Verwijdering van Eigenwijzenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wij doen het gewoon. Schijt aan de VvE.

Tja, de buurten hollen achteruit.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand hier in de wijk draait Bon Jovi

Zelfs een VvE werkt niet meerquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja, de buurten hollen achteruit.

Altijd nog beter dan Marco Schuitmakerquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand hier in de wijk draait Bon Jovi

ETquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand nog iets leuks en of uitdagends om te kijken?

Nooit van gehoord. En iets zegt me dat ik dat waarschijnlijk ook graag zo wil houden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan Marco Schuitmaker

Ik ken dat gevoel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. En iets zegt me dat ik dat waarschijnlijk ook graag zo wil houden.

Ai ai aiiiiquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan Marco Schuitmaker

Ik ga het je zelfs niet aan doen om de youtube te postenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. En iets zegt me dat ik dat waarschijnlijk ook graag zo wil houden.

Lekker spareribsquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mjom mjom mjom
[ afbeelding ]

Wat doet die wortel daar?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mjom mjom mjom
[ afbeelding ]

Rare naam wel...quote:

In dat groene knijp dingquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Waar zie jij een wortel?

Geniet met Pietquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand nog iets leuks en of uitdagends om te kijken?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra

quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geniet met Piet Je onderschat mijn IQ !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je onderschat mijn IQ !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Keyboard Knight
Keyboard Knight

Heb je er nou een tuinschaar bijliggen om ze te knippenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mjom mjom mjom
[ afbeelding ]

Had gekundquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je er nou een tuinschaar bijliggen om ze te knippen

Is dat de vergrotende trap van met het mes op tafel?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Had gekund
Maar ik heb gewoon een tuinschaar liggen op mijn tuintafel

Tussen dat en het vuur aan de schenen...quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat de vergrotende trap van met het mes op tafel?

De fik erin!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tussen dat en het vuur aan de schenen...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |