Wel een logische optie, kent de stad, goede kop, heeft zich aardig op de been gehouden in Belgenland en Europa.quote:
Heb hem niet zo in de gaten gehouden, maar zal zich wel aardig ontwikkeld hebben.quote:
Waarom zie je het niet in hem zitten?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:14 schreef Binge-watch het volgende:
Wil Martin van Geel zich met onmiddellijke ingang uit het Maasgebouw verwijderen
Het is ook niet ondenkbaar dat het KANON nog komt en dit alleen de volgende Benita is en dan gaan we er zeker niet op achteruit.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel een logische optie, kent de stad, goede kop, heeft zich aardig op de been gehouden in Belgenland en Europa.
Had alleen liever een echt KANON gehad.
Ik bedoel op de rechtsbackpositie.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:16 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het is ook niet ondenkbaar dat het KANON nog komt en dit alleen de volgende Benita is en dan gaan we er zeker niet op achteruit.
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:09 schreef Caland het volgende:
Wederom vist @:zka keihard achter het net
Krabby met het primeurtje.
Niet elke speler hoeft toch een jong talent te zijn die voor tientallen miljoenen moet worden doorverkocht?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:19 schreef zoekeenleven het volgende:
Beetje meh gevoel bij Nieuwkoop, hij zal vast een mooie ontwikkeling doorgemaakt hebben, maar dit gaat nooit de volgende transfer van 20 miljoen zijn
Maar voetballend nooit echt sterk in de tijd bij Feyenoord en Willem II. Het zal me benieuwen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:18 schreef Pistolero het volgende:
Nieuwkoop zou wel uitstekende transfer zijn. Echt 10 klasses beter dan Pedersen (en Brenet)
Heeft zich uitstekend ontwikkeld bij Union, multifunctuoneel, Europese ervaring, kent de club. Hartstikke prima, laat maar komen.
Ja, dat bedoel ik. Nieuwkoop nummer 2, komt een nieuwe nummer 1, het KANON. Kan zijn toch? Pedersen is doorlopend belangstelling voor.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik bedoel op de rechtsbackpositie.
Nee dat hoeft inderdaad niet, maar het is wel een prettig vooruitzicht dat je spelers een flinke waarde vertegenwoordigen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Niet elke speler hoeft toch een jong talent te zijn die voor tientallen miljoenen moet worden doorverkocht?
Ik heb hem een paar keer gezien bij Union en toen was hij steeds wel echt goed. Qua speelstijl is het ook heel erg hetzelfde als Geertruida.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar voetballend nooit echt sterk in de tijd bij Feyenoord en Willem II. Het zal me benieuwen.
Krijg er een ernstig mehhh gevoel bij, net als bij Zerrouki en Stengs.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom zie je het niet in hem zitten?
Waarom krijg je er een ernstig mehhh-gevoel bij?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:24 schreef Binge-watch het volgende:
[..]
Krijg er een ernstig mehhh gevoel bij, net als bij Zerrouki en Stengs.
Slot weet er vast wel wat van te maken, maar krijg niet de indruk dat we er op vooruit gaan dit seizoen. Gelukkig hebben we nog drie weken om verdere stappen te zetten. Een goede CV en Ivanusec zijn zeer welkom.
Wat.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb hem een paar keer gezien bij Union en toen was hij steeds wel echt goed. Qua speeldtijl is het ook heel erg hetzelfde als Geertruida.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |