Als je nog meer van dit soort rare dingen zegt pakken we je rum afquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:38 schreef Koen66 het volgende:
op rustige momenten zouden slowchats best kunnen fuseren
Wut??? Dat is tegen de gedragscode van rumdrinkers: pak nooit rum af van een mede rum drinker. Never!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je nog meer van dit soort rare dingen zegt pakken we je rum af
Dan moet ie niet van die rare dingen zeggen hequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wut??? Dat is tegen de gedragscode van rumdrinkers: pak nooit rum af van een mede rum drinker. Never!
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je nog meer van dit soort rare dingen zegt pakken we je rum af
+7quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wut??? Dat is tegen de gedragscode van rumdrinkers: pak nooit rum af van een mede rum drinker. Never!
Kill it with firequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 01:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Schenkt je bij en mept wat in de rondte
yeah onverstaanbare taalquote:
Heyaquote:
Heyyquote:
Kleurige uil die had ik nog nooit gezien, een mooikequote:
Op weg naar Utrechtquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 07:47 schreef Dotteke het volgende:
Klik even geen filmpjes aan. Zit op prepaid internet en vreet date
Ben op weg naar brabant. Ja is vies klef benauwd weerquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 07:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Op weg naar Utrecht
Tropisch klef allemaal
Ik ben al in Brabantquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben op weg naar brabant. Ja is vies klef benauwd weer
Morguh, ben onderweg naar Bergen op Zoom.quote:
Da's bijna Zeeland!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh, ben onderweg naar Bergen op Zoom.
Hier regen onderweg bij jou ook?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 08:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Da's bijna Zeeland!
Ik ga zo op weg naar Boxtel
Volgens mij is het daar prima weer voorquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:01 schreef Prisha het volgende:
Ik op weg naar Almere. Dagje varen op de boot van m’n zusje.
Gezellig. Geniet er vanquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:01 schreef Prisha het volgende:
wat leuk, have funquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:01 schreef Prisha het volgende:
Veel plezier! ⛵quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:01 schreef Prisha het volgende:
Brabantquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |