Hey GOAquote:
Was je op vakantie? Tijdje niet gezienquote:Op donderdag 17 augustus 2023 01:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Voelt als thuiskomen
Vorige week wel jaquote:Op donderdag 17 augustus 2023 01:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was je op vakantie? Tijdje niet gezien
O leuk. Heb je weer mooie herinneringen gemaakt. Zo week is snel voorbij hèquote:Op donderdag 17 augustus 2023 01:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vorige week wel ja![]()
Weekje Normandië, erg mooi
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 01:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk. Heb je weer mooie herinneringen gemaakt. Zo week is snel voorbij hè
Mooi daar en dat geluid van de vogels. . Ik zit nu een reisje langs de rivieren te kijken. Deze keer langs de moezel mooi natuur welden en prachtige gebouwen.quote:
Oh leuk.. die kijk ik ook weleensquote:Op donderdag 17 augustus 2023 02:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi daar en dat geluid van de vogels. . Ik zit nu een reisje langs de rivieren te kijken. Deze keer langs de moessel mooi natuur welden en prachtige gebouwen.
Heb het opgenomen voor nachten zoals dit 😉quote:Op donderdag 17 augustus 2023 02:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh leuk.. die kijk ik ook weleens
quote:
Morguh herenquote:
Maar ze hadden toch zeker ook wel sushi met vis?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kon kiezen uit sushi met: aardbei, kiwi, mango en banaan
Het is gebakken banaan geworden
GADVERDAMME!!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 07:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ze hadden toch zeker ook wel sushi met vis?
quote:
Haha nee. Ik typte deze nu maar weet dat ook niet eigenlijkquote:Op donderdag 17 augustus 2023 07:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik twijfel altijd tussen GATVERDAMME en GADVERDAMME, ben r nog niet uit wat het zou moeten zijn.
Ik ben benieuwd of jij er wijzer van wordt. Let me know!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 07:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha nee. Ik typte deze nu maar weet dat ook niet eigenlijk
Ik ga eens kijken of google helpt
Ja das het beste danquote:Op donderdag 17 augustus 2023 07:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat ik het dan maar om en om gebruik
En dat noemt zich spellcheckerquote:
Nee nee, maar er kon maar één tagje staan!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 07:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat noemt zich spellchecker![]()
Wait whut, je bent dat tagje kwijt
Maar dan wel met 4 weeënquote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:09 schreef Prisha het volgende:
ieuwwww keur ik goed![]()
Getverpielekes!
De aantal weeën is afhankelijk van hoe ieuw iets isquote:
Nederlandse zomerquote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:15 schreef Prisha het volgende:
Ik dacht dat het een zomerse week zou worden
Hier was het heerlijk gisteren, vandaag ziet het er tot nu toe nog aardig bewolkt uit.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:15 schreef Prisha het volgende:
Yep.quote:
Hier was het gister ook bewolktquote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier was het heerlijk gisteren, vandaag ziet het er tot nu toe nog aardig bewolkt uit.
Maar ik heb goede hoop.
heyquote:
Waar goede gaten zijn is goede hoop?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier was het heerlijk gisteren, vandaag ziet het er tot nu toe nog aardig bewolkt uit.
Maar ik heb goede hoop.
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:21 schreef D. het volgende:
[..]
Waar goede gaten zijn is goede hoop?
Nee niksquote:
Poeh deze line up is fucking strak en coolquote:
Of de omvang van de baby.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
De aantal weeën is afhankelijk van hoe ieuw iets is
praat je tegen jezelf?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Poeh deze line up is fucking strak en cool![]()
dat ook jaquote:
quote:
Strakke lineupquote:
Ben blij dat het wat minder is dan gezegd eerlijk gezegdquote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:15 schreef Prisha het volgende:
Voor mijn nachtrust is het wel beter inderdaadquote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben blij dat het wat minder is dan gezegd eerlijk gezegd
Had het gisteren en eergisteren toch behoorlijk warm in de nacht bah bahquote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Voor mijn nachtrust is het wel beter inderdaad
Dat is wat minder danquote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had het gisteren en eergisteren toch behoorlijk warm in de nacht bah bah
Boven blijft de warmte best lang hangen
Ja we gaan wel snel die richting op hequote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat is wat minder dan![]()
Bijna herfst moet je maar denken
Hoezo? De pepernoten liggen alweer bijna in de winkel. Zullen we de zwartepietendiscussie ook weer starten?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:42 schreef D. het volgende:
Zeg, herfstpraat is voor over 2 maanden pas
Die kan het hele jaar doorquote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Hoezo? De pepernoten liggen alweer bijna in de winkel. Zullen we de zwartepietendiscussie ook weer starten?
Bloemkoolpaddenstoelquote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik kwam afgelopen weekend deze paddestoel tegen![]()
[ afbeelding ]
Paddestoelen is niet zo gek. Het was enorm vochtig en de ideale temperatuur. Niet te warm, niet te koud.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:40 schreef Lovely het volgende:
Er groeien zelfs al paddenstoelen.. en er liggen onrijpe kastanjes op de grond
Dat is een grotequote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:55 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt, maar toch kijk er wel vreemd tegen aan, als ze ineens zitquote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Paddestoelen is niet zo gek. Het was enorm vochtig en de ideale temperatuur. Niet te warm, niet te koud.
zo zegquote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:55 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Er stonden er drie op dat veldje, ik had het ook nog nooit gezien:Dquote:
Heel bijzonderquote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er stonden er drie op dat veldje, ik had het ook nog nooit gezien:D
Zijn wel mooi had ze ook nog nooit gezienquote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er stonden er drie op dat veldje, ik had het ook nog nooit gezien:D
Is een kegelmorieljequote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn wel mooi had ze ook nog nooit gezien
Ik had van het voorjaar ook een aparte in de tuin staan. Beetje onduidelijke foto hoop dat je hem kan zien
[ afbeelding ]
Ja had hem toen al opgezocht Maar had hem nooit eerder gezienquote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is een kegelmorielje
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kegelmorielje
Ik ook nietquote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja had hem toen al opgezocht Maar had hem nooit eerder gezien
Dat is een bijzondere.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn wel mooi had ze ook nog nooit gezien
Ik had van het voorjaar ook een aparte in de tuin staan. Beetje onduidelijke foto hoop dat je hem kan zien
[ afbeelding ]
Ja maar vond die van jou mooie, had ik ook nog nooit gezienquote:
Zijn goed te eten volgens mijquote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja had hem toen al opgezocht Maar had hem nooit eerder gezien
Ja dat las ik ook. Heb het maar niet gedaan.quote:
Ja, dat heb ik ook veel op, sushi met rauwe vis,quote:Op donderdag 17 augustus 2023 07:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ze hadden toch zeker ook wel sushi met vis?
quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:58 schreef engine het volgende:
Jaaaaa vandaag wel een leberkasesemmel kunnen scoren!![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:59 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Zit ik dan met mijn broodje kaas
Normaal welquote:
De lekkerste kaas is beemsterkaas vind ikquote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Normaal welMaar ik ben zo dom geweest om weer een plakjes Goudse jonge van de Appie te nemen en dat is net plastic
![]()
Nou ja het moet op
Ja dat neem ik ook meestal en nu weet ik weer waaromquote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De lekkerste kaas is beemsterkaas vind ik
Heb trouwens altijd belegen
Aapquote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Aap
Die op die fiets is nog steeds geen aap
Lekker, ook maar weer eens doenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook veel op, sushi met rauwe vis,
en andere gebakken dingen ook nog
Heb ook al van alles geprobeerd maar hou het bij beemsterquote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat neem ik ook meestal en nu weet ik weer waarom
Ja bij de appie neem ik dat ookquote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ook al van alles geprobeerd maar hou het bij beemster
AL is die van de aldi ook niet slecht
Die heb ik nog nooit gehad Skylger zal eens kijkenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja bij de appie neem ik dat ook
Haal ook vaak stukjes kaas op de markt en dat is gewoonlijk nog wel wat beter eigenlijk
Pittig belegen boerenEn wat me ook bevalt is Skylger. Terschellingse kaas met veel smaak
Ja is helaas echt duur allemaal. Ik zorg er ook een beetje voor dat ik niet teveel tegelijk neem daardoor. Kans is ook te groot dat ik het niet op krijg en dat is helemaal zondequote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gehad Skylger zal eens kijken
Ja ik nam laatste een plat stukje belegen kaas meer op de markt 10,20 schrok kapot
Nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:23 schreef pullup het volgende:
Maar die leberkasesemmel die engine had zou er nu ook wel ingaan
Ik vind het in het weekend nog wel eens lekker een paar blokjes kaas.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja is helaas echt duur allemaal. Ik zorg er ook een beetje voor dat ik niet teveel tegelijk neem daardoor. Kans is ook te groot dat ik het niet op krijg en dat is helemaal zonde
Oepsquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:10 schreef marcb1974 het volgende:
3 op een rij
Auwwwww![]()
https://www.nu.nl/302141/(...)gen-edele-delen.html
Vroeger had je op tv een programma wat zo heette , was altijd leuk om naar te kijkenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:51 schreef pullup het volgende:
Apen zijn ook best kutbeesten
[ twitter ]
"kutbeesten"?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vroeger had je op tv een programma wat zo heette , was altijd leuk om naar te kijken
Die zijn er toch zat op tv? Al die real-live shit is hetzelfde.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:04 schreef pullup het volgende:
Ik zou het programma 'Apen zijn kutbeesten' wel bekijken denk ik
Ik ga nog wel ER kijken komend jaarquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zijn er toch zat op tv? Al die real-live shit is hetzelfde.
ER is toch al tig jaar van tv? Die was wel een goede serie ja.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga nog wel ER kijken komend jaar
Expeditie Robinsonquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ER is toch al tig jaar van tv? Die was wel een goede serie ja.
Ow dat.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Expeditie RobinsonDat bestaat nog steeds
ER wordt wel herhaald geloof ik.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ER is toch al tig jaar van tv? Die was wel een goede serie ja.
Je moet wel een enorme k**serie zijn om niet herhaald te wordenquote:
Bedoel jij die dokterserie ER?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je moet wel een enorme k**serie zijn om niet herhaald te worden
Sommige series worden juist k** omdat ze dood herhaald wordenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je moet wel een enorme k**serie zijn om niet herhaald te worden
Worden die nog steeds herhaald eigenlijk?quote:
Ja laatst nog welquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Worden die nog steeds herhaald eigenlijk?
Die moet al een miljoen keer herhaald zijn in zijn geheel danquote:
Zoiets zal t wel zijn jaquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die moet al een miljoen keer herhaald zijn in zijn geheel dan
FOK!meet?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:25 schreef engine het volgende:
Een bijzonder gezelschap hier in het hotel. Er is een soort meeting van 50+ (zowel de groep als de leeftijd) vrouwen die een Harley Davidson rijden.
Dat klinkt gezellig!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:25 schreef engine het volgende:
Een bijzonder gezelschap hier in het hotel. Er is een soort meeting van 50+ (zowel de groep als de leeftijd) vrouwen die een Harley Davidson rijden.
Ik dacht al dat ik je herkendequote:
Zeker gezelligquote:
Volgende keer houd ik mijn helm op.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik je herkende
[..]
Zeker gezellig![]()
Beetje leven in het hotel. Ik vind het wel leuk.
Hulloquote:
Je hebt die serie en expeditie Robisonquote:
Dat had ie kunnen wetenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt die serie en expeditie Robison
Zit er wat voor je tussen?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:25 schreef engine het volgende:
De belangrijkste vraag des levens.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De vraag die ik mezelf iedere dag stel![]()
Hoe is het?
Gaat dat wel goed met je wijn?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgende keer houd ik mijn helm op.
Nee dat geloof ik nietquote:
Goed om te horenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De belangrijkste vraag des levens.
Met mij is alles prima, maar hoe is het met jou en waar heb jij uitgehangen?
Heb je ook meegekregen wie er in de finale zitquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:25 schreef engine het volgende:
Hoi hoiquote:
Dat klinkt goed, hoe lang ben je weg geweest? Best lange tijd volgens mij, knap dat je dat zolang voor elkaar hebt gekregen, maar nu toch weer in de valkuil getrapt.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goed om te horen![]()
Ik heb een lange FOK!antie gehouden, veel gewerkt en veel offline dingen gedaan.
En ik werd een beetje nostalgisch laatst dus nou ja nu zijn we weer hier.
Halloquote:
Haha even kijken hoe lang het duurt deze keerquote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, hoe lang ben je weg geweest? Best lange tijd volgens mij, knap dat je dat zolang voor elkaar hebt gekregen, maar nu toch weer in de valkuil getrapt.
Dat is vandaag precies 3 jaar geleden dat hij is overledenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hallo
[..]
Haha even kijken hoe lang het duurt deze keer![]()
Ik denk dat ik twee of drie jaar niet gepost heb. De laatste keer was vanwege Mo_Muffin
Oh echtquote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is vandaag precies 3 jaar geleden dat hij is overleden![]()
Toeval bestaat niet.
Ik heb er precies niks van gezien maar uiteraard weet ik dat welquote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je ook meegekregen wie er in de finale zitvan dat programma wat je volgt
Jawel maar ik heb heul geen motorrijbewijsquote:
Ah Mo 3 jaar alweer.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet.
Soms wel jaquote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jij vind dat nog leuk om naar te kijken?
Heb al genoeg naar gekeken, vind t niet leuk meerquote:
Moquote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet.
Nou jaquote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb al genoeg naar gekeken, vind t niet leuk meer
Sommige series kijken ik ook niet vaker dan 1 keer.. Films eigenlijk ook nietquote:
Flodder werd je mee overspoeld net als `Home alone en Sisiquote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sommige series kijken ik ook niet vaker dan 1 keer.. Films eigenlijk ook niet
Ja en dan is t niks meer aan en sommige films komen bij de ene zender op tv een week later op de andere zenderquote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Flodder werd je mee overspoeld net als `Home alone en Sisi
Ja, dat home alone iedere kerst ik snap niet dat mensen dat jaar in jaar uit mooi vindenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja en dan is t niks meer aan en sommige films komen bij de ene zender op tv een week later op de andere zender
Die film is hilarisch net als Bad Santa die kan ik elk jaar wel zienquote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat home alone iedere kerst ik snap niet dat mensen dat jaar in jaar uit mooi vinden
Ik vond het de eerste keer wel hele leuke film. En de tweede keer ook nog wel. Maar jaarlijks hoeft van mij ook weer niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Die film is hilarisch net als Bad Santa die kan ik elk jaar wel zien
Nou ja we zijn ook wel opgevoed met elk jaar Shirley Tempel elke kerst. Vond ik ook primaquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond het de eerste keer wel hele leuke film. En de tweede keer ook nog wel. Maar jaarlijks hoeft van mij ook weer niet.
Hoe hete die film ook weer?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja we zijn ook wel opgevoed met elk jaar Shirley Tempel elke kerst. Vond ik ook prima
Géén idee..quote:
Hey SBEquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:07 schreef Superbadeendje het volgende:
Home alone is alleen leuk als je het IQ van een achtjarige hebt.
Het is een meesterwerkquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:07 schreef Superbadeendje het volgende:
Home alone is alleen leuk als je het IQ van een achtjarige hebt.
The little princessquote:
Dat kutkind had alleen in The good son een briljante rol.quote:
Die ken ik dus nietquote:
Ok wat kortzichtigquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kutkind had alleen in The good son een briljante rol.
Kom op zeg, voor home alone ben ik toch wel 45 jaar te oud voor.quote:
Oh ik nietquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom op zeg, voor home alone ben ik toch wel 45 jaar te oud voor.
ET heb ik ook nog nooit gezien.quote:
Nou ja zegquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
ET heb ik ook nog nooit gezien.
Barbaarquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan heb je een ban om over films te pratenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ban's waren vroeger geloofwaardig en terecht. Tegenwoordig worden ze om de meest achterlijke reden uitgedeeld. Kus mijn reet maar met ban's.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan heb je een ban om over films te praten
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ban's waren vroeger geloofwaardig en terecht. Tegenwoordig worden ze om de meest achterlijke reden uitgedeeld. Kus mijn reet maar met ban's.
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ban's waren vroeger geloofwaardig en terecht. Tegenwoordig worden ze om de meest achterlijke reden uitgedeeld. Kus mijn reet maar met ban's.
Oh, ik wel hoor.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sommige series kijken ik ook niet vaker dan 1 keer.. Films eigenlijk ook niet
Dat snap ik dan weer niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, ik wel hoor.
Sommige series die ik vaker heb gezien staan ook wel aan als achtergrond geluid ipv een radio.
Dat zou ik dan weer heel onrustig vinden, de radio staat wel altijd aan, maar een serie op de achtergrond zou ik zo'n stoorzender vinden.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, ik wel hoor.
Sommige series die ik vaker heb gezien staan ook wel aan als achtergrond geluid ipv een radio.
Rare film, gaat tegen aan huidige 'waarden en normen' inquote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:12 schreef Soury het volgende:
Ik heb de "Soprano's" twee keer gezien en "Braking Bad"
Ik was een keer op een verjaardag en daar zat een hooghartig kereltje, neef van m'n girlvriend, een eikeltje.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:12 schreef Soury het volgende:
Ik heb de "Soprano's" twee keer gezien en "Braking Bad"
Tradities verschillenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:18 schreef StevenHyde het volgende:
Even terugkomen op home alone. Is heerlijke traditie om die met kerst te kijken. Kocht em zelfs op dvd zodat ik geen reclames had.
Hoi! In de sc, ik kom eran, ff de bus pakken die kant opquote:
Met een bus ga je hier niet komenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:39 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi! In de sc, ik kom eran, ff de bus pakken die kant op
Daag me niet uitquote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met een bus ga je hier niet komen
Misschien via BE of DE, maar niet via NLquote:
Jo hoi. Had Hamm nog gegoogledquote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:45 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jo hoi. Had Hamm nog gegoogled. Is een soort Ter Apel maar dan van Duitsland, las ik. Zal wel gezellig zijn daaro
Zal bestquote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:58 schreef engine het volgende:
[..]rondom het treinstation is het hier 24/7 gezellig
Ik vind het wel een aparte stad maar zijn ook wel leuke dingen hier.
Ja klopt de omgeving is wel mooi.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 00:02 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zal best![]()
De omgeving was wel mooi, kan ik op basis v foto's die ik opzocht wel stellen. Had eerder nog nooit geheurd van Hamm.
"Lul"?quote:
Misschien kan je beter je smoel dichthouden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 00:19 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"Lul"?
Naar je nest dan, aansteller. Of ben je zo gefrustreerd over de gang v zaken op fok en wil je het daarom voor anderen wat verpesten en kom je hier even dapper doen voor je medekleuters? Wat een triest menneke
Droplulquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 00:25 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Op de spelfoutuh na. En nog wat dingen dan
Ik ga ook. Nighty Nightquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 00:27 schreef engine het volgende:
Ik moet eigenlijk ook zo maar eens gaan slapen
Zo ben jijquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 00:27 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Have a good night wank, misschien helpt het je wat![]()
[ afbeelding ]
Verdien je wel natuurlijk, onsportieve mutsquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 00:35 schreef aloa het volgende:
Zal me niks verbazen dat ik een ban krijg en meneer sly gewoon verder debiel kan doen
Ik denk dat dat je tegen zal vallen maatquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 00:35 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wat een zielig ventje ben jij![]()
Kom op de volgende meet, dan ga ik je zeker ff lekker knufflen. Dat heb jij nodig, lijkt het![]()
Je doet het erom.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 00:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Verdien je wel natuurlijk, onsportieve muts
Ga maar lekker op tijd wegquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 00:37 schreef sly-nl het volgende:
Ik ga niet verder mee in je treurige gedrag. Kussies.
Stoere boyquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 00:37 schreef sly-nl het volgende:
Ik ga niet verder mee in je treurige gedrag. Kussies.
Morgenquote:
Hey Enginequote:
Hey Cafcaquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik dacht een thema te spotten in de vogeltjes, maar toen kwamen er nog meer!
Goedemorgen
Ik wilde ook al roepen: Vandaag is blauw!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik dacht een thema te spotten in de vogeltjes, maar toen kwamen er nog meer!
Goedemorgen
Wil je iets kwijt?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde ook al roepen: Vandaag is blauw!
Gelukkig keek ik verder dan mijn toch al lange heksenneus.
Ook niet noodzakelijkquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk, mits je iets nodig hebt.
Dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:21 schreef Lovely het volgende:
Misschien hebben sommige wachten voor jou wel weg geklikt
WAT?!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:25 schreef Prisha het volgende:
Ik kende iemand die het leuk vond om in de wacht te staan. Die belde dan een nummer, stond in de wacht, en als ze aan de beurt was hing ze op. En dan belde ze een ander nummer om ook daar in de wacht te staan.
Dat was een heel bijzonder persoon
Ze kickte er enorm op. Het aftellen en dan ineens aan de beurt zijn. Heel leuk mens verder maar ze had bijzondere dingenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
WAT?!
Dat is inderdaad heel bijzonder
Ja en de telefoonrekening liep ook wel eens flink opquote:
Lekker danquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik hang telefonisch in de wacht, een stem vertelt mij net dat de gemiddelde wachttijd 303 seconden is
Wat fijn als je daar op kan kicken, dan heb je maar weinig nodigquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze kickte er enorm op. Het aftellen en dan ineens aan de beurt zijn. Heel leuk mens verder maar ze had bijzondere dingen
Ik snap niet wat er leuk aan isquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:25 schreef Prisha het volgende:
Ik kende iemand die het leuk vond om in de wacht te staan. Die belde dan een nummer, stond in de wacht, en als ze aan de beurt was hing ze op. En dan belde ze een ander nummer om ook daar in de wacht te staan.
Dan kan je je hele verhaal weer opnieuw beginnen, super irritant.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dan
Ik had gisteren weer met Ziggo dat als je bezig bent je verhaal te vertellen de verbinding in eens wordt verbroken. Of als je doorgeschakeld wordt de verbinding weg is
Wat een drama dat hele Ziggo
Ja dat zal wel, zonde van het geld eigenlijkquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja en de telefoonrekening liep ook wel eens flink op
Dat vinden wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:25 schreef Prisha het volgende:
Bijzonder klinkt vriendelijkerquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:47 schreef D. het volgende:
[..]
Dat vinden wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder?
Nee, dat vinden wij gewoon raar!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:47 schreef D. het volgende:
[..]
Dat vinden wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |