Had dan heel hard gelachenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:13 schreef pullup het volgende:
Ik had bijna een tweet van een panda op een bankje geplaatstDan was ik mooi door @:lovely uitgelachen
Gewoon even een kaartje dat ze aan je denken?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik vond net deze kaart van mijn nieuwe werkgever in de brievenbus![]()
[ afbeelding ]
Om mijn toekomstige werkplek nog even te laten zien en af te tellen, wel lief, maar bij mijn vorige kreeg ik chocoladequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:52 schreef D. het volgende:
[..]
Gewoon even een kaartje dat ze aan je denken?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om mijn toekomstige werkplek nog even te laten zien en af te tellen, wel lief, maar bij mijn vorige kreeg ik chocolade
Wat leuk zeg attentquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:42 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:02 schreef D. het volgende:
[..]
Die smelt nu
Krijg je vast in december
Klinkt logisch.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:02 schreef D. het volgende:
[..]
Die smelt nu
Krijg je vast in december
Ik overwoog te antwoorden met ‘da’s meestal als ik iets zeg’, maar bedacht me dat dat dan vooral in mijn hoofd isquote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik overwoog te antwoorden met ‘da’s meestal als ik iets zeg’, maar bedacht me dat dat dan vooral in mijn hoofd is
Wat voor bedrijf is het? Als je dat wil vertellen. Kan het aan het kaartje zo niet zien.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:42 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
De foto is inderdaad een beetje vaag en lastig te zien zo, maar het is een containerbedrijf, ze doen reparaties, op- en overslag, transport enzo.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:58 schreef engine het volgende:
[..]
Wat voor bedrijf is het? Als je dat wil vertellen. Kan het aan het kaartje zo niet zien.
quote:
Ah, internationale drugshandelquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 16:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De foto is inderdaad een beetje vaag en lastig te zien zo, maar het is een containerbedrijf, ze doen reparaties, op- en overslag, transport enzo.
Dacht even dat jij Naima was, maar dat lijkt me minder waarschijnlijk tochquote:
Ah dus toch. Dacht wel containers te zien jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 16:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De foto is inderdaad een beetje vaag en lastig te zien zo, maar het is een containerbedrijf, ze doen reparaties, op- en overslag, transport enzo.
Nee dat ben ik niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dacht even dat jij Naima was, maar dat lijkt me minder waarschijnlijk toch
Oh goeie tip ik maak het met spinazie gehakt salami en tougé en bechamel saus met blauwe en kaas en kaasquote:
Lekker, ik maak dat eigenlijk nooit, geen idee waarom niet, want ik vind het wel lekker.quote:
Oh dat is nog wel beterquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh goeie tip ik maak het met spinazie gehakt salami en tougé en bechamel saus met blauwe en kaas en kaas
Het is allemaal lekker en vergeet de knoflook niet. Oh en verse kruidenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh dat is nog wel beter![]()
Ik heb iets bolognese achtigs gemaakt met tomaat gehakt en wat groenten die ik nog had
Die kruiden heb ik niet vers, knof wel en veel kaas nogquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is allemaal lekker en vergeet de knoflook niet. Oh en verse kruiden [ link | afbeelding ]
Bak op balkon er zit ook tijm in die verstopt zich wel lekkerquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Die kruiden heb ik niet vers, knof wel en veel kaas nog
Die kruiden zien er lekker fris uitquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is allemaal lekker en vergeet de knoflook niet. Oh en verse kruiden [ link | afbeelding ]
net wat gepluktquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kruiden zien er lekker fris uit
Met Jaap en alquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Lekker afgeven op FOK! en de FOK!kers.![]()
O, wat een heerlijke reallifesoap was dit toch.![]()
En wat heerlijk politiek incorrect.quote:
Lang vervlogen tijdenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En wat heerlijk politiek incorrect.
Het houd ook niet opquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En wat heerlijk politiek incorrect.
Eet ze!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< BBQeud ondertussen wat spareribs
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lekker een stuk varken op de CO2 uitstotende BBQ .... dat telt ook hè
Lekker Gastquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lekker een stuk varken op de CO2 uitstotende BBQ .... dat telt ook hè
HI PB , Ondertussen verbrand ik een regenboogvlagquote:
Ik heb geen tuin maar ik zou elke dag vlees op de bbq gooienquote:
Ik heb in extreem verwarde kringen horen fluisteren dat zoiets ook op een balkon kan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen tuin maar ik zou elke dag vlees op de bbq gooien
Wij doen het gewoon. Schijt aan de VvE.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb in extreem verwarde kringen horen fluisteren dat zoiets ook op een balkon kan.
Mag dat eigenlijk bbqen op een balkon?
Ik ga het zeker niet proberen. Ik heb wel een grill die gaat binnen aanquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb in extreem verwarde kringen horen fluisteren dat zoiets ook op een balkon kan.
Mag dat eigenlijk bbqen op een balkon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |