daarna werd het al echt minder. Se3 is helemaal ultra cringe.quote:Op vrijdag 8 september 2023 22:37 schreef maily het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook gezien![]()
Ben nog niet begonnen aan virgin river; nou helemaal benieuwd.
Stap eens over op Koreaansquote:Op vrijdag 8 september 2023 18:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik val deze herfst/winter echt in een zwart gat...geen Law and Order, SVU en Organised Crime meer.
En natuurlijk Greys Anatomy en Station 19
Ben je nou serieus?quote:Op zaterdag 9 september 2023 01:02 schreef freaky40 het volgende:
Virgin River moet ook het eigen leven gaan leiden, climate change en 'wild fire's' in de verhaallijnen gaan opnemen...je verwacht het niet #deugness #wokeness
Jammer weer dit.
Heb gelukkig ook nog wel wat te kijken waar ik eerder niet aan toekwam omdat het gewoon te veel werd.quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar. Gelukkig hebben we nog een hoop oudere series die we een keer wilden kijken, dus daar hebben we nu opeens tijd voor. Maar ik vind het toch wel jammer dat er opeens geen nieuwe episodes meer zijn. Van Greys ook vooral, en de Chicago series. Was zo benieuwd hoe die verder gingen. Hoop niet dat die stakingen zo lang duren dat die series überhaupt niet meer terug komen of dat acteurs tegen die tijd geen contract meer hebben/opeens weg zijn. Afwachten maar
Ohhh dat trekt me helemaal niet. Kan alleen de talen die ik versta trekkenquote:
Yup, is uitvoerig hier besproken. Dopesick en The Pharmacist zijn ook een aanrader over dat onderwerp.quote:
And Just Like That ook gekeken recentelijk. Seizoen 1 vond ik wat minder beginnen, werd steeds sterker en seizoen 2 is al helemaal ouderwets. Erger me dood aan die Che, en die rol werd minder storend in seizoen 2quote:Op zaterdag 9 september 2023 13:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb gelukkig ook nog wel wat te kijken waar ik eerder niet aan toekwam omdat het gewoon te veel werd.
Zal New Amsterdam als eerste worden schat ik zo in.
Ben nu And Just Like That aan het kijken, vervolg op SATC. Eerste 2 afleveringen kwamen wat gekunsteld over maar daarna was het gewoon weer het oude SATC gevoel
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1408 - VS 2007 16 1:44 uur | Boek, Horror, Thriller
In deze thriller van Stephen King is een schrijver en scepticus vastbesloten het mysterie te ontrafelen van spookachtige voorvallen in kamer 1408 van het Dolphin Hotel.
De Croods 2: een nieuw begin - VS 2020 6 1:35 uur | Avontuur, Comedy, Feelgood
Als de Croods een nieuw thuis zoeken, ontdekken ze een afgeschermd paradijsje en maken kennis met de inventieve familie Betermans. Maar dan loopt alles uit de hand.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Schijnt heel goed te zijn.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:56 schreef TLC het volgende:
Maar eens begonnen aan Top Boy, en tot zover kijkt het aardig weg
Wel begonnen met Topboy summerhouse? Anders mis je de 2 begin seizoenen.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:56 schreef TLC het volgende:
Maar eens begonnen aan Top Boy, en tot zover kijkt het aardig weg
ah nog niet, maar ook zo kun je nog prima de verhaallijnen volgenquote:Op zondag 10 september 2023 12:18 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Wel begonnen met Topboy summerhouse? Anders mis je de 2 begin seizoenen.
Nou! Barbaar!quote:Op zondag 10 september 2023 16:10 schreef GGMM het volgende:
One Piece(2023)8.5action, adventure, comedy, drama, fantasy60TV-14n/aIņaki Godoy, Emily Rudd, MackenyuIn a seafaring world, a young pirate captain sets out with his crew to attain the title of Pirate King, and to discover the mythical treasure known as 'One Piece.'Na 10 minuten afgezet. (toen ik erachter kwam dat hij een elastiekje was) Zelden zoiets doms gezien.2.5
@:caland @:maxi-mus @:scrummie @:onlogisch @:sked @:kingroland @:oriente @:coco @:wereldgozer @:yvonne @:PietjePuk2000
Zie review.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |