Zo het nu gaat, oneindig.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:50 schreef realkijkers het volgende:
Enrique kan dit.
Ben wel benieuwd wat de tijdslimiet is.
Ik gok eentje. Of tijdslimiet inderdaad.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:50 schreef mootie het volgende:
Hmmm hier gaat de Febo wel iets mee doen.
Of wie er het verst komt in 3 uur, of maar 2 torens. Gaat hem anders niet worden.
Dat gaat hem toch nooit worden en die ruggen van zequote:
Erik is dat wel gewend, die werkt iedere dag wel zo in de loods.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:50 schreef HopScotch het volgende:
Ik zou last van m'n rug krijgen trouwens de hele tijd zo gebogen over die tafel. Dat doet Ima dan wel weer handig.
Of ze mogen er een hulpje bijhalen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:51 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ik gok eentje. Of tijdslimiet inderdaad.
zet maar weer opquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:45 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
i kast opgeruimd en het zwembad afgebroken
Ik zag het ook.. was wel grappigquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:52 schreef Wibehh het volgende:
Martin op zijn insta even een video gemaakt met 3 kaartenhuizen
Mag Jasper terugkomen.quote:
Nee joh, Febo laat dan imma weer winnen.quote:
Wat als er nu een vlieg land op zijn kaartenhuis en die stort in?quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze hebben er 2 klaar, maar die zijn onzichtbaar.
Vandaar speeksel, nat maken, dat droogt op en maakt stroef.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:56 schreef Frummelie het volgende:
Dit is toch geen doen met die gladde kaarten..
Pech?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat als er nu een vlieg land op zijn kaartenhuis en die stort in?
Ahh ik zie nu dat hij de eerste maar heeft over geslagen![]()
Moet een aantal seconden blijven staan.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat als er nu een vlieg land op zijn kaartenhuis en die stort in?
Klop vroegâh kon je van kartonnen kaarten met versleten randen hele hoge torens bouwen jaquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:56 schreef Frummelie het volgende:
Dit is toch geen doen met die gladde kaarten..
Dat ziet er goed uitquote:
Links onder op de tafel een tube lijmquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zag het ook.. was wel grappig![]()
Dat gaat hier nooit gebeuren
Niet vreemd denk ik, stroever maken..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:58 schreef juul. het volgende:
Wat doet Immi vreemd, kaarten in zijn zak stoppen, vervolgens eruit halen en over zijn trui wrijven
Statisch opladen, dan springen zo leuk inelkaarquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:58 schreef juul. het volgende:
Wat doet Immi vreemd, kaarten in zijn zak stoppen, vervolgens eruit halen en over zijn trui wrijven
Tis een hoge tafel... hebben ze een barkruk? Ja die hebben toen toch gekocht voor die cocktail/beach partyquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:57 schreef Frummelie het volgende:
Als ik Erik was zou ik om een stoel vragen... zo krom staan met dat lange lijf is ook doodvermoeiend...
Vroegah toen alles nog goed was..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klop vroegâh kon je van kartonnen kaarten met versleten randen hele hoge torens bouwen ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |