Als je het zoveel drinkt moet je wel een goede uitzoeken natuurlijkquote:
Meestal is het andersomquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je het zoveel drinkt moet je wel een goede uitzoeken natuurlijk
Uh nee?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Meestal is het andersom
De veuldrinkers drinken goedkope shit... De genieters drinken qualiteit.quote:
óf de genieters maken kwaliteitquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De veuldrinkers drinken goedkope shit... De genieters drinken qualiteit.
Maar feel vree to differ.
Alleen is Koen een genieter en geen alcoholist voor zover ik weet. Dus die kan prima voor kwaliteitquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De veuldrinkers drinken goedkope shit... De genieters drinken qualiteit.
Maar feel vree to differ.
Hier, dit is exclusief, en redelijk onbetaalbaar ookquote:
Nu effe niet maar binnenkort zeker weer. Bubbelen en bruisen en borrelenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu het we dar toch over hebben... got something brewing?
hoeveel?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:06 schreef marcb1974 het volgende:
Prijzen vallen me zeer mee van die 2 merken
ohhh dat valt reuze mee. Voor het lekkere heb ik meestal merken van een euro of 20, 30 .quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Appleton Estate, ¤22,-
Santa Teresa 1796, ¤ 43,-
Zeg ik, valt mee,quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ohhh dat valt reuze mee. Voor het lekkere heb ik meestal merken van een euro of 20, 30 .
Maar voor mixen vind ik het zonde, daar gaat gewoon Captain Morgan oid in
wil het best ff proeven, maar betalen neuhquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeg ik, valt mee,
die andere link not so much
Ik had nog bier voor jou meegenomen de laatste keer, maar je was zo snel weg, die ligt hier weer in de kelder. Je naam staat nog op het etiketquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wil het best ff proeven, maar betalen neuh
tsja, verkeerd vallende alcohol waardoor de moeheid als een baksteen op me vielquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had nog bier voor jou meegenomen de laatste keer, maar je was zo snel weg, die ligt hier weer in de kelder. Je naam staat nog op het etiket
Tip: Blijf uit die kelder van Pris, zeker als je naam er op staat !!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wil het best ff proeven, maar betalen neuh
Jij staat daar ook nog inquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tip: Blijf uit die kelder van Pris, zeker als je naam er op staat !!
Jah ik weet nog.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, verkeerd vallende alcohol waardoor de moeheid als een baksteen op me viel
jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jah ik weet nog.
Zit ik nu op twee plekken met jou te praten
Als je nog meer van dit soort rare dingen zegt pakken we je rum afquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:38 schreef Koen66 het volgende:
op rustige momenten zouden slowchats best kunnen fuseren
Wut??? Dat is tegen de gedragscode van rumdrinkers: pak nooit rum af van een mede rum drinker. Never!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je nog meer van dit soort rare dingen zegt pakken we je rum af
Dan moet ie niet van die rare dingen zeggen hequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wut??? Dat is tegen de gedragscode van rumdrinkers: pak nooit rum af van een mede rum drinker. Never!
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je nog meer van dit soort rare dingen zegt pakken we je rum af
+7quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wut??? Dat is tegen de gedragscode van rumdrinkers: pak nooit rum af van een mede rum drinker. Never!
Kill it with firequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 01:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Schenkt je bij en mept wat in de rondte
yeah onverstaanbare taalquote:
Heyaquote:
Heyyquote:
Kleurige uil die had ik nog nooit gezien, een mooikequote:
Op weg naar Utrechtquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 07:47 schreef Dotteke het volgende:
Klik even geen filmpjes aan. Zit op prepaid internet en vreet date
Ben op weg naar brabant. Ja is vies klef benauwd weerquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 07:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Op weg naar Utrecht
Tropisch klef allemaal
Ik ben al in Brabantquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben op weg naar brabant. Ja is vies klef benauwd weer
Morguh, ben onderweg naar Bergen op Zoom.quote:
Da's bijna Zeeland!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh, ben onderweg naar Bergen op Zoom.
Hier regen onderweg bij jou ook?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 08:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Da's bijna Zeeland!
Ik ga zo op weg naar Boxtel
Volgens mij is het daar prima weer voorquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:01 schreef Prisha het volgende:
Ik op weg naar Almere. Dagje varen op de boot van m’n zusje.
Gezellig. Geniet er vanquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:01 schreef Prisha het volgende:
wat leuk, have funquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:01 schreef Prisha het volgende:
Veel plezier! ⛵quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:01 schreef Prisha het volgende:
Brabantquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |