Boven de 33C ongeveer.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prangende vraag: Wat is voor jou al extreem?
ppff gelukkig, ik dacht dat ik de enige was die het niet erg vind.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:54 schreef Domnivoor het volgende:
En ik vind deze zomer primaDie extreme hitte mogen ze in het zuiden houden.
Na 5 maanden vertrek ik al weer, wel een beetje jammer want ik heb hier hele leuke collega's, maar ik vind het werk te saai en haal er geen voldoening uit, dus toen er een leuke vacature op mijn pad kwam heb ik daar op gesolliciteerd en ben ik daar aangenomen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nieuwe werkgever?? Wacht. Heb ik iets gemist?
Je had toch niet al te lang geleden een job switch gedaan? Ga je daar alweer weg
Ga maar gewoon werken danquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad lekker, dus 25-30 graden zou dan wel lekker zijn
Oh wat goed dat je die keuze dan kan maken. Je klonk destijds best enthousiast over je nieuwe job, maar dan dus toch niet helemaal wat je ervan verwacht had?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Na 5 maanden vertrek ik al weer, wel een beetje jammer want ik heb hier hele leuke collega's, maar ik vind het werk te saai en haal er geen voldoening uit, dus toen er een leuke vacature op mijn pad kwam heb ik daar op gesolliciteerd en ben ik daar aangenomen.
Weer terug de haven in, ik heb er zin in.
Havenarbeider!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Na 5 maanden vertrek ik al weer, wel een beetje jammer want ik heb hier hele leuke collega's, maar ik vind het werk te saai en haal er geen voldoening uit, dus toen er een leuke vacature op mijn pad kwam heb ik daar op gesolliciteerd en ben ik daar aangenomen.
Weer terug de haven in, ik heb er zin in.
Kun je die even hier heen doorsturen? #durfttevragenquote:
Die heeft vast een heel leuke vrouw thuis zittenquote:
Thanks!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh wat goed dat je die keuze dan kan maken. Je klonk destijds best enthousiast over je nieuwe job, maar dan dus toch niet helemaal wat je ervan verwacht had?
Wel heerlijk dat je dan zo snel iets nieuws hebt. Hopelijk dat dit beter bevalt. Dan nog maar een late feli met je nieuwe job![]()
Done!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je die even hier heen doorsturen? #durfttevragen
Zo was ik ook eigenlijk begonnen en toen zag ik nog een aantal leuke eendenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik dacht een thema te spotten in de vogeltjes, maar toen kwamen er nog meer!
Goedemorgen
Waarom?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:13 schreef pullup het volgende:
Ik had bijna een tweet van een panda op een bankje geplaatstDan was ik mooi door @:lovely uitgelachen
Ik klikte op de grote X om het te laten stoppenquote:
Had dan heel hard gelachenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:13 schreef pullup het volgende:
Ik had bijna een tweet van een panda op een bankje geplaatstDan was ik mooi door @:lovely uitgelachen
Gewoon even een kaartje dat ze aan je denken?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik vond net deze kaart van mijn nieuwe werkgever in de brievenbus![]()
[ afbeelding ]
Om mijn toekomstige werkplek nog even te laten zien en af te tellen, wel lief, maar bij mijn vorige kreeg ik chocoladequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:52 schreef D. het volgende:
[..]
Gewoon even een kaartje dat ze aan je denken?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om mijn toekomstige werkplek nog even te laten zien en af te tellen, wel lief, maar bij mijn vorige kreeg ik chocolade
Wat leuk zeg attentquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:42 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:02 schreef D. het volgende:
[..]
Die smelt nu
Krijg je vast in december
Klinkt logisch.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:02 schreef D. het volgende:
[..]
Die smelt nu
Krijg je vast in december
Ik overwoog te antwoorden met ‘da’s meestal als ik iets zeg’, maar bedacht me dat dat dan vooral in mijn hoofd isquote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik overwoog te antwoorden met ‘da’s meestal als ik iets zeg’, maar bedacht me dat dat dan vooral in mijn hoofd is
Wat voor bedrijf is het? Als je dat wil vertellen. Kan het aan het kaartje zo niet zien.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:42 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
De foto is inderdaad een beetje vaag en lastig te zien zo, maar het is een containerbedrijf, ze doen reparaties, op- en overslag, transport enzo.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:58 schreef engine het volgende:
[..]
Wat voor bedrijf is het? Als je dat wil vertellen. Kan het aan het kaartje zo niet zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |