Voorlopig was jij degene die het complimentje kreeg.quote:
Ohquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voorlopig was jij degene die het complimentje kreeg.
Lekker! Eindelijk zomer, ik ga daar wel goed op hoor, lekker een stuk wezen fietsen vandaag, heerlijk!quote:
Is mijn laatste reactie nu verwijderd? Niet iedereen leest alle waarschuwingen ondertussen en was ook even tussendoor weg. Kom dan niet met een lijstje uit DTS hier op de proppen als je niet wil dat er op gereageerd wordt.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:21 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb nu twee keer gewaarschuwd, vind het wel prima zo.
prima hoor! Vakantie was top, bleef het vakantiegevoel maar wat langer hangenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Eindelijk zomer, ik ga daar wel goed op hoor, lekker een stuk wezen fietsen vandaag, heerlijk!
En met jou?
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Is mijn laatste reactie nu verwijderd? Niet iedereen leest alle waarschuwingen ondertussen en was ook even tussendoor weg. Kom dan niet met een lijstje uit DTS hier op de proppen als je niet wil dat er op gereageerd wordt.
Al je niet terugleest kan je inderdaad weleens iets missen, maar het is een beetje oud nieuws dat ik in 40+ geen gezeur van DTS wil en daarbij had ik vanavond al twee keer gewaarschuwd, dus als het na een tweede waarschuwing doorgaat verwijder ik de posts.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Is mijn laatste reactie nu verwijderd? Niet iedereen leest alle waarschuwingen ondertussen en was ook even tussendoor weg. Kom dan niet met een lijstje uit DTS hier op de proppen als je niet wil dat er op gereageerd wordt.
Altijd zo jammer dat dat gevoel snel weer weg is, ik neem me altijd voor het zo lang mogelijk vast te houden, maar daar komt vaak weinig van.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
prima hoor! Vakantie was top, bleef het vakantiegevoel maar wat langer hangen
Doeggiesquote:
Dat snap ik ook best dat je die discussie niet wil, maar posts verwijderen vind ik toch wel wat ver gaan eerlijk gezegd. Die ervaring hier in 40+ is wel nieuw voor mij helaas. Iemand stopt moeite in een reactie en floep weg is het weer. Dat wilde ik nog wel even zeggen en zal erover op houden.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al je niet terugleest kan je inderdaad weleens iets missen, maar het is een beetje oud nieuws dat ik in 40+ geen gezeur van DTS wil en daarbij had ik vanavond al twee keer gewaarschuwd, dus als het na een tweede waarschuwing doorgaat verwijder ik de posts.
Ik bedacht zelf later ook dat het niet handig van me was om dat lijstje te posten.
Ik kon kiezen uit sushi met: aardbei, kiwi, mango en banaanquote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In en op sushi hoort wat mij betreft ook geen fruit, zelfs geen mango.
Nog geen plannen maar wellicht een spontane actie ofzoquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd zo jammer dat dat gevoel snel weer weg is, ik neem me altijd voor het zo lang mogelijk vast te houden, maar daar komt vaak weinig van.
Maar jij gaat in oktober toch zeker weer?
Weekendje Niamey?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog geen plannen maar wellicht een spontane actie ofzo
He, volledige buiten de gebaande paden een keerquote:
Lekker, gebakken banaan! Doe ik soms als ik geen zin heb in vlees of vis, banaan of 2. Maar dat klopt dan ook weer niet helemaal, zie ik nu, want doe er dan meestal haricots uit de oven bij met kaas en spek eromheen en tomaat en cr.fraîche eropquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kon kiezen uit sushi met: aardbei, kiwi, mango en banaan
Het is gebakken banaan geworden
Waarom klopt dat niet?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:01 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Lekker, gebakken banaan! Doe ik soms als ik geen zin heb in vlees of vis, banaan of 2. Maar dat klopt dan ook weer niet helemaal, zie ik nu, want doe er dan meestal haricots uit de oven bij met kaas en spek eromheen en tomaat en cr.fraîche erop
Omdat ik tot net eigenlijk dacht dat ik dan geen vlees at, maar die spek vergat als zijnde vlees.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom klopt dat niet?
Pisang goreng is zeker lekker ja
Ah zoquote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Omdat ik tot net eigenlijk dacht dat ik dan geen vlees at, maar die spek vergat als zijnde vlees.
Mja, soms geen zin in eigenlijk. Heb jij dat niet af en toe?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah zo
Is een avond zonder vleesch of visch nodig dan?
Heb ik echt nooit nee.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:14 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mja, soms geen zin in eigenlijk. Heb jij dat niet af en toe?
Sowieso wel gehad dat ik op vakantie was en ziek werd en een maand ff klaar was met vlees en minder met viszooi.quote:
Zit iets in dat je er dan even klaar mee bent ja.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:17 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Sowieso wel gehad dat ik op vakantie was en ziek werd en een maand ff klaar was met vlees en minder met viszooi.
Jij vast ook wel zoiets gehad, toch? Dus zeg nooit nooit, Marc
Nog naar buuten geweest in Limburg en kun je daar ook zwemmen in meertjes?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit iets in dat je er dan even klaar mee bent ja.
Ik heb het gehad met garnalen. Toen at ik veel meer andere vis.
Ga weer steeds meer naar buuten.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:21 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nog naar buuten geweest in Limburg en kun je daar ook zwemmen in meertjes?
Was de helft maar fakequote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Misschien ben ik een wappie, maar de helft is fake
Doe je goedquote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga weer steeds meer naar buuten.
Vandaag zat ik in de middag in Eindhoven alleen, daar was de sushi
Zag er een paar. die bodybuilder in het begin heb ik ook wel 'ns nagedaan op dezelfde wijze.quote:
Heb je een dronebasis op je slaapkamer om Putin aan te vallen in de Zwarte Zee vanuit je bed?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:29 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, ik ga nog een tijdje boten slopen en daarna richting bed
Zou leuk zijn als er een relatie uit komtquote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik ga nog ff met Casita in dm verder
We're getting therequote:Op donderdag 17 augustus 2023 00:02 schreef engine het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als er een relatie uit komt
Jep alles goedquote:Op donderdag 17 augustus 2023 00:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
We're getting there![]()
Wilde net afhaken, zat nog ff in sho.
Alles goed en nog in Duitsland?
Nice!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 00:11 schreef engine het volgende:
[..]
Jep alles goednog in Duitsland ja maar wel een leuk project. Veel geleerd afgelopen dagen en ben blij dat ik die kansen krijg.
Hammquote:Op donderdag 17 augustus 2023 00:12 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nice!
Welke stad en hotel en eten een beetje te pruimen?
Groetjesquote:Op donderdag 17 augustus 2023 00:17 schreef sly-nl het volgende:
Ga leggen.
Nighty Night Engine en succes daar!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |