Vooral benieuwd welk prijskaartje er dan aanhangt, hopelijk gaan ze dan inderdaad ook voor een KANON op rechtsback, maar als ik die geluiden over eredivisie-ervaring hoor stemt mij dat niet meteen tevreden.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zie echt bijna uitsluitend negatieve reacties ook over hoe hij speelde en dat hij er geen kut van zou kunnen.
Had graag Van Ewijk gezien maar dat kan niet meer.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral benieuwd welk prijskaartje er dan aanhangt, hopelijk gaan ze dan inderdaad ook voor een KANON op rechtsback, maar als ik die geluiden over eredivisie-ervaring hoor stemt mij dat niet meteen tevreden.
Mwah, dat is eigenlijk ook gewoon een ren je rot show.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Had graag Van Ewijk gezien maar dat kan niet meer.
Maar dit was toch de topper over wie ZKA het had als Geertruida zou vertrekken?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zie echt bijna uitsluitend negatieve reacties ook over hoe hij speelde en dat hij er geen kut van zou kunnen.
Binnen een half jaar in de Seleção.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar dit was toch de topper over wie ZKA het had als Geertruida zou vertrekken?
Die geluiden dat Slot/Feyenoord alleen maar Nederlandse spelers met Eredivisie-ervaring wil komen toch uitsluitend uit de hoek van ZKA? Die vindt alles wat uit Nederland komt kut(Zerrouki, Beelen, Stengs) en alles wat uit het buitenland komt fantastisch(Ivanusec, Nino).quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral benieuwd welk prijskaartje er dan aanhangt, hopelijk gaan ze dan inderdaad ook voor een KANON op rechtsback, maar als ik die geluiden over eredivisie-ervaring hoor stemt mij dat niet meteen tevreden.
Mwah, ik hoop toch niet dat er echt mensen opblijven om zo'n potje te kijken puur om Jannes te stangen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goede kans dat ‘Feyenoord Twitter’ die Nino vooral afzeikt om de draak te steken met ZKA die zich daar ook niet zo geliefd heeft gemaakt.
Misschien liegen ze daar dan wel over om interessant te doen!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, ik hoop toch niet dat er echt mensen opblijven om zo'n potje te kijken puur om Jannes te stangen.
Geert, ben jij dat?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:37 schreef klaasweetalles het volgende:
of kom kom maar is even met een beter alternatief ipv van die debiele tweets
Ik ken hem verder niet maar hij was opgeroepen in juni voor een paar vriendschappelijke wedstrijden maar viel af door een spierblessure.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Binnen een half jaar in de Seleção.
Ik mag toch hopen dat die optie tot koop flink hoog is, maar ik las ergens dat het 3,5 miljoen was.quote:
Aankoopbedrag eruit, lijkt me logisch.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat die optie tot koop flink hoog is, maar ik las ergens dat het 3,5 miljoen was.
Heb je soms, van die spelers die niet echt kunnen aarden. Al wordt daar wel wat meer op gescout.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jammer is het goede woord ja
maar mis je ook niks aan in je selectie op dit moment helaas
geeft weer ruimte voor een nieuwe argentijnquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je soms, van die spelers die niet echt kunnen aarden. Al wordt daar wel wat meer op gescout.
Leuk dat er na 40-45 keer nog steeds in nepaccounts wordt getrapt.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:03 schreef alopio het volgende:
ZKA hint weer op Zakharyan. Kan me niet voorstellen dat die haalbaar is. En zeker niet als we Ivanusec en Nino halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |