Ik vroeg me af of Sas de zooi van de anderen op moest ruimen..quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:13 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze mogen/moeten hun spullen in de sluis zetten, alleen een koffer blijft in de loods
heeft ze wel gedaan , k1 opgeruimd en gezogenquote:Op maandag 21 augustus 2023 09:15 schreef Frummelie het volgende:
Dat geslof van Sasha...
[..]
Ik vroeg me af of Sas de zooi van de anderen op moest ruimen..
Ze lopen al 2 dagen alle rotzooi van anderen op te ruimen volgens mij, ze hebben ook al heel veel weggegooid, geen idee of ze al eerder spullen van anderen in de sluis hebben gezet.quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:15 schreef Frummelie het volgende:
Dat geslof van Sasha...
[..]
Ik vroeg me af of Sas de zooi van de anderen op moest ruimen..
ze moet mss wachten tot ze mail krijgt om muziek box te gaan halenquote:Op maandag 21 augustus 2023 09:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze lopen al 2 dagen alle rotzooi van anderen op te ruimen volgens mij, ze hebben ook al heel veel weggegooid, geen idee of ze al eerder spullen van anderen in de sluis hebben gezet.
ik zag de muziekbox wel in de sluis staan... maar Sasha pakte hem niet
ow dacht dat sasha boerderij wilde kopenquote:Op maandag 21 augustus 2023 09:21 schreef xsaskiax het volgende:
Ik ben benieuwd wat er uit gaat komen van de plannen die ze met het geld hebben
Sasha wil een B&B beginnen met exitrooms die wisselen al naar gelang het jaargetijde e.d. (Halloween, Kerst e.d.)
Isaac vertelde dat hij al zijn spaargeld in de Coronatijd heeft moeten gebruiken om rond te komen met zijn gezin, hij had het toen over zelf evenementen gaan organiseren en zo, maar verder weet ik het eigenlijk niet precies wat hij ermee wil gaan doen......
Klopt maar ik vraag me of dat zo maar kan, of hij moet te koop staanquote:Op maandag 21 augustus 2023 09:26 schreef cinsan het volgende:
[..]
ow dacht dat sasha boerderij wilde kopen
ja dat wel ,mss andere kopenquote:Op maandag 21 augustus 2023 09:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Klopt maar ik vraag me of dat zo maar kan, of hij moet te koop staan
Eigenlijk is dat wel lullig dat zij die zooi van anderen op moeten ruimen... had er lekker een schoonmaakploeg in gezet in de tijd dat zij buiten zaten.. ze moeten hun krachten sparen...quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze lopen al 2 dagen alle rotzooi van anderen op te ruimen volgens mij, ze hebben ook al heel veel weggegooid, geen idee of ze al eerder spullen van anderen in de sluis hebben gezet.
ik zag de muziekbox wel in de sluis staan... maar Sasha pakte hem niet
Ja ik ook...quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:26 schreef cinsan het volgende:
[..]
Ja, dat wil ze ook. Ze wil geloof ik kinderen daar gaan opvangen toch?quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:26 schreef cinsan het volgende:
[..]
Wat heb je toch zieke en verrotte lui op deze aardkloot bah walgelijk..quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:29 schreef cinsan het volgende:
was toch door de zwager van wendy crowfunding opgezet ,nu heeft iemand van geprofiteerd en meegelift op die aktie alleen met andere foto van wendy
veel mensen nu op verkeerd en nep ding geld gestort
o o o wat is het watquote:Op maandag 21 augustus 2023 09:29 schreef cinsan het volgende:
was toch door de zwager van wendy crowfunding opgezet ,nu heeft iemand van geprofiteerd en meegelift op die aktie alleen met andere foto van wendy
veel mensen nu op verkeerd en nep ding geld gestort
Ik denk dat dit lichamelijk en geestelijk beter voor ze is dan de hele dag in de blauwe stoeltjes zittenquote:Op maandag 21 augustus 2023 09:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat wel lullig dat zij die zooi van anderen op moeten ruimen... had er lekker een schoonmaakploeg in gezet in de tijd dat zij buiten zaten.. ze moeten hun krachten sparen...
Ja oké dat is ook dodelijk... maar een beetje sporten, spelletjes, lezen, koken is een leukere afleiding dan de zooi van anderen op te ruimen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat dit lichamelijk en geestelijk beter voor ze is dan de hele dag in de blauwe stoeltjes zitten
quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat wil ze ook. Ze wil geloof ik kinderen daar gaan opvangen toch?
dat vind jijquote:Op maandag 21 augustus 2023 09:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja oké dat is ook dodelijk... maar een beetje sporten, spelletjes, lezen, koken is een leukere afleiding dan de zooi van anderen op te ruimen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |