Daar ga ik sowieso niet naar kijkenquote:Op maandag 21 augustus 2023 10:01 schreef danaqui het volgende:
Zag nog net tekst tot vrijdagavond ofzo
Ja dat klopt nu je het zegt herinner ik het me Puzzie!quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zij wilde perse de boerderij van haar familie
quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het moment dat je wist dat ging komen
Ja dat vind ik.... en dat vind jij... lekker belangrijk..quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:45 schreef Verida het volgende:
[..]
dat vind jij
spelletjes doen met z'n tweeen, lezen in boeken die je al tig keer gezien hebt en koken voor twee man lijkt mij heel frustrerend.
dan maar lekker een beetje aanrommelen, wat ruimen, zuigen en wat spullen uitzoeken,
Dank je Utopia, jij ook bedankt dat je er was, want zonder users geen COSquote:Op maandag 21 augustus 2023 10:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Dotteke en Deisy bedankt voor jullie inzet. Goed werk geleverd. Het is niet altijd gemakkelijk om het stelletje ongeregeld in het gareel te houden.
Ik zag wel iets van tekst door n ruisbreeld heen en die kleurtjes die we nu zien. Denk dat t fout ging. Straks vast beeld met tekstquote:Op maandag 21 augustus 2023 10:03 schreef woxxel het volgende:
Niet eens met een tekt in beeld.
Doe dan iets van, bedankt voor het kijken. Of de finale is op datum ...
Leuk idee wat Sasha heeft met de seizoenenquote:Op maandag 21 augustus 2023 09:21 schreef xsaskiax het volgende:
Ik ben benieuwd wat er uit gaat komen van de plannen die ze met het geld hebben
Sasha wil een B&B beginnen met exitrooms die wisselen al naar gelang het jaargetijde e.d. (Halloween, Kerst e.d.)
Isaac vertelde dat hij al zijn spaargeld in de Coronatijd heeft moeten gebruiken om rond te komen met zijn gezin, hij had het toen over zelf evenementen gaan organiseren en zo, maar verder weet ik het eigenlijk niet precies wat hij ermee wil gaan doen......
Hoe triest is dat danquote:Op maandag 21 augustus 2023 09:29 schreef cinsan het volgende:
was toch door de zwager van wendy crowfunding opgezet ,nu heeft iemand van geprofiteerd en meegelift op die aktie alleen met andere foto van wendy
veel mensen nu op verkeerd en nep ding geld gestort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |