Op woensdag 9 augustus 2023 13:21 schreef woxxel het volgende:Snickers. Heel duur merk voor werkkleding.quote:[ afbeelding ] Op woensdag 9 augustus 2023 13:18 schreef Hoempah het volgende:
Die close up van Erik zijn snicker hoeft niet hoor
Staat er nou snicker op zijn riem?
buigen mag, vouwen niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:25 schreef 5thencounter het volgende:
Imie doet het wéér.. staat gewoon openlijk de kaarten te buigen
Afgnasiton in bochtquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:25 schreef 5thencounter het volgende:
Dat doet Erik ook. Er is ook niet gezegd dat dat niet mag volgens mij.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:25 schreef 5thencounter het volgende:
Buigen mag is gezegd, vouwen of nat maken nietquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:26 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Dat doet Erik ook. Er is ook niet gezegd dat dat niet mag volgens mij.
Ohw. als het een spelregel is zou ik ze helemaal hoepel vouwen, dan blijven ze helemáál niet meer staanquote:
Ja echt he..op mijn lijstje staat stofzuigen, dweilen, gasfornuis.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:26 schreef xsaskiax het volgende:
En wat doe jij op de woensdagmiddag?
ohhhhhh ik zit naar 2 idioten te kijken die tevergeefs proberen een kaartenhuis te bouwen.....
Houd daar toch eens me op. Hij praat beter Nederlands, dan wij zijn taal.quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bij Imi zit er steeds een vlieg... die wil graag op zijn huis landen
Dat mag niet dat is hulp van buitenaf 😉quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bij Imi zit er steeds een vlieg... die wil graag op zijn huis landen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |