27 hier, maar denk dat de temp niet snel op loopt als de zon er idd niet door komtquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:00 schreef D. het volgende:
Het zou vanmiddag 29 graden worden, maar nu, met 18 graden en bewolkt, is dat moeilijk voor te stellen
Als het goed is komt er nu ieder uur een graad bij, da’s wel een mooie opbouwquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
27 hier, maar denk dat de temp niet snel op loopt als de zon er idd niet door komt
Gister avond kwam de zon hier even door
Ben juist blij dat er geen zon is en het niet zo warm is nogquote:
Ik kijk er naar uit, zomers weekendquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben juist blij dat er geen zon is en het niet zo warm is nog
Hier is het net andersom, liever 20 dan 29quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:12 schreef D. het volgende:
En 29 graden hoeft dan niet per se, maar beter dan 20
Ja het is ook niet koud, maar ik mis de zonquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:04 schreef D. het volgende:
[..]
Als het goed is komt er nu ieder uur een graad bij, da’s wel een mooie opbouw
Als de zon een beetje doorkomt....maar ik zie nog steeds geen zon.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:00 schreef D. het volgende:
Het zou vanmiddag 29 graden worden, maar nu, met 18 graden en bewolkt, is dat moeilijk voor te stellen
Hij komt bij de lunchquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als de zon een beetje doorkomt....maar ik zie nog steeds geen zon.
Bij wie zou hij eerst komenquote:
quote:
Ik had er ook op gehoopt, maar ik vind de huidige temperatuur ook erg tegenvallen.quote:
Het komt goedquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had er ook op gehoopt, maar ik vind de huidige temperatuur ook erg tegenvallen.
Ben er helemaal blij mee, hoop dat we het morgen ook zo hebbenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had er ook op gehoopt, maar ik vind de huidige temperatuur ook erg tegenvallen.
Daar houd ik je aan, het weer van woensdag was prima, zo'n 25 graden, zon erbijquote:
O was je aan het werk danquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:45 schreef Deisyy het volgende:
Nog een half uurtje en dan zit mijn werkdag erop
Ik ben aan het afbouwenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O was je aan het werk dandacht dat je vrij was
In de bieb ja?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:46 schreef Domnivoor het volgende:
Hier is het ook lekker weer deze zomer
Hier was het woensdag ook bewolktquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar houd ik je aan, het weer van woensdag was prima, zo'n 25 graden, zon erbij
Hoelang nog?quote:
Vandaag, maar ik bedoel ik totaalquote:
O dan heb je het er helemaal opzitten daar?quote:
Waar ben je dan? Want ik vind de zomer hier een beetje tegenvallen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar is het altijd goed toeven 📚
Maandag en dinsdag nog en dan is het klaar hier, de maandag erna begin ik bij mijn nieuwe werkgever.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vandaag, maar ik bedoel ik totaal
Vandaag thuis. Lang weekendquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar ben je dan? Want ik vind de zomer hier een beetje tegenvallen.
Nogal, ik ben hard aan weekend toequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je bent hard aan het werk, zo te lezen.
Owwwquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vandaag, maar ik bedoel ik totaal
Ja. Deze zomer is weer zoals ze vroeger waren.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker. En tevreden met het weer dus.
Ik wil mooi weer en zonnige dagen, extreme hitte mogen ze in het zuiden van Europa houdenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:54 schreef Domnivoor het volgende:
En ik vind deze zomer primaDie extreme hitte mogen ze in het zuiden houden.
Prangende vraag: Wat is voor jou al extreem?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:54 schreef Domnivoor het volgende:
O lekker nog even een paar dagen vrij tussen door. Dat is dan wel weer mooiquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maandag en dinsdag nog en dan is het klaar hier, de maandag erna begin ik bij mijn nieuwe werkgever.
Ja dat is inderdaad lekker, dus 25-30 graden zou dan wel lekker zijnquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker nog even een paar dagen vrij tussen door. Dat is dan wel weer mooi
Nieuwe werkgever?? Wacht. Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maandag en dinsdag nog en dan is het klaar hier, de maandag erna begin ik bij mijn nieuwe werkgever.
Boven de 33C ongeveer.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prangende vraag: Wat is voor jou al extreem?
ppff gelukkig, ik dacht dat ik de enige was die het niet erg vind.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:54 schreef Domnivoor het volgende:
Na 5 maanden vertrek ik al weer, wel een beetje jammer want ik heb hier hele leuke collega's, maar ik vind het werk te saai en haal er geen voldoening uit, dus toen er een leuke vacature op mijn pad kwam heb ik daar op gesolliciteerd en ben ik daar aangenomen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nieuwe werkgever?? Wacht. Heb ik iets gemist?
Je had toch niet al te lang geleden een job switch gedaan? Ga je daar alweer weg
Ga maar gewoon werken danquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad lekker, dus 25-30 graden zou dan wel lekker zijn
Oh wat goed dat je die keuze dan kan maken. Je klonk destijds best enthousiast over je nieuwe job, maar dan dus toch niet helemaal wat je ervan verwacht had?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Na 5 maanden vertrek ik al weer, wel een beetje jammer want ik heb hier hele leuke collega's, maar ik vind het werk te saai en haal er geen voldoening uit, dus toen er een leuke vacature op mijn pad kwam heb ik daar op gesolliciteerd en ben ik daar aangenomen.
Weer terug de haven in, ik heb er zin in.
Havenarbeider!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Na 5 maanden vertrek ik al weer, wel een beetje jammer want ik heb hier hele leuke collega's, maar ik vind het werk te saai en haal er geen voldoening uit, dus toen er een leuke vacature op mijn pad kwam heb ik daar op gesolliciteerd en ben ik daar aangenomen.
Weer terug de haven in, ik heb er zin in.
Kun je die even hier heen doorsturen? #durfttevragenquote:
Die heeft vast een heel leuke vrouw thuis zittenquote:
Thanks!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh wat goed dat je die keuze dan kan maken. Je klonk destijds best enthousiast over je nieuwe job, maar dan dus toch niet helemaal wat je ervan verwacht had?
Wel heerlijk dat je dan zo snel iets nieuws hebt. Hopelijk dat dit beter bevalt. Dan nog maar een late feli met je nieuwe job![]()
Done!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je die even hier heen doorsturen? #durfttevragen
Zo was ik ook eigenlijk begonnen en toen zag ik nog een aantal leuke eendenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik dacht een thema te spotten in de vogeltjes, maar toen kwamen er nog meer!
Goedemorgen
Waarom?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:13 schreef pullup het volgende:
Ik had bijna een tweet van een panda op een bankje geplaatstDan was ik mooi door @:lovely uitgelachen
Ik klikte op de grote X om het te laten stoppenquote:
Had dan heel hard gelachenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:13 schreef pullup het volgende:
Ik had bijna een tweet van een panda op een bankje geplaatstDan was ik mooi door @:lovely uitgelachen
Gewoon even een kaartje dat ze aan je denken?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik vond net deze kaart van mijn nieuwe werkgever in de brievenbus![]()
[ afbeelding ]
Om mijn toekomstige werkplek nog even te laten zien en af te tellen, wel lief, maar bij mijn vorige kreeg ik chocoladequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:52 schreef D. het volgende:
[..]
Gewoon even een kaartje dat ze aan je denken?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om mijn toekomstige werkplek nog even te laten zien en af te tellen, wel lief, maar bij mijn vorige kreeg ik chocolade
Wat leuk zeg attentquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:42 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:02 schreef D. het volgende:
[..]
Die smelt nu
Krijg je vast in december
Klinkt logisch.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:02 schreef D. het volgende:
[..]
Die smelt nu
Krijg je vast in december
Ik overwoog te antwoorden met ‘da’s meestal als ik iets zeg’, maar bedacht me dat dat dan vooral in mijn hoofd isquote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik overwoog te antwoorden met ‘da’s meestal als ik iets zeg’, maar bedacht me dat dat dan vooral in mijn hoofd is
Do not wantquote:
Wat voor bedrijf is het? Als je dat wil vertellen. Kan het aan het kaartje zo niet zien.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:42 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
De foto is inderdaad een beetje vaag en lastig te zien zo, maar het is een containerbedrijf, ze doen reparaties, op- en overslag, transport enzo.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:58 schreef engine het volgende:
[..]
Wat voor bedrijf is het? Als je dat wil vertellen. Kan het aan het kaartje zo niet zien.
quote:
Ah, internationale drugshandelquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 16:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De foto is inderdaad een beetje vaag en lastig te zien zo, maar het is een containerbedrijf, ze doen reparaties, op- en overslag, transport enzo.
Dacht even dat jij Naima was, maar dat lijkt me minder waarschijnlijk tochquote:
Ah dus toch. Dacht wel containers te zien jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 16:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De foto is inderdaad een beetje vaag en lastig te zien zo, maar het is een containerbedrijf, ze doen reparaties, op- en overslag, transport enzo.
Nee dat ben ik niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dacht even dat jij Naima was, maar dat lijkt me minder waarschijnlijk toch
Oh goeie tip ik maak het met spinazie gehakt salami en tougé en bechamel saus met blauwe en kaas en kaasquote:
Lekker, ik maak dat eigenlijk nooit, geen idee waarom niet, want ik vind het wel lekker.quote:
Oh dat is nog wel beterquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh goeie tip ik maak het met spinazie gehakt salami en tougé en bechamel saus met blauwe en kaas en kaas
Het is allemaal lekker en vergeet de knoflook niet. Oh en verse kruidenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh dat is nog wel beter![]()
Ik heb iets bolognese achtigs gemaakt met tomaat gehakt en wat groenten die ik nog had
Die kruiden heb ik niet vers, knof wel en veel kaas nogquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is allemaal lekker en vergeet de knoflook niet. Oh en verse kruiden [ link | afbeelding ]
Bak op balkon er zit ook tijm in die verstopt zich wel lekkerquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Die kruiden heb ik niet vers, knof wel en veel kaas nog
Die kruiden zien er lekker fris uitquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is allemaal lekker en vergeet de knoflook niet. Oh en verse kruiden [ link | afbeelding ]
net wat gepluktquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kruiden zien er lekker fris uit
Met Jaap en alquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Lekker afgeven op FOK! en de FOK!kers.![]()
O, wat een heerlijke reallifesoap was dit toch.![]()
En wat heerlijk politiek incorrect.quote:
Lang vervlogen tijdenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En wat heerlijk politiek incorrect.
Het houd ook niet opquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En wat heerlijk politiek incorrect.
Eet ze!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< BBQeud ondertussen wat spareribs
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lekker een stuk varken op de CO2 uitstotende BBQ .... dat telt ook hè
Lekker Gastquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lekker een stuk varken op de CO2 uitstotende BBQ .... dat telt ook hè
HI PB , Ondertussen verbrand ik een regenboogvlagquote:
Ik heb geen tuin maar ik zou elke dag vlees op de bbq gooienquote:
Ik heb in extreem verwarde kringen horen fluisteren dat zoiets ook op een balkon kan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen tuin maar ik zou elke dag vlees op de bbq gooien
Wij doen het gewoon. Schijt aan de VvE.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb in extreem verwarde kringen horen fluisteren dat zoiets ook op een balkon kan.
Mag dat eigenlijk bbqen op een balkon?
Ik ga het zeker niet proberen. Ik heb wel een grill die gaat binnen aanquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb in extreem verwarde kringen horen fluisteren dat zoiets ook op een balkon kan.
Mag dat eigenlijk bbqen op een balkon?
Verwijdering van Eigenwijzenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wij doen het gewoon. Schijt aan de VvE.
Tja, de buurten hollen achteruit.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand hier in de wijk draait Bon Jovi
Zelfs een VvE werkt niet meerquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja, de buurten hollen achteruit.
Altijd nog beter dan Marco Schuitmakerquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand hier in de wijk draait Bon Jovi
ETquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand nog iets leuks en of uitdagends om te kijken?
Nooit van gehoord. En iets zegt me dat ik dat waarschijnlijk ook graag zo wil houden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan Marco Schuitmaker
Ik ken dat gevoel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. En iets zegt me dat ik dat waarschijnlijk ook graag zo wil houden.
Ai ai aiiiiquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan Marco Schuitmaker
Ik ga het je zelfs niet aan doen om de youtube te postenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. En iets zegt me dat ik dat waarschijnlijk ook graag zo wil houden.
Lekker spareribsquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mjom mjom mjom
[ afbeelding ]
Wat doet die wortel daar?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mjom mjom mjom
[ afbeelding ]
Rare naam wel...quote:
In dat groene knijp dingquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Waar zie jij een wortel?
Geniet met Pietquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand nog iets leuks en of uitdagends om te kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geniet met Piet
Je onderschat mijn IQ !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap alles, begrijp er niets van.
Heb je er nou een tuinschaar bijliggen om ze te knippenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mjom mjom mjom
[ afbeelding ]
Had gekundquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je er nou een tuinschaar bijliggen om ze te knippen
Is dat de vergrotende trap van met het mes op tafel?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Had gekund
Maar ik heb gewoon een tuinschaar liggen op mijn tuintafel
Tussen dat en het vuur aan de schenen...quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat de vergrotende trap van met het mes op tafel?
De fik erin!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tussen dat en het vuur aan de schenen...
Moet je niet even vastlopenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hoeveel krokodillen kun je aan?
[ twitter ]
Nice one!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als je vastloopt heb je de rest van je leven de tijd om weer los te komen.
Hoe ver zijn croco's gerelateerd aan schildies?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als je vastloopt heb je de rest van je leven de tijd om weer los te komen.
Schildis? Jij woont zeker bij de Duitse grensquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe ver zijn croco's gerelateerd aan schildies?
En waren er schildies in het krijt?
Ik was toevallig vorige week midden in de krijt rotsen... vandaarquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Schildis? Jij woont zeker bij de Duitse grens![]()
Ja, ze zijn verwant. Maar voor een gezamenlijke voorouder moet je ver teruggaan. Ze waren er lang vóór het Krijt al.
Aha. Nog fossielen gezien?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik was toevallig vorige week midden in de krijt rotsen... vandaar
Ja die is niet goed wijsquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik kan het niet laten ...
Maar aanrader:
[ twitter ]
Daar ga ik over een maand of zo heenquote:
Ola!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Daar ga ik over een maand of zo heen
Dacht ik ookquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ola!
Corsica?
Een land van opstand... dat past je
Nu is al het verledenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Alleen in het verleden?
Is dat niet verwarrend met straks ging ik daartoen iets doen?quote:
Vond de vleesetende plant de spareribs lekker?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mjom mjom mjom
[ afbeelding ]
Duh!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:18 schreef Shii het volgende:
[..]
Vond de vleesetende plant de spareribs lekker?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Duh!
Het was een heel gevecht!!
Maar ik heb gewonnen
Of uit een liedje. Niet zomaar een plaats ook.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Overigens reed ik vorige week nog langs Waterloo, ergens surreal als je langs een actuele plaats rijd of bent die je kent uit de geschiedenis.
Ja,,, achteraf ..nu we het er over hebben.. maar heb wel dit gezien vanuit mijn stalen ros:quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Of uit een liedje. Niet zomaar een plaats ook.
Alleen langs gereden?
Lijkt op de pyramide in Austerlitz met een Leeuw + voetbal er bovenop. Die in Austerlitz was voor Napoleon gebouwd.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja,,, achteraf ..nu we het er over hebben.. maar heb wel dit gezien vanuit mijn stalen ros:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Too late. Die zit al in mijn hoofdquote:
Ja! whaa hetzelfde zat ik me ook daarnet te bedenken.. wat is dat toch met Nappie en de Pyra's?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Lijkt op de pyramide in Austerlitz met een Leeuw + voetbal er bovenop. Die in Austerlitz was voor Napoleon gebouwd.
Dan huur je daar iemand voor inquote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Altijd ff lekker zwelgen in zelfellende
Hoort bij het weekend hequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had bij de barbecue vanavond 2 rum-cola's
Koen met rumquote:
Welke drink je?quote:
zo dan, exclusief typequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welke drink je?
Santa Teresa 1796 of Appleton Estate?
Als je het zoveel drinkt moet je wel een goede uitzoeken natuurlijkquote:
Meestal is het andersomquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je het zoveel drinkt moet je wel een goede uitzoeken natuurlijk
Uh nee?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Meestal is het andersom
De veuldrinkers drinken goedkope shit... De genieters drinken qualiteit.quote:
óf de genieters maken kwaliteitquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De veuldrinkers drinken goedkope shit... De genieters drinken qualiteit.
Maar feel vree to differ.
Alleen is Koen een genieter en geen alcoholist voor zover ik weet. Dus die kan prima voor kwaliteitquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De veuldrinkers drinken goedkope shit... De genieters drinken qualiteit.
Maar feel vree to differ.
Nu het we daar toch over hebben... got something brewing?quote:
Hier, dit is exclusief, en redelijk onbetaalbaar ookquote:
Nu effe niet maar binnenkort zeker weer. Bubbelen en bruisen en borrelenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu het we dar toch over hebben... got something brewing?
hoeveel?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:06 schreef marcb1974 het volgende:
Prijzen vallen me zeer mee van die 2 merken
ohhh dat valt reuze mee. Voor het lekkere heb ik meestal merken van een euro of 20, 30 .quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Appleton Estate, ¤22,-
Santa Teresa 1796, ¤ 43,-
Zeg ik, valt mee,quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ohhh dat valt reuze mee. Voor het lekkere heb ik meestal merken van een euro of 20, 30 .
Maar voor mixen vind ik het zonde, daar gaat gewoon Captain Morgan oid in
wil het best ff proeven, maar betalen neuhquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeg ik, valt mee,
die andere link not so much
Ik had nog bier voor jou meegenomen de laatste keer, maar je was zo snel weg, die ligt hier weer in de kelder. Je naam staat nog op het etiketquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wil het best ff proeven, maar betalen neuh
tsja, verkeerd vallende alcohol waardoor de moeheid als een baksteen op me vielquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had nog bier voor jou meegenomen de laatste keer, maar je was zo snel weg, die ligt hier weer in de kelder. Je naam staat nog op het etiket
Tip: Blijf uit die kelder van Pris, zeker als je naam er op staat !!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wil het best ff proeven, maar betalen neuh
Jij staat daar ook nog inquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tip: Blijf uit die kelder van Pris, zeker als je naam er op staat !!
Jah ik weet nog.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, verkeerd vallende alcohol waardoor de moeheid als een baksteen op me viel
jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jah ik weet nog.
Zit ik nu op twee plekken met jou te praten
Als je nog meer van dit soort rare dingen zegt pakken we je rum afquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:38 schreef Koen66 het volgende:
op rustige momenten zouden slowchats best kunnen fuseren
Wut??? Dat is tegen de gedragscode van rumdrinkers: pak nooit rum af van een mede rum drinker. Never!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je nog meer van dit soort rare dingen zegt pakken we je rum af
Dan moet ie niet van die rare dingen zeggen hequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wut??? Dat is tegen de gedragscode van rumdrinkers: pak nooit rum af van een mede rum drinker. Never!
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je nog meer van dit soort rare dingen zegt pakken we je rum af
+7quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wut??? Dat is tegen de gedragscode van rumdrinkers: pak nooit rum af van een mede rum drinker. Never!
Kill it with firequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 01:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Schenkt je bij en mept wat in de rondte
yeah onverstaanbare taalquote:
Heyaquote:
Heyyquote:
Kleurige uil die had ik nog nooit gezien, een mooikequote:
Op weg naar Utrechtquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 07:47 schreef Dotteke het volgende:
Klik even geen filmpjes aan. Zit op prepaid internet en vreet date
Ben op weg naar brabant. Ja is vies klef benauwd weerquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 07:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Op weg naar Utrecht
Tropisch klef allemaal
Ik ben al in Brabantquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben op weg naar brabant. Ja is vies klef benauwd weer
Morguh, ben onderweg naar Bergen op Zoom.quote:
Da's bijna Zeeland!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh, ben onderweg naar Bergen op Zoom.
Hier regen onderweg bij jou ook?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 08:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Da's bijna Zeeland!
Ik ga zo op weg naar Boxtel
Volgens mij is het daar prima weer voorquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:01 schreef Prisha het volgende:
Ik op weg naar Almere. Dagje varen op de boot van m’n zusje.
Gezellig. Geniet er vanquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:01 schreef Prisha het volgende:
wat leuk, have funquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:01 schreef Prisha het volgende:
Veel plezier! ⛵quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:01 schreef Prisha het volgende:
Brabantquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |