Ban's waren vroeger geloofwaardig en terecht. Tegenwoordig worden ze om de meest achterlijke reden uitgedeeld. Kus mijn reet maar met ban's.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan heb je een ban om over films te praten
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ban's waren vroeger geloofwaardig en terecht. Tegenwoordig worden ze om de meest achterlijke reden uitgedeeld. Kus mijn reet maar met ban's.
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ban's waren vroeger geloofwaardig en terecht. Tegenwoordig worden ze om de meest achterlijke reden uitgedeeld. Kus mijn reet maar met ban's.
Oh, ik wel hoor.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sommige series kijken ik ook niet vaker dan 1 keer.. Films eigenlijk ook niet
Dat snap ik dan weer niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, ik wel hoor.
Sommige series die ik vaker heb gezien staan ook wel aan als achtergrond geluid ipv een radio.
Dat zou ik dan weer heel onrustig vinden, de radio staat wel altijd aan, maar een serie op de achtergrond zou ik zo'n stoorzender vinden.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, ik wel hoor.
Sommige series die ik vaker heb gezien staan ook wel aan als achtergrond geluid ipv een radio.
Rare film, gaat tegen aan huidige 'waarden en normen' inquote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:12 schreef Soury het volgende:
Ik heb de "Soprano's" twee keer gezien en "Braking Bad"
Ik was een keer op een verjaardag en daar zat een hooghartig kereltje, neef van m'n girlvriend, een eikeltje.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:12 schreef Soury het volgende:
Ik heb de "Soprano's" twee keer gezien en "Braking Bad"
Tradities verschillenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:18 schreef StevenHyde het volgende:
Even terugkomen op home alone. Is heerlijke traditie om die met kerst te kijken. Kocht em zelfs op dvd zodat ik geen reclames had.
Hoi! In de sc, ik kom eran, ff de bus pakken die kant opquote:
Met een bus ga je hier niet komenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:39 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi! In de sc, ik kom eran, ff de bus pakken die kant op
Daag me niet uitquote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met een bus ga je hier niet komen
Misschien via BE of DE, maar niet via NLquote:
Jo hoi. Had Hamm nog gegoogledquote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:45 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jo hoi. Had Hamm nog gegoogled. Is een soort Ter Apel maar dan van Duitsland, las ik. Zal wel gezellig zijn daaro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |