Had dan heel hard gelachenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:13 schreef pullup het volgende:
Ik had bijna een tweet van een panda op een bankje geplaatstDan was ik mooi door @:lovely uitgelachen
Gewoon even een kaartje dat ze aan je denken?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik vond net deze kaart van mijn nieuwe werkgever in de brievenbus![]()
[ afbeelding ]
Om mijn toekomstige werkplek nog even te laten zien en af te tellen, wel lief, maar bij mijn vorige kreeg ik chocoladequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:52 schreef D. het volgende:
[..]
Gewoon even een kaartje dat ze aan je denken?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om mijn toekomstige werkplek nog even te laten zien en af te tellen, wel lief, maar bij mijn vorige kreeg ik chocolade
Wat leuk zeg attentquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:42 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:02 schreef D. het volgende:
[..]
Die smelt nu
Krijg je vast in december
Klinkt logisch.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:02 schreef D. het volgende:
[..]
Die smelt nu
Krijg je vast in december
Ik overwoog te antwoorden met ‘da’s meestal als ik iets zeg’, maar bedacht me dat dat dan vooral in mijn hoofd isquote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik overwoog te antwoorden met ‘da’s meestal als ik iets zeg’, maar bedacht me dat dat dan vooral in mijn hoofd is
Do not wantquote:
Wat voor bedrijf is het? Als je dat wil vertellen. Kan het aan het kaartje zo niet zien.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:42 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
De foto is inderdaad een beetje vaag en lastig te zien zo, maar het is een containerbedrijf, ze doen reparaties, op- en overslag, transport enzo.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:58 schreef engine het volgende:
[..]
Wat voor bedrijf is het? Als je dat wil vertellen. Kan het aan het kaartje zo niet zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |