Nederlandse zomerquote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:15 schreef Prisha het volgende:
Ik dacht dat het een zomerse week zou worden
Hier was het heerlijk gisteren, vandaag ziet het er tot nu toe nog aardig bewolkt uit.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:15 schreef Prisha het volgende:
Yep.quote:
Hier was het gister ook bewolktquote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier was het heerlijk gisteren, vandaag ziet het er tot nu toe nog aardig bewolkt uit.
Maar ik heb goede hoop.
heyquote:
Waar goede gaten zijn is goede hoop?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier was het heerlijk gisteren, vandaag ziet het er tot nu toe nog aardig bewolkt uit.
Maar ik heb goede hoop.
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:21 schreef D. het volgende:
[..]
Waar goede gaten zijn is goede hoop?
Nee niksquote:
Poeh deze line up is fucking strak en coolquote:
Of de omvang van de baby.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
De aantal weeën is afhankelijk van hoe ieuw iets is
praat je tegen jezelf?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Poeh deze line up is fucking strak en cool![]()
dat ook jaquote:
quote:
Strakke lineupquote:
Ben blij dat het wat minder is dan gezegd eerlijk gezegdquote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:15 schreef Prisha het volgende:
Voor mijn nachtrust is het wel beter inderdaadquote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben blij dat het wat minder is dan gezegd eerlijk gezegd
Had het gisteren en eergisteren toch behoorlijk warm in de nacht bah bahquote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Voor mijn nachtrust is het wel beter inderdaad
Dat is wat minder danquote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had het gisteren en eergisteren toch behoorlijk warm in de nacht bah bah
Boven blijft de warmte best lang hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |