Als je zag wat Rupert en Immi achter lieten, maar aan de andere kant een uur om weg te komen en op te ruimen is ook weinig tijd.quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja oké dat is ook dodelijk... maar een beetje sporten, spelletjes, lezen, koken is een leukere afleiding dan de zooi van anderen op te ruimen.
Thnx Lojanda, jij ook bedankt voor je bijdrage. Tot een volgende RLSquote:Op maandag 21 augustus 2023 09:44 schreef lojanda het volgende:
De laatste dag mensen![]()
Ook ik wil Dotteke en Deissy bedanken voor alle inzeten het engelengeduld want het viel niet altijd mee om het in goede banen te leiden
Top gedaan meiden
![]()
Natuurlijk wil ik ook @:DGK_Tegengas @:Hoempah en @:spapaars bedanken voor alle filmpjes![]()
Cossers bedankt voor de caps want als ik wat had gemist zag ik het meteen voor me door al die mooie caps![]()
Ik heb een zwaar jaar gehad en de cos heeft me echt afleiding gegeven waarvoor mijn dankik ga het echt missen maar ik kijk uit na een volgende rls en hopelijk met streams. Het is nu afwachten wat de bondgenoten gaat brengen.
Ik kan niet wachten om dat met jullie allemaal weer te gaan volgen
quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zij wilde perse de boerderij van haar familie
Als inwoner/client?quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:44 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja en in dat plaatje past bern ook vertelde ze tegen jasper
Het is natuurlijk ook raar dat zij het moeten doen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja oké dat is ook dodelijk... maar een beetje sporten, spelletjes, lezen, koken is een leukere afleiding dan de zooi van anderen op te ruimen.
Jij ook bedankt lojandaquote:Op maandag 21 augustus 2023 09:44 schreef lojanda het volgende:
De laatste dag mensen![]()
Ook ik wil Dotteke en Deissy bedanken voor alle inzeten het engelengeduld want het viel niet altijd mee om het in goede banen te leiden
Top gedaan meiden
![]()
Natuurlijk wil ik ook @:DGK_Tegengas @:Hoempah en @:spapaars bedanken voor alle filmpjes![]()
Cossers bedankt voor de caps want als ik wat had gemist zag ik het meteen voor me door al die mooie caps![]()
Ik heb een zwaar jaar gehad en de cos heeft me echt afleiding gegeven waarvoor mijn dankik ga het echt missen maar ik kijk uit na een volgende rls en hopelijk met streams. Het is nu afwachten wat de bondgenoten gaat brengen.
Ik kan niet wachten om dat met jullie allemaal weer te gaan volgen
Dat duurt niet lang meer dus tot over een aantal weken👍quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:52 schreef Tascha071 het volgende:
Ik ga proberen zo veel als mogelijk te kijken vandaag. Helaas had ik pas rest van de week meer tijd gehad ivm dat hier de scholen zijn begonnen. Ik kijk nu al op tegen het gemis van het luisteren naar de live streams. Boodschappen doen met oortjes in en het huis recht trekken was zo n stuk leuker. Ik ga het missen. En ook jullie. Wat was het fijn om soms hier dingen terug te kijken en lezen. Ik deel deze hobby met niemand uit mijn omgeving dus de cos opzoeken was soms echt heel fijn. Iedereen bedankt voor het posten en de filmpjes. De komende tijd is het afkikken. Tot de volgende rls. !!! Groet Natascha
ik doe graag met je mee Frum, die lui zijn echt onmisbaar!!!quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:25 schreef Frummelie het volgende:
Ooh ja alle filmpjes makers pics makers @:DGK_tegengas @:Hoempah @:spapaars @:FreshFruit ik vergeet natuurlijk iemand... onwijs bedankt voor jullie mooie filmpjes, plaatjes en tegeltjes wijsheden...
ja dat klopt en daar dan een B&B van maken, dat mensen hun kamer moeten 'ontdekken' door een soort escaperoomgebeuren. Ze heeft hele plannen vertelde ze aan Bern.quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:26 schreef cinsan het volgende:
[..]
ow dacht dat sasha boerderij wilde kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |