SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Erasmus op 07-08-2023 17:03:45 ]
Bijlow, Hartman, Gimenez, Stengs, Arendquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:32 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ok wie pleueren we allemaal in de OP
Ueda niet vergeten, mag ook wel in de OP na 9M uitgegeven te hebbenquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:32 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ok wie pleueren we allemaal in de OP
Waar heeft ie 9M aan uitgegeven?quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:38 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ueda niet vergeten, mag ook wel in de OP na 9M uitgegeven te hebben
Je gaat een Japanner sowieso niet zo snel betrappen met kritiek in het openbaar, ben benieuwd hoe hij er over een half jaar instaatquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:10 schreef Caland het volgende:
Wat is je eerste indruk van Rotterdam
Mooie stad
UedaGOD
Ik ken haar persoonlijkquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:12 schreef Caland het volgende:
De Japanse vertaalster lijkt een Rotterdams tongvalletje te hebben.
Je past prima in de YouTube chat.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:14 schreef Tjacka het volgende:
denk dat dit niks gaat worden
zou hem lekker in de catering gooien
hebben jullie nog iets knaps te eten
hij kan ook maar de helft van het veld zienquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je past prima in de YouTube chat.
je hebt er dus geneuktquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:17 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zo persoonlijk dat ik mijzelf hier nu niet ga doxxen
Ik ben tegen racisme.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hij kan ook maar de helft van het veld zien
hoe kan je dan een goede speler zijn
nee nu alleen in het ajax topicquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb je nog last van ratten?
Wij hebben hier ook een pittige mening over Klaasquote:
Kroat nieuws was binnen. En waar zat hij? Juist ja.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wij hebben hier ook een pittge mening over Klaas
quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:24 schreef Caland het volgende:
Wat vind je van Rotterdam
Mooie stad
Wat zijn je kwaliteiten
Doelpunten maken
Welke club wil je loten in de CL
Geen voorkeur
Wat is je mening over Gimenez?
Topspeler
Waarom kies je bewust voor een rol als tweede spits?
Dat is altijd zo bij een nieuwe club. Ik ga mezelf laten zien
Wat gaf de doorslag om voor Feyenoord te kiezen en grote clubs af te zeggen?
Topclub en ze kwamen steeds terug.
Wat vond je het moeilijkste toen je uit Japan naar Belgi ging?
De taal en cultuur
Heb je contact gehad met Japanse spelers die in Nederland hebben gespeeld?
Ja, een beetje
De meeste spitsen leven van doelpunten, hoe is dat bij jou?
Ja, ook
Sinds wanneer?
Kleins af aan
Kan je ook nog op een andere positie dan spits?
Als het nodig is
Heb je er met Slot over gepraat wat je nog moet verbeteren?
Nee
Wat weet je van Nederland?
Niet zoveel
Wist je dat Gimenez in de CL geschorst is?
Ja
Fantastische persconferentie.
Als hij op het veld straks maar zijn voeten laat spreken.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:24 schreef Caland het volgende:
Mooie stad
Wat zijn je kwaliteiten
Doelpunten maken
Geen voorkeur
Topspeler
De taal en cultuur
Ja, een beetje
Ja, ook
Sinds wanneer?
Kleins af aan
Als het nodig is
Nee
Niet zoveel
Ja
Dit noemen ze nou Japanse beschaafdheid.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:24 schreef Caland het volgende:
Mooie stad
Wat zijn je kwaliteiten
Doelpunten maken
Geen voorkeur
Topspeler
De taal en cultuur
Ja, een beetje
Ja, ook
Sinds wanneer?
Kleins af aan
Als het nodig is
Nee
Niet zoveel
Ja
geen woorden maar dadenquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:24 schreef Caland het volgende:
Mooie stad
Wat zijn je kwaliteiten
Doelpunten maken
Geen voorkeur
Topspeler
De taal en cultuur
Ja, een beetje
Ja, ook
Sinds wanneer?
Kleins af aan
Als het nodig is
Nee
Niet zoveel
Ja
Ja als je aan Nederlanders een gesloten vraag stelt dan lullen ze nog wel door. Spleetoogjes zeggen gewoon ja of nee.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:26 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dit noemen ze nou Japanse beschaafdheid.
UedaGOD
En nu maar hopen dat hij heel blijft anders gaat die deal alsnog niet door mag ik hopen...quote:Principe-akkoord Feyenoord en Dinamo Zagreb: Luka Ivanusec komt na dubbele ontmoeting tegen AEK naar Kuip
Feyenoord heeft eindelijk een principeakkoord bereikt met Dinamo Zagreb over de komst van Luka Ivanusec. De 24-jarige linkerspits van de Kroatische topclub n speler van de nationale ploeg komt naar Feyenoord, maar werkt eerst nog de dubbele ontmoeting van zijn club met AEK Athene af.
Mikos Gouka 07-08-23, 14:00 Laatste update: 14:17
Tegen de Grieken moeten de Kroaten weer een stap dichterbij deelname aan de groepsfase van de Champions League komen. Ivanusec staat al ruim een maand hoog op de verlanglijst van trainer Arne Slot en algemeen n technisch directeur Dennis te Kloese. Ivanusec wilde ook graag naar Feyenoord maar snapte dat Dinamo Zagreb hem nodig heeft in de kwalificatiereeks voor het miljoenenbal.
Al besproken.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat hij heel blijft anders gaat die deal alsnog niet door mag ik hopen...
FIFA maakt elke verdediger langzaam. Weet nog dat Kongolo echt een lage sprintsnelheid had na het kampioensjaar terwijl die regelmatig buitenspelers eruit rende.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:06 schreef H.FR het volgende:
Ziet er uit als een verbeterde variant van Botteghin. Volgens FIFA is hij groot en sterk en kan hij niet passen en is hij vrij langzaam.
Verschilt heel erg, ik weet nog dat zelfs Haps 90+ snelheid op FIFA hadquote:Op maandag 7 augustus 2023 16:33 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
FIFA maakt elke verdediger langzaam. Weet nog dat Kongolo echt een lage sprintsnelheid had na het kampioensjaar terwijl die regelmatig buitenspelers eruit rende.
Het is pas besproken als ik het besproken hebquote:
Haha het is geen sprankelende persoonlijkheid hequote:
Van Gvardiol naar Geertruida lijkt me ook wel een flinke jas die ze daar uit doenquote:
Ik ken heel die Gvardiol niet maar Goatruida heeft naar mijn idee alles in zich om uit te groeien tot een Europese topper.quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van Gvardiol naar Geertruida lijkt me ook wel een flinke jas die ze daar uit doen
wat me opvalt is dat je na 3 Champions Liga uitwedstrijden 3 tegenstanders heb die je eigen liever niet na een europese uitwedstrijd hebquote:Op maandag 7 augustus 2023 16:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
Joe hopelijk komen er nog wat spelers bij
[ afbeelding ]
Volgens de site zitten gasten als Hendriks, Milambo, Ezekiel etc niet bij de selectie dus die volgen wellicht later? Geert en Bullaude er maar uitgelaten...
Mocht je nog onderin willen worden toegevoegd laat je vakkie weten
Ideaal juist, de twee concurrenten hebben minimaal een dag minder rust.quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat me opvalt is dat je na 3 Champions Liga uitwedstrijden 3 tegenstanders heb die je eigen liever niet na een europese uitwedstrijd heb
ajax
psv
twente
knjb
zal wel weer toeval zijn
quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat me opvalt is dat je na 3 Champions Liga uitwedstrijden 3 tegenstanders heb die je eigen liever niet na een europese uitwedstrijd heb
ajax
psv
twente
knjb
zal wel weer toeval zijn
ja moeten ze wel eerst europees voetbal halen...quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ideaal juist, de twee concurrenten hebben minimaal een dag minder rust.
In het geval van PSV kan het in theorie ook een dag meer zijn, maar in principe is dat dit jaar niet zo'n thema inderdaad. Speelt vooral als je in de EL of ECL uitkomtquote:Op maandag 7 augustus 2023 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ideaal juist, de twee concurrenten hebben minimaal een dag minder rust.
Klaas is toch nu een Ajacied?quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:23 schreef Zipportal het volgende:
Otterklok overtreden. @:coco
[ afbeelding ]
Understand Klaas have been spotted numerous of times in the Ajax topic.
Moest je maar niet zo druk bezig zijn in het Ajax-topic, in het vorige topic al besproken.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is pas besproken als ik het besproken heb
quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is pas besproken als ik het besproken heb
Het PSV-topic wilde hem ook hebben. 🥈quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:23 schreef Zipportal het volgende:
Otterklok overtreden. @:coco
[ afbeelding ]
Understand Klaas have been spotted numerous of times in the Ajax topic.
Er is een uur geleden door hem nog een vi pro stuk geschreven waarin staat dat er een compromis is dat hij na de potjes tegen AEK komt.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:19 schreef Caland het volgende:
Volgens Krabby wil Feyenoord die Kroaat na morgen al richting Rotterdam hebben
Volgens het AD na het tweeluik
Dat ze maar heel dik mogen winnen of verliezen ja.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We juichen dus allemaal voor Zagreb morgenavond.
Dat eerste graag.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat ze maar heel dik mogen winnen of verliezen ja.
Ah, ik las het anders. Maar dit klopt ja.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Er is een uur geleden door hem nog een vi pro stuk geschreven waarin staat dat er een compromis is dat hij na de potjes tegen AEK komt.
Krabby versus Gouka.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:19 schreef Caland het volgende:
Volgens Krabby wil Feyenoord die Kroaat na morgen al richting Rotterdam hebben
Volgens het AD na het tweeluik
De deal is al gesloten.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan willen ze hem nog een ronde houden.
Ik vind het gek dat Milambo zo makkelijk op de verhuurlijst terecht is gekomen. Die maakte van de wisselspelers de beste indruk in de voorbereidingquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:35 schreef Haringkop het volgende:
Best een bizarre constructie wanneer de Kroaat echt eerst Dinamo nog twee potjes moet helpen.
Veder heel jammer dat Geertruida vertelt, na Kck wel de tweede gezichtsbepalende spelers voor ons. Had het mooi gevonden als zij beide nog CL in ons shirt hadden gespeeld. Maar dat is niet meer hoe het gaat tegenwoordig, hopelijk worden de miljoenen verstandig besteed.
Benieuwd wat we nu op het middenveld gaan doen. Als je dan leest over project 10 met Timber dan is de spoeling achter Wieffer en Zerrouki wel erg dun.
Daar ben ik ook wat huiverig over. Timber is geen 10. Dit is net zo irritant en hopeloos als Tonny die zichzelf een 10 vond en die had dan nog een goed schot.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:35 schreef Haringkop het volgende:
Best een bizarre constructie wanneer de Kroaat echt eerst Dinamo nog twee potjes moet helpen.
Veder heel jammer dat Geertruida vertelt, na Kck wel de tweede gezichtsbepalende spelers voor ons. Had het mooi gevonden als zij beide nog CL in ons shirt hadden gespeeld. Maar dat is niet meer hoe het gaat tegenwoordig, hopelijk worden de miljoenen verstandig besteed.
Benieuwd wat we nu op het middenveld gaan doen. Als je dan leest over project 10 met Timber dan is de spoeling achter Wieffer en Zerrouki wel erg dun.
Even naar ArendMartijn@feyenoord.nl doorsturen.quote:
Misschien zien ze hem niet in de basis, maar vinden ze het zonde als hij op de bank zit. Spelen bij een subtopper en volgend jaar basis kan een beoogd pad zijn.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind het gek dat Milambo zo makkelijk op de verhuurlijst terecht is gekomen. Die maakte van de wisselspelers de beste indruk in de voorbereiding
Die hebben we al.quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Prima back up voor Trauner.
Dan ga je dus de competitie en CL in met een Trauner die al bijna een half jaar in de lappenmand zit en een verdediger van Zwolle die moet leren hoe je in een viermansdefensie speelt. Uitstekend kutidee lijkt me datquote:Op maandag 7 augustus 2023 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk dat Feyenoord een rechtsback moet halen in plaats van een RCV, en niet allebei. Tegen Fortuna, Sparta en Almere kan je prima met Beelen beginnen, en als dat helemaal niks is n Trauner blijft er nog langer uit, kijk dan maar verder.
Eens. Pedersen kan niks. Ja, lekker rennen en van de glijbaan in een waterpark, dat kan ie.quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk dat Feyenoord een rechtsback moet halen in plaats van een RCV, en niet allebei. Tegen Fortuna, Sparta en Almere kan je prima met Beelen beginnen, en als dat helemaal niks is n Trauner blijft er nog langer uit, kijk dan maar verder.
Nou ja, nu ben je kruit aan het verschieten door er zowel een RCV als een RB bij te willen halen. Beetje wat je vorig jaar op linksback had met die Bjrkan. Goede kans dat een nieuwe RCV totaal overbodig blijkt, f dat Trauner f Beelen overbodig wordt.quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ga je dus de competitie en CL in met een Trauner die al bijna een half jaar in de lappenmand zit en een verdediger van Zwolle die moet leren hoe je in een viermansdefensie speelt. Uitstekend kutidee lijkt me dat
Ik zou Beelen zeker eerst even de kans geven en vol voor een toprechtsback gaan inderdaad.quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens hoor.quote:
Werkelijk niemand schrijft Trauner af, maar het is niet redelijk naar hem toe om te verwachten dat hij het niveau weer haalt van voor de winterstop, twee langdurige knieblessures kort op elkaar als je 31 bent (en snelheid al geen wapen van je is) is redelijk killing. Ik vind ook niet dat Slot hem aanvoerder had moeten maken, want nu leg je druk op hem als basisspeler.quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens hoor.Maar Trauner wordt her en der al een beetje afgeschreven.
Volgens @ZKA zijn ze volop backs met eredivisie-ervaring aan het polsenquote:Op maandag 7 augustus 2023 22:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, nu ben je kruit aan het verschieten door er zowel een RCV als een RB bij te willen halen. Beetje wat je vorig jaar op linksback had met die Bjrkan. Goede kans dat een nieuwe RCV totaal overbodig blijkt, f dat Trauner f Beelen overbodig wordt.
Nederlandse backs?quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens @:zka zijn ze volop backs met eredivisie-ervaring aan het polsen![]()
Geen idee waar je dan op uitkomt, met mijn beperkte kennis Fosu Mensah, Karsdorp, Hateboer, Nieuwkoop en natuurlijk DiksGOD
Announce Veltman.quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee waar je dan op uitkomt, met mijn beperkte kennis Fosu Mensah, Karsdorp, Hateboer, Nieuwkoop en natuurlijk DiksGOD
Volgens ZKA is Nino ook een Hancko-achtige aankoop(omdat hij met hetzelfde rugummer speeltquote:Op maandag 7 augustus 2023 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
mazraouiquote:Op maandag 7 augustus 2023 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze gaan we even screenen. Wat ga ik lachen in het najaar bij een definitieve transfer naar Feyenoord en een uitverkiezing voor de Seleo.quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Volgens ZKA is Nino ook een Hancko-achtige aankoop(omdat hij met hetzelfde rugummer speelt) en gaat hij de Seleo halen. (Lol)
En Slot is een kwade genius die de scouting TOTAAL negeert en enkel Nederlanders wil die 3x een bal kunnen hooghouden. Alle onbekende exoten zijn wereldspelers en alle Nederlanders/Eredivisiespelers per definitie kut. Ofzo.
Ik zou het toch allemaal maar met een paar kilo's zout nemen.
Als het je alleen maar om het lachen gaat kun je ook een aantal posts uit het verleden terughalen van bijvoorbeeld een @onlogisch .quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:50 schreef ZKA het volgende:
[..]
Deze gaan we even screenen. Wat ga ik lachen in het najaar bij een definitieve transfer naar Feyenoord en een uitverkiezing voor de Seleo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Als het je alleen maar om het lachen gaat kun je ook een aantal posts uit het verleden terughalen van bijvoorbeeld een @:onlogisch .Eigenlijk gewoon alle posts over Kokcu tot ver in het eerste jaar van SlotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom ben je zo’n groot fan van deze jongen? Want het is op het oog toch wel verrassend om een RCV te willen halen terwijl je al Trauner en Beelen hebt. ntje van 26 uit de Braziliaanse competitie nog wel, dat is toch wel een flinke overstap.quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:50 schreef ZKA het volgende:
[..]
Deze gaan we even screenen. Wat ga ik lachen in het najaar bij een definitieve transfer naar Feyenoord en een uitverkiezing voor de Seleo.
Onlogisch die het talent niet zag van Kkc, Bijlow, Sinisterra en Senesi (lol). Het is wel een beetje erg makkelijk zo.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon alle posts over Kokcu tot ver in het eerste jaar van Slot
Komt omdat we hem nog niet gecontracteerd hebben, dan krijgt ie de Bullaude treatmentquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Onlogisch die het talent niet zag van Kkc, Bijlow, Sinisterra en Senesi (lol). Het is wel een beetje erg makkelijk zo.
Dat Pistolero voorzichtig is over die Nino vind ik ook een zr redelijke voorspelling voor zijn doen, gezien bepaalde voorspellingen die hij in het verleden gedaan heeft
Daarintegen zou Clasie Barcelona halenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Onlogisch die het talent niet zag van Kkc, Bijlow, Sinisterra en Senesi (lol). Het is wel een beetje erg makkelijk zo.
Dat Pistolero voorzichtig is over die Nino vind ik ook een zr redelijke voorspelling voor zijn doen, gezien bepaalde voorspellingen die hij in het verleden gedaan heeft
Nee ik denk dat deze jongen in de Dilrosun-categorie komt. Kan niks goeds doen en zit de doorbraak van Kasanwirjo in de weg (lol)quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Komt omdat we hem nog niet gecontracteerd hebben, dan krijgt ie de Bullaude treatment
Clasie, de Nederlandse Iniesta (lol)quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:10 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Daarintegen zou Clasie Barcelona halen
Kan me nog een artikel voor de geest halen waarin Clasie en Van Haaren zichzelf de nieuwe Xavi en Iniesta noemdenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Clasie, de Nederlandse Iniesta (lol)
En dan doet de mentaal geretardeerde nog niet eens mee…quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Krabby versus Gouka.
De lamme tegen de blinde.
Dit mt pijn doen. Geen terugkomen meer aan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Moet ineens denken aan de user die er 120% zeker van was dat Luigi Bruins na 1 jaar naar Juventus zou gaan. Weet helaas niet meer wie dat was. Desalniettemin gelachenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:10 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Daarintegen zou Clasie Barcelona halen
Dat was Helpmefokquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 01:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Moet ineens denken aan de user die er 120% zeker van was dat Luigi Bruins na 1 jaar naar Juventus zou gaan. Weet helaas niet meer wie dat was. Desalniettemin gelachen
Echt niemand zit in de Dilrosun categorie, die staat op eenzame hoogte wat dat betreft.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee ik denk dat deze jongen in de Dilrosun-categorie komt. Kan niks goeds doen en zit de doorbraak van Kasanwirjo in de weg (lol)
Benita is echt niks, sorry. Ik heb daar geen moment bij gedacht dat hij zich heeft laten zien, eraan zit te komen, erg goed is in X of Y of wat dan ook. Gewoon echt niks.quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:51 schreef Pistolero het volgende:
...
(Ook een beetje onbegrijpelijk dat Benita is verhuurd, maar goed. Arne haat jeugdspelers)
Teun Wilke Braams heeft gesproken.quote:Feyenoord-aanwinst baart opzien: ‘Hij heeft een fysiek, pfff...’
Feyenoord gaat veel plezier beleven aan Ayase Ueda, zo is de voorspelling van Teun Wilke Braams. Het 21-jarige voormalige jeugdproduct van sc Heerenveen trainde vorig jaar samen met de Japanse aanwinst en voorziet een mooie toekomst in De Kuip. "Ayase kan verschillende posities invullen, die wil je samen met Santiago Gimnez zien."
Waar Ueda in eerste instantie lijkt gehaald voor de reservebank, meent Braams dat er wellicht een basisplaats in het verschiet ligt. "Ik denk niet dat ze hem voor de bank hebben gehaald", vertelt Braams tegen De Telegraaf. "Vorig seizoen speelden wij een soort 5-2-3, met twee nummers 10. Op die posities speelde Ayase ook vaak en daar voelt hij zich ook heel comfortabel, dus hij zou ook uitstekend samen kunnen fungeren met Gimnez. Dat zie ik zeker zitten, die twee wil je samen op het veld hebben."
Braams is onder de indruk van de fysieke gesteldheid van Ueda. "Ik weet niet of we ook zo hoog zijn geindigd, maar Cercle staat volgens mij in de top 5 van Europa als je kijkt naar zogeheten physical output. Dan heb je het over het fysieke vermogen van een elftal, zoals sprints en afstanden maken", aldus de Mexicaan met Nederlandse roots. "En Ayase zelf heeft een fysiek, pfff... Hoe hij kan springen: hij komt echt heel hoog. Hij heeft enorme kracht en potentie in zijn benen, kan ook heel snel wegsprinten."
Een andere kwaliteit van Ueda is zijn kalmte voor de goal. "Hij heeft het vermogen om ook in de drukte met weinig handelingen, heel snel tot een schot te komen en maakt het dan ook goed af. Hij is een heel aardige gast en in het begin sprak hij bijna nog geen Engels, maar hij was altijd aan het glimlachen. Of hij wat meer branie kreeg na al zijn goals? Nee, hoor. Hij is altijd wel hetzelfde gebleven. Een heel rustig en vriendelijke jongen, die zeker niet naast zijn schoenen zal lopen. Of Ueda De Kuip aankan? Oh, zeker weten."
Ik geloof er ook niet zo in dat een 26 jarige opeens de Braziliaanse selectie zou halen na een overstap naar Feyenoord. Want als hij echt zo goed is dan heeft de rest wel leggen slapen. berhaupt een bijzondere voorspelling. Maar goed we gaan het zien, in het najaar moet hij er al bij zittenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Echt niemand zit in de Dilrosun categorie, die staat op eenzame hoogte wat dat betreft.
Maar dat Nino de ontwikkeling van Beelen in de weg gaat staan lijkt me duidelijk. Ik wil best geloven dat het een prima speler is hoor, maar ik zie niet helemaal in waarom een 26-jarige Braziliaan binnen een half jaartje Feyenoord ineens international is, lol.
Moet uberhaupt nog maar zien of hij direct onbetwiste basisspeler wordt. Zou best een beetje raar zijn om je nieuwe aanvoerder maar elke week op de bank te zetten.
uedasan genotquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Teun Wilke Braams heeft gesproken.
Ueda op 10 genot.
Dat zou een beetje raar zijn, in elke analyse komt naar voren dat hij voetballend niet echt meedoet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Teun Wilke Braams heeft gesproken.
Ueda op 10 genot.
Kkc was dan ook een wereld van verschil onder Advocaat of onder Slotquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon alle posts over Kokcu tot ver in het eerste jaar van Slot
Je doet net alsof het stuk voor stuk toppers zijnquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je was blind als je z'n talent niet zagquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kkc was dan ook een wereld van verschil onder Advocaat of onder Slot
Eens.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je was blind als je z'n talent niet zag
Was overduidelijk dat een goede trainer het beste in hem naar boven zou halen.
Niet elke 10 hoeft te kunnen voetballen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zou een beetje raar zijn, in elke analyse komt naar voren dat hij voetballend niet echt meedoet.
Toch wel handig hoor, anders kan je net zo goed Tuus Gil terughalen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niet elke 10 hoeft te kunnen voetballen.
Guus Til vindt dit een leuke post.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niet elke 10 hoeft te kunnen voetballen.
Zit bij PSV op de bank.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch wel handig hoor, anders kan je net zo goed Tuus Gil terughalen.
Creatief zijn doe je maar lekker op 6 en 8. Scoren doe je op 10.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Guus Til vindt dit een leuke post.
Maar ik heb toch liever een creatieve speler als Stengs op 10.
Ik zie Arne er nog voor aan ook om die terug te halen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zit bij PSV op de bank.
#Announce
Maar ik dacht dat onze Poolse vriend die op 10 speelde juist geroemd werd door jou vanwege zijn splijtende passesquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Creatief zijn doe je maar lekker op 6 en 8. Scoren doe je op 10.
szymanski kon allesquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat onze Poolse vriend die op 10 speelde juist geroemd werd door jou vanwege zijn splijtende passes.
Dat kon hij ook, maar daar heb ik hem nooit voor geroemd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat onze Poolse vriend die op 10 speelde juist geroemd werd door jou vanwege zijn splijtende passes.
Dit is een perfecte omschrijving van Lex Immers.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is een post van het niveau Pistolero. Ik ben zeer teleurgesteld in je.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Of de UEFA besluit ze vandaag nog eruit te gooien. Dan zit hij morgen in het vliegtuigquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:31 schreef onlogisch het volgende:
Het wordt (nog) langer wachten op de Kroaat.
[ twitter ]
Wel lullig als het voor iets buiten het stadion is. Maar heftige rellen. Gezellige jongens die Kroaten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Of de UEFA besluit ze vandaag nog eruit te gooien. Dan zit hij morgen in het vliegtuig
Die Grieken ook wel, kan er niet echt medelijden mee hebben eigenlijkquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wel lullig als het voor iets buiten het stadion is. Maar heftige rellen. Gezellige jongens die Kroaten.
Terwijl user Pistolero juist het meest fel tegenstander is van deze uitspraak.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:28 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Dit is een post van het niveau Pistolero. Ik ben zeer teleurgesteld in je.
Een speler halen waardoor je Stengs op 8 kan zetten is op zich geen gek idee. Maar misschien kan Ueda dat wel gewoon voor in ieder geval een deel van de wedstrijden. Schijnbaar was ie bij z'n Japanse club wel veel meer bij het spel betrokken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Guus Til vindt dit een leuke post.
Maar ik heb toch liever een creatieve speler als Stengs op 10.
Wellicht wordt er wel een speler gehaald zodat je Stengs op rechtsbuiten kan wegzetten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een speler halen waardoor je Stengs op 8 kan zetten is op zich geen gek idee. Maar misschien kan Ueda dat wel gewoon voor in ieder geval een deel van de wedstrijden. Schijnbaar was ie bij z'n Japanse club wel veel meer bij het spel betrokken.
Ik geloof niet in Stengs als buitenspeler. Zou ook zonde zijn van Paixao.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht wordt er wel een speler gehaald zodat je Stengs op rechtsbuiten kan wegzetten.
Die vind ik sowieso beter op links eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik geloof niet in Stengs als buitenspeler. Zou ook zonde zijn van Paixao.
Waarom niet? Stengs lijkt mij een prima optie op rechts tegen veel Eredivisieploegenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik geloof niet in Stengs als buitenspeler. Zou ook zonde zijn van Paixao.
Vanaf rechts heeft hij wel die mooie voorzet, een beetje zoals Schaken (bij hem wel per ongeluk denk ik nog altijd) de ballen op Pelle kon leggen vanaf rechtsquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Die vind ik sowieso beter op links eigenlijk.
Vond hem daar tegen Villareal ook heel sterk spelen eigenlijk, al was dat slechts kort.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Waarom niet? Stengs lijkt mij een prima optie op rechts tegen veel Eredivisieploegen
Waar zet je Ivanusec dan?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Die vind ik sowieso beter op links eigenlijk.
Zo'n fladderaar aan die kant is ook prima als je met Pedersen iemand hebt die je gewoon alleen langs de lijn moet laten rennenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond hem daar tegen Villareal ook heel sterk spelen eigenlijk, al was dat slechts kort.
De eeuwig terugkappende Pedersen wordt hopelijk vervangen door een betere back met het geld dat we voor Geertruida krijgenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zo'n fladderaar aan die kant is ook prima als je met Pedersen iemand hebt die je gewoon alleen langs de lijn moet laten rennen
Is lijkt mij ook deels geheeld omdat hij op meerdere posities kan in verschillende rollen. Hij zal zelf wel vinden dat 10 zijn beste plek is
Ik help het je hopen, maar ik ben niet anti-Pedersenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De eeuwig terugkappende Pedersen wordt hopelijk vervangen door een betere back met het geld dat we voor Geertruida krijgen
https://nos.nl/artikel/24(...)-op-aan-voetbalclubsquote:Feyenoord in Europa
Een club die in het oog springt is Feyenoord. De Rotterdammers werden de afgelopen twee seizoenen door de UEFA liefst 18 keer bestraft wegens wanordelijkheden bij Europese duels. Geen club in Europa werd zwaarder gesanctioneerd dan Feyenoord: 800.625 euro
Geeft maar weer eens de onzin van die sancties aan. Want het is bij lange na niet zo dat in Europa Feyenoord het grootste supportersprobleem heeft.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)-op-aan-voetbalclubs
waarschijnlijk wel een van de ploegen met de meest gespeelde wedstrijden, weet niet of je gemiddeld per wedstrijd ook in de top staatquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Geeft maar weer eens de onzin van die sancties aan. Want het is bij lange na niet zo dat in Europa Feyenoord het grootste supportersprobleem heeft.
Dat is ook weer zo. Maar die standaard boete voor het niet leeghouden van trappen (die ze echt overal uitdelen) en de steeds zwaardere sancties voor het afsteken van wat fakkeltjes stemmen mij wel droevig. Want het is een utopie om te denken dat die instagramhooligans daarmee ophouden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel een van de ploegen met de meest gespeelde wedstrijden, weet niet of je gemiddeld per wedstrijd ook in de top staat
boetes zijn dan ook heel vaak gewoon een verdienmodelquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Maar die standaard boete voor het niet leeghouden van trappen (die ze echt overal uitdelen) en de steeds zwaardere sancties voor het afsteken van wat fakkeltjes stemmen mij wel droevig. Want het is een utopie om te denken dat die instagramhooligans daarmee ophouden.
Probleem is vooral dat je bijvoorbeeld vuurwerk op geen enkele manier kan tegengaan en je er tegenwoordig ook gewoon wedstrijden (deels) zonder publiek of erger voor om je oren krijgt. Dat gaat nergens over, tenzij er teringzooi op het veld komt ofzo.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
boetes zijn dan ook heel vaak gewoon een verdienmodel
Ik kijk nauwelijks Manchester City tegenwoordig.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:38 schreef aTypisch het volgende:
Pep speelt tegenwoordig veel zonder echte backs en meer met centrale verdedigers op verschillende plekken.
Misschien dat Arne dat dit seizoen ook nog gaat proberen. Beelen in de Stones rol
@:Alaphilippe_ graag input
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik kijk nauwelijks Manchester City tegenwoordig.
Nu AS Roma?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het leven bestaat uit keuzes maken.
Ha die volg ik al tijdje sinds FM2021 save daaroquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Komend seizoen ben je altijd welkom op de Bournemouth-hypetrain.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:09 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ha die volg ik al tijdje sinds FM2021 save daaro
Er moet juist een topper aangetrokken worden voor de basis. Trainer is, mits een keer fit, een goede rcv voor de ploegen nummer 6 tm 18 in de eredivisie. Daarbuiten, en met name in Europa is hij te traag, te houterig een geen goede draaicirkel.quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
1: Geert vertrekt. Daarom geen aanvoerderquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:26 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Er moet juist een topper aangetrokken worden voor de basis. Trainer is, mits een keer fit, een goede rcv voor de ploegen nummer 6 tm 18 in de eredivisie. Daarbuiten, en met name in Europa is hij te traag, te houterig een geen goede draaicirkel.
Van Beelen is nog minder dan Trauner en dus heb je echt een verdediger nodig die je voor de basis haalt.
Ik vind het ook onbegrijpelijk dat Trauner aanvoerder is. Ik zou altijd een onbetwiste basisspeler benoemen en Geert is en blijft een klasse beter dan Trauner. Ik zou zelf ok nooit Geer zo vaak opofferen om rb te spelen.
Als je eenmaal op die leeftijd begint te kloten met je knie en je al niet bijzonder snel bent dan moet je wel andere opties als club gaan verkennen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
1: Geert vertrekt. Daarom geen aanvoerder
2: Dat hele downplayen van Trauner verbaast mij nog steeds. Hij speelde goed in de heenwedstrijd tegen Roma, speelde goen tegen AZ uit, Twente thuis, EL poule wedstrijden ook. Zelfs de verloren pot tegen Roma was niet dramatisch, maar gewoon een geniale actie van Dybala waar ik een Geertruida ook niet iets beters had kunnen zien doen. Deze act wordt beetje vermoeiend.
laatste goede bepalende moment was in de skihutquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
1: Geert vertrekt. Daarom geen aanvoerder
2: Dat hele downplayen van Trauner verbaast mij nog steeds. Hij speelde goed in de heenwedstrijd tegen Roma, speelde goen tegen AZ uit, Twente thuis, EL poule wedstrijden ook. Zelfs de verloren pot tegen Roma was niet dramatisch, maar gewoon een geniale actie van Dybala waar ik een Geertruida ook niet iets beters had kunnen zien doen. Deze act wordt beetje vermoeiend.
Wel het idee dat ze het geld nu vooral gebruiken voor de centrale positie en dan op rechtsback maar een kneusje erbij nemen, had het toch liever andersom gezien eigenlijk. Tegenwoordig ben je kwetsbaarder met slechte backs en goede centrale verdedigers dan andersom.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:47 schreef aTypisch het volgende:
gewoon zorgen voor 2 degelijke vervangers van Trauner in de selectie, n echte concurrent en een gokje
te kloese en arnegoden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb nog met hem gekoerst"
ja eens welquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel het idee dat ze het geld nu vooral gebruiken voor de centrale positie en dan op rechtsback maar een kneusje erbij nemen, had het toch liever andersom gezien eigenlijk. Tegenwoordig ben je kwetsbaarder met slechte backs en goede centrale verdedigers dan andersom.
als dat je minste speler is in de basis heb je het prima voor elkaarquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:09 schreef Kerftminister het volgende:
Een heel seizoen met Pedersen kan mijn hart echt niet aan
Pedersen had wel een goede periode met Geert naast zich omdat we echt heel hoog konden spelen. Maar Pedersen naast Trauner of Bahia 2 zie ik zelf ook niet zo zitten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De eeuwig terugkappende Pedersen wordt hopelijk vervangen door een betere back met het geld dat we voor Geertruida krijgen
nee naast trage centrale verdedigers heb je niet zoveel aan snelle backsquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pedersen had wel een goede periode met Geert naast zich omdat we echt heel hoog konden spelen. Maar Pedersen naast Trauner of Bahia 2 zie ik zelf ook niet zo zitten.
Botteghin en Jan Scharie zijn het hier niet mee eensquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee naast trage centrale verdedigers heb je niet zoveel aan snelle backs
Dat is ook helemaal geen goede vergelijking en bovendien zou je met Botteghin/Scharie sowieso geen modernere speelstijl kunnen spelen. Maar @aTypisch is gewoon weer een beetje dom en simpel aan het doen (goh).quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Botteghin en Jan Scharie zijn het hier niet mee eens
Ik weet niet of die laatste uitspraak echt klopt, maar je hebt met Hancko al zo'n beetje 1,5 centrale verdediger dus diegene naast hem hoeft niet net zo compleet te zijn. Een type Trauner maar dan minder blessuregevoelig en iets sneller/wendbaarder zou al genoeg zijn. Wellicht is Beelen dat al gewoon. Ik vind vooral dat je de voetballende kwaliteiten van Geert op rechtsback moet opvangen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel het idee dat ze het geld nu vooral gebruiken voor de centrale positie en dan op rechtsback maar een kneusje erbij nemen, had het toch liever andersom gezien eigenlijk. Tegenwoordig ben je kwetsbaarder met slechte backs en goede centrale verdedigers dan andersom.
Waarom zou je het geld voor Geertruida NIET gebruiken om in ieder geval 1 van die 2 posities te upgraden? Zowel Trauner als Pedersen zijn prima spelers maar ook voor minder dan 10 miljoen flink te upgraden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar Pedersen is gewoon een prima back. Hartman gaat de Geert rol ,wanneer die op RB stond, overnemen, maar dan op links.
Pedersen - Trauner - Hancko - Hartman
Nog altijd de beste defensie van de Eredivisie.
Je moet uiteraard gewoon een RB halen en als die beter is, is dat mooi meegenomen. Een RCV kan ik weer moeilijk begrijpen nu je eigenlijk gewoon al drie opties hebt in je selectie, dan moet daar ook wat mee gebeuren.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom zou je het geld voor Geertruida NIET gebruiken om in ieder geval 1 van die 2 posities te upgraden? Zowel Trauner als Pedersen zijn prima spelers maar ook voor minder dan 10 miljoen flink te upgraden.
Eens dat een rechtsback prioriteit heeft. Maar beter is niet mooi meegenomen, dat moet een expliciet doel zijn.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je moet uiteraard gewoon een RB halen en als die beter is, is dat mooi meegenomen. Een RCV kan ik weer moeilijk begrijpen nu je eigenlijk gewoon al drie opties hebt in je selectie, dan moet daar ook wat mee gebeuren.
Zie liever die centen in de andere linies besteed worden. als je dat toch zo graag wil uitgeven.
Ik leef nog in het Brenet-scenario, dus ik verwacht maar niet teveel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens dat een rechtsback prioriteit heeft. Maar beter is niet mooi meegenomen, dat moet een expliciet doel zijn.
Maar ik denk dat er al wat Geert geld is gebudgetteerd voor Ivanusec om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom zou je het geld voor Geertruida NIET gebruiken om in ieder geval 1 van die 2 posities te upgraden? Zowel Trauner als Pedersen zijn prima spelers maar ook voor minder dan 10 miljoen flink te upgraden.
Ik ook, maar Sugawara is niet goedkoop.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:11 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Maar ik denk dat er al wat Geert geld is gebudgetteerd voor Ivanusec om eerlijk te zijn.
Maar nogmaals Sugawara zou ik toejuichen.
1,5 Aursnesquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)-op-aan-voetbalclubs
Ben je lekker mee. Steken ze er straks nog een paar dood om Ivan daar te houden…quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[ twitter ]
dit gaat allemaal heel lang duren....
Nee Pedersen is echt geen prima back. Tegen de rechterhelft van de eredivisie wel maar top 5/6 niet laat staan Europa. Ik hoop dat ze iemand halen die ook kan als back kan spelen en Brenet is sowieso beter dan Pedersen dus ook welkom eventueel als het voor niet teveel geld is. Liefst wel een die gelijk goed kan aansluiten en niet een of ander tedere zuid-Amerikaan die eerst half jaar moet aanpassen omdat die nog geen Engels spreekt of zijn vrouwtje niet gelijk over kon komen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar Pedersen is gewoon een prima back. Hartman gaat de Geert rol ,wanneer die op RB stond, overnemen, maar dan op links.
Pedersen - Trauner - Hancko - Hartman
Nog altijd de beste defensie van de Eredivisie.
Brenet tegen die Zweden gezien? Dat is gewoon Pedersen die nog slechter kan verdedigen en beter aanvallen. Middenmootspelertje.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:35 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Nee Pedersen is echt geen prima back. Tegen de rechterhelft van de eredivisie wel maar top 5/6 niet laat staan Europa. Ik hoop dat ze iemand halen die ook kan als back kan spelen en Brenet is sowieso beter dan Pedersen dus ook welkom eventueel als het voor niet teveel geld is. Liefst wel een die gelijk goed kan aansluiten en niet een of ander tedere zuid-Amerikaan die eerst half jaar moet aanpassen omdat die nog geen Engels spreekt of zijn vrouwtje niet gelijk over kon komen.
Het is niet de meest ideale back maar alsnog als het hem of Pedersen is gewoon hem halen. Pedersen kan voornamelijk zonder bal vooruit rennen en dan heb je het echt gehad. Geef hem de bal en ruimte en hij gaat aan iets beginnen waarvan je ziet “dit kan weleens fout gaan”.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:37 schreef Caland het volgende:
Brenet tegen die Zweden gezien? Dat is gewoon Pedersen die nog slechter kan verdedigen en beter aanvallen. Middenmootspelertje.
Ik mag toch hopen dat Feyenoord na het vertrek van Geert wat hoger mikt dan Brenetniet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:39 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Het is niet de meest ideale back maar alsnog als het hem of Pedersen is gewoon hem halen. Pedersen kan voornamelijk zonder bal vooruit rennen en dan heb je het echt gehad. Geef hem de bal en ruimte en hij gaat aan iets beginnen waarvan je ziet “dit kan weleens fout gaan”.
Brenetquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:35 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Nee Pedersen is echt geen prima back. Tegen de rechterhelft van de eredivisie wel maar top 5/6 niet laat staan Europa. Ik hoop dat ze iemand halen die ook kan als back kan spelen en Brenet is sowieso beter dan Pedersen dus ook welkom eventueel als het voor niet teveel geld is. Liefst wel een die gelijk goed kan aansluiten en niet een of ander tedere zuid-Amerikaan die eerst half jaar moet aanpassen omdat die nog geen Engels spreekt of zijn vrouwtje niet gelijk over kon komen.
Dat is altijd nog beter dan niks te eten krijgenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 23:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iedere keer dat Pedersen opstoomt, de bal krijgt, terugkapt en de bal achteruit speelt sterft er een kitten.
Er zijn er inmiddels al miljoenen overleden.
Je bent een rund als je met vuurwerk stuntquote:
Dat is toch wel ultiem kansloos.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:12 schreef hhh38 het volgende:
Nog mensen hier die naar Nino hebben gekeken vannacht? Half Feyenoordtwitter is er in ieder geval voor opgebleven zo te zien
Ik zie echt bijna uitsluitend negatieve reacties ook over hoe hij speelde en dat hij er geen kut van zou kunnen.quote:
Vooral benieuwd welk prijskaartje er dan aanhangt, hopelijk gaan ze dan inderdaad ook voor een KANON op rechtsback, maar als ik die geluiden over eredivisie-ervaring hoor stemt mij dat niet meteen tevreden.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zie echt bijna uitsluitend negatieve reacties ook over hoe hij speelde en dat hij er geen kut van zou kunnen.
Had graag Van Ewijk gezien maar dat kan niet meer.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral benieuwd welk prijskaartje er dan aanhangt, hopelijk gaan ze dan inderdaad ook voor een KANON op rechtsback, maar als ik die geluiden over eredivisie-ervaring hoor stemt mij dat niet meteen tevreden.
Mwah, dat is eigenlijk ook gewoon een ren je rot show.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Had graag Van Ewijk gezien maar dat kan niet meer.
Maar dit was toch de topper over wie ZKA het had als Geertruida zou vertrekken?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zie echt bijna uitsluitend negatieve reacties ook over hoe hij speelde en dat hij er geen kut van zou kunnen.
Binnen een half jaar in de Seleo.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar dit was toch de topper over wie ZKA het had als Geertruida zou vertrekken?
Die geluiden dat Slot/Feyenoord alleen maar Nederlandse spelers met Eredivisie-ervaring wil komen toch uitsluitend uit de hoek van ZKA? Die vindt alles wat uit Nederland komt kut(Zerrouki, Beelen, Stengs) en alles wat uit het buitenland komt fantastisch(Ivanusec, Nino).quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral benieuwd welk prijskaartje er dan aanhangt, hopelijk gaan ze dan inderdaad ook voor een KANON op rechtsback, maar als ik die geluiden over eredivisie-ervaring hoor stemt mij dat niet meteen tevreden.
Mwah, ik hoop toch niet dat er echt mensen opblijven om zo'n potje te kijken puur om Jannes te stangen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goede kans dat ‘Feyenoord Twitter’ die Nino vooral afzeikt om de draak te steken met ZKA die zich daar ook niet zo geliefd heeft gemaakt.
Misschien liegen ze daar dan wel over om interessant te doen!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, ik hoop toch niet dat er echt mensen opblijven om zo'n potje te kijken puur om Jannes te stangen.
Geert, ben jij dat?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:37 schreef klaasweetalles het volgende:
of kom kom maar is even met een beter alternatief ipv van die debiele tweets
Ik ken hem verder niet maar hij was opgeroepen in juni voor een paar vriendschappelijke wedstrijden maar viel af door een spierblessure.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Binnen een half jaar in de Seleo.
Ik mag toch hopen dat die optie tot koop flink hoog is, maar ik las ergens dat het 3,5 miljoen was.quote:
Aankoopbedrag eruit, lijkt me logisch.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat die optie tot koop flink hoog is, maar ik las ergens dat het 3,5 miljoen was.
Heb je soms, van die spelers die niet echt kunnen aarden. Al wordt daar wel wat meer op gescout.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jammer is het goede woord ja
maar mis je ook niks aan in je selectie op dit moment helaas
geeft weer ruimte voor een nieuwe argentijnquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je soms, van die spelers die niet echt kunnen aarden. Al wordt daar wel wat meer op gescout.
Leuk dat er na 40-45 keer nog steeds in nepaccounts wordt getrapt.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:03 schreef alopio het volgende:
ZKA hint weer op Zakharyan. Kan me niet voorstellen dat die haalbaar is. En zeker niet als we Ivanusec en Nino halen.
Wel een logische optie, kent de stad, goede kop, heeft zich aardig op de been gehouden in Belgenland en Europa.quote:
Heb hem niet zo in de gaten gehouden, maar zal zich wel aardig ontwikkeld hebben.quote:
Waarom zie je het niet in hem zitten?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:14 schreef Binge-watch het volgende:
Wil Martin van Geel zich met onmiddellijke ingang uit het Maasgebouw verwijderen
Het is ook niet ondenkbaar dat het KANON nog komt en dit alleen de volgende Benita is en dan gaan we er zeker niet op achteruit.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel een logische optie, kent de stad, goede kop, heeft zich aardig op de been gehouden in Belgenland en Europa.
Had alleen liever een echt KANON gehad.
Ik bedoel op de rechtsbackpositie.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:16 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het is ook niet ondenkbaar dat het KANON nog komt en dit alleen de volgende Benita is en dan gaan we er zeker niet op achteruit.
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:09 schreef Caland het volgende:
Wederom vist @:zka keihard achter het net
Krabby met het primeurtje.
Niet elke speler hoeft toch een jong talent te zijn die voor tientallen miljoenen moet worden doorverkocht?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:19 schreef zoekeenleven het volgende:
Beetje meh gevoel bij Nieuwkoop, hij zal vast een mooie ontwikkeling doorgemaakt hebben, maar dit gaat nooit de volgende transfer van 20 miljoen zijn
Maar voetballend nooit echt sterk in de tijd bij Feyenoord en Willem II. Het zal me benieuwen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:18 schreef Pistolero het volgende:
Nieuwkoop zou wel uitstekende transfer zijn. Echt 10 klasses beter dan Pedersen (en Brenet)
Heeft zich uitstekend ontwikkeld bij Union, multifunctuoneel, Europese ervaring, kent de club. Hartstikke prima, laat maar komen.
Ja, dat bedoel ik. Nieuwkoop nummer 2, komt een nieuwe nummer 1, het KANON. Kan zijn toch? Pedersen is doorlopend belangstelling voor.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik bedoel op de rechtsbackpositie.
Nee dat hoeft inderdaad niet, maar het is wel een prettig vooruitzicht dat je spelers een flinke waarde vertegenwoordigen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Niet elke speler hoeft toch een jong talent te zijn die voor tientallen miljoenen moet worden doorverkocht?
Ik heb hem een paar keer gezien bij Union en toen was hij steeds wel echt goed. Qua speelstijl is het ook heel erg hetzelfde als Geertruida.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar voetballend nooit echt sterk in de tijd bij Feyenoord en Willem II. Het zal me benieuwen.
Krijg er een ernstig mehhh gevoel bij, net als bij Zerrouki en Stengs.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom zie je het niet in hem zitten?
Waarom krijg je er een ernstig mehhh-gevoel bij?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:24 schreef Binge-watch het volgende:
[..]
Krijg er een ernstig mehhh gevoel bij, net als bij Zerrouki en Stengs.
Slot weet er vast wel wat van te maken, maar krijg niet de indruk dat we er op vooruit gaan dit seizoen. Gelukkig hebben we nog drie weken om verdere stappen te zetten. Een goede CV en Ivanusec zijn zeer welkom.
Wat.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb hem een paar keer gezien bij Union en toen was hij steeds wel echt goed. Qua speeldtijl is het ook heel erg hetzelfde als Geertruida.
Maar dat is toch ook gewoon het geval voor driekwart van je elftal? Als het niet meer is.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:23 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Nee dat hoeft inderdaad niet, maar het is wel een prettig vooruitzicht dat je spelers een flinke waarde vertegenwoordigen.
Ja ik zit op werk en lees weer te snel tussendoor. Mokerirritant die nep accounts ook.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk dat er na 40-45 keer nog steeds in nepaccounts wordt getrapt.
Wat wil je nou precies dat ik zegquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook gewoon het geval voor driekwart van je elftal? Als het niet meer is.
Qua positie vind ik het ook goed passen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb hem een paar keer gezien bij Union en toen was hij steeds wel echt goed. Qua speelstijl is het ook heel erg hetzelfde als Geertruida.
Ik vond het bij Feyenoord geen bijzondere speler. Enthousiaste renner en vlieger, iets beter dan Pedersen, niet het niveau dat we na moeten streven.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom krijg je er een ernstig mehhh-gevoel bij?
Stengs wordt de nieuwe Alireza, af en toe een leuk doelpunt, verder onzichtbaar.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:24 schreef Binge-watch het volgende:
[..]
Krijg er een ernstig mehhh gevoel bij, net als bij Zerrouki en Stengs.
Slot weet er vast wel wat van te maken, maar krijg niet de indruk dat we er op vooruit gaan dit seizoen. Gelukkig hebben we nog drie weken om verdere stappen te zetten. Een goede CV en Ivanusec zijn zeer welkom.
Dat kan natuurlijk altijd, maar een speler die zelfs niet overweg kan met het Europese gras, is wel echt weer een karikatuur die je alleen bij ons lijkt te vinden. Net als de linksback die niet tegen de rechtsbuitens kon spelen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je soms, van die spelers die niet echt kunnen aarden. Al wordt daar wel wat meer op gescout.
Ik zie hem verder nooit voetballen, maar Union St. Gilloise werkt onder hetzelfde bewind als Brighton. Meestal mensen die heel goed weten wat ze doen, dus lijkt me wat simpel om het een Martin van Geel-transfer te noemen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:30 schreef Binge-watch het volgende:
[..]
Ik vond het bij Feyenoord geen bijzondere speler. Enthousiaste renner en vlieger, iets beter dan Pedersen, niet het niveau dat we na moeten streven.
Hij was ook erg blessuregevoelig. Zo te zien heeft-ie op dat vlak stappen gemaakt in Belgi. Voetballend hopelijk ook, alleen in een totaal ander systeem.
Ik moet denken aan Amrabat.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:32 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk altijd, maar een speler die zelfs niet overweg kan met het Europese gras, is wel echt weer een karikatuur die je alleen bij ons lijkt te vinden. Net als de linksback die niet tegen de rechtsbuitens kon spelen.
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:36 schreef aTypisch het volgende:
basisspeler in de kampioenswedstrijd
Nu nog hopen dat het niet goedkoop duurkoop isquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Nieuwkoop, daar had ik geen rekening mee gehouden!
Ik heb hem sinds zijn vertrek niet meer gevolgd, maar allicht beter dan Pedersen en Brenet. Wel jammer dat hij "al" 27 is en dit dus geen transfer is die in de toekomst nog financieel lucratief kan worden.
Afijn, Nieuwkoop is dus terugkoop geworden.
Quinten even Jurrin wordenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beelen geblesseerd. Trauner nog stuk. Geertruida straks weg.
#AnnounceKasanwirjo op RCV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |