Hey GOAquote:
Was je op vakantie? Tijdje niet gezienquote:Op donderdag 17 augustus 2023 01:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Voelt als thuiskomen
Vorige week wel jaquote:Op donderdag 17 augustus 2023 01:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was je op vakantie? Tijdje niet gezien
O leuk. Heb je weer mooie herinneringen gemaakt. Zo week is snel voorbij hèquote:Op donderdag 17 augustus 2023 01:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vorige week wel ja![]()
Weekje Normandië, erg mooi
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 01:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk. Heb je weer mooie herinneringen gemaakt. Zo week is snel voorbij hè
Mooi daar en dat geluid van de vogels. . Ik zit nu een reisje langs de rivieren te kijken. Deze keer langs de moezel mooi natuur welden en prachtige gebouwen.quote:
Oh leuk.. die kijk ik ook weleensquote:Op donderdag 17 augustus 2023 02:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi daar en dat geluid van de vogels. . Ik zit nu een reisje langs de rivieren te kijken. Deze keer langs de moessel mooi natuur welden en prachtige gebouwen.
Heb het opgenomen voor nachten zoals dit 😉quote:Op donderdag 17 augustus 2023 02:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh leuk.. die kijk ik ook weleens
quote:
Morguh herenquote:
Maar ze hadden toch zeker ook wel sushi met vis?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kon kiezen uit sushi met: aardbei, kiwi, mango en banaan
Het is gebakken banaan geworden
GADVERDAMME!!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 07:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ze hadden toch zeker ook wel sushi met vis?
quote:
Haha nee. Ik typte deze nu maar weet dat ook niet eigenlijkquote:Op donderdag 17 augustus 2023 07:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik twijfel altijd tussen GATVERDAMME en GADVERDAMME, ben r nog niet uit wat het zou moeten zijn.
Ik ben benieuwd of jij er wijzer van wordt. Let me know!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 07:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha nee. Ik typte deze nu maar weet dat ook niet eigenlijk
Ik ga eens kijken of google helpt
Ja das het beste danquote:Op donderdag 17 augustus 2023 07:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat ik het dan maar om en om gebruik
En dat noemt zich spellcheckerquote:
Nee nee, maar er kon maar één tagje staan!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 07:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat noemt zich spellchecker![]()
Wait whut, je bent dat tagje kwijt
Maar dan wel met 4 weeënquote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:09 schreef Prisha het volgende:
ieuwwww keur ik goed![]()
Getverpielekes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |