vouwen mocht nietquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:21 schreef 5thencounter het volgende:
Jaja, ik zag het wel...![]()
[ afbeelding ]
Vroeg ik ook, waarschijnlijk is het al the real deal.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:36 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Is dit meteen echt of eerst nog oefenen?
voor het eggiequote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:36 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Is dit meteen echt of eerst nog oefenen?
dat door de lengte buigen is alleen maar nadeel volgens mij. veel minder wrijving/weerstandquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:38 schreef Tascha071 het volgende:
Imi lijkt t wel door te hebben. De kaarten moeten elkaar niet raken. Maar t lukt nirt
Ze moeten 3 van die dingen bouwen? Dat lijkt me redelijk onmogelijk als ik dit zo zie.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:39 schreef MacDeMarco het volgende:
Denk je na die eerste ''yes eindelijk gehaald'' moet je er nog twee
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze moeten 3 van die dingen bouwen? Dat lijkt me redelijk onmogelijk als ik dit zo zie.
In dit tempo duurt het eerder 24 dagenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:40 schreef Effekieke het volgende:
Is het toch nog een 24 uur opdracht 😀
Misschien staan ze daar nog als het programma is afgelopen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:40 schreef Effekieke het volgende:
Is het toch nog een 24 uur opdracht 😀
Ik dacht dat er gezegd was niet afleidenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:42 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik hoorde iemand ''Immi'' fluisteren?
Mag dat?
Okquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:45 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
i kast opgeruimd en het zwembad afgebroken
Erik is secuur, rustig, methodisch.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:46 schreef mootie het volgende:
Denk alleen dat Erik minder snel ontmoedigd zal raken dan imi.
Erik heeft een doel en wijkt daar dan niet vanaf.
Hmm hij oogde net al een paar keer tamelijk gefrustreerd.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:46 schreef mootie het volgende:
Denk alleen dat Erik minder snel ontmoedigd zal raken dan imi.
Erik heeft een doel en wijkt daar dan niet vanaf.
Nee, gewoon nee, jij hebt er geen oog voorquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:47 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Hmm hij oogde net al een paar keer tamelijk gefrustreerd.
Ze hebben er 2 klaar, maar die zijn onzichtbaar.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:48 schreef lojanda het volgende:
Zijn ze nu nog steeds met het eerste kaartenhuis bezig?
ja nog steeds niet gelukt bij beidenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:48 schreef lojanda het volgende:
You know nothingquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee, jij hebt er geen oog voor
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:48 schreef lojanda het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |