Hulloquote:
Je hebt die serie en expeditie Robisonquote:
Dat had ie kunnen wetenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt die serie en expeditie Robison
Zit er wat voor je tussen?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:25 schreef engine het volgende:
Een bijzonder gezelschap hier in het hotel. Er is een soort meeting van 50+ (zowel de groep als de leeftijd) vrouwen die een Harley Davidson rijden.
De belangrijkste vraag des levens.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De vraag die ik mezelf iedere dag stel![]()
Hoe is het?
Gaat dat wel goed met je wijn?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgende keer houd ik mijn helm op.
Nee dat geloof ik nietquote:
Goed om te horenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De belangrijkste vraag des levens.
Met mij is alles prima, maar hoe is het met jou en waar heb jij uitgehangen?
Heb je ook meegekregen wie er in de finale zitquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:25 schreef engine het volgende:
Een bijzonder gezelschap hier in het hotel. Er is een soort meeting van 50+ (zowel de groep als de leeftijd) vrouwen die een Harley Davidson rijden.
Hoi hoiquote:
Dat klinkt goed, hoe lang ben je weg geweest? Best lange tijd volgens mij, knap dat je dat zolang voor elkaar hebt gekregen, maar nu toch weer in de valkuil getrapt.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goed om te horen![]()
Ik heb een lange FOK!antie gehouden, veel gewerkt en veel offline dingen gedaan.
En ik werd een beetje nostalgisch laatst dus nou ja nu zijn we weer hier.
Halloquote:
Haha even kijken hoe lang het duurt deze keerquote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, hoe lang ben je weg geweest? Best lange tijd volgens mij, knap dat je dat zolang voor elkaar hebt gekregen, maar nu toch weer in de valkuil getrapt.
Dat is vandaag precies 3 jaar geleden dat hij is overledenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hallo
[..]
Haha even kijken hoe lang het duurt deze keer![]()
Ik denk dat ik twee of drie jaar niet gepost heb. De laatste keer was vanwege Mo_Muffin
Oh echtquote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is vandaag precies 3 jaar geleden dat hij is overleden![]()
Toeval bestaat niet.
Ik heb er precies niks van gezien maar uiteraard weet ik dat welquote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je ook meegekregen wie er in de finale zitvan dat programma wat je volgt
Jawel maar ik heb heul geen motorrijbewijsquote:
Ah Mo 3 jaar alweer.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet.
Soms wel jaquote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jij vind dat nog leuk om naar te kijken?
Heb al genoeg naar gekeken, vind t niet leuk meerquote:
Moquote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet.
Nou jaquote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb al genoeg naar gekeken, vind t niet leuk meer
Sommige series kijken ik ook niet vaker dan 1 keer.. Films eigenlijk ook nietquote:
Flodder werd je mee overspoeld net als `Home alone en Sisiquote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sommige series kijken ik ook niet vaker dan 1 keer.. Films eigenlijk ook niet
Ja en dan is t niks meer aan en sommige films komen bij de ene zender op tv een week later op de andere zenderquote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Flodder werd je mee overspoeld net als `Home alone en Sisi
Ja, dat home alone iedere kerst ik snap niet dat mensen dat jaar in jaar uit mooi vindenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja en dan is t niks meer aan en sommige films komen bij de ene zender op tv een week later op de andere zender
Die film is hilarisch net als Bad Santa die kan ik elk jaar wel zienquote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat home alone iedere kerst ik snap niet dat mensen dat jaar in jaar uit mooi vinden
Ik vond het de eerste keer wel hele leuke film. En de tweede keer ook nog wel. Maar jaarlijks hoeft van mij ook weer niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Die film is hilarisch net als Bad Santa die kan ik elk jaar wel zien
Nou ja we zijn ook wel opgevoed met elk jaar Shirley Tempel elke kerst. Vond ik ook primaquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond het de eerste keer wel hele leuke film. En de tweede keer ook nog wel. Maar jaarlijks hoeft van mij ook weer niet.
Hoe hete die film ook weer?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja we zijn ook wel opgevoed met elk jaar Shirley Tempel elke kerst. Vond ik ook prima
Géén idee..quote:
Hey SBEquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:07 schreef Superbadeendje het volgende:
Home alone is alleen leuk als je het IQ van een achtjarige hebt.
Het is een meesterwerkquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:07 schreef Superbadeendje het volgende:
Home alone is alleen leuk als je het IQ van een achtjarige hebt.
The little princessquote:
Dat kutkind had alleen in The good son een briljante rol.quote:
Die ken ik dus nietquote:
Ok wat kortzichtigquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kutkind had alleen in The good son een briljante rol.
Kom op zeg, voor home alone ben ik toch wel 45 jaar te oud voor.quote:
Oh ik nietquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom op zeg, voor home alone ben ik toch wel 45 jaar te oud voor.
ET heb ik ook nog nooit gezien.quote:
Nou ja zegquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
ET heb ik ook nog nooit gezien.
Barbaarquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan heb je een ban om over films te pratenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ban's waren vroeger geloofwaardig en terecht. Tegenwoordig worden ze om de meest achterlijke reden uitgedeeld. Kus mijn reet maar met ban's.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan heb je een ban om over films te praten
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ban's waren vroeger geloofwaardig en terecht. Tegenwoordig worden ze om de meest achterlijke reden uitgedeeld. Kus mijn reet maar met ban's.
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ban's waren vroeger geloofwaardig en terecht. Tegenwoordig worden ze om de meest achterlijke reden uitgedeeld. Kus mijn reet maar met ban's.
Oh, ik wel hoor.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sommige series kijken ik ook niet vaker dan 1 keer.. Films eigenlijk ook niet
Dat snap ik dan weer niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, ik wel hoor.
Sommige series die ik vaker heb gezien staan ook wel aan als achtergrond geluid ipv een radio.
Dat zou ik dan weer heel onrustig vinden, de radio staat wel altijd aan, maar een serie op de achtergrond zou ik zo'n stoorzender vinden.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, ik wel hoor.
Sommige series die ik vaker heb gezien staan ook wel aan als achtergrond geluid ipv een radio.
Rare film, gaat tegen aan huidige 'waarden en normen' inquote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:12 schreef Soury het volgende:
Ik heb de "Soprano's" twee keer gezien en "Braking Bad"
Ik was een keer op een verjaardag en daar zat een hooghartig kereltje, neef van m'n girlvriend, een eikeltje.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:12 schreef Soury het volgende:
Ik heb de "Soprano's" twee keer gezien en "Braking Bad"
Tradities verschillenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:18 schreef StevenHyde het volgende:
Even terugkomen op home alone. Is heerlijke traditie om die met kerst te kijken. Kocht em zelfs op dvd zodat ik geen reclames had.
Hoi! In de sc, ik kom eran, ff de bus pakken die kant opquote:
Met een bus ga je hier niet komenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:39 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi! In de sc, ik kom eran, ff de bus pakken die kant op
Daag me niet uitquote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met een bus ga je hier niet komen
Misschien via BE of DE, maar niet via NLquote:
Jo hoi. Had Hamm nog gegoogledquote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:45 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jo hoi. Had Hamm nog gegoogled. Is een soort Ter Apel maar dan van Duitsland, las ik. Zal wel gezellig zijn daaro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |