Ik ga het wel kijken.. heb niet voor niets een heel jaar gekeken..quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het ook een aanfluiting , ik ben het volledig eens met haar. Ik ga sowieso niet kijken vrijdag
Ik ga niet kijken , om dezelfde redenquote:Op maandag 21 augustus 2023 11:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ga het wel kijken.. heb niet voor niets een heel jaar gekeken..
Daar zit het probleem een beetje.quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ga het wel kijken.. heb niet voor niets een heel jaar gekeken..
Marciano heeft een uitnodiging +1 gehad Benieuwd wie hij mee gaat nemen. Ik verwacht zijn zoon of misschien wel een andere oudbewoner..quote:
mss bepquote:Op maandag 21 augustus 2023 11:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Marciano heeft een uitnodiging +1 gehad Benieuwd wie hij mee gaat nemen. Ik verwacht zijn zoon of misschien wel een andere oudbewoner..
Babette?quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Marciano heeft een uitnodiging +1 gehad Benieuwd wie hij mee gaat nemen. Ik verwacht zijn zoon of misschien wel een andere oudbewoner..
Ik baal ook dat we het niet live kunnen zien maar ook snap ik dat wel. Om niet te gaan kijken naar de finale op tv heb ik dan alleen mezelf mee..quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:50 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Daar zit het probleem een beetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Babette is op kraamvisite in Frankrijkquote:
Hoe weet je dat allemaal?quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Babette is op kraamvisite in Frankrijk
Zo denk ik er ook over hoor. Het is nu eenmaal zoquote:Op maandag 21 augustus 2023 11:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik baal ook dat we het niet live kunnen zien maar ook snap ik dat wel. Om niet te gaan kijken naar de finale op tv heb ik dan alleen mezelf mee..
quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:04 schreef cinsan het volgende:
whaha jdh heeft geen idee wrm hij niet is uitgenodigd , insta jef
Is toch ook lullig, waarom de een wel en de andere nietquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:04 schreef cinsan het volgende:
dan is jdh niet uitgenodigd door een bewonerquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:07 schreef danaqui het volgende:
[..]
Is toch ook lullig, waarom de een wel en de andere niet
Staat op haar insta..quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hoe weet je dat allemaal?Volg jij alle social media?
Dat konden we toch ook wel verwachten.. hadden we bij Utopia ook al gezien.. en ik vind het leuk toch leuk om het dan allemaal techebben gezienquote:Op maandag 21 augustus 2023 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over hoor. Het is nu eenmaal zo
Heb er van af het begin af aan rekening mee gehouden dat de finale misschien niet live zou zijn,
Ik wil de finale echt wel zien, kijken hoe het gaat en kijken wie wint.
Zijn beste vriend Isaacquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:04 schreef cinsan het volgende:
Ah ik ben niet zo goed met insta,. ik volg Jeff en Kim D maar grote kans dat ik niet meekrijgquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Staat op haar insta..
Op dit moment volg ik een paar bewoners omdat ik het leuk vind om te zien of en hoe ze hun leven weer hebben op gepakt en of het goed met ze gaat.
Wel uitgenodigd maar mag niet komen, van de week zei hij al bij vragen en antwoorden dat een aantal bewoners niet mogen komen niks met uitnodiging te maken maar via talpaquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:08 schreef cinsan het volgende:
[..]
dan is jdh niet uitgenodigd door een bewoner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |