waar kunnen we mss napraten na de tv uitzending van as vrijdagquote:Op maandag 21 augustus 2023 07:45 schreef Dotteke het volgende:
Als de streams dicht gaan is dit alweer de laatste dag Cossen.
Misschien nog een Streamverslag, maar dat is ook niet zeker. Want geen idee hoe de streams gaan stoppen.
Valt niets meer te zien dan op de streams waar we het over hebben kunnen.
Misschien nog even wat napraten over wat allemaal geweest is of wat we van oud-deelnemers horen of zien op social media.
En dan zal ook dit forum weer sluiten en in de kast gaan tot er eventueel een vervolg komt.
Dank je wel Dotteke voor al je sv's. Super gedaanquote:Op maandag 21 augustus 2023 07:45 schreef Dotteke het volgende:
Misschien nog een Streamverslag, maar dat is ook niet zeker. Want geen idee hoe de streams gaan stoppen.
Misschien nog even wat napraten over wat allemaal geweest is of wat we van oud-deelnemers horen of zien op social media.
En dan zal ook dit forum weer sluiten en in de kast gaan tot er eventueel een vervolg komt.
Dan maak ik gelijk even gebruik van de gelegenheid om jou Dotteke en Deisyy vast hartstikke bedanken voor de gezellige cos uurtjes... af en toe een beetje pittig van mijn kant maar ook dat moet kunnen... ahum..quote:Op maandag 21 augustus 2023 07:45 schreef Dotteke het volgende:
Hier gewoon hoorquote:Op maandag 21 augustus 2023 07:55 schreef cinsan het volgende:
[..]
waar kunnen we mss napraten na de tv uitzending van as vrijdag
Dank je welquote:Op maandag 21 augustus 2023 08:02 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dank je wel Dotteke voor al je sv's. Super gedaan![]()
Dank je wel Frummelie, we hebben ons best gedaanquote:Op maandag 21 augustus 2023 08:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan maak ik gelijk even gebruik van de gelegenheid om jou Dotteke en Deisyy vast hartstikke bedanken voor de gezellige cos uurtjes... af en toe een beetje pittig van mijn kant maar ook dat moet kunnen... ahum..
Alles goed verzorgd, de agenda, de streamverslagen en ga zo maar door...
Ik heb hier een vreselijk leuke tijd gehad... bedankt daarvoor.. hoop elkaar snel weer te zien!..
...
![]()
Ook de cossers bedankt voor de gezellige uurtjes... veel lol en vreselijk gelachen om de reacties
Hopelijk kunnen we weer heel snel door met de volgende RLS want ik hoop jullie allemaal snel weer te zien.......
....
Ik ga jullie best missen......
![]()
Jij natuurlijk ook bedankt voor je bijdragesquote:Op maandag 21 augustus 2023 08:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan maak ik gelijk even gebruik van de gelegenheid om jou Dotteke en Deisyy vast hartstikke bedanken voor de gezellige cos uurtjes... af en toe een beetje pittig van mijn kant maar ook dat moet kunnen... ahum..
Alles goed verzorgd, de agenda, de streamverslagen en ga zo maar door...
Ik heb hier een vreselijk leuke tijd gehad... bedankt daarvoor.. hoop elkaar snel weer te zien!..
...
![]()
Ook de cossers bedankt voor de gezellige uurtjes... veel lol en vreselijk gelachen om de reacties
Hopelijk kunnen we weer heel snel door met de volgende RLS want ik hoop jullie allemaal snel weer te zien.......
....
Ik ga jullie best missen......
![]()
Jij ook bedankt cinsanquote:Op maandag 21 augustus 2023 08:17 schreef cinsan het volgende:
hier bij wil ik ook mijn grote dank uit spreken naar dottekeen deisy
voor al het mooie werk dat ze geleverd hebben
veel lieve cossers gelezen , zaten ook mindere bij , maar is mijn ervaring
dank voor alles
Dank je wel cinsan, ook jij bedankt voor je bijdragequote:Op maandag 21 augustus 2023 08:17 schreef cinsan het volgende:
hier bij wil ik ook mijn grote dank uit spreken naar dottekeen deisy
voor al het mooie werk dat ze geleverd hebben
veel lieve cossers gelezen , zaten ook mindere bij , maar is mijn ervaring
dank voor alles
En jij ook bedankt lieve collega voor de hele leuke samenwerking.quote:Op maandag 21 augustus 2023 08:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij natuurlijk ook bedankt voor je bijdrages
[..]
Jij ook bedankt cinsan
Volgens mij als een roosjequote:Op maandag 21 augustus 2023 08:21 schreef Deisyy het volgende:
Een spannende dag voor Isaac en Sasha vandaag, ik hoop voor ze dat ze een beetje geslapen hebben.
Geen idee, maar van wat ik lees is deze op vakantie met Wandaquote:Op maandag 21 augustus 2023 08:23 schreef cinsan het volgende:
weet iemand of sasha jasper heeft uitgenodigd
ja ik dacht weekendquote:Op maandag 21 augustus 2023 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, maar van wat ik lees is deze op vakantie met Wanda
O dan zou hij er bij mogen zijn, maar geen idee ook niet of Bern er bij is want de lijst hebben ze natuurlijk al een tijdje terug in moeten leverenquote:
denk wel dat bern erbij is , hoorde hem tot morgen zeggen tegen sasha bij zijn exit, myrthe is er ook bijquote:Op maandag 21 augustus 2023 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan zou hij er bij mogen zijn, maar geen idee ook niet of Bern er bij is want de lijst hebben ze natuurlijk al een tijdje terug in moeten leveren
allen de finalisten mochten oud bewoners uitnodigen, en aub geen ex deelnemers die meedoen in finalespel is niet eerlijkquote:Op maandag 21 augustus 2023 08:29 schreef spapaars het volgende:
GM
Blijf het raar vinden dat de oud-bewoners niet zijn uitgenodigd.
Maar het kan zijn dat ze er wel zijn als verrassing, en een rol spelen in het finalespel.
Van mij hoeft dat niet hoorquote:Op maandag 21 augustus 2023 08:29 schreef spapaars het volgende:
GM
Maar het kan zijn dat ze er wel zijn als verrassing, en een rol spelen in het finalespel.
Ik gok van wel... maar die zit toch nog met z'n kontje in Oostenrijk... of hij scheurt vandaag als een malle terug, dat kan hij wel...quote:Op maandag 21 augustus 2023 08:23 schreef cinsan het volgende:
weet iemand of sasha jasper heeft uitgenodigd dacht wel gj
Thnx en fijn dat je toch bent terug gekomen. We hoeven het ook niet altijd eens te zijn toch?quote:Op maandag 21 augustus 2023 08:31 schreef xsaskiax het volgende:
Dotteke en Deisyy ik wil jullie bedanken voor alle tijd en werk die jullie in de COS hebben gestoken.
we waren het niet altijd met elkaar eens, maar ik heb hier heel wat gezellige en leuke uren doorgebracht.
Bedankt daarvoor en hopelijk tot ziens bij een volgend programma![]()
Natuurlijk ook veel COS'ers bedankt, ik ga jullie zeker missen![]()
Jij ook bedankt Dot, ik vond het leuk deze RLS met jou te doen, we zijn samen een goed teamquote:Op maandag 21 augustus 2023 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En jij ook bedankt lieve collega voor de hele leuke samenwerking.
Fijn dat we met alles op een lijn zaten en alles in goed overleg hebben gedaan.
Niet dat ze meedoen, maar een rol daarin spelen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 08:31 schreef cinsan het volgende:
[..]
allen de finalisten mochten oud bewoners uitnodigen, en aub geen ex deelnemers die meedoen in finalespel is niet eerlijk
Ik vind dat ook raar, want nu zal de ene oud-bewoner er wel bij zijn en een andere niet.quote:Op maandag 21 augustus 2023 08:29 schreef spapaars het volgende:
GM
Maar het kan dat ze er wel zijn als verrassing, en een rol spelen in het finalespel.
Kan net zo goed pas vanavond zijnquote:Op maandag 21 augustus 2023 08:35 schreef xsaskiax het volgende:
Wat lijkt het me onwerkelijk, de manier waarop Isaac en Sasha nu in de loods zijn..... niet weten hoe laat de finale echt begint, ja vandaag, maar dat is een heel ruim begrip...
Alles ingepakt, klaar om naar huis te gaan.
Ze verlangen echt naar huis, dat zeiden ze gisteren ook nog een paar keer
Op een gegeven moment houdt het terugblikken toch ook echt op, dan wil je alleen dat eindspel nog spelen lijkt me
Ik heb een tijd gedacht dat ze misschien de oud-bewoners op datum van vertrek zouden moeten zetten (konden die ook nog even een kijkje in de loods nemen, de plek waar ze zoveel maanden hebben gewoond)quote:Op maandag 21 augustus 2023 08:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet dat ze meedoen, maar een rol daarin spelen.
Ja maf hé.. en alles doe je voor de laatste keer daar... moet heel vreemd voor ze zijn..quote:Op maandag 21 augustus 2023 08:35 schreef xsaskiax het volgende:
Wat lijkt het me onwerkelijk, de manier waarop Isaac en Sasha nu in de loods zijn..... niet weten hoe laat de finale echt begint, ja vandaag, maar dat is een heel ruim begrip...
Alles ingepakt, klaar om naar huis te gaan.
Ze verlangen echt naar huis, dat zeiden ze gisteren ook nog een paar keer
Op een gegeven moment houdt het terugblikken toch ook echt op, dan wil je alleen dat eindspel nog spelen lijkt me
Jij ook bedankt, de COS was af en toe hectisch, maar al met al was het een leuke tijd.quote:Op maandag 21 augustus 2023 08:31 schreef xsaskiax het volgende:
Dotteke en Deisyy ik wil jullie bedanken voor alle tijd en werk die jullie in de COS hebben gestoken.
we waren het niet altijd met elkaar eens, maar ik heb hier heel wat gezellige en leuke uren doorgebracht.
Bedankt daarvoor en hopelijk tot ziens bij een volgend programma![]()
Natuurlijk ook veel COS'ers bedankt, ik ga jullie zeker missen![]()
Heb daar nog nooit moeite mee gehad. OOk niet als er een bewoner vertrektquote:Op maandag 21 augustus 2023 08:51 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind het zelf ook maf dat ik deze beelden niet meer zie morgenochtend..
Moeite is een groot woord maar het is zo'n routine geworden om s'ochtends die streams aan te slingeren, ik durf te wedden dat ik het morgenochtend ook gewoon doe, automatismequote:Op maandag 21 augustus 2023 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb daar nog nooit moeite mee gehad. OOk niet als er een bewoner vertrekt
Kan dat heel makkelijk afsluiten dan klaar is klaar
Macht der gewoonte,quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Moeite is een groot woord maar het is zo'n routine geworden om s'ochtends die streams aan te slingeren, ik durf te wedden dat ik het morgenochtend ook gewoon doe, automatisme
Ja precies dat...quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Macht der gewoonte,
We gaan tijd overhouden![]()
Ik zet gewoon de radio weer
Jij ook bedanktquote:Op maandag 21 augustus 2023 09:04 schreef Donna1000 het volgende:
Dotteke en Deisyy bedankt, jullie hielden het hier lekker duidelijk, de streamverslagen waren geweldig Dotteke, kortom beide bedankt voor het vele werk hier. Hopelijk snel weer live streams zodat we hier weer lekker kunnen cossen.
Ook heel veel dank aan diegene die hier foto"s en filmpjes plaatsten. Wat een werk! dank!
Die gaat zo glad als een aal naar buiten volgens mij, hij heeft geen haartje meer op zijn lichaamquote:
Neequote:Op maandag 21 augustus 2023 09:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Die gaat zo glad als een aal naar buiten volgens mij, hij heeft geen haartje meer op zijn lichaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |