Is toch op z'n minst vals te noemen..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nu ligt het aan Isaac? Isaac speelt het gewoon slim en speelt in op de naïviteit van Wendy
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:59 schreef RobjeGeus het volgende:
Waarom laten ze niet beide in 1 stream zien ? Hoe ver is Erik ?
Klopt maar dat neemt niet weg dat ze dus ook niet te vertrouwen is. Ze stemt nu toch ook op iemand uit haar eigen groepje. Weliswaar haar nieuwe groepje..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:56 schreef xsaskiax het volgende:
Ik snap Wendy heel goed, je probeert jezelf toch te redden als puntje bij paaltje komt.
Als je dan de keuze krijgt dat er op iemand anders gestemd gaat worden, dan pak je die.
Dat is ook het spel spelen.
Ze zei gelijk tegen Isaac te willen als het zou moeten, dat vind ik echt niet laf, integendeel
en laat nou maar eens iemand anders met z'n kop op het scherm komen, groot gelijk!!!
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:01 schreef Frummelie het volgende:
Ik blaas elke keer stiekem naar de toren van in Imi...
Frummel is echt top.quote:
Hij kan niet klaverjassen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:02 schreef renevanlaaren het volgende:
ben benieuwd wat voor smoes ze straks hebben, als immy verliest
dacht het niet. als ze om 5 uur maar klaar zijn dan ga ik etenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:02 schreef xsaskiax het volgende:
Zo te zien is het maar goed dat ze bijtijds begonnen zijn....... dit kan nog wel even gaan duren.
Is er een maximumtijd aan verbonden??
misschien komen ze daar over een uur wel op terugquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:01 schreef RobjeGeus het volgende:
En ze moeten er 3 bouwen ? Dan kan het nog wel even duren...
Je kunt alvast de aardappelen schillen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:03 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
dacht het niet. als ze om 5 uur maar klaar zijn dan ga ik eten
eliminatie is hetquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:04 schreef 5thencounter het volgende:
Valt er wat te verdienen? Erik kan wel stoppen bij 3 huisjes
Een enkele reis is er te verdienen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:04 schreef 5thencounter het volgende:
Bij het paalzitten,waar ik 24 uur aanwezig was, moesten ze wel staan hoor.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:04 schreef xsaskiax het volgende:
Daarom hebben ze natuurlijk stoelen voor de scheidsrechters neergezet..... anders moeten die mannen uren op hun poten staan en dat willen ze natuurlijk ook niet he (ARBO)
Eliminatie. Drie treden. lees verder even terugquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:04 schreef 5thencounter het volgende:
Het is een eliminatie mijn beste.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:04 schreef 5thencounter het volgende:
Omg....waar haal je het vandaan..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:05 schreef Frummelie het volgende:
Erik moet de kaarten even langs zijn bamboe onderhose halen, worden ze lekker stroef...
Blijven ze lekker plakkenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:05 schreef Frummelie het volgende:
Erik moet de kaarten even langs zijn bamboe onderhose halen, worden ze lekker stroef...
gaat erik zo vast doen, die likt overal aanquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:06 schreef xdiashalizx het volgende:
Misschien likken aan die kaarten, blijven ze plakken..
Neuspulkje als lijmquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:06 schreef 5thencounter het volgende:
Mag 'ie niet effe aan de kaartej likken? scheelt een beetje
Ik denk wel dat dat de tactiek isquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:06 schreef 5thencounter het volgende:
Mag 'ie niet effe aan de kaartej likken? scheelt een beetje
Al doende leren zequote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij het paalzitten,waar ik 24 uur aanwezig was, moesten ze wel staan hoor.
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:08 schreef spapaars het volgende:
Begin met de sterkste kaarten als basis Erik, dus de aas heer dame enz
Is op beide streams 1 te zienquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:59 schreef RobjeGeus het volgende:
Waarom laten ze niet beide in 1 stream zien ? Hoe ver is Erik ?
Uit m'n hoofd hoed...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:06 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Omg....waar haal je het vandaan..![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:08 schreef spapaars het volgende:
Begin met de sterkste kaarten als basis Erik, dus de aas heer dame enz
Ik ga even boodschappen doen,dit gaat wel even duren.quote:
Kan weer lang gaan duren dusquote:
Enorm dom !!!!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:09 schreef lisetje72 het volgende:
Hoe dom is het dat ze geen Isaac of Marchiano erop hebben gezet.....
Jij durft, ik heb mijn vriend erop uit gestuurd..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga even boodschappen doen,dit gaat wel even duren.
Idd.. een keer niet in zijn mond stoppen maar aan de kaarten smerenquote:
Na een uur waarschijnlijkquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:10 schreef HopScotch het volgende:
Benieuwd of ze gaan zeggen dat 1 toren ook voldoende is.
Nee ik ook niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:10 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik zou hier geen geduld voor hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |