Daar ga ik sowieso niet naar kijkenquote:Op maandag 21 augustus 2023 10:01 schreef danaqui het volgende:
Zag nog net tekst tot vrijdagavond ofzo
Ja dat klopt nu je het zegt herinner ik het me Puzzie!quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zij wilde perse de boerderij van haar familie
quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het moment dat je wist dat ging komen
Ja dat vind ik.... en dat vind jij... lekker belangrijk..quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:45 schreef Verida het volgende:
[..]
dat vind jij
spelletjes doen met z'n tweeen, lezen in boeken die je al tig keer gezien hebt en koken voor twee man lijkt mij heel frustrerend.
dan maar lekker een beetje aanrommelen, wat ruimen, zuigen en wat spullen uitzoeken,
Dank je Utopia, jij ook bedankt dat je er was, want zonder users geen COSquote:Op maandag 21 augustus 2023 10:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Dotteke en Deisy bedankt voor jullie inzet. Goed werk geleverd. Het is niet altijd gemakkelijk om het stelletje ongeregeld in het gareel te houden.
Ik zag wel iets van tekst door n ruisbreeld heen en die kleurtjes die we nu zien. Denk dat t fout ging. Straks vast beeld met tekstquote:Op maandag 21 augustus 2023 10:03 schreef woxxel het volgende:
Niet eens met een tekt in beeld.
Doe dan iets van, bedankt voor het kijken. Of de finale is op datum ...
Leuk idee wat Sasha heeft met de seizoenenquote:Op maandag 21 augustus 2023 09:21 schreef xsaskiax het volgende:
Ik ben benieuwd wat er uit gaat komen van de plannen die ze met het geld hebben
Sasha wil een B&B beginnen met exitrooms die wisselen al naar gelang het jaargetijde e.d. (Halloween, Kerst e.d.)
Isaac vertelde dat hij al zijn spaargeld in de Coronatijd heeft moeten gebruiken om rond te komen met zijn gezin, hij had het toen over zelf evenementen gaan organiseren en zo, maar verder weet ik het eigenlijk niet precies wat hij ermee wil gaan doen......
Hoe triest is dat danquote:Op maandag 21 augustus 2023 09:29 schreef cinsan het volgende:
was toch door de zwager van wendy crowfunding opgezet ,nu heeft iemand van geprofiteerd en meegelift op die aktie alleen met andere foto van wendy
veel mensen nu op verkeerd en nep ding geld gestort
Dat schreef ik al eerder.quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:04 schreef woxxel het volgende:
Koffers moesten al in de sluis. Dus ze zullen de finale misschien ergens anders spelen
Ja vind ik ook...quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook raar dat zij het moeten doen.
Niet leuk, maar als je op de tv kunt kijken, dan kan dit toch ook op de laptop?quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:11 schreef cinsan het volgende:
hen al dispuut met wederhelft hier , die wil tv kijken as vrijdag maar niet ejvjl, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, dus mss op laptop proberen te kijken , mannen grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Gewoon opnemen en gaan bekijken als je man er niet is.quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:11 schreef cinsan het volgende:
hen al dispuut met wederhelft hier , die wil tv kijken as vrijdag maar niet ejvjl, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, dus mss op laptop proberen te kijken , mannen grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
ga proberen op laptop te kijken , hij is al 2 maanden thuis met burn outquote:Op maandag 21 augustus 2023 10:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Gewoon opnemen en gaan bekijken als je man er niet is.
Mooi en bijzonder…quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:12 schreef Alocanda het volgende:
Nou, echt tijd voor het afscheid nu de stream weg is.
Filmpjesmakers en sv schrijvers hartstikke bedankt dat we door jullie inzet echt niks hebben hoeven missen.
Dotteke en Deisyy, diep respect hoe jullie deze klus hebben geklaard. Niet altijd even makkelijk om ons in het gareel te houden.
Dank aan de cossers, zoals altijd is een rls niet zo leuk zonder een cos en ieder heeft daar iets aan bijgedragen.
In het bijzonder wil ik ook nog even aan Aggie denken die ons helaas heeft moeten verlaten. Van haar heb ik echt geleerd hoe belangrijk het is om te genieten van de kleine dingen. En dat ze kon genieten van de deze rls en de cos was overduidelijk.
Ik hoop dat de bondgenoten stream krijgt en dan is dit afscheid voor korte duur dus.....tot snel!!!!
O, dat is natuurlijk minder. Dan zul je het moeten doen met de laptop maar dat beeld is net zo goed hoor. Sterkte en beterschap met jouw partner!quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:16 schreef cinsan het volgende:
[..]
ga proberen op laptop te kijken , hij is al 2 maanden thuis met burn out
Heb nog een berichtje van haar dat ik niet wil verwijderen. Bewaar dit als herinnering aan haar. Ze bleef altijd optimistisch, kan ik nog veel van leren.quote:
Nou ja dit idd ... raar ..quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:19 schreef spapaars het volgende:
Blijft toch raar dat je nu nog 4 dagen moet wachten om te zien wie er heeft gewonnen.
Met alle risico dat het toch vooraf bekend wordt, dat was met Utopia 2 ook al zo.
We wisten op de dag van de finale dat Hiske had gewonnen.
Ik heb alleen maar gekeken vanaf mijn laptop en ipad, kijk al jaren geen tv meer.quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, dat is natuurlijk minder. Dan zul je het moeten doen met de laptop maar dat beeld is net zo goed hoor. Sterkte en beterschap met jouw partner!
Kan je lieve schatje dan niet voor 1 keer een uitzondering maken en zijn programma later terug kijken zodat jij eenmalig iets wat nooit meer voorkomt op je gemakje kan kijken...quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:16 schreef cinsan het volgende:
[..]
ga proberen op laptop te kijken , hij is al 2 maanden thuis met burn out
Ik geloof er helemaal niets van dat ze vandaag de finale gaan spelen. Dat doen ze aankomende vrijdag live voor de tv uitzending. Ze zijn gewoon al lekker op weg naar huis en komen voor de finale terug. Aan de loods was maar weinig veranderd om daar een finale te doen. Misschien dat ze nu tot vrijdag daar mee bezig gaan maar kan ook zijn dat de finale in een ander gebouw word gedaan. Dat is tenminste wat ik denk.quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:19 schreef spapaars het volgende:
Blijft toch raar dat je nu nog 4 dagen moet wachten om te zien wie er heeft gewonnen.
Met alle risico dat het toch vooraf bekend wordt, dat was met Utopia 2 ook al zo.
We wisten op de dag van de finale dat Hiske had gewonnen.
hmmmmmmmmmmm neequote:Op maandag 21 augustus 2023 10:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Kan je lieve schatje dan niet voor 1 keer een uitzondering maken en zijn programma later terug kijken zodat jij eenmalig iets wat nooit meer voorkomt op je gemakje kan kijken...
Ik heb alleen maar laten weten dat het een VERMOEDEN is van mij dus niet lullig nu over indianenverhalen beginnen. Die laat ik liever aan jou over.quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:22 schreef freaky40 het volgende:
Finale zal wel vanavond worden gedraaid daar. Ik geloof er gewoon niet in dat ze nu naar huis gaan en vrijdag terug moeten komen om de finale te gaan spelen. Dat is bij ER toch ook niet. Dus dat is een Indianenverhaal.
Dan hadden ze de streams niet hoeven te stoppen, en eliminaties meer kunnen verspreiden over de week.quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:22 schreef freaky40 het volgende:
Finale zal wel vanavond worden gedraaid daar. Ik geloof er gewoon niet in dat ze nu naar huis gaan en vrijdag terug moeten komen om de finale te gaan spelen. Dat is bij ER toch ook niet. Dus dat is een Indianenverhaal.
Dat vermoeden is dan niet juist.quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar laten weten dat het een VERMOEDEN is van mij dus niet lullig nu over indianenverhalen beginnen. Die laat ik liever aan jou over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |