"kutbeesten"?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vroeger had je op tv een programma wat zo heette , was altijd leuk om naar te kijken
Die zijn er toch zat op tv? Al die real-live shit is hetzelfde.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:04 schreef pullup het volgende:
Ik zou het programma 'Apen zijn kutbeesten' wel bekijken denk ik
Ik ga nog wel ER kijken komend jaarquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zijn er toch zat op tv? Al die real-live shit is hetzelfde.
ER is toch al tig jaar van tv? Die was wel een goede serie ja.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga nog wel ER kijken komend jaar
Expeditie Robinsonquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ER is toch al tig jaar van tv? Die was wel een goede serie ja.
Ow dat.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Expeditie RobinsonDat bestaat nog steeds
ER wordt wel herhaald geloof ik.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ER is toch al tig jaar van tv? Die was wel een goede serie ja.
Je moet wel een enorme k**serie zijn om niet herhaald te wordenquote:
Bedoel jij die dokterserie ER?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je moet wel een enorme k**serie zijn om niet herhaald te worden
Er is toch maar 1 E.R.?quote:
Sommige series worden juist k** omdat ze dood herhaald wordenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je moet wel een enorme k**serie zijn om niet herhaald te worden
Worden die nog steeds herhaald eigenlijk?quote:
Ja laatst nog welquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Worden die nog steeds herhaald eigenlijk?
Die moet al een miljoen keer herhaald zijn in zijn geheel danquote:
Zoiets zal t wel zijn jaquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die moet al een miljoen keer herhaald zijn in zijn geheel dan
FOK!meet?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:25 schreef engine het volgende:
Een bijzonder gezelschap hier in het hotel. Er is een soort meeting van 50+ (zowel de groep als de leeftijd) vrouwen die een Harley Davidson rijden.
Dat klinkt gezellig!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:25 schreef engine het volgende:
Een bijzonder gezelschap hier in het hotel. Er is een soort meeting van 50+ (zowel de groep als de leeftijd) vrouwen die een Harley Davidson rijden.
Ik dacht al dat ik je herkendequote:
Zeker gezelligquote:
Volgende keer houd ik mijn helm op.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik je herkende
[..]
Zeker gezellig![]()
Beetje leven in het hotel. Ik vind het wel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |