SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bardot - Frankrijk S01 2023 16 | Drama, Waargebeurd
Gewapend met gedrevenheid en humor wordt een rebelse actrice een icoon doordat ze in opstand komt tegen de sociale normen van de jaren 50 en haar vrije ideeën met de wereld deelt.
Destined with You - Zuid-Korea S01E01 2023 - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Een advocaat die onder een eeuwenoude vloek leeft, krijgt te maken met een ambtenaar die de sleutel tot zijn vrijheid in handen heeft. Dit leidt tot een onverwachte romance.
Miłość do kwadratu | Squared Love Everlasting - Polen 2021 6 1:43 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Romantisch
Een beroemde journalist en rokkenjager heroverweegt zijn levenskeuzes als hij verliefd wordt op een mysterieus model dat een dubbelleven leidt.
Missing - VS 2023 12 1:50 uur | Drama, Mystery, Thriller
Als Junes moeder en haar nieuwe vriend niet terugkeren van een reis naar Colombia, gaat de technisch onderlegde tiener zelf op onderzoek uit, online.
The Ultimatum: Marry or Move On - VS S02 2022 12 - Netflix Original | Reality
In het huwelijksbootje stappen of ermee kappen? Koppels stellen hun liefde op de proef door met potentiële matches te gaan samenwonen in een provocerende realityserie.
Vita & Virginia - Ierland 2019 12 1:50 uur | Drama, Intellectueel, Romantisch
In de jaren 1920 was Vita Sackville-West een vrijgevochten popschrijfster en Virginia Woolf een piekerende intellectueel. Tien jaar lang waren ze vurige minnaars.
Wonder - VS 2017 6 1:53 uur | Boek, Drama, Familiefilm, Feelgood
Zijn hele leven heeft hij thuisonderwijs gehad. Nu gaat een jongen met een afwijkend gezicht naar een gewone school en moet hij vrienden maken onder zijn pestkoppen.Be curious, not judgmental
Dat is een film die je twee keer moet kijken.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:32 schreef TLC het volgende:
Ik heb Midsummar gezien en ik vond er werkelijk geen reet aan
Mwah. 1 keer vond ik genoeg. Hij is zeker niet voor iedereen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een film die je twee keer moet kijken.
Wat vond je nog meer van de film?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:32 schreef TLC het volgende:
Ik heb Midsummar gezien en ik vond er werkelijk geen reet aan
Dat klopt maar ik begreep er ook geen zak vanquote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:38 schreef Slayage het volgende:
[..]
Mwah. 1 keer vond ik genoeg. Hij is zeker niet voor iedereen.
Het was gewoon een rechttoe rechtaan cult feestje. Niet al te ingewikkeldquote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat klopt maar ik begreep er ook geen zak van
Ik zocht er de eerste keer wat te veel achter.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
Het was gewoon een rechttoe rechtaan cult feestje. Niet al te ingewikkeld
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:39 schreef Slayage het volgende:
[..]
Wat vond je nog meer van de film?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:51 schreef TLC het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die scène was zo cringe. Zo verwarrend. Hereditary was traditioneel horror. Dit was een aparte slag horror
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Padmini - India 2023 6 2:00 uur | Comedy
Na een noodlottige huwelijksnacht wordt een universiteitsprofessor het mikpunt van spot. Voor een tweede kans op liefde moet hij een zware juridische strijd leveren.
Ragnarok - Noorwegen S03 2021 16 - Netflix Original | Drama
De eindtijd lijkt nabij in een Noors stadje dat zwaar is vervuild en wordt bedreigd door smeltende gletsjers. Alleen een legende kan een oud kwaad bestrijden.
Toen ik je zag - Nederland 2023 12 1:53 uur | Boek, Drama
Het gelukkige huwelijk van een succesvol en liefhebbend stel begint te bezwijken onder de gevolgen van psychische problemen. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.
Who is Erin Carter? - VK Miniserie 2023 16 - Netflix Original | Actie, Misdaad, Thriller
Het rustige leven van een Britse vrouw in Barcelona loopt uit de hand wanneer een gewapende overval op een supermarkt haar geheime en gewelddadige verleden blootlegt.Be curious, not judgmental
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:51 schreef TLC het volgende:
Oh ja zo gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk eindelijk weer eens een paar 'verrassende' dingen gezien in die film die ik niet eerder ergens had gezien geloof ik![]()
Is nog niet bekendquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:26 schreef TLC het volgende:
Wanneer is het tweede seizoen van Wednesday eigenlijk ?
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.El club de los lectores criminales | Killer Book Club - Spanje 2023 16 1:27 uur - Netflix Original | Boek, Horror, Mystery
Acht vrienden die dol zijn op horror, vechten voor hun leven wanneer een moordlustige clown die hun grimmige geheim lijkt te kennen, ze een voor een begint te vermoorden.
Gods of Egypt - VS 2016 12 2:07 uur | Actie
Als de god Horus de macht over Egypte verliest aan de duistere god Seth, die chaos veroorzaakt, probeert hij met een sterfelijke dief de mensheid te redden.
Taxi 5 - Frankrijk 2018 12 1:42 uur | Actie, Comedy, Misdaad
Als een topagent naar Marseille wordt overgeplaatst, moet hij een groep criminelen met Ferrari's zien bij te houden, terwijl hij zoekt naar een beruchte witte taxi.
You Are So Not Invited to My Bat Mitzvah - VS 2023 AL 1:43 uur - Netflix Original | Comedy
Bff's Stacy en Lydia plannen allebei een epische bat mitswa. Maar alles loopt mis als een populaire jongen en middelbareschoolperikelen roet in het eten gooien.Be curious, not judgmental
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beau Séjour - België S02 2019 12 | Drama, Misdaad, Mystery
De tiener Kato onderzoekt vanuit het hiernamaals haar eigen mysterieuze dood en ontrafelt een web van geheimen in haar ogenschijnlijk vredige dorpje.
Paddington 2 - VK 2018 6 1:43 uur | Avontuur, Comedy, Familiefilm, Feelgood
Paddington wil graag een prachtig antiek boek kopen voor de verjaardag van zijn lieve tante Lucy, maar het wordt moeilijk als hij wordt beschuldigd van diefstal.Be curious, not judgmental
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:57 schreef Aether het volgende:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beau Séjour - België S02 2019 12 | Drama, Misdaad, Mystery
De tiener Kato onderzoekt vanuit het hiernamaals haar eigen mysterieuze dood en ontrafelt een web van geheimen in haar ogenschijnlijk vredige dorpje.![]()
![]()
![]()
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Risqué Business: Taiwan - Zuid-Korea S01 2023 16 - Netflix Original | Lifestyle, Talkshow
Shin Dong-youp en Sung Si-kyung beginnen aan een vrolijke reis naar Taiwan om inzicht te krijgen in de sekscultuur en -industrie.
[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 29-08-2023 08:47:03 ]Be curious, not judgmental
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La gran seducción | The Great Seduction - Mexico 2023 12 1:35 uur - Netflix Original | Comedy, Drama
Wanneer zich een gouden kans voordoet om het fortuin van een vergeten vissersdorpje op te krikken, gaan de inwoners aan de slag om dit voor elkaar te krijgen.
Heart of Invictus - VS Miniserie 2023 14 - Netflix Original | Documentaire
Volg zes mensen die meedoen aan de Invictus Games van 2022, een wereldwijd evenement opgezet door Prince Harry om gewonde militairen te helpen genezen door middel van sport.
Live to 100: Secrets of the Blue Zones - VS S01 2023 6 - Netflix Original | Documentaire
Reis de wereld rond met schrijver Dan Buettner en ontdek vijf unieke gemeenschappen waar mensen een buitengewoon lang en kleurrijk leven leiden.Be curious, not judgmental
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choose Love - VS 2023 6 4:50 uur - Netflix Original | Comedy, Interactief, Romantisch
Wat gaat ze kiezen?
De karateschapen - Frankrijk S02 2023 6 - Netflix Original | Kinderserie
Twee slimme schapen gebruiken karate en geavanceerde gadgets om de kudde te beschermen tegen een hongerige wolf die vastbesloten is hen allemaal op te eten.
One Piece - VS S01 2023 12 - Netflix Original | Actie, Fantasy
In deze liveaction-bewerking van de populaire manga maakt de jonge piraat met de strooien hoed Monkey D. Luffy een epische reis met zijn bonte bemanning op zoek naar schatten.Be curious, not judgmental
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disenchantment - VS D05 2022 12 - Netflix Original | Actie, Comedy, Fantasy
Bean moet haar prinsessentaken verrichten, maar ze drinkt liever. Tot grote irritatie van de koning zorgt ze voor chaos met haar demonen- en elfenvrienden.
En dag och en halv | A Day and a Half - Zweden 2023 12 1:34 uur - Netflix Original | Drama, Thriller
Een gewapende man dringt het medisch centrum binnen waar zijn van hem vervreemde vrouw werkt en ontvoert haar in een wanhopige poging om zijn dochter weer te kunnen zien.
Friday Night Plan - India 2023 16 1:48 uur - Netflix Original | Comedy, Drama, Feelgood
Wanneer hun moeder op zakenreis vertrekt, zetten twee broers hun gekibbel opzij om stiekem naar het coolste feest van het jaar te gaan voordat ze weer terug is.
Happy Ending - Nederland 2023 16 1:33 uur - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Luna heeft al een jaar een gelukkige relatie met Mink, maar doet hem nu het voorstel om nog iemand bij hun seksleven te betrekken. Dit zet hun band volledig op zijn kop.
Love Is Blind - VS S04/B 2023 12 - Netflix Original | Reality
Nick en Vanessa Lachey presenteren dit sociale experiment, waarin single mannen en vrouwen op zoek zijn naar liefde en zich verloven, maar elkaar dan pas echt ontmoeten.Be curious, not judgmental
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.90 Minutes in Heaven - VS 2015 12 2:01 uur | Boek, Drama
Na een ongeluk wordt een jonge pastoor ter plekke officieel doodverklaard. Negentig minuten later komt hij weer tot leven en beweert hij dat hij in de hemel was.
Barbie - De prinses en de bedelaar - VS 2004 AL 1:25 uur | Kinderfilm
Prinses Anneliese en naaister Erika leiden heel verschillende levens. Maar een speling van het lot brengt ze samen om hun koninkrijk te helpen redden.
De Croods - VS 2013 6 1:38 uur | Avontuur, Familiefilm
Na een ramp moet een holbewoner met zijn gezin onverwacht de wijde wereld in, waar ze kennismaken met allerlei geweldige nieuwe ontdekkingen.
Dr. Seuss' De Lorax en het verdwenen bos - VS 2012 6 1:26 uur | Boek, Kinderfilm
Een nieuwsgierige jongen ontdekt de waarheid over zijn stad als hij op zoek gaat naar de Foetseling, een mysterieuze kluizenaar die weet wat er met alle bomen is gebeurd.
Double Jeopardy - VS 1999 12 1:45 uur | Misdaad, Mystery, Thriller
Een vrouw wordt onterecht veroordeeld voor de moord op haar man en plant haar ultieme wraak wanneer ze in de gevangenis ontdekt dat hij nog leeft.
Erin Brockovich - VS 2000 AL 2:11 uur | Drama
Julia Roberts kreeg een Oscar voor haar rol in dit emotionele drama. Ze speelt een gescheiden moeder die vecht tegen onrecht en het opneemt tegen de slechteriken.
Fences - VS 2016 12 2:19 uur | Drama
Een ooit veelbelovende honkbalspeler die geen kans kreeg op het hoogste niveau vanwege zijn huidskleur, leert zijn leven te accepteren in het Pittsburgh van de jaren 50.
Girl, Interrupted - VS 1999 12 2:07 uur | Boek, Drama
Na een inzinking komt Susanna tegen haar zin in een psychiatrische instelling terecht. Daar ontmoet ze een onweerstaanbare patiënte die voor allerlei problemen zorgt.
Glory - VS 1989 16 2:02 uur | Boek, Drama
Tijdens de Amerikaanse Burgeroorlog valt het eerste volledig Afro-Amerikaanse regiment het Zuidelijke leger aan, te midden van onverdraagzaamheid, bloedvergieten en meer.
Godzilla - VS 1998 12 2:18 uur | Actie, Sci-Fi
Een team experts, waaronder een bioloog en twee wetenschappers, moet voorkomen dat een reusachtige hagedis heel Manhattan verwoest.
De Grinch - VS 2018 6 1:25 uur | Kinderfilm
Een mopperkont met gemene trekjes wil Kerstmis stoppen in het vrolijke stadje Woestad. Maar misschien kan een klein, goedgeefs meisje hem op andere gedachten brengen.
How the Grinch Stole Christmas - VS 2000 AL 1:44 uur | Avontuur, Familiefilm
De chagrijnige Grinch smeedt een plan om Kerstmis te verpesten voor zijn blije buren in Whoville. Kan de vriendelijkheid van een klein meisje hem op andere gedachten brengen?
Incident in a Ghostland - Canada 2018 16 1:31 uur | Horror
Jaren na een brute aanval komt een horrorauteur weer samen met haar moeder en zus in het huis waar het gebeurde. Dan begint de nachtmerrie pas echt.
Jackass 3 - VS 2010 12 1:34 uur | Actie, Comedy
Tanden trekken met een Lamborghini. Een balspel met een bijenkorf. Johnny Knoxville en zijn crew halen stunts uit met wilde dieren, gevaarlijke hoogten en meer.
Jackass 3.5: The Explicit Movie - VS 2011 12 1:25 uur | Comedy
In deze hilarische documentaire gaan Johnny Knoxville en zijn team op zoek naar de grenzen van fatsoen met gevaarlijke avonturen die niet in 'Jackass 3' pasten.
Jackass: Number Two: Unrated Version - VS 2006 16 1:34 uur | Comedy
Een schaamteloos onvolwassen crew haalt nog meer dwaze stunts en pijnlijke grappen uit, met o.a. een rit op een brandslang en je eigen lijf gebruiken om haaien te lokken.
Jack Reacher - VS 2012 12 2:11 uur | Actie, Boek, Misdaad
Als een sluipschutter wordt opgepakt, roept deze de hulp in van ex-militair Reacher. Hij en de advocaat van de sluipschutter duiken in de zaak en stuiten op een complot.
The Ruins - VS 2008 16 1:31 uur | Boek, Horror
De idyllische vakantie van vier jonge Amerikanen in Cancún neemt een gevaarlijke wending als een geheimzinnige toerist hen overhaalt mee te gaan naar een archeologische opgraving.
The Impossible - VS 2012 12 1:53 uur | Drama
Dit aangrijpende drama volgt de schrijnende ervaringen van een familie en geeft een beeld van de chaos die werd veroorzaakt door de tsunami in Zuidoost-Azië in 2004.
Thomas & Friends: Alle Locomotieven vooruit - VS S02 2022 AL | Boek, Kinderserie
Stap aan boord, allemaal! Op het eiland Sodor gaan Thomas en zijn vrienden aan de slag. Ze werken hard, maar hebben ook tijd voor plezier.
World Trade Center - VS 2006 12 2:10 uur | Actie, Drama
Twee agenten bereiken op 9/11 als een van de eersten het World Trade Center en vechten om te overleven, terwijl hun families in kwellende onzekerheid verkeren.Be curious, not judgmental
@Aether houdt ons hier al sinds jaar en dag op de hoogte van allesquote:Op zaterdag 2 september 2023 08:42 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
was deze al gedeeld hier?
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is She the Wolf? - Japan S01 2023 6 - Netflix Original | Reality
Ze zijn hier allemaal op zoek naar de ware liefde, maar onder de vrouwen bevindt zich in ieder geval één 'wolf', een saboteur die alleen maar doet alsof ze verliefd is.
Prisoners - VS 2013 16 2:33 uur | Drama, Misdaad, Mystery
Nadat zijn jonge dochter en haar vriendinnetje zijn verdwenen, botst een wanhopige vader met de rechercheur die de leiding over de zaak heeft en neemt hij het heft in eigen handen.Be curious, not judgmental
All Stars zag ik weer eens langskomen op tv laatstquote:
En toch vond ik het boeiend genoeg om af te kijkenquote:Op zondag 3 september 2023 18:59 schreef Ama het volgende:
Who is Erin Carter is wel goed vind ik. Misschien niet altijd even geloofwaardig maar ach het is een (mini)serie.
Ga het ook wel afkijken,heb je de serie One Piece ook al gezien?quote:Op zondag 3 september 2023 19:09 schreef maily het volgende:
[..]
En toch vond ik het boeiend genoeg om af te kijken![]()
![]()
@:Lovely
Nee, ga ik wel even checkenquote:Op zondag 3 september 2023 19:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ga het ook wel afkijken,heb je de serie One Piece ook al gezien?
quote:Op zondag 3 september 2023 18:59 schreef Ama het volgende:
Who is Erin Carter is wel goed vind ik. Misschien niet altijd even geloofwaardig maar ach het is een (mini)serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
Saving Private Ryan, Forrest Gump, Cast Away.quote:Op zondag 3 september 2023 20:47 schreef DKUp het volgende:
Ik vind Tom Hanks verschrikkelijk, ik skip al zijn films.
Hij mag wel animatiefilms inspreken![]()
quote:Op zondag 3 september 2023 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Tom Hanks bijna altijd goed.Nu wilde ik A Man Called Otto kijken.
Ik heb de gehele verhaallijn al gelezen.Neeeeee juist geen depressie. Gewoon een prima mix van drama en (zwarte/cynische) humor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik heb juist niks met Tom Hanks maar dit was gewoon een fijne film met hem.
(Heb trouwens wel goede films met hem gezien hoor, maar ik vind gewoon niet zoveel aan hem)
quote:Op zondag 3 september 2023 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Tom Hanks bijna altijd goed.Nu wilde ik A Man Called Otto kijken.
Ik heb de gehele verhaallijn al gelezen.Ga lekker kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er valt ook genoeg te lachen![]()
En Marisol![]()
Ja dit. Wel jammer, had echt veel meer ingezeten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:46 schreef StevenHyde het volgende:
Missing gezien. Erg leuk idee met alles vanuit digitaal perspectief. Helaas verschrikkelijk nep uitgewerkt. Zonde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |