Eliminatie. Drie treden. lees verder even terugquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:04 schreef 5thencounter het volgende:
Valt er wat te verdienen? Erik kan wel stoppen bij 3 huisjes
Het is een eliminatie mijn beste.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:04 schreef 5thencounter het volgende:
Valt er wat te verdienen? Erik kan wel stoppen bij 3 huisjes
Omg....waar haal je het vandaan..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:05 schreef Frummelie het volgende:
Erik moet de kaarten even langs zijn bamboe onderhose halen, worden ze lekker stroef...
Blijven ze lekker plakkenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:05 schreef Frummelie het volgende:
Erik moet de kaarten even langs zijn bamboe onderhose halen, worden ze lekker stroef...
gaat erik zo vast doen, die likt overal aanquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:06 schreef xdiashalizx het volgende:
Misschien likken aan die kaarten, blijven ze plakken..
Neuspulkje als lijmquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:06 schreef 5thencounter het volgende:
Mag 'ie niet effe aan de kaartej likken? scheelt een beetje
Ik denk wel dat dat de tactiek isquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:06 schreef 5thencounter het volgende:
Mag 'ie niet effe aan de kaartej likken? scheelt een beetje
Al doende leren zequote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij het paalzitten,waar ik 24 uur aanwezig was, moesten ze wel staan hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |