Dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:21 schreef Lovely het volgende:
Misschien hebben sommige wachten voor jou wel weg geklikt
WAT?!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:25 schreef Prisha het volgende:
Ik kende iemand die het leuk vond om in de wacht te staan. Die belde dan een nummer, stond in de wacht, en als ze aan de beurt was hing ze op. En dan belde ze een ander nummer om ook daar in de wacht te staan.
Dat was een heel bijzonder persoon
Ze kickte er enorm op. Het aftellen en dan ineens aan de beurt zijn. Heel leuk mens verder maar ze had bijzondere dingenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
WAT?!
Dat is inderdaad heel bijzonder
Ja en de telefoonrekening liep ook wel eens flink opquote:
Lekker danquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik hang telefonisch in de wacht, een stem vertelt mij net dat de gemiddelde wachttijd 303 seconden is
Wat fijn als je daar op kan kicken, dan heb je maar weinig nodigquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze kickte er enorm op. Het aftellen en dan ineens aan de beurt zijn. Heel leuk mens verder maar ze had bijzondere dingen
Ik snap niet wat er leuk aan isquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:25 schreef Prisha het volgende:
Ik kende iemand die het leuk vond om in de wacht te staan. Die belde dan een nummer, stond in de wacht, en als ze aan de beurt was hing ze op. En dan belde ze een ander nummer om ook daar in de wacht te staan.
Dan kan je je hele verhaal weer opnieuw beginnen, super irritant.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dan
Ik had gisteren weer met Ziggo dat als je bezig bent je verhaal te vertellen de verbinding in eens wordt verbroken. Of als je doorgeschakeld wordt de verbinding weg is
Wat een drama dat hele Ziggo
Ja dat zal wel, zonde van het geld eigenlijkquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja en de telefoonrekening liep ook wel eens flink op
Dat vinden wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:25 schreef Prisha het volgende:
Bijzonder klinkt vriendelijkerquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:47 schreef D. het volgende:
[..]
Dat vinden wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder?
Nee, dat vinden wij gewoon raar!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:47 schreef D. het volgende:
[..]
Dat vinden wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |