Ikquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:12 schreef Frummelie het volgende:
Potver, wie zit die van Erik om te blazen... kappen nou...
Is het eigenlijk wel mogelijk met nieuw kaarten net uit de verpakking?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:12 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.
Heb net ff geprobeerd. 8 kaarten is makkelijk en dan de laatste 4 stort de boel in..
Dat deed ik 2x en nu liggen die kaarten op de grond.
Wat een rot opdracht.
Ja ze kunnen toch allebei op 1 stream laten zien...irritant is ditquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:13 schreef Hoempah het volgende:
[..]![]()
stream 1 Imadiddin en stream 2 Erik
nog een geluk dat ruppie niet moest, die had ze door zijn gleuff getrokken als pinpasquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:12 schreef 5thencounter het volgende:
Imie heeft een hoepeltje in zijn kaarten gebogen, is niet handig zo weinig raakvlak
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:14 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
nog een geluk dat ruppie niet moest, die had ze door zijn gleuff getrokken als pinpas
Of ze krijgen een tijdslimiet, anders beiden naar huis.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:14 schreef Harry het volgende:
Ze gaan straks de regels aanpassen, lijk mij.
Als het te lang gaat duren, zou ik daar niet van opkijkenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:14 schreef Harry het volgende:
Ze gaan straks de regels aanpassen, lijk mij.
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of ze krijgen een tijdslimiet, anders beiden naar huis.
En ik moest lachen toen die bij hem instorten voor de zoveelste keerquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:14 schreef Wibehh het volgende:
Kijk Imi lachen na het instorten van Erik zijn kaarten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |