Is toch op z'n minst vals te noemen..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nu ligt het aan Isaac? Isaac speelt het gewoon slim en speelt in op de naïviteit van Wendy
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:59 schreef RobjeGeus het volgende:
Waarom laten ze niet beide in 1 stream zien ? Hoe ver is Erik ?
Klopt maar dat neemt niet weg dat ze dus ook niet te vertrouwen is. Ze stemt nu toch ook op iemand uit haar eigen groepje. Weliswaar haar nieuwe groepje..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:56 schreef xsaskiax het volgende:
Ik snap Wendy heel goed, je probeert jezelf toch te redden als puntje bij paaltje komt.
Als je dan de keuze krijgt dat er op iemand anders gestemd gaat worden, dan pak je die.
Dat is ook het spel spelen.
Ze zei gelijk tegen Isaac te willen als het zou moeten, dat vind ik echt niet laf, integendeel
en laat nou maar eens iemand anders met z'n kop op het scherm komen, groot gelijk!!!
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:01 schreef Frummelie het volgende:
Ik blaas elke keer stiekem naar de toren van in Imi...
Frummel is echt top.quote:
Hij kan niet klaverjassen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:02 schreef renevanlaaren het volgende:
ben benieuwd wat voor smoes ze straks hebben, als immy verliest
dacht het niet. als ze om 5 uur maar klaar zijn dan ga ik etenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:02 schreef xsaskiax het volgende:
Zo te zien is het maar goed dat ze bijtijds begonnen zijn....... dit kan nog wel even gaan duren.
Is er een maximumtijd aan verbonden??
misschien komen ze daar over een uur wel op terugquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:01 schreef RobjeGeus het volgende:
En ze moeten er 3 bouwen ? Dan kan het nog wel even duren...
Je kunt alvast de aardappelen schillen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:03 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
dacht het niet. als ze om 5 uur maar klaar zijn dan ga ik eten
eliminatie is hetquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:04 schreef 5thencounter het volgende:
Valt er wat te verdienen? Erik kan wel stoppen bij 3 huisjes
Een enkele reis is er te verdienen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:04 schreef 5thencounter het volgende:
Bij het paalzitten,waar ik 24 uur aanwezig was, moesten ze wel staan hoor.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:04 schreef xsaskiax het volgende:
Daarom hebben ze natuurlijk stoelen voor de scheidsrechters neergezet..... anders moeten die mannen uren op hun poten staan en dat willen ze natuurlijk ook niet he (ARBO)
Eliminatie. Drie treden. lees verder even terugquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:04 schreef 5thencounter het volgende:
Het is een eliminatie mijn beste.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:04 schreef 5thencounter het volgende:
Omg....waar haal je het vandaan..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:05 schreef Frummelie het volgende:
Erik moet de kaarten even langs zijn bamboe onderhose halen, worden ze lekker stroef...
Blijven ze lekker plakkenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:05 schreef Frummelie het volgende:
Erik moet de kaarten even langs zijn bamboe onderhose halen, worden ze lekker stroef...
gaat erik zo vast doen, die likt overal aanquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:06 schreef xdiashalizx het volgende:
Misschien likken aan die kaarten, blijven ze plakken..
Neuspulkje als lijmquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:06 schreef 5thencounter het volgende:
Mag 'ie niet effe aan de kaartej likken? scheelt een beetje
Ik denk wel dat dat de tactiek isquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:06 schreef 5thencounter het volgende:
Mag 'ie niet effe aan de kaartej likken? scheelt een beetje
Al doende leren zequote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij het paalzitten,waar ik 24 uur aanwezig was, moesten ze wel staan hoor.
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:08 schreef spapaars het volgende:
Begin met de sterkste kaarten als basis Erik, dus de aas heer dame enz
Is op beide streams 1 te zienquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:59 schreef RobjeGeus het volgende:
Waarom laten ze niet beide in 1 stream zien ? Hoe ver is Erik ?
Uit m'n hoofd hoed...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:06 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Omg....waar haal je het vandaan..![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:08 schreef spapaars het volgende:
Begin met de sterkste kaarten als basis Erik, dus de aas heer dame enz
Ik ga even boodschappen doen,dit gaat wel even duren.quote:
Kan weer lang gaan duren dusquote:
Enorm dom !!!!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:09 schreef lisetje72 het volgende:
Hoe dom is het dat ze geen Isaac of Marchiano erop hebben gezet.....
Jij durft, ik heb mijn vriend erop uit gestuurd..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga even boodschappen doen,dit gaat wel even duren.
Idd.. een keer niet in zijn mond stoppen maar aan de kaarten smerenquote:
Na een uur waarschijnlijkquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:10 schreef HopScotch het volgende:
Benieuwd of ze gaan zeggen dat 1 toren ook voldoende is.
Nee ik ook niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:10 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik zou hier geen geduld voor hebben.
Ikquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:12 schreef Frummelie het volgende:
Potver, wie zit die van Erik om te blazen... kappen nou...
Is het eigenlijk wel mogelijk met nieuw kaarten net uit de verpakking?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:12 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.
Heb net ff geprobeerd. 8 kaarten is makkelijk en dan de laatste 4 stort de boel in..
Dat deed ik 2x en nu liggen die kaarten op de grond.
Wat een rot opdracht.
Ja ze kunnen toch allebei op 1 stream laten zien...irritant is ditquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:13 schreef Hoempah het volgende:
[..]![]()
stream 1 Imadiddin en stream 2 Erik
nog een geluk dat ruppie niet moest, die had ze door zijn gleuff getrokken als pinpasquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:12 schreef 5thencounter het volgende:
Imie heeft een hoepeltje in zijn kaarten gebogen, is niet handig zo weinig raakvlak
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:14 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
nog een geluk dat ruppie niet moest, die had ze door zijn gleuff getrokken als pinpas
Of ze krijgen een tijdslimiet, anders beiden naar huis.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:14 schreef Harry het volgende:
Ze gaan straks de regels aanpassen, lijk mij.
Als het te lang gaat duren, zou ik daar niet van opkijkenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:14 schreef Harry het volgende:
Ze gaan straks de regels aanpassen, lijk mij.
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of ze krijgen een tijdslimiet, anders beiden naar huis.
En ik moest lachen toen die bij hem instorten voor de zoveelste keerquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:14 schreef Wibehh het volgende:
Kijk Imi lachen na het instorten van Erik zijn kaarten![]()
Karten.. probeer je nu Ima te imiterenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:14 schreef woxxel het volgende:
Ze mogen de karten buigen.
Waarom doen ze dat niet
Ze mogen de kaarten niet buigenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:14 schreef woxxel het volgende:
Ze mogen de karten buigen.
Waarom doen ze dat niet
Likken mocht nietquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:16 schreef lojanda het volgende:
Ima likt toch altijd aan zijn sigaret.. werkt misschien ook wel bij de kaarten.
Ik begin te geloven van niet. Mijn pak kaarten was oud. Als het had gemoeten dan was het mij gelukt in 10 minuten ofzo.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:13 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Is het eigenlijk wel mogelijk met nieuw kaarten net uit de verpakking?
Oké dat wist ik niet..quote:
Ja precies!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik begin te geloven van niet. Mijn pak kaarten was oud. Als het had gemoeten dan had het mij gelukt in 10 minuten ofzo.
Nieuwe kaarten zijn glad. Als je die gaat schudden vliegen ze alle kanten op.
en ik zit met een koptelefoon op. waarom eigenlijkquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:19 schreef chufi het volgende:
Leuke is dat de rest stil moet zijn ...
Voorals direkt kei hard de zoemer gaat en je de tering kan schrikkenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:20 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
en ik zit met een koptelefoon op. waarom eigenlijk
Een beetje valsspelen iddquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:21 schreef 5thencounter het volgende:
Jaja, ik zag het wel...![]()
[ afbeelding ]
Naar huis met die vent...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:21 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Of beide weer blijven, komen we nooit van ze af...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:23 schreef xsaskiax het volgende:
Als het ze geen van beiden lukt, zouden ze dan allebei naar huis moeten (het is maar een idee) ??
Het zal wel weer iets lafs worden zoals wie het eerste 3 huisjes heeft binnen 60 secquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:23 schreef xsaskiax het volgende:
Als het ze geen van beiden lukt, zouden ze dan allebei naar huis moeten (het is maar een idee) ??
Snickers. Heel duur merk voor werkkleding.quote:[ afbeelding ] Op woensdag 9 augustus 2023 13:18 schreef Hoempah het volgende:
Die close up van Erik zijn snicker hoeft niet hoor
Staat er nou snicker op zijn riem?
buigen mag, vouwen niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:25 schreef 5thencounter het volgende:
Imie doet het wéér.. staat gewoon openlijk de kaarten te buigen
Afgnasiton in bochtquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:25 schreef 5thencounter het volgende:
Dat doet Erik ook. Er is ook niet gezegd dat dat niet mag volgens mij.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:25 schreef 5thencounter het volgende:
Buigen mag is gezegd, vouwen of nat maken nietquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:26 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Dat doet Erik ook. Er is ook niet gezegd dat dat niet mag volgens mij.
Ohw. als het een spelregel is zou ik ze helemaal hoepel vouwen, dan blijven ze helemáál niet meer staanquote:
Ja echt he..op mijn lijstje staat stofzuigen, dweilen, gasfornuis.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:26 schreef xsaskiax het volgende:
En wat doe jij op de woensdagmiddag?
ohhhhhh ik zit naar 2 idioten te kijken die tevergeefs proberen een kaartenhuis te bouwen.....
Houd daar toch eens me op. Hij praat beter Nederlands, dan wij zijn taal.quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bij Imi zit er steeds een vlieg... die wil graag op zijn huis landen
Dat mag niet dat is hulp van buitenaf 😉quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:29 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]i have become fly, destroyer of cards
Moeten ze er drie maken?quote:
Dan moet de vlieg toch nog 'even' wachten.... kan nog wel een uurtje of langer duren voordat het klaar isquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
met 15 kaarten een kaartenhuis maken en dat 3 xquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:32 schreef Frummelie het volgende:
Ik weet niet eens wat ze moeten doen, hoe hoog, hoe breed... ik ben ook echt een Frummie hoor..
Erik is het verst gekomen tot nu toe.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:32 schreef Adat231 het volgende:
wie is er tot nu toe het hoogst gekomen? of alle 2 even hoog?
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:31 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ja maar als immy er een heeft en erik niet veranderen ze de regels
3 etagesquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
met 15 kaarten een kaartenhuis maken en dat 3 x
Oh ik dacht 12 kaarten, 15 is nog moeilijker..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
met 15 kaarten een kaartenhuis maken en dat 3 x
vouwen mocht nietquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:21 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeg ik ook, waarschijnlijk is het al the real deal.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:36 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Is dit meteen echt of eerst nog oefenen?
voor het eggiequote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:36 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Is dit meteen echt of eerst nog oefenen?
dat door de lengte buigen is alleen maar nadeel volgens mij. veel minder wrijving/weerstandquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:38 schreef Tascha071 het volgende:
Imi lijkt t wel door te hebben. De kaarten moeten elkaar niet raken. Maar t lukt nirt
Ze moeten 3 van die dingen bouwen? Dat lijkt me redelijk onmogelijk als ik dit zo zie.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:39 schreef MacDeMarco het volgende:
Denk je na die eerste ''yes eindelijk gehaald'' moet je er nog twee
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze moeten 3 van die dingen bouwen? Dat lijkt me redelijk onmogelijk als ik dit zo zie.
In dit tempo duurt het eerder 24 dagenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:40 schreef Effekieke het volgende:
Is het toch nog een 24 uur opdracht 😀
Misschien staan ze daar nog als het programma is afgelopen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:40 schreef Effekieke het volgende:
Is het toch nog een 24 uur opdracht 😀
Ik dacht dat er gezegd was niet afleidenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:42 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik hoorde iemand ''Immi'' fluisteren?
Mag dat?
Okquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:45 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
i kast opgeruimd en het zwembad afgebroken
Erik is secuur, rustig, methodisch.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:46 schreef mootie het volgende:
Denk alleen dat Erik minder snel ontmoedigd zal raken dan imi.
Erik heeft een doel en wijkt daar dan niet vanaf.
Hmm hij oogde net al een paar keer tamelijk gefrustreerd.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:46 schreef mootie het volgende:
Denk alleen dat Erik minder snel ontmoedigd zal raken dan imi.
Erik heeft een doel en wijkt daar dan niet vanaf.
Nee, gewoon nee, jij hebt er geen oog voorquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:47 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Hmm hij oogde net al een paar keer tamelijk gefrustreerd.
Ze hebben er 2 klaar, maar die zijn onzichtbaar.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:48 schreef lojanda het volgende:
Zijn ze nu nog steeds met het eerste kaartenhuis bezig?
ja nog steeds niet gelukt bij beidenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:48 schreef lojanda het volgende:
You know nothingquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee, jij hebt er geen oog voor
Hij kijkt heel vaak naar Erik.quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:48 schreef lojanda het volgende:
Zo het nu gaat, oneindig.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:50 schreef realkijkers het volgende:
Enrique kan dit.
Ben wel benieuwd wat de tijdslimiet is.
Ik gok eentje. Of tijdslimiet inderdaad.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:50 schreef mootie het volgende:
Hmmm hier gaat de Febo wel iets mee doen.
Of wie er het verst komt in 3 uur, of maar 2 torens. Gaat hem anders niet worden.
Dat gaat hem toch nooit worden en die ruggen van zequote:
Erik is dat wel gewend, die werkt iedere dag wel zo in de loods.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:50 schreef HopScotch het volgende:
Ik zou last van m'n rug krijgen trouwens de hele tijd zo gebogen over die tafel. Dat doet Ima dan wel weer handig.
Of ze mogen er een hulpje bijhalen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:51 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ik gok eentje. Of tijdslimiet inderdaad.
zet maar weer opquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:45 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
i kast opgeruimd en het zwembad afgebroken
Ik zag het ook.. was wel grappigquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:52 schreef Wibehh het volgende:
Martin op zijn insta even een video gemaakt met 3 kaartenhuizen
Mag Jasper terugkomen.quote:
Nee joh, Febo laat dan imma weer winnen.quote:
Wat als er nu een vlieg land op zijn kaartenhuis en die stort in?quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze hebben er 2 klaar, maar die zijn onzichtbaar.
Vandaar speeksel, nat maken, dat droogt op en maakt stroef.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:56 schreef Frummelie het volgende:
Dit is toch geen doen met die gladde kaarten..
Pech?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat als er nu een vlieg land op zijn kaartenhuis en die stort in?
Ahh ik zie nu dat hij de eerste maar heeft over geslagen![]()
Moet een aantal seconden blijven staan.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat als er nu een vlieg land op zijn kaartenhuis en die stort in?
Klop vroegâh kon je van kartonnen kaarten met versleten randen hele hoge torens bouwen jaquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:56 schreef Frummelie het volgende:
Dit is toch geen doen met die gladde kaarten..
Dat ziet er goed uitquote:
Links onder op de tafel een tube lijmquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zag het ook.. was wel grappig![]()
Dat gaat hier nooit gebeuren
Niet vreemd denk ik, stroever maken..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:58 schreef juul. het volgende:
Wat doet Immi vreemd, kaarten in zijn zak stoppen, vervolgens eruit halen en over zijn trui wrijven
Statisch opladen, dan springen zo leuk inelkaarquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:58 schreef juul. het volgende:
Wat doet Immi vreemd, kaarten in zijn zak stoppen, vervolgens eruit halen en over zijn trui wrijven
Tis een hoge tafel... hebben ze een barkruk? Ja die hebben toen toch gekocht voor die cocktail/beach partyquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:57 schreef Frummelie het volgende:
Als ik Erik was zou ik om een stoel vragen... zo krom staan met dat lange lijf is ook doodvermoeiend...
Vroegah toen alles nog goed was..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klop vroegâh kon je van kartonnen kaarten met versleten randen hele hoge torens bouwen ja
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Statisch opladen, dan springen zo leuk inelkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |