SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 20 augustus 2023 21:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dank voor het openen @:xsaskiax, dit is een aanrader ...![]()
![]()
Sasha over de relaties die er nog zijn - 20 augustus 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijkt mij ook veel verstandiger dan zo vlot samen te gaan wonenquote:Op zondag 20 augustus 2023 21:18 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Boy, moet zij zeggen he. Die twee wonen vanaf dag 1 dat ze buiten waren samen. Waar Sas en Bern eerst eens rustig gaan daten met elkaar en elkaar leren kennen ´hoe ze buiten zijn´![]()
fotoschopquote:Op zondag 20 augustus 2023 21:42 schreef xsaskiax het volgende:
@:Daissy de bovenstaande groepsfoto is toch de originele foto van Een Jaar Van Je Leven??
Hoe frappant is het dat Isaac en Sasha precies IN het logo staan en direct naast elkaar...... hoe dan???
Toeval bestaat niet zeggen ze weleens....... tja....
Dat begrijp ik, maar het is heel apart dat deze foto al vanaf het begin zo is, dus hij is niet veranderd in de loop van de maanden.quote:
Ja klopt, die foto is er al vanaf het begin en de finalisten staan dus naast elkaar, hoe toevallig is dat.quote:Op zondag 20 augustus 2023 21:42 schreef xsaskiax het volgende:
@:Deisyy de bovenstaande groepsfoto is toch de originele foto van Een Jaar Van Je Leven??
Hoe frappant is het dat Isaac en Sasha precies IN het logo staan en direct naast elkaar...... hoe dan???
Toeval bestaat niet zeggen ze weleens....... tja....
Nummer 4, paljassaquote:Op zondag 20 augustus 2023 21:42 schreef woxxel het volgende:
Ik vond het meest vreemde dat ze ineens allemaal "goeie " die is goeie begonnen te zeggen. Vooral bij babette klonk dat raar.
Oh en al die bijnamen sloeg nergens op.
G. De oranje. Carmen. Tjeng. Spy. Judas.
Kamorachi. De lange. K3. En ik zal er nog wel wat vergeten zijn. Soms wisten ze zelf niet meer wie of wat
Ik denk eerder dat het puur toeval isquote:Op zondag 20 augustus 2023 21:46 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar het is heel apart dat deze foto al vanaf het begin zo is, dus hij is niet veranderd in de loop van de maanden.
Welnee, ik woonde na twee maanden al samen en nu 15 jaar later nog steeds.quote:Op zondag 20 augustus 2023 21:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij ook veel verstandiger dan zo vlot samen te gaan wonen
Las al op fb dat men zei dat ze dus vanaf het begin al wisten dat die twee gingen winnen omdat ze zo op de foto stonden🤣🤣🤣quote:
En dan vooral dat arm in arm...quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:06 schreef pingu66 het volgende:
Nu Sas daar zo alleen loopt richting badkamer, moet ik denken aan hoe Bern in het begin altijd haar naar ddx badkamer en slaapkamer begeleidde en de opdracht kreeg thee en haar kruik te maken. En naar zijn eigen kamer werd gestuurd.
ja natuurlijk zal het toeval zijn, maar het viel me ineens opquote:Op zondag 20 augustus 2023 22:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het puur toeval is
pfffffffff op fb weten ze allllllltijd allessssss (achteraf)quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las al op fb dat men zei dat ze dus vanaf het begin al wisten dat die twee gingen winnen omdat ze zo op de foto stonden🤣🤣🤣
Had er op fbal allerlei wilde verhalen over gelezenquote:Op zondag 20 augustus 2023 22:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja natuurlijk zal het toeval zijn, maar het viel me ineens op
sorry ik volg het niet op fb, daar waren ze in de Utopiatijd al zo fanatiek en ik las hier dat het met dit programma net zo was, dus geen zin inquote:Op zondag 20 augustus 2023 22:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had er op fbal allerlei wilde verhalen over gelezen
Ik volg het ook niet echt. Maar soms komt het op de tijdlijn voorbij.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
sorry ik volg het niet op fb, daar waren ze in de Utopiatijd al zo fanatiek en ik las hier dat het met dit programma net zo was, dus geen zin in
Dank voor al je filmpjes en de tijd die je er in gestopt hebt. Heb zelf veel gezien, maar belangrijke momenten dankzij jou terug kunnen kijken. Heel veel dank!!quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Geweldig, Pieter eindelijk een nieuwe partij, op naar de 30 zetels ....![]()
Heb je toevallig ook het stukje ervoor? Waar ze over Bern sprak? Hier was het niet te horen. Iemand anders misschien? 🤗 @Hoempah @DGK_Tegengas @spapaarsquote:
Ik ook...quote:Op zondag 20 augustus 2023 23:20 schreef Yasmin__x het volgende:
Ik ga het programma en de COS wel missen.
Nee, er zijn nog steeds streams,quote:
Ze weten ook nog niet hoe laat het is he? Zoals ik al eerder schreef dank ik vanavond pasquote:Op maandag 21 augustus 2023 06:52 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
We zijn er nog,... ben benieuwd voor hoelang..
Ik vind het knap dat ze nog slapen, ik zou allang uit m'n mandje zijn....
Neej dat is zo maar ik zou van nervositeit gewoon niet kunnen slapen en allang aant rond spoken zijn...quote:Op maandag 21 augustus 2023 06:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze weten ook nog niet hoe laat het is he? Zoals ik al eerder schreef dank ik vanavond pas
En toen schrok je wakker...quote:Op maandag 21 augustus 2023 07:06 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb er een soort arena gevoel bij.![]()
Al hun gasten op tribunes juichen voor hun favo.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Sasha en Isaak betreden de arena als gladiatoren.
En dan moeten ze worstelen. Met zo enorm pak aan.
Of zo een run wat hondjes wel doen. Rennen over een parcour, hoogspringen, over een wip, om en om pionnen en door een tunnel etc etc
gisteravond is er eten bezorgd m iets van indisch, hebben ze nog wel eten voor vanmorgenquote:Op maandag 21 augustus 2023 07:10 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb gisteren na het bericht de streams uitgezet.... maar hadden ze eigenlijk nog wel eten voor gisterenavond?
Ze hebben er zo te zien geen last van, ze slapen heerlijk allebei.quote:Op maandag 21 augustus 2023 07:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej dat is zo maar ik zou van nervositeit gewoon niet kunnen slapen en allang aant rond spoken zijn...
Ooh oké heerlijk, dat zou wel een lekker maaltje zijn geweest... dan zullen ze ook wel een ontbijtje krijgen.. ze hebben de power nodig vandaag...quote:Op maandag 21 augustus 2023 07:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
gisteravond is er eten bezorgd m iets van indisch, hebben ze nog wel eten voor vanmorgen
Nou knap hoor.... het gevoel vanavond thuis te zitten geeft ze misschien ook wel rust... geen idee wat er in die koppies rond gaat...quote:Op maandag 21 augustus 2023 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben er zo te zien geen last van, ze slapen heerlijk allebei.
Ik heb ook al gekeken, ze hebben het erg gezellie saampies.... het is ze gegund...quote:Op maandag 21 augustus 2023 07:25 schreef cinsan het volgende:
veel lieve reacktie bij de foto van wanda en jasper op insta
waar kunnen we mss napraten na de tv uitzending van as vrijdagquote:Op maandag 21 augustus 2023 07:45 schreef Dotteke het volgende:
Als de streams dicht gaan is dit alweer de laatste dag Cossen.
Misschien nog een Streamverslag, maar dat is ook niet zeker. Want geen idee hoe de streams gaan stoppen.
Valt niets meer te zien dan op de streams waar we het over hebben kunnen.
Misschien nog even wat napraten over wat allemaal geweest is of wat we van oud-deelnemers horen of zien op social media.
En dan zal ook dit forum weer sluiten en in de kast gaan tot er eventueel een vervolg komt.
Dank je wel Dotteke voor al je sv's. Super gedaanquote:Op maandag 21 augustus 2023 07:45 schreef Dotteke het volgende:
Misschien nog een Streamverslag, maar dat is ook niet zeker. Want geen idee hoe de streams gaan stoppen.
Misschien nog even wat napraten over wat allemaal geweest is of wat we van oud-deelnemers horen of zien op social media.
En dan zal ook dit forum weer sluiten en in de kast gaan tot er eventueel een vervolg komt.
Dan maak ik gelijk even gebruik van de gelegenheid om jou Dotteke en Deisyy vast hartstikke bedanken voor de gezellige cos uurtjes... af en toe een beetje pittig van mijn kant maar ook dat moet kunnen... ahum..quote:Op maandag 21 augustus 2023 07:45 schreef Dotteke het volgende:
Hier gewoon hoorquote:Op maandag 21 augustus 2023 07:55 schreef cinsan het volgende:
[..]
waar kunnen we mss napraten na de tv uitzending van as vrijdag
Dank je welquote:Op maandag 21 augustus 2023 08:02 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dank je wel Dotteke voor al je sv's. Super gedaan![]()
Dank je wel Frummelie, we hebben ons best gedaanquote:Op maandag 21 augustus 2023 08:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan maak ik gelijk even gebruik van de gelegenheid om jou Dotteke en Deisyy vast hartstikke bedanken voor de gezellige cos uurtjes... af en toe een beetje pittig van mijn kant maar ook dat moet kunnen... ahum..
Alles goed verzorgd, de agenda, de streamverslagen en ga zo maar door...
Ik heb hier een vreselijk leuke tijd gehad... bedankt daarvoor.. hoop elkaar snel weer te zien!..
...
![]()
Ook de cossers bedankt voor de gezellige uurtjes... veel lol en vreselijk gelachen om de reacties
Hopelijk kunnen we weer heel snel door met de volgende RLS want ik hoop jullie allemaal snel weer te zien.......
....
Ik ga jullie best missen......
![]()
Jij natuurlijk ook bedankt voor je bijdragesquote:Op maandag 21 augustus 2023 08:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan maak ik gelijk even gebruik van de gelegenheid om jou Dotteke en Deisyy vast hartstikke bedanken voor de gezellige cos uurtjes... af en toe een beetje pittig van mijn kant maar ook dat moet kunnen... ahum..
Alles goed verzorgd, de agenda, de streamverslagen en ga zo maar door...
Ik heb hier een vreselijk leuke tijd gehad... bedankt daarvoor.. hoop elkaar snel weer te zien!..
...
![]()
Ook de cossers bedankt voor de gezellige uurtjes... veel lol en vreselijk gelachen om de reacties
Hopelijk kunnen we weer heel snel door met de volgende RLS want ik hoop jullie allemaal snel weer te zien.......
....
Ik ga jullie best missen......
![]()
Jij ook bedankt cinsanquote:Op maandag 21 augustus 2023 08:17 schreef cinsan het volgende:
hier bij wil ik ook mijn grote dank uit spreken naar dottekeen deisy
voor al het mooie werk dat ze geleverd hebben
veel lieve cossers gelezen , zaten ook mindere bij , maar is mijn ervaring
dank voor alles
Dank je wel cinsan, ook jij bedankt voor je bijdragequote:Op maandag 21 augustus 2023 08:17 schreef cinsan het volgende:
hier bij wil ik ook mijn grote dank uit spreken naar dottekeen deisy
voor al het mooie werk dat ze geleverd hebben
veel lieve cossers gelezen , zaten ook mindere bij , maar is mijn ervaring
dank voor alles
En jij ook bedankt lieve collega voor de hele leuke samenwerking.quote:Op maandag 21 augustus 2023 08:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij natuurlijk ook bedankt voor je bijdrages
[..]
Jij ook bedankt cinsan
Volgens mij als een roosjequote:Op maandag 21 augustus 2023 08:21 schreef Deisyy het volgende:
Een spannende dag voor Isaac en Sasha vandaag, ik hoop voor ze dat ze een beetje geslapen hebben.
Geen idee, maar van wat ik lees is deze op vakantie met Wandaquote:Op maandag 21 augustus 2023 08:23 schreef cinsan het volgende:
weet iemand of sasha jasper heeft uitgenodigd
ja ik dacht weekendquote:Op maandag 21 augustus 2023 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, maar van wat ik lees is deze op vakantie met Wanda
O dan zou hij er bij mogen zijn, maar geen idee ook niet of Bern er bij is want de lijst hebben ze natuurlijk al een tijdje terug in moeten leverenquote:
denk wel dat bern erbij is , hoorde hem tot morgen zeggen tegen sasha bij zijn exit, myrthe is er ook bijquote:Op maandag 21 augustus 2023 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan zou hij er bij mogen zijn, maar geen idee ook niet of Bern er bij is want de lijst hebben ze natuurlijk al een tijdje terug in moeten leveren
allen de finalisten mochten oud bewoners uitnodigen, en aub geen ex deelnemers die meedoen in finalespel is niet eerlijkquote:Op maandag 21 augustus 2023 08:29 schreef spapaars het volgende:
GM
Blijf het raar vinden dat de oud-bewoners niet zijn uitgenodigd.
Maar het kan zijn dat ze er wel zijn als verrassing, en een rol spelen in het finalespel.
Van mij hoeft dat niet hoorquote:Op maandag 21 augustus 2023 08:29 schreef spapaars het volgende:
GM
Maar het kan zijn dat ze er wel zijn als verrassing, en een rol spelen in het finalespel.
Ik gok van wel... maar die zit toch nog met z'n kontje in Oostenrijk... of hij scheurt vandaag als een malle terug, dat kan hij wel...quote:Op maandag 21 augustus 2023 08:23 schreef cinsan het volgende:
weet iemand of sasha jasper heeft uitgenodigd dacht wel gj
Thnx en fijn dat je toch bent terug gekomen. We hoeven het ook niet altijd eens te zijn toch?quote:Op maandag 21 augustus 2023 08:31 schreef xsaskiax het volgende:
Dotteke en Deisyy ik wil jullie bedanken voor alle tijd en werk die jullie in de COS hebben gestoken.
we waren het niet altijd met elkaar eens, maar ik heb hier heel wat gezellige en leuke uren doorgebracht.
Bedankt daarvoor en hopelijk tot ziens bij een volgend programma![]()
Natuurlijk ook veel COS'ers bedankt, ik ga jullie zeker missen![]()
Jij ook bedankt Dot, ik vond het leuk deze RLS met jou te doen, we zijn samen een goed teamquote:Op maandag 21 augustus 2023 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En jij ook bedankt lieve collega voor de hele leuke samenwerking.
Fijn dat we met alles op een lijn zaten en alles in goed overleg hebben gedaan.
Niet dat ze meedoen, maar een rol daarin spelen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 08:31 schreef cinsan het volgende:
[..]
allen de finalisten mochten oud bewoners uitnodigen, en aub geen ex deelnemers die meedoen in finalespel is niet eerlijk
Ik vind dat ook raar, want nu zal de ene oud-bewoner er wel bij zijn en een andere niet.quote:Op maandag 21 augustus 2023 08:29 schreef spapaars het volgende:
GM
Maar het kan dat ze er wel zijn als verrassing, en een rol spelen in het finalespel.
Kan net zo goed pas vanavond zijnquote:Op maandag 21 augustus 2023 08:35 schreef xsaskiax het volgende:
Wat lijkt het me onwerkelijk, de manier waarop Isaac en Sasha nu in de loods zijn..... niet weten hoe laat de finale echt begint, ja vandaag, maar dat is een heel ruim begrip...
Alles ingepakt, klaar om naar huis te gaan.
Ze verlangen echt naar huis, dat zeiden ze gisteren ook nog een paar keer
Op een gegeven moment houdt het terugblikken toch ook echt op, dan wil je alleen dat eindspel nog spelen lijkt me
Ik heb een tijd gedacht dat ze misschien de oud-bewoners op datum van vertrek zouden moeten zetten (konden die ook nog even een kijkje in de loods nemen, de plek waar ze zoveel maanden hebben gewoond)quote:Op maandag 21 augustus 2023 08:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet dat ze meedoen, maar een rol daarin spelen.
Ja maf hé.. en alles doe je voor de laatste keer daar... moet heel vreemd voor ze zijn..quote:Op maandag 21 augustus 2023 08:35 schreef xsaskiax het volgende:
Wat lijkt het me onwerkelijk, de manier waarop Isaac en Sasha nu in de loods zijn..... niet weten hoe laat de finale echt begint, ja vandaag, maar dat is een heel ruim begrip...
Alles ingepakt, klaar om naar huis te gaan.
Ze verlangen echt naar huis, dat zeiden ze gisteren ook nog een paar keer
Op een gegeven moment houdt het terugblikken toch ook echt op, dan wil je alleen dat eindspel nog spelen lijkt me
Jij ook bedankt, de COS was af en toe hectisch, maar al met al was het een leuke tijd.quote:Op maandag 21 augustus 2023 08:31 schreef xsaskiax het volgende:
Dotteke en Deisyy ik wil jullie bedanken voor alle tijd en werk die jullie in de COS hebben gestoken.
we waren het niet altijd met elkaar eens, maar ik heb hier heel wat gezellige en leuke uren doorgebracht.
Bedankt daarvoor en hopelijk tot ziens bij een volgend programma![]()
Natuurlijk ook veel COS'ers bedankt, ik ga jullie zeker missen![]()
Heb daar nog nooit moeite mee gehad. OOk niet als er een bewoner vertrektquote:Op maandag 21 augustus 2023 08:51 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind het zelf ook maf dat ik deze beelden niet meer zie morgenochtend..
Moeite is een groot woord maar het is zo'n routine geworden om s'ochtends die streams aan te slingeren, ik durf te wedden dat ik het morgenochtend ook gewoon doe, automatismequote:Op maandag 21 augustus 2023 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb daar nog nooit moeite mee gehad. OOk niet als er een bewoner vertrekt
Kan dat heel makkelijk afsluiten dan klaar is klaar
Macht der gewoonte,quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Moeite is een groot woord maar het is zo'n routine geworden om s'ochtends die streams aan te slingeren, ik durf te wedden dat ik het morgenochtend ook gewoon doe, automatisme
Ja precies dat...quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Macht der gewoonte,
We gaan tijd overhouden![]()
Ik zet gewoon de radio weer
Jij ook bedanktquote:Op maandag 21 augustus 2023 09:04 schreef Donna1000 het volgende:
Dotteke en Deisyy bedankt, jullie hielden het hier lekker duidelijk, de streamverslagen waren geweldig Dotteke, kortom beide bedankt voor het vele werk hier. Hopelijk snel weer live streams zodat we hier weer lekker kunnen cossen.
Ook heel veel dank aan diegene die hier foto"s en filmpjes plaatsten. Wat een werk! dank!
Die gaat zo glad als een aal naar buiten volgens mij, hij heeft geen haartje meer op zijn lichaamquote:
Neequote:Op maandag 21 augustus 2023 09:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Die gaat zo glad als een aal naar buiten volgens mij, hij heeft geen haartje meer op zijn lichaam
Ik vroeg me af of Sas de zooi van de anderen op moest ruimen..quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:13 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze mogen/moeten hun spullen in de sluis zetten, alleen een koffer blijft in de loods
heeft ze wel gedaan , k1 opgeruimd en gezogenquote:Op maandag 21 augustus 2023 09:15 schreef Frummelie het volgende:
Dat geslof van Sasha...
[..]
Ik vroeg me af of Sas de zooi van de anderen op moest ruimen..
Ze lopen al 2 dagen alle rotzooi van anderen op te ruimen volgens mij, ze hebben ook al heel veel weggegooid, geen idee of ze al eerder spullen van anderen in de sluis hebben gezet.quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:15 schreef Frummelie het volgende:
Dat geslof van Sasha...
[..]
Ik vroeg me af of Sas de zooi van de anderen op moest ruimen..
ze moet mss wachten tot ze mail krijgt om muziek box te gaan halenquote:Op maandag 21 augustus 2023 09:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze lopen al 2 dagen alle rotzooi van anderen op te ruimen volgens mij, ze hebben ook al heel veel weggegooid, geen idee of ze al eerder spullen van anderen in de sluis hebben gezet.
ik zag de muziekbox wel in de sluis staan... maar Sasha pakte hem niet
ow dacht dat sasha boerderij wilde kopenquote:Op maandag 21 augustus 2023 09:21 schreef xsaskiax het volgende:
Ik ben benieuwd wat er uit gaat komen van de plannen die ze met het geld hebben
Sasha wil een B&B beginnen met exitrooms die wisselen al naar gelang het jaargetijde e.d. (Halloween, Kerst e.d.)
Isaac vertelde dat hij al zijn spaargeld in de Coronatijd heeft moeten gebruiken om rond te komen met zijn gezin, hij had het toen over zelf evenementen gaan organiseren en zo, maar verder weet ik het eigenlijk niet precies wat hij ermee wil gaan doen......
Klopt maar ik vraag me of dat zo maar kan, of hij moet te koop staanquote:Op maandag 21 augustus 2023 09:26 schreef cinsan het volgende:
[..]
ow dacht dat sasha boerderij wilde kopen
ja dat wel ,mss andere kopenquote:Op maandag 21 augustus 2023 09:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Klopt maar ik vraag me of dat zo maar kan, of hij moet te koop staan
Eigenlijk is dat wel lullig dat zij die zooi van anderen op moeten ruimen... had er lekker een schoonmaakploeg in gezet in de tijd dat zij buiten zaten.. ze moeten hun krachten sparen...quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze lopen al 2 dagen alle rotzooi van anderen op te ruimen volgens mij, ze hebben ook al heel veel weggegooid, geen idee of ze al eerder spullen van anderen in de sluis hebben gezet.
ik zag de muziekbox wel in de sluis staan... maar Sasha pakte hem niet
Ja ik ook...quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:26 schreef cinsan het volgende:
[..]
Ja, dat wil ze ook. Ze wil geloof ik kinderen daar gaan opvangen toch?quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:26 schreef cinsan het volgende:
[..]
Wat heb je toch zieke en verrotte lui op deze aardkloot bah walgelijk..quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:29 schreef cinsan het volgende:
was toch door de zwager van wendy crowfunding opgezet ,nu heeft iemand van geprofiteerd en meegelift op die aktie alleen met andere foto van wendy
veel mensen nu op verkeerd en nep ding geld gestort
o o o wat is het watquote:Op maandag 21 augustus 2023 09:29 schreef cinsan het volgende:
was toch door de zwager van wendy crowfunding opgezet ,nu heeft iemand van geprofiteerd en meegelift op die aktie alleen met andere foto van wendy
Ik denk dat dit lichamelijk en geestelijk beter voor ze is dan de hele dag in de blauwe stoeltjes zittenquote:Op maandag 21 augustus 2023 09:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat wel lullig dat zij die zooi van anderen op moeten ruimen... had er lekker een schoonmaakploeg in gezet in de tijd dat zij buiten zaten.. ze moeten hun krachten sparen...
Ja oké dat is ook dodelijk... maar een beetje sporten, spelletjes, lezen, koken is een leukere afleiding dan de zooi van anderen op te ruimen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat dit lichamelijk en geestelijk beter voor ze is dan de hele dag in de blauwe stoeltjes zitten
quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat wil ze ook. Ze wil geloof ik kinderen daar gaan opvangen toch?
dat vind jijquote:Op maandag 21 augustus 2023 09:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja oké dat is ook dodelijk... maar een beetje sporten, spelletjes, lezen, koken is een leukere afleiding dan de zooi van anderen op te ruimen.
Als je zag wat Rupert en Immi achter lieten, maar aan de andere kant een uur om weg te komen en op te ruimen is ook weinig tijd.quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja oké dat is ook dodelijk... maar een beetje sporten, spelletjes, lezen, koken is een leukere afleiding dan de zooi van anderen op te ruimen.
Thnx Lojanda, jij ook bedankt voor je bijdrage. Tot een volgende RLSquote:Op maandag 21 augustus 2023 09:44 schreef lojanda het volgende:
De laatste dag mensen![]()
Ook ik wil Dotteke en Deissy bedanken voor alle inzeten het engelengeduld want het viel niet altijd mee om het in goede banen te leiden
Top gedaan meiden
![]()
Natuurlijk wil ik ook @:DGK_Tegengas @:Hoempah en @:spapaars bedanken voor alle filmpjes![]()
Cossers bedankt voor de caps want als ik wat had gemist zag ik het meteen voor me door al die mooie caps![]()
Ik heb een zwaar jaar gehad en de cos heeft me echt afleiding gegeven waarvoor mijn dankik ga het echt missen maar ik kijk uit na een volgende rls en hopelijk met streams. Het is nu afwachten wat de bondgenoten gaat brengen.
Ik kan niet wachten om dat met jullie allemaal weer te gaan volgen
quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zij wilde perse de boerderij van haar familie
Als inwoner/client?quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:44 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja en in dat plaatje past bern ook vertelde ze tegen jasper
Het is natuurlijk ook raar dat zij het moeten doen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jij ook bedankt lojandaquote:Op maandag 21 augustus 2023 09:44 schreef lojanda het volgende:
De laatste dag mensen![]()
Ook ik wil Dotteke en Deissy bedanken voor alle inzeten het engelengeduld want het viel niet altijd mee om het in goede banen te leiden
Top gedaan meiden
![]()
Natuurlijk wil ik ook @:DGK_Tegengas @:Hoempah en @:spapaars bedanken voor alle filmpjes![]()
Cossers bedankt voor de caps want als ik wat had gemist zag ik het meteen voor me door al die mooie caps![]()
Ik heb een zwaar jaar gehad en de cos heeft me echt afleiding gegeven waarvoor mijn dankik ga het echt missen maar ik kijk uit na een volgende rls en hopelijk met streams. Het is nu afwachten wat de bondgenoten gaat brengen.
Ik kan niet wachten om dat met jullie allemaal weer te gaan volgen
Dat duurt niet lang meer dus tot over een aantal weken👍quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:52 schreef Tascha071 het volgende:
Ik ga proberen zo veel als mogelijk te kijken vandaag. Helaas had ik pas rest van de week meer tijd gehad ivm dat hier de scholen zijn begonnen. Ik kijk nu al op tegen het gemis van het luisteren naar de live streams. Boodschappen doen met oortjes in en het huis recht trekken was zo n stuk leuker. Ik ga het missen. En ook jullie. Wat was het fijn om soms hier dingen terug te kijken en lezen. Ik deel deze hobby met niemand uit mijn omgeving dus de cos opzoeken was soms echt heel fijn. Iedereen bedankt voor het posten en de filmpjes. De komende tijd is het afkikken. Tot de volgende rls. !!! Groet Natascha
ik doe graag met je mee Frum, die lui zijn echt onmisbaar!!!quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:25 schreef Frummelie het volgende:
Ooh ja alle filmpjes makers pics makers @:DGK_tegengas @:Hoempah @:spapaars @:FreshFruit ik vergeet natuurlijk iemand... onwijs bedankt voor jullie mooie filmpjes, plaatjes en tegeltjes wijsheden...
ja dat klopt en daar dan een B&B van maken, dat mensen hun kamer moeten 'ontdekken' door een soort escaperoomgebeuren. Ze heeft hele plannen vertelde ze aan Bern.quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:26 schreef cinsan het volgende:
[..]
Daar ga ik sowieso niet naar kijkenquote:Op maandag 21 augustus 2023 10:01 schreef danaqui het volgende:
Zag nog net tekst tot vrijdagavond ofzo
Ja dat klopt nu je het zegt herinner ik het me Puzzie!quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zij wilde perse de boerderij van haar familie
quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het moment dat je wist dat ging komen
Ja dat vind ik.... en dat vind jij... lekker belangrijk..quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:45 schreef Verida het volgende:
[..]
dat vind jij
spelletjes doen met z'n tweeen, lezen in boeken die je al tig keer gezien hebt en koken voor twee man lijkt mij heel frustrerend.
dan maar lekker een beetje aanrommelen, wat ruimen, zuigen en wat spullen uitzoeken,
Dank je Utopia, jij ook bedankt dat je er was, want zonder users geen COSquote:Op maandag 21 augustus 2023 10:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Dotteke en Deisy bedankt voor jullie inzet. Goed werk geleverd. Het is niet altijd gemakkelijk om het stelletje ongeregeld in het gareel te houden.
Ik zag wel iets van tekst door n ruisbreeld heen en die kleurtjes die we nu zien. Denk dat t fout ging. Straks vast beeld met tekstquote:Op maandag 21 augustus 2023 10:03 schreef woxxel het volgende:
Niet eens met een tekt in beeld.
Doe dan iets van, bedankt voor het kijken. Of de finale is op datum ...
Leuk idee wat Sasha heeft met de seizoenenquote:Op maandag 21 augustus 2023 09:21 schreef xsaskiax het volgende:
Ik ben benieuwd wat er uit gaat komen van de plannen die ze met het geld hebben
Sasha wil een B&B beginnen met exitrooms die wisselen al naar gelang het jaargetijde e.d. (Halloween, Kerst e.d.)
Isaac vertelde dat hij al zijn spaargeld in de Coronatijd heeft moeten gebruiken om rond te komen met zijn gezin, hij had het toen over zelf evenementen gaan organiseren en zo, maar verder weet ik het eigenlijk niet precies wat hij ermee wil gaan doen......
Hoe triest is dat danquote:Op maandag 21 augustus 2023 09:29 schreef cinsan het volgende:
Dat schreef ik al eerder.quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:04 schreef woxxel het volgende:
Koffers moesten al in de sluis. Dus ze zullen de finale misschien ergens anders spelen
Ja vind ik ook...quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook raar dat zij het moeten doen.
Niet leuk, maar als je op de tv kunt kijken, dan kan dit toch ook op de laptop?quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:11 schreef cinsan het volgende:
hen al dispuut met wederhelft hier , die wil tv kijken as vrijdag maar niet ejvjl, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, dus mss op laptop proberen te kijken , mannen grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Gewoon opnemen en gaan bekijken als je man er niet is.quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:11 schreef cinsan het volgende:
hen al dispuut met wederhelft hier , die wil tv kijken as vrijdag maar niet ejvjl, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, dus mss op laptop proberen te kijken , mannen grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
ga proberen op laptop te kijken , hij is al 2 maanden thuis met burn outquote:Op maandag 21 augustus 2023 10:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Gewoon opnemen en gaan bekijken als je man er niet is.
Mooi en bijzonder…quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:12 schreef Alocanda het volgende:
Nou, echt tijd voor het afscheid nu de stream weg is.
Filmpjesmakers en sv schrijvers hartstikke bedankt dat we door jullie inzet echt niks hebben hoeven missen.
Dotteke en Deisyy, diep respect hoe jullie deze klus hebben geklaard. Niet altijd even makkelijk om ons in het gareel te houden.
Dank aan de cossers, zoals altijd is een rls niet zo leuk zonder een cos en ieder heeft daar iets aan bijgedragen.
In het bijzonder wil ik ook nog even aan Aggie denken die ons helaas heeft moeten verlaten. Van haar heb ik echt geleerd hoe belangrijk het is om te genieten van de kleine dingen. En dat ze kon genieten van de deze rls en de cos was overduidelijk.
Ik hoop dat de bondgenoten stream krijgt en dan is dit afscheid voor korte duur dus.....tot snel!!!!
O, dat is natuurlijk minder. Dan zul je het moeten doen met de laptop maar dat beeld is net zo goed hoor. Sterkte en beterschap met jouw partner!quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:16 schreef cinsan het volgende:
[..]
ga proberen op laptop te kijken , hij is al 2 maanden thuis met burn out
Heb nog een berichtje van haar dat ik niet wil verwijderen. Bewaar dit als herinnering aan haar. Ze bleef altijd optimistisch, kan ik nog veel van leren.quote:
Nou ja dit idd ... raar ..quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:19 schreef spapaars het volgende:
Blijft toch raar dat je nu nog 4 dagen moet wachten om te zien wie er heeft gewonnen.
Met alle risico dat het toch vooraf bekend wordt, dat was met Utopia 2 ook al zo.
We wisten op de dag van de finale dat Hiske had gewonnen.
Ik heb alleen maar gekeken vanaf mijn laptop en ipad, kijk al jaren geen tv meer.quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, dat is natuurlijk minder. Dan zul je het moeten doen met de laptop maar dat beeld is net zo goed hoor. Sterkte en beterschap met jouw partner!
Kan je lieve schatje dan niet voor 1 keer een uitzondering maken en zijn programma later terug kijken zodat jij eenmalig iets wat nooit meer voorkomt op je gemakje kan kijken...quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:16 schreef cinsan het volgende:
[..]
Ik geloof er helemaal niets van dat ze vandaag de finale gaan spelen. Dat doen ze aankomende vrijdag live voor de tv uitzending. Ze zijn gewoon al lekker op weg naar huis en komen voor de finale terug. Aan de loods was maar weinig veranderd om daar een finale te doen. Misschien dat ze nu tot vrijdag daar mee bezig gaan maar kan ook zijn dat de finale in een ander gebouw word gedaan. Dat is tenminste wat ik denk.quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:19 schreef spapaars het volgende:
Blijft toch raar dat je nu nog 4 dagen moet wachten om te zien wie er heeft gewonnen.
Met alle risico dat het toch vooraf bekend wordt, dat was met Utopia 2 ook al zo.
We wisten op de dag van de finale dat Hiske had gewonnen.
hmmmmmmmmmmm neequote:Op maandag 21 augustus 2023 10:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Kan je lieve schatje dan niet voor 1 keer een uitzondering maken en zijn programma later terug kijken zodat jij eenmalig iets wat nooit meer voorkomt op je gemakje kan kijken...
Ik heb alleen maar laten weten dat het een VERMOEDEN is van mij dus niet lullig nu over indianenverhalen beginnen. Die laat ik liever aan jou over.quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:22 schreef freaky40 het volgende:
Finale zal wel vanavond worden gedraaid daar. Ik geloof er gewoon niet in dat ze nu naar huis gaan en vrijdag terug moeten komen om de finale te gaan spelen. Dat is bij ER toch ook niet. Dus dat is een Indianenverhaal.
Dan hadden ze de streams niet hoeven te stoppen, en eliminaties meer kunnen verspreiden over de week.quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:22 schreef freaky40 het volgende:
Finale zal wel vanavond worden gedraaid daar. Ik geloof er gewoon niet in dat ze nu naar huis gaan en vrijdag terug moeten komen om de finale te gaan spelen. Dat is bij ER toch ook niet. Dus dat is een Indianenverhaal.
Dat vermoeden is dan niet juist.quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar laten weten dat het een VERMOEDEN is van mij dus niet lullig nu over indianenverhalen beginnen. Die laat ik liever aan jou over.
Ze stoppen de streams omdat er niets te streamen valt in een lege loods. Maar nogmaals, het is een vermoeden van mij hoor.quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan hadden ze de streams niet hoeven te stoppen, en eliminaties meer kunnen verspreiden over de week.
Ze spelen vandaag de finale en gaan dan naar huis met een zwijgplicht.
Dat geloof ik ook nietquote:Op maandag 21 augustus 2023 10:22 schreef freaky40 het volgende:
Finale zal wel vanavond worden gedraaid daar. Ik geloof er gewoon niet in dat ze nu naar huis gaan en vrijdag terug moeten komen om de finale te gaan spelen.
Dat is een mogelijkheid net als alle andere vermoedens mogelijkheden zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat vermoeden is dan niet juist.
dit dusquote:Op maandag 21 augustus 2023 10:14 schreef cinsan het volgende:
lees dat ze om 13 uur beginnen met finale , iemand moest daar om die tijd aanwezig zijn is restaurant medewerer uit den helder is uitgenodid door ice
Hmmmmm oké... nou je hebt nog een paar dagen om hem te bewerken haha... beterschap en sterkte met je schatje..quote:
Nee joh , ik ben vrijdag allang vergeten dat er nog een finale komt, en dat je dat niet eens live kan volgen vind ik wel een domper na een jaar kijken . Ik vind het goed zoquote:
Het is ook op video land dat scheelt kan je gewoon op de laptop kijkenquote:Op maandag 21 augustus 2023 10:11 schreef cinsan het volgende:
Dank je wel Alocanda, jij ook bedankt dat je er weer bij was en tot een volgende RLSquote:Op maandag 21 augustus 2023 10:12 schreef Alocanda het volgende:
Nou, echt tijd voor het afscheid nu de stream weg is.
Filmpjesmakers en sv schrijvers hartstikke bedankt dat we door jullie inzet echt niks hebben hoeven missen.
Dotteke en Deisyy, diep respect hoe jullie deze klus hebben geklaard. Niet altijd even makkelijk om ons in het gareel te houden.
Dank aan de cossers, zoals altijd is een rls niet zo leuk zonder een cos en ieder heeft daar iets aan bijgedragen.
In het bijzonder wil ik ook nog even aan Aggie denken die ons helaas heeft moeten verlaten. Van haar heb ik echt geleerd hoe belangrijk het is om te genieten van de kleine dingen. En dat ze kon genieten van de deze rls en de cos was overduidelijk.
Ik hoop dat de bondgenoten stream krijgt en dan is dit afscheid voor korte duur dus.....tot snel!!!!
Of ze spelen de finale met de familie er bij We gaan het allemaal vrijdag zienquote:Op maandag 21 augustus 2023 10:13 schreef Donna1000 het volgende:
Ik dacht juist dat ze al hun spullen in de sluis moesten zetten behalve hun koffer.
Volgens mij gaan ze zometeen de finale spelen in de loods en komen daarna 1 voor 1 naar buiten met hun koffer in de hand, en worden onthaald door hun familie/vrienden
Hoe kijk je nu dan de streams?quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:16 schreef cinsan het volgende:
[..]
Nou dat gaat ook nog spannend worden dan... gelukkig geen huis vol visite..quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook op video land dat scheelt kan je gewoon op de laptop kijken
Ik moet op de kleine van dochterlief passen en ik ben jarig op die dag. Het kon niet slechter uitkomen
Ik hoop dat ze wil slapen, ze heeft alleen maar op de ochtend toen ze klein wa in de kinderwagen hier geslapen. Nu moet ze op een vreemde kamer in een camping bedje
Dat laatste is nog maar te bezien.quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dat gaat ook nog spannend worden dan... gelukkig geen huis vol visite..
Voor hun en de aanwezige ja.quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:39 schreef cinsan het volgende:
rond 15 uur is de winnaar bekend lees ik
Dat is volgens mij wel zo gezegd.. want Sasha maakte nog de opmerking zich gesterkt te voelen met de familie erbij...quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of ze spelen de finale met de familie er bij We gaan het allemaal vrijdag zien
Surprise....quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat laatste is nog maar te bezien.
Benieuwd of er iets uitlekt en hoe snel dat dan zal zijnquote:Op maandag 21 augustus 2023 10:39 schreef cinsan het volgende:
tja ben ik ook beniewd naarquote:Op maandag 21 augustus 2023 10:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Benieuwd of er iets uitlekt en hoe snel dat dan zal zijn
Kim W woont daar vlak in de buurtquote:Op maandag 21 augustus 2023 10:45 schreef cinsan het volgende:
is iemand die in lelystad woont mss kan die iets opvangen
Nee, in de avond nooitquote:Op maandag 21 augustus 2023 10:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dat gaat ook nog spannend worden dan... gelukkig geen huis vol visite..
Waar lees je dat allemaal ?quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:39 schreef cinsan het volgende:
Dan kan je de finale ook kijken want die is ook op videoland te zienquote:
D&Dquote:Op maandag 21 augustus 2023 10:46 schreef Giggio het volgende:
allereerst dank aan allen voor een leuk COS-jaar
zonder iemand te kort te doen:
D & D dank voor al jullie bijdragen
DGK voor je filmpjes
en alle anderen voor jullie soms hilarische commentaren, opmerkingen, COS-fitties etc.
Wachten op de vrijdag - maar we gaan hier toch nog wel even door met 'Wat zou er gebeuren' - 'Wie heeft er gewonnen' - 'Hoe nu verder zonder EJVJL?'
en ik kan me weer beter focussen op mijn werk![]()
(komt een drukke periode aan en ik moet nog met vakantie)
ik zeg nog geen![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
via iemand uit enschede die is uitgenodigd door ice
Via Videoland,quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:11 schreef cinsan het volgende:
Oké dat is wel relaxed dan... hoop dat je kleindochter dan ook relaxed is..quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, in de avond nooit
Dochter in Enschede moet werken, maar die komt vast en zeker voor haar werk of na haar werk ligt aan haar dienst.
Andere dochter zit met zoonlief het hele weekend in Zandvoort ( formule) en zoon lief moet ook werken dus denk dat die ook zaterdag komt. En verder vier ik het nooit
GraaG Gedaanquote:Op maandag 21 augustus 2023 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
D&Dwas ik nog niet eens opgekomen na een jaar
![]()
Jij ook bedankt GGG
Oké gezellie... neej we gaan geen ruzie meer maken, dat bewaren we voor de Bondgenoten...quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:05 schreef spapaars het volgende:
Nog geen bedankjes, want we blijven hier in ieder geval tot het weekend.
Wie weet komt er nog een grote ruzie tussen deze niet-agressieve poster en die mods.
Afwachten, moet nog zien of er livestreams zullen zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oké gezellie... neej we gaan geen ruzie meer maken, dat bewaren we voor de Bondgenoten...
Denk het wel.quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Afwachten, moet nog zien of er livestreams zullen zijn.
Ja das waar....quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Afwachten, moet nog zien of er livestreams zullen zijn.
Ik vind het ook een aanfluiting , ik ben het volledig eens met haar. Ik ga sowieso niet kijken vrijdagquote:Op maandag 21 augustus 2023 11:45 schreef lojanda het volgende:
KimD heeft op haar insta ook aangegeven dat ze het er niet mee eens is dat de streams zijn gestopt![]()
#belachelijk heeft ze bij het beeld van de stream geplaatst
quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:05 schreef spapaars het volgende:
Nog geen bedankjes, want we blijven hier in ieder geval tot het weekend.
Wie weet komt er nog een grote ruzie tussen deze niet-agressieve poster en die mods.
Ik ga het wel kijken.. heb niet voor niets een heel jaar gekeken..quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het ook een aanfluiting , ik ben het volledig eens met haar. Ik ga sowieso niet kijken vrijdag
Ik ga niet kijken , om dezelfde redenquote:Op maandag 21 augustus 2023 11:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ga het wel kijken.. heb niet voor niets een heel jaar gekeken..
Daar zit het probleem een beetje.quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ga het wel kijken.. heb niet voor niets een heel jaar gekeken..
Marciano heeft een uitnodiging +1 gehad Benieuwd wie hij mee gaat nemen. Ik verwacht zijn zoon of misschien wel een andere oudbewoner..quote:
mss bepquote:Op maandag 21 augustus 2023 11:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Marciano heeft een uitnodiging +1 gehad Benieuwd wie hij mee gaat nemen. Ik verwacht zijn zoon of misschien wel een andere oudbewoner..
Babette?quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Marciano heeft een uitnodiging +1 gehad Benieuwd wie hij mee gaat nemen. Ik verwacht zijn zoon of misschien wel een andere oudbewoner..
Ik baal ook dat we het niet live kunnen zien maar ook snap ik dat wel. Om niet te gaan kijken naar de finale op tv heb ik dan alleen mezelf mee..quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:50 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Daar zit het probleem een beetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Babette is op kraamvisite in Frankrijkquote:
Hoe weet je dat allemaal?quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Babette is op kraamvisite in Frankrijk
Zo denk ik er ook over hoor. Het is nu eenmaal zoquote:Op maandag 21 augustus 2023 11:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik baal ook dat we het niet live kunnen zien maar ook snap ik dat wel. Om niet te gaan kijken naar de finale op tv heb ik dan alleen mezelf mee..
quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:04 schreef cinsan het volgende:
whaha jdh heeft geen idee wrm hij niet is uitgenodigd , insta jef
Is toch ook lullig, waarom de een wel en de andere nietquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:04 schreef cinsan het volgende:
dan is jdh niet uitgenodigd door een bewonerquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:07 schreef danaqui het volgende:
[..]
Is toch ook lullig, waarom de een wel en de andere niet
Staat op haar insta..quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hoe weet je dat allemaal?Volg jij alle social media?
Dat konden we toch ook wel verwachten.. hadden we bij Utopia ook al gezien.. en ik vind het leuk toch leuk om het dan allemaal techebben gezienquote:Op maandag 21 augustus 2023 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over hoor. Het is nu eenmaal zo
Heb er van af het begin af aan rekening mee gehouden dat de finale misschien niet live zou zijn,
Ik wil de finale echt wel zien, kijken hoe het gaat en kijken wie wint.
Zijn beste vriend Isaacquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:04 schreef cinsan het volgende:
Ah ik ben niet zo goed met insta,. ik volg Jeff en Kim D maar grote kans dat ik niet meekrijgquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Staat op haar insta..
Op dit moment volg ik een paar bewoners omdat ik het leuk vind om te zien of en hoe ze hun leven weer hebben op gepakt en of het goed met ze gaat.
Wel uitgenodigd maar mag niet komen, van de week zei hij al bij vragen en antwoorden dat een aantal bewoners niet mogen komen niks met uitnodiging te maken maar via talpaquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:08 schreef cinsan het volgende:
[..]
dan is jdh niet uitgenodigd door een bewoner
Omdat bewoners zelf mochten uitnodigen wie ze wildequote:Op maandag 21 augustus 2023 12:07 schreef danaqui het volgende:
[..]
Hij wordt gewoon geboycot zoals ik zijn insta lees.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:07 schreef danaqui het volgende:
Hij
[..]
is allemaal raar met wie er wel of niet komt van oud bewonersquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:11 schreef danaqui het volgende:
[..]
Wel uitgenodigd maar mag niet komen, van de week zei hij al bij vragen en antwoorden dat een aantal bewoners niet mogen komen niks met uitnodiging te maken maar via talpa
Juist dat dusquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hij wordt gewoon geboycot zoals ik zijn insta lees.
tja zou me niet verwonderen na bepaalde dingen die hij heeft gezegd in q&aquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hij wordt gewoon geboycot zoals ik zijn insta lees.
Hij was uitgenodigd door Isaac..quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat bewoners zelf mochten uitnodigen wie ze wilde
Zat ik ook aan te denken, ze hebben misschien zich niet aan de voorwaarden gehouden.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:13 schreef cinsan het volgende:
[..]
tja zou me niet verwonderen na bepaalde dingen die hij heeft gezegd in q&a
Dan weet je ook waarom je de finale niet gaan kijkenquote:
Ik heb geen idee, ik heb dat nog nooit gezien/ gehoord.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:13 schreef cinsan het volgende:
[..]
tja zou me niet verwonderen na bepaalde dingen die hij heeft gezegd in q&a
Vind ik ook hoor.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat konden we toch ook wel verwachten.. hadden we bij Utopia ook al gezien.. en ik vind het leuk toch leuk om het dan allemaal techebben gezien
Zou best kunnen, hij is uit de school geklapt over die duw van Tiano misschien daaromquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken, ze hebben misschien zich niet aan de voorwaarden gehouden.
O oke, ik heb hem horen zeggen dat hij niet uitgenodigd was en ook niet wist waarom niet. Zal die daarna wel weer wat anders gezegd hebben. Ik volg ook niet allesquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:12 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Het lag niet aan de familie of isaac verteld hij erbij.
Dat hoeft ook nietquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, ik heb hem horen zeggen dat hij niet uitgenodigd was en ook niet wist waarom niet. Zal die daarna wel weer wat anders gezegd hebben. Ik volg ook niet alles
dat vermoed ik wel, en mss is bern ook bij de finale en die heeft ondertussen ook de uitspraken van jdh gehoord , ze willen confrontatie denk ik vermijdenquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:17 schreef lojanda het volgende:
#goedkoopstekutfigurant heeft hij onder dat bericht gezet![]()
Ik vind het ook maar vreemd maar ze zullen er wel een goede reden voor hebben. Misschien zien toch een mogelijkheid dat er woorden gaan vallen..
Waaronder?quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:17 schreef lojanda het volgende:
#goedkoopstekutfigurant heeft hij onder dat bericht gezet![]()
Ik vind het ook maar vreemd maar ze zullen er wel een goede reden voor hebben. Misschien zien toch een mogelijkheid dat er woorden gaan vallen..
Zou kunnen maar ik vind het toch belachelijk dat sommigen wel mogen komen ennanderen niet. Je hoeft ze niet naast elkaar te zetten.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:19 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat vermoed ik wel, en mss is bern ook bij de finale en die heeft ondertussen ook de uitspraken van jdh gehoord , ze willen confrontatie denk ik vermijden
tja is nu 1 maal zoquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou kunnen maar ik vind het toch belachelijk dat sommigen wel mogen komen ennanderen niet. Je hoeft ze niet naast elkaar te zetten.
Dan maar helemaal geen oudbewoners maar dit slaat nergens op.
Ik vind het ook te idioot voor woorden , daarom gewoon niet kijkenquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou kunnen maar ik vind het toch belachelijk dat sommigen wel mogen komen ennanderen niet. Je hoeft ze niet naast elkaar te zetten.
Dan maar helemaal geen oudbewoners maar dit slaat nergens op.
O Jee, wie weet dat hij door zijn boosheid nog meer los gaat laten op instaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |