Ik ben aan het afbouwenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O was je aan het werk dandacht dat je vrij was
In de bieb ja?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:46 schreef Domnivoor het volgende:
Hier is het ook lekker weer deze zomer
Hier was het woensdag ook bewolktquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar houd ik je aan, het weer van woensdag was prima, zo'n 25 graden, zon erbij
Hoelang nog?quote:
Daar is het altijd goed toeven 📚quote:
Vandaag, maar ik bedoel ik totaalquote:
O dan heb je het er helemaal opzitten daar?quote:
Waar ben je dan? Want ik vind de zomer hier een beetje tegenvallen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar is het altijd goed toeven 📚
Je bent hard aan het werk, zo te lezen.quote:
Maandag en dinsdag nog en dan is het klaar hier, de maandag erna begin ik bij mijn nieuwe werkgever.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vandaag, maar ik bedoel ik totaal
Vandaag thuis. Lang weekendquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar ben je dan? Want ik vind de zomer hier een beetje tegenvallen.
Nogal, ik ben hard aan weekend toequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je bent hard aan het werk, zo te lezen.
Owwwquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vandaag, maar ik bedoel ik totaal
Ja. Deze zomer is weer zoals ze vroeger waren.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker. En tevreden met het weer dus.
Ik wil mooi weer en zonnige dagen, extreme hitte mogen ze in het zuiden van Europa houdenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:54 schreef Domnivoor het volgende:
En ik vind deze zomer primaDie extreme hitte mogen ze in het zuiden houden.
Prangende vraag: Wat is voor jou al extreem?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:54 schreef Domnivoor het volgende:
En ik vind deze zomer primaDie extreme hitte mogen ze in het zuiden houden.
O lekker nog even een paar dagen vrij tussen door. Dat is dan wel weer mooiquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maandag en dinsdag nog en dan is het klaar hier, de maandag erna begin ik bij mijn nieuwe werkgever.
Ja dat is inderdaad lekker, dus 25-30 graden zou dan wel lekker zijnquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker nog even een paar dagen vrij tussen door. Dat is dan wel weer mooi
Nieuwe werkgever?? Wacht. Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maandag en dinsdag nog en dan is het klaar hier, de maandag erna begin ik bij mijn nieuwe werkgever.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |