Ja we gaan wel snel die richting op hequote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat is wat minder dan![]()
Bijna herfst moet je maar denken
Hoezo? De pepernoten liggen alweer bijna in de winkel. Zullen we de zwartepietendiscussie ook weer starten?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:42 schreef D. het volgende:
Zeg, herfstpraat is voor over 2 maanden pas
Die kan het hele jaar doorquote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Hoezo? De pepernoten liggen alweer bijna in de winkel. Zullen we de zwartepietendiscussie ook weer starten?
Bloemkoolpaddenstoelquote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik kwam afgelopen weekend deze paddestoel tegen![]()
[ afbeelding ]
Paddestoelen is niet zo gek. Het was enorm vochtig en de ideale temperatuur. Niet te warm, niet te koud.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:40 schreef Lovely het volgende:
Er groeien zelfs al paddenstoelen.. en er liggen onrijpe kastanjes op de grond
Dat is een grotequote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:55 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt, maar toch kijk er wel vreemd tegen aan, als ze ineens zitquote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Paddestoelen is niet zo gek. Het was enorm vochtig en de ideale temperatuur. Niet te warm, niet te koud.
zo zegquote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:55 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Er stonden er drie op dat veldje, ik had het ook nog nooit gezien:Dquote:
Heel bijzonderquote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er stonden er drie op dat veldje, ik had het ook nog nooit gezien:D
Zijn wel mooi had ze ook nog nooit gezienquote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er stonden er drie op dat veldje, ik had het ook nog nooit gezien:D
Is een kegelmorieljequote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn wel mooi had ze ook nog nooit gezien
Ik had van het voorjaar ook een aparte in de tuin staan. Beetje onduidelijke foto hoop dat je hem kan zien
[ afbeelding ]
Ja had hem toen al opgezocht Maar had hem nooit eerder gezienquote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is een kegelmorielje
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kegelmorielje
Ik ook nietquote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja had hem toen al opgezocht Maar had hem nooit eerder gezien
Dat is een bijzondere.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn wel mooi had ze ook nog nooit gezien
Ik had van het voorjaar ook een aparte in de tuin staan. Beetje onduidelijke foto hoop dat je hem kan zien
[ afbeelding ]
Ja maar vond die van jou mooie, had ik ook nog nooit gezienquote:
Zijn goed te eten volgens mijquote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja had hem toen al opgezocht Maar had hem nooit eerder gezien
Ja dat las ik ook. Heb het maar niet gedaan.quote:
Ja, dat heb ik ook veel op, sushi met rauwe vis,quote:Op donderdag 17 augustus 2023 07:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ze hadden toch zeker ook wel sushi met vis?
quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:58 schreef engine het volgende:
Jaaaaa vandaag wel een leberkasesemmel kunnen scoren!![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:59 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Zit ik dan met mijn broodje kaas
Normaal welquote:
De lekkerste kaas is beemsterkaas vind ikquote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Normaal welMaar ik ben zo dom geweest om weer een plakjes Goudse jonge van de Appie te nemen en dat is net plastic
![]()
Nou ja het moet op
Ja dat neem ik ook meestal en nu weet ik weer waaromquote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De lekkerste kaas is beemsterkaas vind ik
Heb trouwens altijd belegen
Aapquote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Aap
Die op die fiets is nog steeds geen aap
Lekker, ook maar weer eens doenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook veel op, sushi met rauwe vis,
en andere gebakken dingen ook nog
Heb ook al van alles geprobeerd maar hou het bij beemsterquote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat neem ik ook meestal en nu weet ik weer waarom
Ja bij de appie neem ik dat ookquote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ook al van alles geprobeerd maar hou het bij beemster
AL is die van de aldi ook niet slecht
Die heb ik nog nooit gehad Skylger zal eens kijkenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja bij de appie neem ik dat ook
Haal ook vaak stukjes kaas op de markt en dat is gewoonlijk nog wel wat beter eigenlijk
Pittig belegen boerenEn wat me ook bevalt is Skylger. Terschellingse kaas met veel smaak
Ja is helaas echt duur allemaal. Ik zorg er ook een beetje voor dat ik niet teveel tegelijk neem daardoor. Kans is ook te groot dat ik het niet op krijg en dat is helemaal zondequote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gehad Skylger zal eens kijken
Ja ik nam laatste een plat stukje belegen kaas meer op de markt 10,20 schrok kapot
Nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:23 schreef pullup het volgende:
Maar die leberkasesemmel die engine had zou er nu ook wel ingaan
Ik vind het in het weekend nog wel eens lekker een paar blokjes kaas.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja is helaas echt duur allemaal. Ik zorg er ook een beetje voor dat ik niet teveel tegelijk neem daardoor. Kans is ook te groot dat ik het niet op krijg en dat is helemaal zonde
Oepsquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:10 schreef marcb1974 het volgende:
3 op een rij
Auwwwww![]()
https://www.nu.nl/302141/(...)gen-edele-delen.html
Vroeger had je op tv een programma wat zo heette , was altijd leuk om naar te kijkenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:51 schreef pullup het volgende:
Apen zijn ook best kutbeesten
[ twitter ]
"kutbeesten"?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vroeger had je op tv een programma wat zo heette , was altijd leuk om naar te kijken
Die zijn er toch zat op tv? Al die real-live shit is hetzelfde.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:04 schreef pullup het volgende:
Ik zou het programma 'Apen zijn kutbeesten' wel bekijken denk ik
Ik ga nog wel ER kijken komend jaarquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zijn er toch zat op tv? Al die real-live shit is hetzelfde.
ER is toch al tig jaar van tv? Die was wel een goede serie ja.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga nog wel ER kijken komend jaar
Expeditie Robinsonquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ER is toch al tig jaar van tv? Die was wel een goede serie ja.
Ow dat.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Expeditie RobinsonDat bestaat nog steeds
ER wordt wel herhaald geloof ik.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ER is toch al tig jaar van tv? Die was wel een goede serie ja.
Je moet wel een enorme k**serie zijn om niet herhaald te wordenquote:
Bedoel jij die dokterserie ER?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je moet wel een enorme k**serie zijn om niet herhaald te worden
Sommige series worden juist k** omdat ze dood herhaald wordenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je moet wel een enorme k**serie zijn om niet herhaald te worden
Worden die nog steeds herhaald eigenlijk?quote:
Ja laatst nog welquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Worden die nog steeds herhaald eigenlijk?
Die moet al een miljoen keer herhaald zijn in zijn geheel danquote:
Zoiets zal t wel zijn jaquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die moet al een miljoen keer herhaald zijn in zijn geheel dan
FOK!meet?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:25 schreef engine het volgende:
Een bijzonder gezelschap hier in het hotel. Er is een soort meeting van 50+ (zowel de groep als de leeftijd) vrouwen die een Harley Davidson rijden.
Dat klinkt gezellig!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:25 schreef engine het volgende:
Een bijzonder gezelschap hier in het hotel. Er is een soort meeting van 50+ (zowel de groep als de leeftijd) vrouwen die een Harley Davidson rijden.
Ik dacht al dat ik je herkendequote:
Zeker gezelligquote:
Volgende keer houd ik mijn helm op.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik je herkende
[..]
Zeker gezellig![]()
Beetje leven in het hotel. Ik vind het wel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |