Waar lees je dat allemaal ?quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:39 schreef cinsan het volgende:
rond 15 uur is de winnaar bekend lees ik
Dan kan je de finale ook kijken want die is ook op videoland te zienquote:
D&Dquote:Op maandag 21 augustus 2023 10:46 schreef Giggio het volgende:
allereerst dank aan allen voor een leuk COS-jaar
zonder iemand te kort te doen:
D & D dank voor al jullie bijdragen
DGK voor je filmpjes
en alle anderen voor jullie soms hilarische commentaren, opmerkingen, COS-fitties etc.
Wachten op de vrijdag - maar we gaan hier toch nog wel even door met 'Wat zou er gebeuren' - 'Wie heeft er gewonnen' - 'Hoe nu verder zonder EJVJL?'
en ik kan me weer beter focussen op mijn werk![]()
(komt een drukke periode aan en ik moet nog met vakantie)
ik zeg nog geen![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
via iemand uit enschede die is uitgenodigd door ice
Via Videoland,quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:11 schreef cinsan het volgende:
hen al dispuut met wederhelft hier , die wil tv kijken as vrijdag maar niet ejvjl, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, dus mss op laptop proberen te kijken , mannen grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Oké dat is wel relaxed dan... hoop dat je kleindochter dan ook relaxed is..quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, in de avond nooit
Dochter in Enschede moet werken, maar die komt vast en zeker voor haar werk of na haar werk ligt aan haar dienst.
Andere dochter zit met zoonlief het hele weekend in Zandvoort ( formule) en zoon lief moet ook werken dus denk dat die ook zaterdag komt. En verder vier ik het nooit
GraaG Gedaanquote:Op maandag 21 augustus 2023 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
D&Dwas ik nog niet eens opgekomen na een jaar
![]()
Jij ook bedankt GGG
Oké gezellie... neej we gaan geen ruzie meer maken, dat bewaren we voor de Bondgenoten...quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:05 schreef spapaars het volgende:
Nog geen bedankjes, want we blijven hier in ieder geval tot het weekend.
Wie weet komt er nog een grote ruzie tussen deze niet-agressieve poster en die mods.
Afwachten, moet nog zien of er livestreams zullen zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oké gezellie... neej we gaan geen ruzie meer maken, dat bewaren we voor de Bondgenoten...
Denk het wel.quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Afwachten, moet nog zien of er livestreams zullen zijn.
Ja das waar....quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Afwachten, moet nog zien of er livestreams zullen zijn.
Ik vind het ook een aanfluiting , ik ben het volledig eens met haar. Ik ga sowieso niet kijken vrijdagquote:Op maandag 21 augustus 2023 11:45 schreef lojanda het volgende:
KimD heeft op haar insta ook aangegeven dat ze het er niet mee eens is dat de streams zijn gestopt![]()
#belachelijk heeft ze bij het beeld van de stream geplaatst
quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:05 schreef spapaars het volgende:
Nog geen bedankjes, want we blijven hier in ieder geval tot het weekend.
Wie weet komt er nog een grote ruzie tussen deze niet-agressieve poster en die mods.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |