quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Duh!
Het was een heel gevecht!!
Maar ik heb gewonnen
Of uit een liedje. Niet zomaar een plaats ook.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Overigens reed ik vorige week nog langs Waterloo, ergens surreal als je langs een actuele plaats rijd of bent die je kent uit de geschiedenis.
Ja,,, achteraf ..nu we het er over hebben.. maar heb wel dit gezien vanuit mijn stalen ros:quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Of uit een liedje. Niet zomaar een plaats ook.
Alleen langs gereden?
Lijkt op de pyramide in Austerlitz met een Leeuw + voetbal er bovenop. Die in Austerlitz was voor Napoleon gebouwd.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja,,, achteraf ..nu we het er over hebben.. maar heb wel dit gezien vanuit mijn stalen ros:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Too late. Die zit al in mijn hoofdquote:
Ja! whaa hetzelfde zat ik me ook daarnet te bedenken.. wat is dat toch met Nappie en de Pyra's?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Lijkt op de pyramide in Austerlitz met een Leeuw + voetbal er bovenop. Die in Austerlitz was voor Napoleon gebouwd.
Dan huur je daar iemand voor inquote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Altijd ff lekker zwelgen in zelfellende
Hoort bij het weekend hequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had bij de barbecue vanavond 2 rum-cola's
Koen met rumquote:
Welke drink je?quote:
zo dan, exclusief typequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welke drink je?
Santa Teresa 1796 of Appleton Estate?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |