Ze stoppen de streams omdat er niets te streamen valt in een lege loods. Maar nogmaals, het is een vermoeden van mij hoor.quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan hadden ze de streams niet hoeven te stoppen, en eliminaties meer kunnen verspreiden over de week.
Ze spelen vandaag de finale en gaan dan naar huis met een zwijgplicht.
Dat geloof ik ook nietquote:Op maandag 21 augustus 2023 10:22 schreef freaky40 het volgende:
Finale zal wel vanavond worden gedraaid daar. Ik geloof er gewoon niet in dat ze nu naar huis gaan en vrijdag terug moeten komen om de finale te gaan spelen.
Dat is een mogelijkheid net als alle andere vermoedens mogelijkheden zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat vermoeden is dan niet juist.
dit dusquote:Op maandag 21 augustus 2023 10:14 schreef cinsan het volgende:
lees dat ze om 13 uur beginnen met finale , iemand moest daar om die tijd aanwezig zijn is restaurant medewerer uit den helder is uitgenodid door ice
Hmmmmm oké... nou je hebt nog een paar dagen om hem te bewerken haha... beterschap en sterkte met je schatje..quote:
Nee joh , ik ben vrijdag allang vergeten dat er nog een finale komt, en dat je dat niet eens live kan volgen vind ik wel een domper na een jaar kijken . Ik vind het goed zoquote:
Het is ook op video land dat scheelt kan je gewoon op de laptop kijkenquote:Op maandag 21 augustus 2023 10:11 schreef cinsan het volgende:
hen al dispuut met wederhelft hier , die wil tv kijken as vrijdag maar niet ejvjl, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, dus mss op laptop proberen te kijken , mannen grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Dank je wel Alocanda, jij ook bedankt dat je er weer bij was en tot een volgende RLSquote:Op maandag 21 augustus 2023 10:12 schreef Alocanda het volgende:
Nou, echt tijd voor het afscheid nu de stream weg is.
Filmpjesmakers en sv schrijvers hartstikke bedankt dat we door jullie inzet echt niks hebben hoeven missen.
Dotteke en Deisyy, diep respect hoe jullie deze klus hebben geklaard. Niet altijd even makkelijk om ons in het gareel te houden.
Dank aan de cossers, zoals altijd is een rls niet zo leuk zonder een cos en ieder heeft daar iets aan bijgedragen.
In het bijzonder wil ik ook nog even aan Aggie denken die ons helaas heeft moeten verlaten. Van haar heb ik echt geleerd hoe belangrijk het is om te genieten van de kleine dingen. En dat ze kon genieten van de deze rls en de cos was overduidelijk.
Ik hoop dat de bondgenoten stream krijgt en dan is dit afscheid voor korte duur dus.....tot snel!!!!
Of ze spelen de finale met de familie er bij We gaan het allemaal vrijdag zienquote:Op maandag 21 augustus 2023 10:13 schreef Donna1000 het volgende:
Ik dacht juist dat ze al hun spullen in de sluis moesten zetten behalve hun koffer.
Volgens mij gaan ze zometeen de finale spelen in de loods en komen daarna 1 voor 1 naar buiten met hun koffer in de hand, en worden onthaald door hun familie/vrienden
Hoe kijk je nu dan de streams?quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:16 schreef cinsan het volgende:
[..]
ga proberen op laptop te kijken , hij is al 2 maanden thuis met burn out
Nou dat gaat ook nog spannend worden dan... gelukkig geen huis vol visite..quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook op video land dat scheelt kan je gewoon op de laptop kijken
Ik moet op de kleine van dochterlief passen en ik ben jarig op die dag. Het kon niet slechter uitkomen
Ik hoop dat ze wil slapen, ze heeft alleen maar op de ochtend toen ze klein wa in de kinderwagen hier geslapen. Nu moet ze op een vreemde kamer in een camping bedje
Dat laatste is nog maar te bezien.quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dat gaat ook nog spannend worden dan... gelukkig geen huis vol visite..
Voor hun en de aanwezige ja.quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:39 schreef cinsan het volgende:
rond 15 uur is de winnaar bekend lees ik
Dat is volgens mij wel zo gezegd.. want Sasha maakte nog de opmerking zich gesterkt te voelen met de familie erbij...quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of ze spelen de finale met de familie er bij We gaan het allemaal vrijdag zien
Surprise....quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat laatste is nog maar te bezien.
Benieuwd of er iets uitlekt en hoe snel dat dan zal zijnquote:Op maandag 21 augustus 2023 10:39 schreef cinsan het volgende:
rond 15 uur is de winnaar bekend lees ik
tja ben ik ook beniewd naarquote:Op maandag 21 augustus 2023 10:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Benieuwd of er iets uitlekt en hoe snel dat dan zal zijn
Kim W woont daar vlak in de buurtquote:Op maandag 21 augustus 2023 10:45 schreef cinsan het volgende:
is iemand die in lelystad woont mss kan die iets opvangen
Nee, in de avond nooitquote:Op maandag 21 augustus 2023 10:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dat gaat ook nog spannend worden dan... gelukkig geen huis vol visite..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |