abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210755907
Telekids? Ze had volgens mij toch zo'n ander programma door de weeks. Ging wel over de natuur enzo meen ik. Vond ik wel saai :$ Kan me niet heugen dat ze iets bij telekids deed.

Die Jill Dando gaat zo aan tnx! Ga Sex education maar niet meer kijken. Dus was opzoek naar een alternatief :D
Bastognekoeken koekoek jonguh!
  dinsdag 26 september 2023 @ 12:24:11 #252
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_210757049
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 10:18 schreef StevenHyde het volgende:
Telekids? Ze had volgens mij toch zo'n ander programma door de weeks. Ging wel over de natuur enzo meen ik. Vond ik wel saai :$ Kan me niet heugen dat ze iets bij telekids deed.

Die Jill Dando gaat zo aan tnx! Ga Sex education maar niet meer kijken. Dus was opzoek naar een alternatief :D
Generatiekloof ;)
Volgens mij is dat wat jij bedoelt van daarna.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  dinsdag 26 september 2023 @ 22:13:04 #253
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_210762679
Nou, ik heb me prima vermaakt met het laatste seizoen van Sex Education. Snap alle haat niet zo. Verdwenen personages totaal niet gemist.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_210763912
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Banlieusards 2 | Street Flow 2 - Frankrijk 2023 16 1:38 uur - Netflix Original | Drama
De broers Traoré hebben moeite om de vicieuze cirkel van verraad, wraak en geweld te doorbreken en blijven vechten voor een betere toekomst in een louche buitenwijk van Parijs.

Carga Máxima | Overhaul - Brazilië 2023 12 1:40 uur - Netflix Original | Actie, Misdaad
Wanneer truckracer Roger alles kwijtraakt, krijgt hij een verleidelijk, maar gevaarlijk aanbod: werken als de chauffeur van een vluchtauto voor een bende dieven.

Chappelle's Home Team - Luenell: Town Business - VS 2023 AL 0:33 uur - Netflix Original | Standup-comedy
In deze vrijmoedige stand-upspecial laat Luenell zich uit over slechte stoelgenoten, ruzies in de eerste klas, baby's zonder sokken en andere problemen tijdens het reizen.

Encounters - VS S01 2023 6 - Netflix Original | Documentaire
In deze docuserie met ooggetuigenverslagen, interviews met experts en nieuw bewijs voeden de massale ufomeldingen van de afgelopen vijftig jaar een wereldwijd mysterie.

The Powerpuff Girls - Hong Kong/VS S01-S02 1998 6 | Kinderserie
De zusjes Blossom, Bubbles en Buttercup beschermen de wereld tegen misdaad en andere krachten van het kwaad.

Vasco Rossi: Il supervissuto | Vasco Rossi: Living It - Italië S01 2023 12 - Netflix Original | Documentaire
De meest geliefde rockster van Italië, Vasco Rossi, verleent ongekende toegang tot intieme details uit zijn persoonlijke leven en succesvolle carrière door de decennia heen.

Het wonderlijk verhaal van Hendrik Meier - VK/VS 2023 AL 0:41 uur - Netflix Original | Boek, Drama
Deze bewerking van Wes Anderson van dit verhaal van Roald Dahl gaat over een rijke man die een buitengewone vaardigheid onder de knie probeert te krijgen om te kunnen valsspelen.

Znachor | Forgotten Love - Polen 2023 12 2:20 uur - Netflix Original | Boek, Drama
Een ooit gerespecteerde chirurg die zijn gezin en geheugen is kwijtgeraakt, krijgt een kans op verlossing wanneer hij weer contact legt met iemand uit zijn vergeten verleden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_210765719
Die Jill Dando docu kon me moeilijk boeien. Na 1 aflevering afgehaakt.
pi_210765904
quote:
7s.gif Op woensdag 27 september 2023 07:13 schreef Aether het volgende:
Het wonderlijk verhaal van Hendrik Meier - VK/VS 2023 AL 0:41 uur - Netflix Original | Boek, Drama
Deze bewerking van Wes Anderson van dit verhaal van Roald Dahl gaat over een rijke man die een buitengewone vaardigheid onder de knie probeert te krijgen om te kunnen valsspelen.

Erop gezet :)
pi_210765929
Eindelijk seizoen 3 van Kengan

*O*
  Spellchecker woensdag 27 september 2023 @ 13:04:11 #258
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210766427
Stukje gezien van Jaane Jaan

Wat een ontzettend lelijke vent die teacher ....

https://www.netflix.com/title/81586376
pi_210766519
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 12:24 schreef avotar het volgende:

[..]
Generatiekloof ;)
Volgens mij is dat wat jij bedoelt van daarna.
Om iets meer precies te zijn: Anniko van Santen presenteerde The Cartoon Express op zondag terwijl Carlo en Irene Telekids presenteerde op zaterdag. :)
pi_210766543
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2023 13:12 schreef vencodark het volgende:

[..]
Om iets meer precies te zijn: Anniko van Santen presenteerde The Cartoon Express op zondag terwijl Carlo en Irene Telekids presenteerde op zaterdag. :)
En nóg preciezer: voordat het Cartoon Express was, heette het op de zondag ook Telekids. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_210766554
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
En nóg preciezer: voordat het Cartoon Express was, heette het op de zondag ook Telekids. :D
Ja potverdrie. De cirkel is rond. :D
pi_210766904
quote:

[..]
quote:
• Irene Moors 1989-1999
• Carlo Boszhard 1993-1999
• Anniko van Santen 1991-1992

Anniko van Santen vanaf 1992 de doordeweekse uitzendingen van Telekids ging presenteren. Nadat de doordeweekse uitzendingen waren geschrapt, presenteerde Van Santen de van Telekids afgeleide programma's de Cartoon Express (1993-1999) en Teleteens.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Telekids
  woensdag 27 september 2023 @ 21:29:12 #264
114460 Muzzie
Klein zijn lijkt me reuzefijn
pi_210772034
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ik weet nog een uitzending op zondagochtend:
Anniko loopt in een alpenlandschap (Oostenrijk?)
"Kwebbel, kwebbel, kwebbel..."
Komt bij een lege gondel aan, en gaat naar binnen.
Gondel maakt een lange rit naar boven.
Gondel stopt, Anniko stapt uit en loopt verder.
Bij elkaar denk ik wel 20 minuten, in één shot..!

Echt ongelooflijk knap, als je dat kan. _O_
Mens sana in corpore sano
  woensdag 27 september 2023 @ 21:36:39 #265
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_210772152
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_210773990
Ben 10 - VS S01-S03 2007 6 | Kinderserie
Dankzij een mysterieus apparaat, de Omnitrix, heeft de ondeugende jongen Ben Tennyson het vermogen zich te veranderen in allerlei superhelden.

Castlevania: Nocturne - VS S01 2023 12 - Netflix Original | Actie, Duister, Fantasy, Horror, Sci-Fi
Te midden van de Franse Revolutie probeert Richter Belmont de erfenis van zijn familie te verdedigen en te voorkomen dat een meedogenloze vampierheerser de macht grijpt.

Love is in the Air - Australië 2023 9 1:28 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Romantisch
Een onafhankelijke piloot vecht om haar familiebedrijf te behouden, maar wordt verliefd op de man die is uitgestuurd om haar luchtvaartactiviteiten voorgoed te beëindigen.

La oscuridad de La Luz del Mundo | The Darkness within La Luz del Mundo - Mexico 2023 12 1:54 uur - Netflix Original | Documentaire
Voor het eerst onthullen de aanklagers van de megakerkleiders van La Luz del Mundo het misbruik waaronder ze hebben geleden aan de hand van exclusieve interviews.
pi_210774073
Wat een matige serie is Liebes Kind.
Vooral hoe de politie acteert. Zeldzaam ongeloofwaardig.

Nu door met Les Papillons Noirs. 10x beter. _O_
pi_210774206
quote:

[..]
Weet je ook welk programma ze door de weeks deed? Volgens mij tussen half 8 en 8 uur ergens.
The cartoon Express zegt me echt helemaal niks. Terwijl ik zelf in 1994 met de klas naar Telekids ben geweest.
pi_210780315
Awww Top Boy uitgebinged ;(
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_210780638
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 19:10 schreef TLC het volgende:
Awww Top Boy uitgebinged ;(
Behoort in combinatie met Summerhouse tot de beste series van Netflix.
pi_210783076
Net Sex Ed uitgekeken. Hoewel het seizoen wat minder was heb ik er toch wel plezier aan beleefd en ik vind de laatste aflevering een mooie afsluiter.
  Spellchecker donderdag 28 september 2023 @ 22:58:37 #272
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210783192
quote:
15s.gif Op donderdag 28 september 2023 08:14 schreef Bronson het volgende:
Wat een matige serie is Liebes Kind.
Vooral hoe de politie acteert. Zeldzaam ongeloofwaardig.

Nu door met Les Papillons Noirs. 10x beter. _O_
Jaaaaaaaa, ook gezien :Y ^O^
pi_210783564
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2023 22:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Net Sex Ed uitgekeken. Hoewel het seizoen wat minder was heb ik er toch wel plezier aan beleefd en ik vind de laatste aflevering een mooie afsluiter.
Dit vat het voor mij ook goed samen. Hier ook net de finale gekeken en vond het een erg mooie afsluiter. Laatste afleveringen waren sowieso weer beter dan het begin van het seizoen.
pi_210784535
Do Not Disturb - Turkije 2023 12 1:54 uur - Netflix Original | Comedy, Drama, Offbeat
Een man van middelbare leeftijd krijgt na de pandemie een nieuw baantje in een rustig hotel, maar de eerste nacht wordt dankzij een paar excentrieke gasten een wild avontuur.

Love Is Blind - VS S05/B 2023 12 - Netflix Original | Reality
Nick en Vanessa Lachey presenteren dit sociale experiment, waarin single mannen en vrouwen op zoek zijn naar liefde en zich verloven, maar elkaar dan pas echt ontmoeten.

Nowhere - Spanje 2023 16 1:49 uur - Netflix Original | Drama, Duister, Thriller
Een zwangere vrouw zit in haar eentje vast in een zeecontainer die ronddrijft op zee en probeert te overleven nadat ze een door een totalitair regime verwoest land is ontvlucht.

Power Rangers Cosmic Fury - VS S01 2023 9 - Netflix Original | Kinderserie
Wanneer Lord Zedd sterker dan ooit terugkeert, reist Team Cosmic Fury de ruimte in voor een strijd met de keizer van het kwaad om het universum zoals wij dat kennen, te redden.

Reptile - VS 2023 16 2:16 uur - Netflix Original | Drama, Duister, Misdaad, Mystery, Thriller
Een geharde detective ontdekt een complex web van bedrog als hij op zoek gaat naar de waarheid achter de brute moord op een jonge makelaar.
  vrijdag 29 september 2023 @ 11:24:48 #275
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_210786019

:9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')