Zal bestquote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:58 schreef engine het volgende:
[..]rondom het treinstation is het hier 24/7 gezellig
Ik vind het wel een aparte stad maar zijn ook wel leuke dingen hier.
Ja klopt de omgeving is wel mooi.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 00:02 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zal best![]()
De omgeving was wel mooi, kan ik op basis v foto's die ik opzocht wel stellen. Had eerder nog nooit geheurd van Hamm.
"Lul"?quote:
Misschien kan je beter je smoel dichthouden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 00:19 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"Lul"?
Naar je nest dan, aansteller. Of ben je zo gefrustreerd over de gang v zaken op fok en wil je het daarom voor anderen wat verpesten en kom je hier even dapper doen voor je medekleuters? Wat een triest menneke
Droplulquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 00:25 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Op de spelfoutuh na. En nog wat dingen dan
Ik ga ook. Nighty Nightquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 00:27 schreef engine het volgende:
Ik moet eigenlijk ook zo maar eens gaan slapen
Zo ben jijquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 00:27 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Have a good night wank, misschien helpt het je wat![]()
[ afbeelding ]
Verdien je wel natuurlijk, onsportieve mutsquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 00:35 schreef aloa het volgende:
Zal me niks verbazen dat ik een ban krijg en meneer sly gewoon verder debiel kan doen
Ik denk dat dat je tegen zal vallen maatquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 00:35 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wat een zielig ventje ben jij![]()
Kom op de volgende meet, dan ga ik je zeker ff lekker knufflen. Dat heb jij nodig, lijkt het![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |