Had dan heel hard gelachenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:13 schreef pullup het volgende:
Ik had bijna een tweet van een panda op een bankje geplaatstDan was ik mooi door @:lovely uitgelachen
Gewoon even een kaartje dat ze aan je denken?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik vond net deze kaart van mijn nieuwe werkgever in de brievenbus![]()
[ afbeelding ]
Om mijn toekomstige werkplek nog even te laten zien en af te tellen, wel lief, maar bij mijn vorige kreeg ik chocoladequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:52 schreef D. het volgende:
[..]
Gewoon even een kaartje dat ze aan je denken?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om mijn toekomstige werkplek nog even te laten zien en af te tellen, wel lief, maar bij mijn vorige kreeg ik chocolade
Wat leuk zeg attentquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:42 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:02 schreef D. het volgende:
[..]
Die smelt nu
Krijg je vast in december
Klinkt logisch.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:02 schreef D. het volgende:
[..]
Die smelt nu
Krijg je vast in december
Ik overwoog te antwoorden met ‘da’s meestal als ik iets zeg’, maar bedacht me dat dat dan vooral in mijn hoofd isquote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik overwoog te antwoorden met ‘da’s meestal als ik iets zeg’, maar bedacht me dat dat dan vooral in mijn hoofd is
Wat voor bedrijf is het? Als je dat wil vertellen. Kan het aan het kaartje zo niet zien.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:42 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
De foto is inderdaad een beetje vaag en lastig te zien zo, maar het is een containerbedrijf, ze doen reparaties, op- en overslag, transport enzo.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:58 schreef engine het volgende:
[..]
Wat voor bedrijf is het? Als je dat wil vertellen. Kan het aan het kaartje zo niet zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |